vauva vuodelle 2013?

Mulla ei oo ikinä tuntunu alavatsas tältä... välil nipistelee, on paineen tunnetta ja muutenkin maha ihan turvonnu! samoin tissit on alkanu pikkase turpoomaa<3 periaattees vois jo nyt tehä testin mut en uskallla :D parempi vaan oottaa aattoon et on ainaki varma tulos... Toivotaan ettei jouduta taas pettymään :/
 
no sepä! mut yleensä jos mun menkat alkaa, ni ne yleensä enteilee jotenki alavatsakivuilla tai sellasella jomotuksella. mut mulla ny o vaa painetta ja sellasta vihlasua myös. :D että juu.. ihme on jos ykskaks alkavat menkat vaa! D:
ja just katoin yhtä elokuvaa kolmoselta ni meinasin alkaa itkemään.... voi jestas! :D
 
Uusi täällä!!

Tein testin kuukausi taakse päin, joka näytti +. Olen siis raskaana. Olen rv 10+1 alavatsassa tuntuu nipistelyä ja kutinaa.. Olen nyt 17 vuotias mutta kun lapsi syntyy olen täyttänyt 18 vuotta. Raskaus tuli yllätyksenä mutta kuitenkin toivottuna. Lähipiirin tuttavat ja sukulaiset ovat ottaneet asian todella hyvin. Olen vakituisessa parisuhteessa ja kihloissa.
 
  • Tykkää
Reactions: mama_
Nyt testissä ei ollut mitään.. Oonkoha taas tehny liia aikasin ku ensi haamu ja ny ei mitää?
Aika outoo :O mut onhan sulla menkat jääny pois? nyt muaki alko pelottaa et mitä jos teen uudestaan testin ja ei tuukkaan enää mitään :( mul välil tuntuu ku olisin raskaan ja välil taas ei tunnu mitään... mut mulla on menkat kuitenki jääny pois nii luulis et testi on oikees:) oon jo varannu neuvola ajanki ens kuun loppupuolelle:)
 
et mikä o homman nimi. pakko käydä kohta ostamas viismiljoonaa testiä ja testata ne ja sit kattoo tuleeko mitään :DD mä kyl en tiiä itekkää mistää mitää. tuntuu et paisun vaa koko aika ja plaa. tissit o kipeet ja itken välillä kaikelle... :DDd
 
Ja maanantaiaamuna käydä antamas aamuvirtsasta näyte TK:hon. Koska kuulemma sen jälkeen voidaan jotain vasta tehdä kun tietää mikä on homman nimi. Toivottavasti siellä kasvais jo sellanen pieni papu <3 Just laskeskelin ni menkatkin on 2 viikkoo jo myöhässä.
 

Yhteistyössä