Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Taas saatu nega/viivanpaikka..Ehkä nuo oireet sitten tosiaan vaan on jotain muuta, ei ennen oo tuollaisia ollut paitsi esikoisesta. Ehkä ne on vaihdevuodet pukkaamassa päälle kun ikääkin on jo 26:kieh:
Peity onhan sulla vielä mahdollisuus plussaan jos hormoni nousee hitaasti:9 ja mulla ei pojasta kasvanu tissit ollenkaan ja tytöstä muutaman koon:p Mut otat kyllä minut ja Mindenkin mukaan..Vaikka raahaudutaan sun nilkoista kiinni pitäen=)
Mulla muuten eilisen päivän aikana kävi tissit kipeiks:O huomasin kun nostin tyttöä syliin mut alaselkää särkee ja mahaa nipistelee niin varmasti menkat kurvaa paikalle eli ei tuo mitään merkkaa.
 
Täällä ollaan oltu about viikko vatsataudin kourissa,ensin lapsonen,sitten mies ja nyt eilen se iski muhun :\
Kuumetta ollu eilisestä lähtien 38,5-39,2. Noh,saa pitkästä aikaa vaan olla ja möllöttää :D

Täällä siis kp21,mutta ei minkäänlaisia tuntemuksia,ei suuntaan eikä toiseen..odotellaan..

Tänään vessassa käydessä pyyhittäessä paperiin tuli hieman verta,ei limansekaista vaan ihan vaan verta :\

Ja ONNEA PLUSSANNEILLE SEKÄ HAAMUVIIVOILLE TUMMENTUMISTA
 
Viimeksi muokattu:
ON TAAS: kp 23 ja dpo 4... :headwall: en testaa, en testaa, kun ei oo mittään järkee kun ei voi vielä ees näkyä mitään! :D Mutta joo, tää on niin hassua kun mä oon molemmat aiemmat raskaudet vaan yhtäkkiä todennu: hups, menkat myöhässä 2 pv, teenpä testin vaikka mulla on vaan kyl ressi. Sitte tullu plussat. :D Joo. Nyt sit kyttään koko ajan oloa. Ihan hauskaa kyllä, erilaista kovasti. :heart: Mä tuumasin et ens ke mä teen Sofi one stepin testin. kaksi digä mulla on kaapissa, mutta vähän aattelin josko toisen tekisin sit dpo 14 jossei tätiä näy. olisimpa reipas. :p

Jaahas, jospa jatkais töitä.
 
  • Tykkää
Reactions: FLV
Torstai 17.1.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kääkkis82(30).........kp 77/??..............yk 1..........ya 10/12.........4.
*minmaria................kp 72/36..............yk 2..........ya 8/12...........1.

*Annatto.................kp 66/48...............yk 2..........ya 9/12...........1.

Slartibart(25)............kp 53/28...............yk4 (C)......ya 3/12..........1.

angelblue.................kp 49/30-32..........yk 5 (C).................1.yhteinen
-PikkuMyy-...............kp 48/36............... yk 10.........ya 1/12.........1.
haave_ilija................kp 43/28-38............yk3....................... .........

Niiskulineiti86(26).......kp 37/27.................yk 4.............................1.
Peity........................kp 37/30................................ya 12/12........2.
avantasia(26)..........kp 36/30-35.............yk 2..............................3.
Minde87...................kp 33/34.................yk 9.............................2.
ralliruutu..................kp 30/28................yk 4............ya 10/12......1.
reason.....................kp 30/28................yk 10..........ya 5/12........1.

Tintti83....................kp 29/33................yk 6...........ya 7/12.........3.
kahvikuppi(26).........kp 26/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.
Miukula....................kp 25/?..................yk 3...........ya 10/12........2.
verppu....................kp 25/28?...............yk2.............ya 10/12.......1.
äippä 84..................kp 23/29................yk 2................................4.
Maana-mamma.........kp 23/27-31.........yk 1............ya 1/13.........3.
Taike80(32)..............kp 23/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.
SuAnn(30)...............kp 22/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Villemo.....................kp 21/26-29...........yk 2...........ya 10/12.......1.
Mom09.....................kp 21/28-35...........yk8............ya 6/12.........2.
pienitiikeri.................kp 21/??...................................... ...............
marianna87..............kp 20/35-40............yk 3.............ya 10/12.....1.

