Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Keskiviikko 9.1.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kääkkis82(30).........kp 69/??..............yk 1..........ya 10/12.........4.

*minmaria................kp 64/36..............yk 2..........ya 8/12...........1.

*Annatto.................kp 58/48...............yk 2..........ya 9/12...........1.

Taike80(32)..............kp 45/??...............yk 10.........ya 2/12..........2.
Slartibart(25)............kp 45/28...............yk4 (C)......ya 3/12..........1.
angelblue................kp 41/30-32..........yk 5 (C).................1.yhteinen
-PikkuMyy-...............kp 40/36............... yk 10.........ya 1/12.........1.

Slallu........................kp 37/33................yk 3...........ya 9/12..........1.
miss_piggy(31)........kp 36/29................yk 8(TT)...........ya 03/12........1.
haave_ilija................kp 35/28-38............yk3.................................

Niiskulineiti86(26).....kp 29/27.................yk 4................................1.
Peity........................kp 29/30.................................ya 12/12........2.
avantasia.................kp 28/30-35.............yk 2..............................3.
Säihkiss(33).............kp 27/28..................yk2............ya 11/12......1.
pinkkihevonen(26)...kp 25/28..................yk 6...........ya 8/12.......1.
Minde87...................kp 25/34.................yk 9...............................2.
jadeka.....................kp 22/28................yk 3...........ya 11/12.......1.
ralliruutu..................kp 22/28................yk 4............ya 10/12......1.
reason.....................kp 22/28................yk 10..........ya 5/12........1.
Tintti83....................kp 21/33................yk 6...........ya 7/12.........3.
Beyond....................kp 21/27-32....................................................

Miukula....................kp 17/?..................yk 3...........ya 10/12........2.
äippä 84..................kp 15/29................yk 2.................................4.
Maana-mamma.........kp 15/27-29.........yk 1............ya 1/13.........3.
SuAnn(30)...............kp 14/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Villemo.....................kp 13/26-29............yk 2.............ya 10/12......1.
marianna87..............kp 12/35-40............yk 3.............ya 10/12.....1.
Mylvinen(24)............kp 11/29.................yk 5.................................1.
Markke.....................kp 11/30.................yk 7..............ya 6/12.......2.
Luna85(27)..............kp 10/29-48............yk 10............ya 2/12.......1.
TauTau....................kp 10/28.........................................................2.

Mommytobe?(27)........kp 8/?.....................yk 1................................
Jeccika.....................kp 7/26-28.............yk 3...........ya 11/12.......3
FLV..........................kp 7/?.....................yk 1...........ya 1/13.........3.
ViiruP(25).................kp 4/29.....................yk 5.............................3.
Sanna-M..................kp 4/29-31...................................... ...............
Apatus.................... kp 2/28-29.............yk 2...................................
Nyytti88..................kp 2/32..................yk 9...............................2.
YAW........................kp 1/24-26.............yk 11............................5.



Day Past Ovulation:



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86
Villihiiri
Susimieli
Nato
Klementiini



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
viisikko <3
mavli
Viljonkka
nibander
Katiliin84
kolmas(ko?)
Villanen




Plussanneet:
Tammikuu 2013: ViiruP (yk4)
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!

Tällää tarvittaisiin vähän apua/kokemuksia/mielipiteitä!

Täällä olisi toinen lapsi haaveissa :)

Elikkä mulla on nyt menossa kp 26/28-30, ovulaatiosta on nyt 9-10 päivää. Ovulaatio bongattu siis ihan mahakipujen ja valkovuodon runsauden myötä.

Eilen kp 25/28-30 luulin että menkat alkaa,noin vartti tunnin kouraisi ja jomotteli mahaa menkkamaisesti,menin vessaan laittamaan sidettä niin alushousuihin oli tullut n.2rkl verta. Laitoin siteen kun ajattelin et nyt tuli täti kylään, mutta muuta ei tullutkaan, huomasin illalla että siteeseen oli tullut tosi pieni määrä semmoista vaaleanpunaista valkovuota ja nyt ei tule mitään. Eikä ole maha kipeänäkään enää,jotenkin jännä olo vain tuolla kohdun seudulla...


Mietin vain että mitä tämä mahtaa olla? Koskaan aiemmin minulla ei tämmöostä ole ollut.

Vauvakuumettä on, googlestakin yritin tietoa etsiä ja en löytänyt muuta kuin kiinnistymisvuotoon ja kipuun liittyviä keskusteluita. En jaksa uskoa että sitä olisi ettei taas tiputtaisi korkealta pilvilinnoista ja kovaa....

Nöyrin kiitos kaikille jotka viitsivät vastata!
 
tyttelii Kiinnitttymisvuodolta tuo äkkiseltään kuulostaa mutta melkoisen myöhään tulisi, jos ovispäivä pitää paikkansa? Ymmärtääkseni alkio kiinnittyy jo 4-5 päivää hedelmöittymisestä??...Joskus mulla on alkanut menkatkin tuollalailla omituisesti ja sitten jatkunut normaalisti parin päivän päästä! Toivottavasti sulla on kuitenkin tuota ensimmäistä vaihtoehtoa :) Kohtahan voisit jo hyvin testaillakin jos ovulaatiosta on jo 10 päivää :) Plussia kovasti sulle +++++:whistle: (tai edes yksi!)

Mä en muista yhtään että minä päivinä mulla on ollut ennen ovis :mad: Pakko vissiin alkaa tänään jo tikuttelemaan kun 11/29 menoillaan!

Niiin joo voi ärsytys...Työkaveri kysyä pamautti tänään lounaspöydässä, että koskas sä aiot tulla äidiksi?? Vastasin vaan että no varmaan sitten kun olen raskaana ja synnyttänyt lapsen...:stick:Kunnon urpo mies kyseessä!
 
Viimeksi muokattu:
YAW, yk 11 aloitus vaatii jo aikamoista ponnistelua, että mieliala säilyy jotenkin
pinnalla, tsempitystä siihen!

Tuohon miehen suostutteluasiaan piti laittaa, että meillä on myös ollut pitkä prosessi, että ollaan todella tässä yritysvaiheessa. Useampi vuosi on ollut tilanne, että minä olen ollut valmis kolmannen yrittämiseen, mutta mies ehdottomasti sitä mieltä, että lapsiluku on täynnä. Jotenkin ihmeellisesti, vaikka en siitä ole hirveästi edes lähiaikoina puhunut, mies sanoi marraskuun lopulla, että hän on valmis tulemaan minua tässä asiassa vastaan, koska näkee,että se on minulle niin tärkeä. Olin kyllä siinä tilanteessa kuin puullä päähän lyöty, koska olin jo paljon tehnyt luopumistyötä ajatuksesta, että meille joskus vauva tulisi vielä taloon.
Mutta nyt ollaan siis tässä :) Elämä onneksi jaksaa yllättää iloisestikin :D
Nyt takaisin ajatukset kokoon ja työn ääreen- etäpäivät ovat vaarallisia, vauva-asiat valtaavat mielen ;)
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Tervetuloa uusille :wave:

YAW: :hug: Voin vain kuvitella :(

Ei ole helppoa tämä ei... Tämä kamala yskä pitää huolen, että en ehdi oikeastaan muuta miettimään kuin hengittämistä. Tulee ihan oksennus, kun tarpeeksi yskii :( Kurja olo, mutta onneksi tänään ei ole hermosärkyä enää. Paleltaa kyllä ajoittain ja väsyttää.

Perjantaina on perinteinen negan testaus ja viikonloppuna lähden reissuun :)

kääkkis kp 69
 
Täällä vaan jatkuu runsas valkkari..Pitää jo alkaa harkita siteen käyttämistä kohta:$ Enää ei nipistele alavatsan sivuille mut poskia kuumottaa ja repii alavatsaan varsinkin kun nostelee muksuja..Saa nähdä miten käy ja milloin uskaltaisi testata:p
Nyt omien laskujen mukaan dpo 8 niin ei vielä uskalla ostaa testiä,ihmetyttää vieläkin sen dpo 5-6 tullu verinen lima..Jos olis ollut kiinnittymisestä:D mutta ei kahdesta aiemmastakaan ole ollut:confused:
Sori,oli ihan omanapainen kirjoitus:snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
miss_piggy
Täällä tuli aamusella tuskin silmin havaittavaa vaaleanpunaista vähän paperiin joidenkin limojen mukana, sen jälkeen ei mitään...kp 36. Ei kai ne menkat edes vois vielä alkaa jos ovis oli vasta 10 päivää sitten, ainakin sen tikutin kp 26? No negaa testailin, mutta nythän on vasta dpo 8 vissiin.
 
avantasia Jännää! Hyvinhän tuo verinen lima mätsäisi juurikin kiinnittymisvuodon ajankohtaan??

Noh onneksi rupesin tikuttamaan tänään ku ovishan sieltä heti tikkuun pärähti! Pitää vielä hetki odotella isäntää kotiin ja sitten mennään :LOL:

Laittakaapa tänne vähän kiertopäiviänne jolloin ootte tikuttanu/tunnistanut oviksen! Erityisesti ne joilla on suhteellisen "normikierto" eli 28-30 päivää! Musta tuntuu että mulla tulee jotenkin tosi aikaisin ja luteaalivaihe on kauhean pitkä!
 
Ihana päästä vihdoin koneelle,kun on joutunut puhelimella lueskelemaan teidän viestejä jo pitkään..netti päätti irtisanoa itsensä pari viikkoa sitten..ärrr.


Kaikille mukavaa keskiviikkoa ja paljon iloista mieltä!
 
Menkathan ne sieltä tuli, kp 29. Nyt siis jatkuneet neljä päivää. Tosin niukempina, tummempina ja ilman hyytymiä. Tänään sattui erikoinen juttu, nimittäin nenäni alkoi vuotamaan kahdesti ilman syytä! En edes muista koska mulla olisi viimeksi nenä vuotanut. Ei siis lainkaan normaalia edes näin talvisin. Ja kun kävin kaupassa en pystynyt olemaan maustehyllyillä, koska haju otti nenään ja silmiin. Lisäksi kassajonossa edessäni kulkeva ihminen sai minut melkein oksentamaan, haisi niin voimakkaasti hielle..
 
Voin näiden ovistikkujen ihmeellinen maailma, taitaa vaan pahentaa kaikenmaailman kuviteltuja oireita ynnä muita. Tänään taas ovisplussa eli selkeä yhtä tumma viiva :D Taitaapi olla ihan normaalia näin loppukierrosta? En ymmärrä miksi pitää testata ovulaatiota jos se on selkestä ollut jo, tämä on vaan itsensä kiusaamista.
Nyt kuitenkin dpo 7 ovisplussa?? :D vissiin joillakin tämä LH-hormoni pysyy korkealla oviksen jälkeenkin, ennen ovulaatiota tosin oli hyvinkin hiljaista hormonirintamalla!

Hormonit hyrrää sehän on tärkeintä!
 
Moi! Liittyisin seuraan mukaan, mutta vielä Yrityksen myöhemmin aloittaviin. Miehen suostumuksen kolmannen yritykseen sain pari viikkoa sitten, eilen otettiin kuparikierukka pois ja yritys voisi periaatteessa alkaa, mutta mies on niin pitkällä työreissulla, että käytännössä tästä ja seuraavista kahdesta kierrosta ei millään voi napata.

Meillä tosiaan ennalta kaksi lasta, joista ensimmäinen on tullut ilman yrittämistä, toinen napannut ensimmäisestä yrityksestä ja nyt kolmannen kohdalla pelkään, että yrityksestä tulee pitkä, koska nyt mietin asiaa niin paljon enemmän kuin edellisten kohdalla.

Mutta edellisten nopeasta "nappaamisesta" johtuen en ole ikinä aikaisemmin tutustunut mihinkään ovistesteihin sun muihin, olen siis ihan pihalla! Eilen tikutin ekan kerran, kun haluan nyt opetella tietämään, milloin suunnilleen ovikseni on, vaikka se mies ei kotona olekaan. Onko teillä ovisten ajankohta kuinka säännöllinen eri kierroissa? Mä olen siis ihan pihalla, ja saatan kysellä tyhmiä... :ashamed:
 
Hei!

tervetuloa uusille kuumeilijoille!

Mitä enemmän mä luen teidän ovistikutteluista, niin sitä vähemmän minä niitä haluan kokeilla... uskon, että jos alan tikuttelemaan oviksia, niin siitä ei sitten loppua tule ja stressin määrä tän asian kanssa kasvaa. TOISAALTA haluaisin kyllä kovasti kokeilla, että onko minulla ovis silloin kun luulen. aiemmin jo harkitsin aloittavani niiden käytön, nyt taas olen negatiivisempi niiden suhteen. jadeka jos sulla näyttääkin ovistesti raskauden, niin taidan muuttaa taas mieltäni tän asian suhteen:D

Klementiini olen miettinyt paljon, että vaikuttaako raskautumiseen todella se, kuinka asiaa miettii ja toivoo. teoriassa sillä ei pitäisi olla mitään vaikutusta, mutta käytännön tarinat kertovat muuta. eli heti kun ajatukset on saatu siirrettyä johonkin muuhun niin vauva ilmoittaa tulostaan. moni sanoo, että ei sitä saa liikaa miettiä yms. oikeasti aika ärsyttävää. kukanenkin tyylillään ja helppo on toisen vierestä sanoa. ja minä olen mielestäni aika rauhallinen tämän asian kanssa. vaikka se mielessä onkin lähes päivittäin. en ikinä olisi osannut arvata minkälaista on elää toivoen raskautumista.:LOL:

täällä tuntuu, että niitä jos jonkinmoisia oireita ei enään juuri ole. tänään en kyllä ratsastanutkaan että en tuntenut mahakipuakaan kuten eilen. hm. kävin spinningissä pitkästä aikaa, aivan huippua:D siellä vain mietin, että onkohan tässä minulla kyydissä joku:D
 
Helpottavaa lukea, että myös sellaisilla, joilla on jo aiempi raskaus/raskauksia, voivat olla vähän pihalla kierto-asioiden kanssa! :D Itsekin kun ekaa kertaa elämässä yritän paneutua näihin asioihin, ja oppia tunnistamaan oman kehon signaaleja.

Tikuttamisesta: Mulla oli eka kierrossa CB-digi, jolla aloitin testaamisen kp11/28, ja vasta kp 14/28 näytti hymynaama, eli varsinainen ovulaatio oli 15/28. Olen aika varma, että testi näytti oikein, koska vatsakipuja oli tuolloin huomattavasti.

Nyt olen Davidilla kattonut kahtena päivänä (tosin illalla, ei mistään aamupissasta), eikä mitään merkkejä oviksesta. Todennäköisesti vasta ens vk voisi jotain havaitakin. Mainitsinkin varmaan jo aiemmin, että maha on tosi turpeena välillä, kuukatisten jälkeen tuossa olikin pari päivää pehmeämpi, mutta nyt on taas tosi turvoksissa koko ajan. Maha näyttää aika hassulta, kun tosiaan raskaana en ole, mutta silti näyttää semmoselta alkuraskauden "pömpöltä" :D
 
Huomenia kaikille tasapuolisesti!

Ajatuksia herättävää tuo kuinka paljon tuolla vauva-asioiden stressaamisella on tekemistä itse raskautumisen kanssa. Ensimmäistä meillä yritettiin reilu vuosi ja silloin ressasi kyllä ihan hulluna. Raskaaksi tulin kuitenkin sitten heti kun otin ovulaatiotikut kehiin ja "ajoitus" oli kohdillaan. Mutta toisesta tulin ekasta kierrosta, vielä imettäessäni ensimmäistä ja vähän niinkuin "vahingossa". Ajattelin, että toiseenkin meneen aikaa, niin aloitetaan hyvissä ajoin. Hyvissä ajoin päättyi sitten heti raskauteen ensimmäisestä kierrosta. Ystävälleni oli yksi neuvolalääkäri sanonut, että raskaaksi tuleminen (jos ei ole mitään lapsettomuutta aiheuttavaa pulmaa) on pitkälti myös "yläpäästä kiinni". Mene ja tiedä miten sitten oikeasti on. Ja ollaanhan me kaikki yksilöitä, toisiin vaikuttaa stressaaminen muutenkin paljon enemmän kuin toisiin. Ja mulla ainakin aina kaikki ressi näkyy suoraan fyysisinä oireina; heti on hartiat jumissa, vatsa kipeä ja päätä särkee.

Mahdollisimma stressivapaata päivää kaikille :)
 
Huomenta arvon kanssasisaret!
Alkuviikosta vai milloin lie lupasin malttavani perjantaihin asti ennen kuin testailen mutta niinhän siinä kävi että tänä aamuna jo lankesin. Oikeastaan vaan sen takia, että mies ei ole huomenna kotona joten jos sieltä olisi se plussa tullut niin olisi sitten saanut sen tänään todeta yhdessä. No, eipä tullut plussaa vaan erittäin puhdas nega. Tänään siis kp 28/28. Ei oikeastaan edes harmita. Ollaan vielä niin alkuvaiheessa tässä yrityksessä että en edes odottanut muunlaista tulosta. Uskon siihen, että se vauva tulee just silloin kun sen on aika tulla ja vielä ei ollut :) Reilun viikon nyt jomottanut alamahaa mutta se onkin sitten ollut jotain ihan muuta kuin raskautta... Huomenna lienee kp 1/28 kun yleensä menkat tulee lähes kellontarkasti.

Tuosta tikuttelusta ym. ovulaatioon liittyvästä. Itse en ole koskaan tikuttanut ovulaatiota mutta aina kun ei ole hormonaalista ehkäisyä ollut niin kp 13-15/28 on sen verran kovat kivut että eiköhän se silloin tapahdu. Olen siitä onnellinen, että kierto on pysynyt aina tuossa 28-30 välillä ja nyt syksyllä kun jätin laastarin pois niin heti onneksi käynnistyi ihan normaalina. Katsotaan sitten jos tässä nyt alkaa kuukausia kulua enemmänkin ennen raskautumista niin kai sitä sitten pitää tarkistaa tarkoittaako ne kivut ovulaatiota vai ei =) Miehelle lupasin syksyllä että tästä vauva-asiasta ei tule "pakkomiellettä" (=miehen sanavalinta) ja yritän parhaani mukaan pitää lupaukseni.. :saint:
 
Torstai 10.1.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kääkkis82(30).........kp 70/??..............yk 1..........ya 10/12.........4.

*minmaria................kp 65/36..............yk 2..........ya 8/12...........1.

*Annatto.................kp 59/48...............yk 2..........ya 9/12...........1.

Taike80(32)..............kp 46/??...............yk 10.........ya 2/12..........2.
Slartibart(25)............kp 46/28...............yk4 (C)......ya 3/12..........1.
angelblue.................kp 42/30-32..........yk 5 (C).................1.yhteinen
-PikkuMyy-...............kp 41/36............... yk 10.........ya 1/12.........1.

Slallu........................kp 38/33................yk 3...........ya 9/12........1.
miss_piggy(31)..........kp 37/29................yk 8(TT).....ya 03/12......1.
haave_ilija................kp 36/28-38............yk3................................
Niiskulineiti86(26).......kp 30/27.................yk 4.............................1.
Peity........................kp 30/30................................ya 12/12........2.

avantasia.................kp 29/30-35.............yk 2..............................3.
Säihkiss(33).............kp 28/28..................yk2............ya 11/12......1.
pinkkihevonen(26).....kp 26/28..................yk 6...........ya 8/12.......1.
Minde87...................kp 26/34.................yk 9.............................2.
jadeka.....................kp 23/28................yk 3...........ya 11/12.......1.
ralliruutu..................kp 23/28................yk 4............ya 10/12......1.
reason.....................kp 23/28................yk 10..........ya 5/12........1.
Tintti83....................kp 22/33................yk 6...........ya 7/12.........3.
Beyond....................kp 21/27-32................................................

Miukula....................kp 18/?..................yk 3...........ya 10/12........2.
äippä 84..................kp 16/29................yk 2................................4.
Maana-mamma.........kp 16/27-29.........yk 1............ya 1/13.........3.
SuAnn(30)...............kp 15/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Villemo.....................kp 14/26-29............yk 2.............ya 10/12....1.
marianna87..............kp 13/35-40............yk 3.............ya 10/12.....1.
Mylvinen(24)............kp 12/29.................yk 5...............................1.
Markke.....................kp 12/30.................yk 7..............ya 6/12.....2.
Luna85(27)..............kp 11/29-48............yk 10............ya 2/12.......1.
TauTau....................kp 11/28....................................................2.

Mommytobe?(27)........kp 9/?.....................yk 1.............................
Jeccika.....................kp 8/26-28.............yk 3...........ya 11/12.......3.
FLV..........................kp 8/?.....................yk 1...........ya 1/13........3.
ViiruP(25).................kp 5/29.....................yk 5............................3.
Sanna-M..................kp 5/29-31..................................................
Apatus.................... kp 3/28-29.............yk 2...............................
Nyytti88..................kp 3/32..................yk 9................................2.
YAW........................kp 2/24-26.............yk 11.............................5.



Day Past Ovulation:



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86
Villihiiri
Susimieli
Nato
Klementiini



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
viisikko <3
mavli
Viljonkka
nibander
Katiliin84
kolmas(ko?)
Villanen




Plussanneet:
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille! :wave:

Täällähän on taas jännää, kun saa odotella mitä kaikkea sieltä teille tikuista putkahtelee... :popcorn:

Omanapa: Ihmettelin, että näinkö nopeasti se aika taas menee, kun nyt on jo kp 15. Eilen bongasin hieman limoja, mutta muuten aika normiolo. Toi masupömpötys on täälläkin ihan tuttua välillä ja jo kesällä useampi kyseli, onko vauva tulossa... :attn: Mun mies on aivan ihana näiden vauva-asioiden suhteen ja oli oikeastaan itse ehdottamassa, että josko jättäisin pillerit pois. Ja niihän sitten puhuttiin asiasta muutama ilta oikein syvällisesti ja sinne ne pillerit sitten jäi :) Nyt välillä hän juttelee, että jos me nyt edes se yksikin vauva saataisiin ja välillä taas, että kyllä niitä ainakin vähintään kolme sitten pitäisi saada (!!!) :) No tjottailulla mennään vielä, vaikka kovasti molemmat sitää omaa nyyttiä kaipaisikin :)

Mukavaa torstaita kaikille! :)


muoks. Siirretään nyt tuo tämän päivän päivityskin vielä tälle sivulle...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä