Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Torstai 10.1.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kääkkis82(30).........kp 70/??..............yk 1..........ya 10/12.........4.

*minmaria................kp 65/36..............yk 2..........ya 8/12...........1.

*Annatto.................kp 59/48...............yk 2..........ya 9/12...........1.

Taike80(32)..............kp 46/??...............yk 10.........ya 2/12..........2.
Slartibart(25)............kp 46/28...............yk4 (C)......ya 3/12..........1.
angelblue.................kp 42/30-32..........yk 5 (C).................1.yhteinen
-PikkuMyy-...............kp 41/36............... yk 10.........ya 1/12.........1.

Slallu........................kp 38/33................yk 3...........ya 9/12........1.
miss_piggy(31)..........kp 37/29................yk 8(TT).....ya 03/12......1.
haave_ilija................kp 36/28-38............yk3................................
Niiskulineiti86(26).......kp 30/27.................yk 4.............................1.
Peity........................kp 30/30................................ya 12/12........2.

avantasia.................kp 29/30-35.............yk 2..............................3.
Säihkiss(33).............kp 28/28..................yk2............ya 11/12......1.
pinkkihevonen(26).....kp 26/28..................yk 6...........ya 8/12.......1.
Minde87...................kp 26/34.................yk 9.............................2.
jadeka.....................kp 23/28................yk 3...........ya 11/12.......1.
ralliruutu..................kp 23/28................yk 4............ya 10/12......1.
reason.....................kp 23/28................yk 10..........ya 5/12........1.
Tintti83....................kp 22/33................yk 6...........ya 7/12.........3.
Beyond....................kp 21/27-32................................................

Miukula....................kp 18/?..................yk 3...........ya 10/12........2.
äippä 84..................kp 16/29................yk 2................................4.
Maana-mamma.........kp 16/27-29.........yk 1............ya 1/13.........3.
SuAnn(30)...............kp 15/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Villemo.....................kp 14/26-29...........yk 2...........ya 10/12.......1.
Mom09.....................kp 14/28-35...........yk8............ya 6/12.........2.
pienitiikeri.................kp 14/??.....................................................
marianna87..............kp 13/35-40............yk 3.............ya 10/12.....1.
Mylvinen(24)............kp 12/29.................yk 5...............................1.
Markke.....................kp 12/30.................yk 7..............ya 6/12.....2.
Luna85(27)..............kp 11/29-48............yk 10............ya 2/12.......1.
TauTau....................kp 11/28....................................................2.
Alexandra89.............kp 10/28-35............yk 1.............ya 01/13.....1.

Mommytobe?(27)........kp 9/?.....................yk 1.............................
Jeccika.....................kp 8/26-28.............yk 3...........ya 11/12.......3.
FLV..........................kp 8/?.....................yk 1...........ya 1/13........3.
ViiruP(25).................kp 5/29.....................yk 5............................3.
Sanna-M..................kp 5/29-31..................................................
Apatus.................... kp 3/28-29.............yk 2...............................
Nyytti88..................kp 3/32..................yk 9................................2.
YAW........................kp 2/24-26.............yk 11.............................5.



Day Past Ovulation:



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86
Villihiiri
Susimieli
Nato
Klementiini



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
viisikko <3
mavli
Viljonkka
nibander
Katiliin84
kolmas(ko?)
Villanen




Plussanneet:
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
tyttelii Kiinnitttymisvuodolta tuo äkkiseltään kuulostaa mutta melkoisen myöhään tulisi, jos ovispäivä pitää paikkansa? Ymmärtääkseni alkio kiinnittyy jo 4-5 päivää hedelmöittymisestä??...Joskus mulla on alkanut menkatkin tuollalailla omituisesti ja sitten jatkunut normaalisti parin päivän päästä! Toivottavasti sulla on kuitenkin tuota ensimmäistä vaihtoehtoa :) Kohtahan voisit jo hyvin testaillakin jos ovulaatiosta on jo 10 päivää :) Plussia kovasti sulle +++++:whistle: (tai edes yksi!)

Mä en muista yhtään että minä päivinä mulla on ollut ennen ovis :mad: Pakko vissiin alkaa tänään jo tikuttelemaan kun 11/29 menoillaan!

Niiin joo voi ärsytys...Työkaveri kysyä pamautti tänään lounaspöydässä, että koskas sä aiot tulla äidiksi?? Vastasin vaan että no varmaan sitten kun olen raskaana ja synnyttänyt lapsen...:stick:Kunnon urpo mies kyseessä!
Hei!

Kiitos vastauksesta! :)
Nyt olen kyllä ihan päästä pyörällä kun eilenkin tuli n.2rkl ruskeata tuhrua ja sen jälkee ei oo mitään tullu :eek: outoa koska mulla on aina kun täti tulee ni heti alkaa 5-6pvän niagaranputoukset :/ Noh,ei kait tässä auta muu kuin odotella...
 
Kyllä mieki uskon että stressi ja muut psyykkiset jutut vaikuttaa, ihan alitajuisestikin vaikkei ite sitä stressiä silleen etes tuntis. Itellä ainaki pyörii jatkuvasti sulassa sovussa ne ihanimmat ja kamalimmat skenaariot: nimet, vaunujen väri, tässä potkarissa tuon vauvan kotiin synnäriltä, entäs jos tulee keskenmeno, varmaan pimahdan, millon uskaltaa kertoa, entäs jos lapsi ei ookaan terve jnejne. Pimahan jo pelkästään tän miettimisen takia.
Yritetään pitää jalat maassa ja mieli sopivan korkealla :heart:

onneks alko koulu ni on päivisin jotain muuta ajateltavaa ku mahdollinen salamatkustaja. Mitään muutosta olotilassa ei oo tapahtunu eli en tiiä mistään mitään. Suuntaanpa siis sinne kouluun miettimään jotain muuta :D
 
Haaveilija ilmoittautuu! :)

kp 10/28-35, yk 1, ya 01/13, esikoinen

Ei tikutella ovulaatiota, laskeskella sen oletettua ajankohtaa tms. Yksinkertaisesti vain pupuillaan vähintään kerran päivässä ja toivotaan parasta. :popcorn: Yksi keskeytetty raskaus hieman yli vuosi sitten on tehtynä, kun suhteemme oli vielä niin alkutaipaleella ja minulla opinnot kesken, eikä mitään halua lapsen hankintaan.

Joku jännä juttu tuon kahdeksan viikkoa kestäneen raskauden aikana sitten tapahtui minussa (biologinen kello käynnistyi?), kun siitä asti olen potenut vauvakuumetta enemmän ja vähemmän säännöllisesti. Koskaan en siis aiemmin ole lapsia halunnut. Mieheni on suhteemme alusta asti sanonut haluavansa lapsia, mutta ei kuitenkaan ole painostanut minua. Olemme siis odottaneet minun mieleni muuttumista. ;) Nyt olen 100 % KUUMEESSA, enkä juuri pysty ajattelemaan tällä hetkellä mitään muuta kuin vauvajuttuja. :heart:

Kp 10 nyt siis menossa, ja mieleni keksii raskausoireita oikein urakalla. :D Samanlaista paineen tunnetta ja muita erikoisia tuntemuksia alavatsassa on (olevinaan?) kuin edellisessä raskaudessani. Hajut tuntuvat voimistuneen ja pari kertaa on tullut myös äkillistä pahoinvointia. Olen ihan seonnut, mutta kaipa se kuuluu asiaan. :saint:
 
Jaahas..Tänään siis kp 3/32 ja aamulla heräsin hirveään vatsakipuun,joka kohdistui oikealle puolelle,ja vessakäynnin yhteydessä oli housuihin tullut pieni määrä rusehtavan punaista limaa/eritettä...Mitä kummaa
 
Täällä ei vuoto näy hellittävän sitten millään.. Anna mun kaikki kestää. Tästä kun pääsen niin ei enää yhtään keskenmenoa mulle, KIITOS! Pitää ny vkl yli katella jos vuoto ei näy asettuva pitää neuvolaan varmaan soitella ja kysyä mitteepä ne meinaa? Kohtutulehdushan tästä vielä puuttuu!! Kyllä on turhauttavaa, perkele!!!
 
Alexandra89 Ihailtavaa pupuilu innokkuutta:kieh: No tuolla taktiikalla ei todella tartte mitään oviksia bongaillakaan...Jospa sitä itekin vielä jaksais mutta eih :D Niin ja tervetuloa mukaan :wave: Vaikkei keskeytys kivaa olekaan niin tiedätpähän ainakin, että paikat toimii niinkun pitääkin :)

Ihme vuotoa monella :| Toivottavasti kaikilla selviää mahdollisimman nopeasti vuodon syyllinen! Mä tikutan tänään taas ovista niin näkee oliko eilen dpo-1 vai dpo0...Mua edelleen mietityttää nuo aikaiset ovikset....voiko olla ihan normaalia että joka kierrossa tulis jo kp 10-11??
 
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
Täällä myös haaveilija ilmoittautuu keskusteluun.
Yritystä takana jo niinkin kauan kuin,8 piiiitkää kuukautta.
Entuudestaan meillä on 1 lapsi. 2009 syntynyt poika.
Ehkäisy jätetty pois viime kesänä,ja silloin käytössä oli e-pillerit.
Ensi kierrossa,jos tässä ei mitään tapahdu,ajateltiin ottaa ovulaatiotikut käyttöön. En tosin koskaan niitä ole käyttänyt,joten uskoisin että harjoittelua riittää :)

Vauvakuume molemmilla hirmuinen!

Yk8,Kp 14/28-35,ya 6/12

Plussatuulia kaikille :)
 
Mie liityn mukaan joukkoon! Nyt kp 14. Ovulaation pitäs olla näinä päivinä, ainakin menkkakalenterin mukaan. Tää olis mun ensimmäinen raskaus. Jännä nähä miten käy, kun mulla on terolut käytössä. Huomenna jatkuu teron syönti.
 
Ilmoittelen nopeasti töistä puhelimella, että menkkoja ei näy eikä kuulu. Eli edelleen odotetaan. Ei yhtään raskaanaoleva olo enää. Katsotaan jos viikonkin päästä täti myöhässä, josko sitten uskaltais testata...:D
Palaan illalla (koneelta) paremmin asiaan! :wave:
 
hei ja tervetuloa uusille! :wave:

omituista vuotoa täälläkin... tulin juuri lenkiltä ja huomasin että verta oli vähän tullut.
tätiä odottelen sunnuntaina saapuvaksi, aina on ajallaan tullut. hm. en tiiä mitä ajatella, toivoako, että alkuraskauden vuotoa vai pelätä että täti saapuu aikaisessa. :confused:
ei auta kuin katsoa mihin tämä tästä muuttuu.
 
Tervetuloa uusille! :flower:

Toivottavasti tuollaiset ihme vuodot loppuvat tai ovat kiinnittymis vuotoa! :)

Täällä odotellaan edelleen kuukautisia. En uskalla testatakaan... Jotenkin se nega niin mielessä. Ei ole silti yhtään sellainen olo että kuukautiset alkaisi... Eli mahtaako ne edes alkaa itsellään, vai täytyykö lääkkeillä taas käynnistää... Ihmeellisiä pistoja ja repäisyjä alavatsalla molemmin puolin. Tänäänkin pisti niin kipeästi vasemmalta hetken. Loppui onneksi. No, ei muutakuin ihmetellään!! |O

Niiskulineiti kp30/27
 
Peity: Niinpä! :D Toivottavasti lopputulos on postiivinen molemmilla!! :LOL:

Onko Peity sulla muuten sellasta ihon alaista "kutinaa"? Se on niin vaikea sanoa. Mutta niinkuin kutisis vasemmalla alavatsalla ihon alla :D Ja ei, ei mulla ole satiaisia tai muita koppakuoriasia siellä! Se tuntuu silloin tällöin....
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
No ei mullakaan ole menkat sitte alkanu...kun eilen tosiaan tuli pyyhittäessä aamulla lusikallinen haaleanpunertavaa valkkaria. Sitte ei taas mitään. Ja samoilla päivillä siis meen vissiinki tytteliiin kanssa :) dpo9, ja nega.
 
Huhhuh. Päätinpäs testailla tänään oikein raskaustestillä vaikka tiedän että on vähän aikaista dpo 8, on kyllä niin kovat fiilarit päällä.
Eilen tosiaan tuli ovulaatiotestiin yllättäen selkeä plussa mutta tänään raskaustesti näytti negaa, sain kyllä itse siinä tiirailtuani näkymään varmaan 3 erilaista valkoista viivaa hehheh!! :D
Kuvitelmat on suuret kyllä, alavatsaa on nyt joka päivä kirvellyt dpo3 jälkeen eli 5 päivää nyt. Erityisesti iltaisin.
Viime yönä heräsin 2 kertaa siihen että nyyhkin kunnolla unissani!! Kyllä mieli taitaa nyt tehdä tepposia mut ei se mitään nautitaan nyt jännäilystä ja masennellaan myöhemmin!

Tsemppiä kaikille jännäilijöille!
 
Täälläkin yksi nyytistä haaveileva ilmoittautuu mukaan!
kp 18/28? yk2 ya 10/2012 esikoinen toiveissa.

Yksi raskaus alla mikä päättyi keskenmenoon 23.12 ja nyt odotellaan kuukautisia alkavaksi. Eli kierto normaalisi ollut 28 päivää mutta niitä keskenmenon jälkeisiä kuukautisia nyt odotellaan. Tämä raskaus alkoi ensimmäisestä yritys kerrasta.

Ei pysty edes käsittämään tätä vauva kuumeen määrää mikä oli jo kova ennen raskautta mutta mikä on nyt paisunut aivan uusiin ulottuvuuksiin (suoraan sanottunu valuu yli äyräiden!) kun kerkesi jo tottua ajatukseen että sieltä se pikkunen nyt tulloo. Ei ole suru vieläkään täysin taka-alalla ja tuskin se kokonaan ikinä poistuu mut nyt Paremmalla onnella etiäpäin ja tuloksia saamaan!! =)
 
Mulla taitaa olla Davidin ovistikuissa jotain häikkää :O Eilen kun testasin oli ovisviiva ja kontrolliviiva omituisen hailakoita ja tänään molemmista viivoista puuttui alaosasta palanen...häh?? Ei ne "vanhaksikaan" ole voineet mennä...
 
Peity ja niiskulineiti, mä taidan olla teidän oireiden kanssa samoilla linjoilla:D Tänään ollut pahoinvointi/hikoilu kohtauksia, vähän kuin olisi henkinen krapula:whistle: Laitoin miehen ostamaan testiä vaikka tuskin mitään näyttäisikään mutta täytyyhän niitä varuilta olla..Ihan kun malttais olla tastaamatta..Ja taas yököttää:x
Nyt plussia kaikille niin ovistesteihin kuin raskaustesteihin:)
Onko kenelläkään tietoa mikä dpo aikaisintaan voi tulla plussa??
 
Noniin! Tervetuloa minunkin puolesta uusille! :wave: Kiva kun tulee uusia kuumeilijoita jakamaan fiiliksiä tänne :)

YAWille halusin sanoa vielä pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! Toivottavasti tämä kierto ja pitkä odotus palkitsee.

tytteli, mulle kävi ekassa raskaudessa niin, että menin töissä laittamaan sidettä kun tunsin että menkat alkoi (vatsajomotus + tunne että jotain tuli alkaa nyt vuotaa...). Vuotoa oli tullutkin vähän (en muista yhtään kuinka paljon koska raskaus oli "iloinen vahinko", niin en tarkkaillut mitän vuotoa/oireita, oletin vaan et nyt menkat alkoi, vihdoin, vähän myöhässä..), mutta vasta työpäivän jälkeen tajusin että hetkinen..eihän siteeseen ollut tullut enää juuri mitään sen jälkeen. Ja sitten tajusinkin tehdä sen positiivisen raskaustestin :heart:
sun oireesi kuulostaa kyllä lupaavilta! en usko kuitenkaan että tuo mitään kiinnitysvuotoa tossa vaiheessa on, valemenkat kenties vain? toivotaan niin!

ihmeellisiä ovisplussia nyt monella loppukierrosta, toivotaan että tarkoittaisi salamatkustajaa.... ;)

avantasia, joo tää on vähän ihmeellistä. Siis oireet mulla on pysynyt ennallaan (vatsakivut, nippailut, vihlonnat, pahoinvointi+päänsärkykohtaukset, hajuaistin yliherkkyys yms.), mutta tunne siitä että nää todella ois RASKAUSoireita, on kyllä kadonnu. Varmasti vaan oon jotenkin psyykannu itseni tuntemaan nää oireet, kuvitelmaa vaan...
ja kukas sitä puhui että poskia kuumotti, mulla on ollut nyt kaks päivää ihan hirveää kuumotusta! Mulla on normaali ruumiinlämpö 35,8 ja se on sen tasan tarkkaan aina. Kuume mulla ei nouse todellakaan helposti. Eilen sitten mittasin illalla lämmön, niin mittari näytti 36,8! Asteen enemmän kuin normilämpöni. Ja sama tänään. Voiko tää siis kieli kuukautisten alkamisesta? Mä en tiedä noista lämpömittailuista mitään muuta kun että ovulaation aikaan vissiin ruumiinlämpö on koholla...?

Niiskuneiti86, ei muistaakseni tollaista, mutta ihan oikeaa kutinaa kylläkin :LOL: siis pari päivää sitten raavin alaselkäni vahingossa verenpurkaumille, eikä mulla siis ikinä ole mitään ihottumaa, allergiaa tms...hei joo, vähän näitä oireita alkaa nyt taas tulemaan...:LOL: :stick:
 
Peity: mä tein tänään hätähousuna testin ja siihen tuli vaaleanpunainen haaleaksi haamu melkein heti, kun se kymmenen minuuttia oli kulunut niin se haamu oli hävinnyt :eek: outoa...tosin edellisestä wc käynnistä oli kulunut vasta 2h et en sit tiiä...onneksi on vielä yksi testi jemmassa jonka teen lauantaina tai viim. Maanantaina... Tänään ei tullu mitään muuta kuin valkovuotoa...
 

Yhteistyössä