Mylvinen(24)............kp 19/29.................yk 5...............................1.
Markke.....................kp 19/30.................yk 7..............ya 6/12.....2.
Luna85(27)..............kp 18/29-48............yk 10............ya 2/12.......1.
TauTau....................kp 18/28...................................... ..............2.
Alexandra89.............kp 17/28-35............yk 1.............ya 01/13.....1.
Mommytobe?(27)........kp 16/?.....................yk 1.............................
Jeccika.....................kp 15/26-28.............yk 3...........ya 11/12.......3.
FLV..........................kp 15/?...................yk 1..........ya 1/13........3.
ViiruP(25).................kp 12/29.....................yk 5..........................3.
Sanna-M..................kp 12/29-31...................................... ............
laruu.......................kp 12/28-31................yk 1..........ya 1/13........1.
Apatus.................... kp 10/28-29.............yk 2...............................
Nyytti88..................kp 10/32..................yk 9................................2.

YAW........................kp 9/24-26.............yk 11.............................5.
Säihkiss(33).............kp 7/28..................yk3............ya 11/12......1.
pinkkihevonen(26).....kp 6/27..................yk 7...........ya 8/12.......1.
Slallu......................kp 4/33-41...............yk 4...........ya 9/12........1.
jadeka.....................kp 2/28................yk 4...........ya 11/12.......1.
Beyond....................kp 2/27-32...........yk 4...........ya ?/10.........




Day Past Ovulation:
Mylvinen..................DPO 8
Maana-mamma........DPO 4
TauTau...................DPO 2



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86
Villihiiri
Susimieli
Nato
Klementiini



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
viisikko <3
mavli
Viljonkka
nibander
Katiliin84
kolmas(ko?)
Villanen




Plussanneet:
Tammikuu 2013: miss_piggy (yk8)
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Mua vituttaa. Anteeksi. Kiitos että jaksatte uskoa että saisin viel plussattua tästä kierrosta, itse en siihen usko. Eikä siinä mitään, mehän ei ees virallisesti YRITETTY tässä kierrossa.
Mutta mä haluan mun kuukautiset nyt. Missä ne on? Joo on vähän muuttostressiä ja muuta, mutta ei mulla oo tapana venyy kierto näin. Miksi ne menkatki kesti viime kierrossa 1,5viikkoa?! Mun hermo ei kestä tätä....
Miten te muut pitkäkiertolaiset jaksatte tsempata? :( :hug:
 
Peity: En mä aina jaksakaan : / Välillä tulee tosiaan sellainen olo, ettei kiinnosta koko projekti tippaakaan, kun ei musta ole mihinkään, mutta helpotti paljon se kun mies sanoi ettei tässä kiirettä ole. Kamalasti sitä alkaa pohtimaan omaa jaksamistaan ja kaikkea muuta, miettii miten ehkä olisikin parempi etten raskaudu. Siitä en taas tiedä onko ne mun omia ajatuksia, vai jonkun toisen... Otan aina niin itseeni muiden sanomiset. Itsehän sen parhaiten tiedän mitä jaksan ja mihin ryhdyn :) Liikaa on aikaa miettiä, kun mitään ei tapahdu.
Huomenna on taas negan testaus edessä, varmaan olen aivan raivona loppupäivän ( taas ) ja mietin sterilisaatiota :snotty: 6.2 on ainakin kuopuksella 2v. neuvola, niin silloin viimeistään pääsen kyselemään terkkarin mielipidettä Teroluteista, ellen aiemmin ehdi käydä.

Peitylle: :hug: ja toivottavasti tilanne ratkeaa meillä kaikilla, suuntaan tai toiseen.

kääkkis kp 77
 
  • Tykkää
Reactions: Peity
Nyt täytyy ihan kysyä viisaammilta et mitä tuo yk oikein tarkoittaa (siis tiedän et yrityskerta/-kierto)? Aloin katsomaan tuota taulukkoa ja mietin et en oo tainnut ymmärtää sitä oikein. Kertokaa tyhmälle? :)
 
FLV
Beyond Mä oon ymmärtänyt tuon yk:n niin, että aina menkkojen alkaessa alkaa uus yrityskierto. (Ellei ole siis sitä onnellista lajia, joka plussaa heti, kun yritys alkaa.) Riittääkö tuo vastaukseksi? :)

Tsemppiä pitkäkiertolaisille! Mä oon vähän saanut esimakua, mitä sellainen voi olla, sillä mulla ei ole vieläkään alkanut kierukan jälkeinen vuoto. :confused: Nyt on pari päivää tullut ovisliman kaltaista, mutta ei kait se kierto ole voinut heti alkaa ilman tyhjennysvuotoa? Ovistestejä en ole vielä hommannut. Olen vähän kahdenvaiheilla, alanko niitä käyttämään vai en...
 
Musta on tänään tuntunut että alkais tulemaan maitoa:O aikaisemmin kun tuo tyttö itkeskeli sängyssään..Voihan valeraskaus:kieh: Saa isäntä tuoda huomisellekin testin vaikka tuskin se miksikään muuttuu..Tapahtuis nyt ees jotakin:mad: kun alkaa mennä järki poskien punotukseen ja näihin nippailuihin..
 
Peity: Tsemppiä odotteluun!

Täällä odotellaan kans menkkoja saapuvaksi...olin laskenut aiemmin kiertopäivät väärin eli mulla on huomenna perjantaina jo kp 28. Tosin en siis tiedä kuinka tää kierto on pillereiden jälkeen lähtenyt käyntiin, joten en osaa yhtään sanoa millon menkkojen pitäisi edes tulla. Ainakaan tällä hetkellä ei ole yhtään sellanen olo, että olisivat alkamassa, yleensä mahaa sattuisi jo paljon jos huomenna olisivat tulossa. Niinpä ajattelin huomenna hakea testin varmuuden vuoksi ja su aamuna testailla, jos menkkoja ei kuulu...Toivottavasti ei vaan kierto ole venymässä mahdottoman pitkäksi!

Onko muita, jotka ovat e-pillerit lopettaneet? miten kauan ekoja menkkoja olette saaneet odotella?
 
kahvikuppi Itse lopetin pillerit kesäkuussa 2012,ja tyhjennysvuoto tuli normaalisti pari päivää viimeisestä pilleristä,mutta ekoja oikeita kuukautisia sain odotella muistaakseni hieman yli 40 päivää..Toivottavasti sulla kierto palaa normaaliksi mahdollisimman nopeasti :)
 
Täähän vaikuttaa mielenkiintoselta, pitää vissiin ottaa kiintopisteeksi se kp100 :/ Noh, toisaalta, enpä ole kauheesti ehtiny vauvajuttuja aattelemaankaan.

kahvikuppi: mie jätin pillerit pois syyskuun lopulla, eka kierto oli 48 päivää ja nyt huidellaan kohta seittemässäkymmenissä, eikä mitään kuulu. Mut muista että tää on kuitenki niin yksilöllistä :)
 
kahvikuppi Lopetin pillerit kesäkuussa, ekat luomumenkat tulivat elokuussa eli yk1 alkoi siitä. Sitä seuraavat tulivat marraskuussa, kun söin terolut-kuurin. Kp:t taisivat olla 98 tai 99. Sen jälkeen tulivat luomuina kp 41 seuraavana päivinä. Tästä syystä puoli vuotta ilman pillereitä ja vasta yk3. Tsemppiä! :)
 
En ole jaksanut kirjoitella kun ei täällä mitään ihmeellistä tapahdu. :) kp 13/29-31 menossa ja pupuiltu on kyllä joka toinen päivä. Pitäis varmaan tikutella ovista mutta oon ollu niin laiska etten ole jaksanut. :)

Tänään kuopus täyttää 3v., miten aika meneekin niin nopeasti..! Sunnuntaina sitten juhlitaan synttäreitä.

Nyt aamutoimiin ja pian töihin. :) Hauskaa viikonloppua kaikille!!! :heart:
 
kahvikuppi: Mulla on mennyt niin että aikoinaan, ehkä 10 vuotta sitten, kun lopetin e-pillerit, sain odotella menkkoja puolisen vuotta. Silloin ei ollut raskaus suunnitteilla joten en siitä niin välittänytkään. Sieltä ne sitten kuitenkin tulivat ja kierto säännöllistyi kyllä siitä heti. Viimeiset vuodet olen käyttänyt ehkäisylaastaria ja kun jätin sen pois viime syksynä, kierto lähti heti toimimaan normaalisti. Olin ikionnellinen kun tunsin ovulaation pari viikkoa laastarin lopettamisesta. Ja kierto on tosiaan lähes kellontarkasti 28 päivää ollut siitä asti.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Lauantai 19.1.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kääkkis82(30).........kp 79/??..............yk 1..........ya 10/12.........4.
*minmaria................kp 74/36..............yk 2..........ya 8/12...........1.

*Annatto.................kp 68/48...............yk 2..........ya 9/12...........1.

Slartibart(25)............kp 55/28...............yk4 (C)......ya 3/12..........1.
angelblue.................kp 51/30-32..........yk 5 (C).................1.yhteinen
-PikkuMyy-...............kp 50/36............... yk 10.........ya 1/12.........1.

haave_ilija................kp 45/28-38............yk3....................... .........

Niiskulineiti86(26).......kp 39/27.................yk 4.............................1.
Peity........................kp 39/30................................ya 12/12........2.
avantasia(26)..........kp 38/30-35.............yk 2..............................3.
Minde87...................kp 35/34.................yk 9.............................2.
ralliruutu..................kp 32/28................yk 4............ya 10/12......1.
reason.....................kp 32/28................yk 10..........ya 5/12........1.
Tintti83....................kp 31/33................yk 6...........ya 7/12.........3.

kahvikuppi(26).........kp 29/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.
Miukula....................kp 27/?..................yk 3...........ya 10/12........2.
verppu....................kp 27/28?...............yk2.............ya 10/12.......1.
äippä 84..................kp 25/29................yk 2................................4.
Maana-mamma.........kp 25/27-31.........yk 1............ya 1/13.........3.
Taike80(32)..............kp 25/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.
SuAnn(30)...............kp 24/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Villemo.....................kp 23/26-29...........yk 2...........ya 10/12.......1.
pienitiikeri.................kp 23/??...................................... ...............
marianna87..............kp 22/35-40............yk 3.............ya 10/12.....1.
Mylvinen(24)............kp 21/29.................yk 5...............................1.
Markke.....................kp 21/30.................yk 7..............ya 6/12.....2.
Luna85(27)..............kp 20/29-48............yk 10............ya 2/12.......1.
TauTau....................kp 20/28...................................... ..............2.

Alexandra89.............kp 19/28-35............yk 1.............ya 01/13.....1.
Mommytobe?(27)........kp 18/?.....................yk 1.............................
Jeccika.....................kp 17/26-28.............yk 3...........ya 11/12.......3.
FLV..........................kp 17/?...................yk 1..........ya 1/13........3.
ViiruP(25).................kp 14/29.....................yk 5..........................3.
Sanna-M..................kp 14/29-31...................................... ............
laruu.......................kp 14/28-31................yk 1..........ya 1/13........1.
Apatus.................... kp 12/28-29.............yk 2...............................
Nyytti88..................kp 12/32..................yk 9................................2.
YAW........................kp 11/24-26.............yk 11.............................5.

Säihkiss(33).............kp 9/28..................yk3............ya 11/12......1.
pinkkihevonen(26).....kp 8/27..................yk 7...........ya 8/12.......1.
Slallu..........................kp 6/33-41.............yk 4...........ya 9/12........1.
jadeka.....................kp 4/28................yk 4...........ya 11/12.......1.
Beyond....................kp 4/27-32...........yk 4...........ya 10/12.........
Mom09.....................kp 3/28-35...........yk9............ya 6/12.........2.




Day Past Ovulation:
Mylvinen..................DPO 10
Maana-mamma........DPO 5
TauTau...................DPO 4



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86
Villihiiri
Susimieli
Nato
Klementiini



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
viisikko <3
mavli
Viljonkka
nibander
Katiliin84
kolmas(ko?)
Villanen




Plussanneet:
Tammikuu 2013: miss_piggy (yk8)
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Hohoi.. Eipä oo tullu taas kirjoteltua. Täällä tikuteltu ovista, eilen saatu haamu niin uskon tänään tulevan plussan. :) Sitten saahaan isännän kans mytistee illalla ja huomenna... Ja ylihuomenna.. Ja jos sitä sittekkii vielä vähän. ;) Sitten tuas ootellaan.. Jospa sieltä plussa tulis ja viikkoja kertyis hurrrjaaaasti enemmän kun viimeksi. :)

Meillä on talokuumetta, kovasti ollaan kateltu että mistä meillä oma koti löytyis. Pankkiin on kilpailevaa lainatarjousta ajatus kysyistä, tai siis aika jo varattunu. Kiinteistönvälittäjä tulee tekemään arvion meidän asunnosta. Uudet tuulet siis puhaltaa. Saa ajatukset vähä muuhun kun vauva hommiin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: TauTau
Täälläkin edelleen menkkojen odottelua|O Kuten arvasinkin niin negaahan se testi näytti tai viivanpaikkaa mutta näillä päivillä ei enää jaksa uskoa että lähtis muuttumaan plussaks..Otin aamullakin särkylääkkeet kun tuntu että menkat alkaa mutta ei niin ei:O Ihme ettei tullut kun kyllä ne yleensä alkaa kun niitä viimeseks haluaa:D tänään siis aamusta oli menoa muksujen kanssa..
Viiru toivotaan että tärppi käy ja saisit syksylle vauvan:)
Mitenkäs niiskulineiti? Onko saatu plussaa tai päästy uuteen kiertoon?
Peity, huomasinkin että aika samoissa päivissä mennään..Kumpihan saa pidemmän kierron:xmas: täytyy jotain iloa tästä repiä niin voi ottaa kisan kuka "saa" olla ilman vuotoja..
Talosta..Me otettiin designtalolta avaimet-käteen paketti kun ei itse oltaisi jaksettu/osattu/ehditty rakentaa..Halvemmaksi ainakin tuli kun että ostaisi valmiin talon,ainakin jos uuden haluaa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä