Vauva vuodelle 2016 <3

outiukselle paljon onnea ja tarrasukkia! :flower:

oviskipuja mulla ei ole koskaan ollut enkä oo koskaan tikuttanu ovista. Kakkosen kohdalla tunnistin oviksen limoista mutta olin sitte varma ettei tärpännyt kun esikoistakin tehtiin vuosi ja tilasin ovistikkuja seuraavaan kiertoon mutta se tärppäskin ekasta kerrasta :) Tikut meni sitte käyttämättöminä roskiin.

Tänne ei mitään erikoista. Yrittämisen aloitus lähenee. Mies siis luvannu että kuopuksen synttäreiden jälkeen (kuun vaihteessa) voidaan alkaa yrittämään. Mun vauvakuume vaan kasvaa. Esikoisen kummitäti sai tänään vauvan :heart: Ja näin tänään ihan pienen, 5viikkoa vanhan vauvan :heart: Ja raskaana olevia näen joka paikassa.
 
Dpo 7 menossa.. Päätin etten tässä kierrosta edes testaa ovista enkä laske kiertopäiviä kun viimekuussa niin kova pettymys oli kun ei taaskaan tärpännyt, vaan miten kävikään, huomasin taas tikuttavani ovista ja päiviä laskevani....:headwall: Varma olen että menkat tulee ajallaan 12.5, mutta pienen pieni toivonkipinä on....:ashamed: Jotenkin ovulaatiosta kuukautisten alkamiseen päivät tuntuu niiiin pitkiltä....
 
Täällä ollut tänään oikein mukava päivä : ) käytiin avokin kanssa sovittelemassa kihlasormuksia :) hän sitten käy ostamassa jossakin vaiheessa nämä mieluiset sormukset ja kosii sitten niin sanotusti virallisesti :). En malta odottaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Sniff
Hyppään mukaan myös tänne: meille olisi ollut toiveissa jo vauva vuodelle 2015, mutta jospa sitten tälle seuraavalla vuodelle. Ennestään meillä on kohta nelivuotias esikoinen, joka tärppäsi aikoinaan heti ekasta kierrosta (nyt menossa yk 8).

Aglielle oli pakko kommentoida, että myös minä kärsin ihan JÄRKYTTÄVISTÄ vuodoista! Söin ennen esikoista pitkään pillereitä ja esikoisenkin jälkeen reilun vuoden, ja niiden aikaan totuin siisteihin, lyhyisiin menkkoihin, jotka ei juuri elämää haitanneet. Nyt pillerien lopetuksen jälkeen homma on mennyt ihan mahdottomaksi! Olen käynyt yksityisellä gynellä muutaman kerran ultrattavana ja tutkimuksissa, mutta mitään poikkeavaa ei ole ikinä löytynyt ja gynekin vaan sanoi, että runsaat vuodot on (ilmeisesti?) synnyttäneillä naisilla ihan tavallisia. Sain kuitenkin vuotoihin avuksi Cyklokapron-nimisen lääkkeen, mikä auttaa kyllä paljon.
 
Hei ihanaiset naiset! Anteeksi kun en ole kerennyt päivitellä listaa hetkeen mutta työrintamalla on ollu aika raskasta.. siitä tulikin mieleen että haluaisko joku/jotku teistä ryhtyä päivitteleen listaa mun kanssa? Toinen vaihtoehto on että listasta poistetaan yk-sarake niin silloin ei tarvisi päivitellä kuin uusia listalle ja plussalistaa :) tää mun keskustelualoitus saikin suuremman suosion kuin osasinkaan olettaa :)

Onnea plussanneille!! <3 ihanaa että saadaan ensimmäiset plussaajat plussalistalle <3

ON: täällä pitäis hanojen aueta ylihuomenna.. ja mieli on tällä hetkellä niin negatiivinen että odotan vain että seuraava kierto alkais mahd. pian.. kävin labrassa loppukierronverikokeissa ja alkukierron verikokeiden lähetettä koitan tässä saada kun jäi viimeksi saamatta.. äärettömän turhauttava hetki menossa ja sellainen olo että ehkä vaan parempi jos ikinä ei edes tärppäis niin vois siirtyä muihin asioihin elämässä.. huoh..
 
ihania uutisia kinder_kitty :)

täällä vähän jänskättää josko ois osunu. En usko mutta toisaalta haluaisin jo testata mutta odottelen ainaskin huomiseen (nyt dpo 10) et ukko lähtee töihin..järjestän sit jonkun superihanan yllärin jos siihen on syytä. Jotenkin ihanaa välillä leikitellä ajatuksella et jos ois oiski raskaana. lupasin itselleni et nyt hetken saa haaveilla. huomenna paluu arkeen
 
Täällä alkoi ilmeisesti uus kierto! En ihan oottanut, että näin nopeasti alkaisi kun viimeks meni sen 11pv. Positiivinen ylläri ja nyt kp27 :) kyllä vatsaan sen verran jomottaa, että oli odotettavissa. MooiMama Toivon kovasti, että plussaisit ja sitä toivon kaikille meille! =)
 
Kai se on uskottava, vaikka uskomattomalta tämä tuntuukin! Nimittäin roskishaamuja ja nyt jo vaikutusajallakin haaleita viivoja on tullut raskaustestiin! Perjantaina vielä digitesti ja sitten se on uskottava että ekasta kierrosta voi tulla raskaaksi! :D Hyvin sekavilla fiiliksillä mennään, mutta kuulema kuuluu asiaan. Onnea yritykseen ja tsemppiä kaikille! :)
 
norappi, pahoittelut kkm:stä ja tervetuloa mukaan. Toivotaan että tärppää pian! Se lääkkeellinen tyhjennys oli ehkä kamalampi kuin synnytys jos multa kysytään :/

Sitten vähän omaa napaa, mun ebaysta tilaamat o-ja r-testit tuli tänään. Kumpikin näyttää jotain haamujen esiäitiä |O r-testi on vissiin one step, joten jos ne vaan nyt sitten näyttää jotan väärää viivanpaikkaa. Eihän mulla siis oo oviksesta edes mitään tietoa, ja nyt on vissiin kp... öö.. 20 jos oikein lasken :D Siis pillereiden jälkeisen vikan tyhjennysvuodon ekasta vuotopäivästä laskettuna.
Jospa teillä olis tärpännyt heti tyhjennysvuodon jälkeen. :)

Tervetuloa uusille kuumeilijoille! :)
 
Kai se on uskottava, vaikka uskomattomalta tämä tuntuukin! Nimittäin roskishaamuja ja nyt jo vaikutusajallakin haaleita viivoja on tullut raskaustestiin! Perjantaina vielä digitesti ja sitten se on uskottava että ekasta kierrosta voi tulla raskaaksi! :D Hyvin sekavilla fiiliksillä mennään, mutta kuulema kuuluu asiaan. Onnea yritykseen ja tsemppiä kaikille! :)
Onnea! :heart: ihanaa kun useana aamuna iloisia uutisia. :)
 
  • Tykkää
Reactions: hannibal
Hei ihanaiset naiset! Anteeksi kun en ole kerennyt päivitellä listaa hetkeen mutta työrintamalla on ollu aika raskasta.. siitä tulikin mieleen että haluaisko joku/jotku teistä ryhtyä päivitteleen listaa mun kanssa? Toinen vaihtoehto on että listasta poistetaan yk-sarake niin silloin ei tarvisi päivitellä kuin uusia listalle ja plussalistaa :) tää mun keskustelualoitus saikin suuremman suosion kuin osasinkaan olettaa :)

Onnea plussanneille!! <3 ihanaa että saadaan ensimmäiset plussaajat plussalistalle <3

ON: täällä pitäis hanojen aueta ylihuomenna.. ja mieli on tällä hetkellä niin negatiivinen että odotan vain että seuraava kierto alkais mahd. pian.. kävin labrassa loppukierronverikokeissa ja alkukierron verikokeiden lähetettä koitan tässä saada kun jäi viimeksi saamatta.. äärettömän turhauttava hetki menossa ja sellainen olo että ehkä vaan parempi jos ikinä ei edes tärppäis niin vois siirtyä muihin asioihin elämässä.. huoh..
Mä voin kansss päivittää listaa jos saan ohjeet miten se tehdään ja ei tartte joka päivä tehdä. Pystyykö sen tekee puhelimella. Esikoinen on sen verran vauhdikas että en oo pahemmin netissä läppärillä.. :D
 
Siis nyt en ymmärrä. Luulin, että menkat alko sunnuntaina. No siitä asti aamuisin tullu vähän tuhrua, ei edes siteeseen asti... Menkkaolot oli ja meni! Tänään tein raskaustestin ja siinä näkyi viivanpaikka kun oikein tihrusti! En vaan jotenki usko että oisin raskaana ja mitä tää tuhruttaminen on?? Onko kellään kokemusta tällasesta? Itsellä yleensä sen ekan päivän tuhruttaa ja sitte alkaaki jo kunnon vuoto..

Apuva! :) oon odotellu menkkoja kolmatta päivää. Greippimehuaki juonu jo turhaa :D
 
Onnea plussanneille! :heart:

Piitu85 Pieni tuhruttaminen on normaalia raskaudessakin..Oisitko kuitenkin raskaana..? :) Toivotaan! Itselläni ainakin vuoteli raskauden alussa.

).( Mulla on kyllä ihme repäisykipuja ja alavatsan jomotusta sekä valkkaria riittänyt nyt kierron loppupäässä. Siis poikkeuksellisen paljon verrattuna normaaliin ennen menkkoja tapahtuvaan oireiluun. Menkat pitäis tällä viikolla alkaa. En toki tosissaan epäile olevani raskaana kun kuitenkin edelleen keskeytetyllä menty. Tosin yksi kerta oli poikkeus! Oispa hyvää tuuria kun siitä plussais, vaikka suunnilleen oviksen aikoihin se sijoittuikin! :D Nyt täytyy kyllä myöntää, etten malttais oottaa kesäkuuta, jolloin tarkoitus varsinaisesti aloittaa yritys. Vähän oon miehelle vihjaillut, että oisko se eka yk kuitenkin toukokuu.. Katsotaan..
 
miss_piggy
Mulla on täällä ihme kivistystä mahassa vähän väliä, siis alamahassa mutta toki saattaa johtua siitä kun on eka kierto pillereiden jälkeen. Saa nähdä kuinka pitkäksi tää venyy, ei tosiaan oo mitään ovis-oloja enkä oikein raskauteenkaan usko kun negaa näyttää testit ja kp 21 vasta menossa.

Ajattelin että ensi kierrossa voisin syödä pois nuo loput terolutit mitä mulla on jäänyt ennen ensimmäistä raskautta, jos edes vähän auttaisi kierron käynnistymiseen.

Ärsyttää kyllä niin paljon kaikki hormoni-häiriöt, ja tää pco on ehkä yks viheliäisimmistä vaivoista mitä voi olla, vaikuttaa raskaaksi tulemiseen, karvan kasvuun, painonnousuun jnejnejne... Vähän kyllä luulen että saa taas tässä syksyllä lampsia lääkärin pakeille pyytämään jotain clomifen-reseptiä jos ei ala kuukautisia näkymään ja kierrot on mitä sattuu. Tuskin meille ilman hoitoja toista vauvaa tulee, ja kun ikääkin on jo aika "paljon" niin ei oo loputtomiin aikaa odotella.
 
Alavatsa on kipuillu nyt aamusta lähtien. Melkeen ku normaalit menkkakivut, mutta tää kipu sijottuu vasemmalle puolelle alavatsalla. Eikä oo ihan niin voimakasta kipua, kuin menkkojen aikana. Huomenna tulee viikko ovisplussasta.
 
Viime kierto oli tähän asti eli 22/jotain menossa nytten. ja on ollut jänniä tuntemuksia. Rintoissa ollut viiltäävä kipua ja voimakasta semmosta tullu yhtäkkiä että on oikeen pitänyt hengähtää syvää ku sattuu nii paljon. Myös alavatsassa on semmonen menkkamainen pallomainen olo. Odottelen tonne 17 päivä asti jos menkkoja ei tule niin sitten teen vasta testin.

en oo täällä oikein kirjoitellut mutta töissä ollessa lueskellut. toivon kaikille kaikkea hyvää <3 ja tervetuloa ketjuun :)
 
Mitäs mä sanoin tuossa muutama päivä sitten... "En testaa ennen perjantaita" :p No kyllä muuten testasin ja viivanpaikka, ögen. Tein sellaisen apteQ testin, onko jollain kokemuksia tuosta testistä? Tein sen kolmen tunnin pidättämisen jälkeen eilen illasta. Ja tosiaan, hailukan viivanpaikan sain. Eli tulkitsen sen negaksi. Odottelen menkkoja alkavaksi tänään tai huomenna, koska ovisplussan sain reilu pari viikkoa sitten maanantaina illalla. Mulla on närästänyt nyt monta päivää ja menkkakivut on alkaneet jo viikko sitten, koko ajan voimistuen. Pari päivää kivut ja olo on ollut sitä luokkaa, että alkaa vuoto hetkenä minä hyvänsä. Mutta vielä ei oo näkynyt... Voiko testit näyttää aikuisten oikeasti plussaa vasta esim dpo 14 tai 15? Siihen asti puhdasta negaa?

Onnea kaikki plussanneet :heart: Hyvällä tavalla kadehdin teitä :) ehkä minäkin joskus vielä...
 
Merenaaltoitse oon pari kertaa vissiinkin tuolla apteq testillä testannu ja en kyllä ole minkäänlaista viivanpaikkaa saanu =) Testaa jollain toisella testillä :) pidetään peukkuja, että plussa sieltä tulisi! Oireet kyllä kuulloostaa hyvältä =)
 
Huomenta! Nyt oon ihan ällikällä päähän lyöty! Tein apteekin oman testin ja sieltä tuli selvä haamu! Nyt Dpo14, pitäskö tässä vaiheessa näkyä jo selkeä plussa? Siis en uskonu millään raskauteen, ei missään vaiheessa ollut oloa että ois tärpänny.

Merenaalto täällä siis sama tilanne. Itellä myös huolettaa, että eikö dpo 14 pitäs saada jo kunnon plussa, eikä mitään hailakoita viivoja :) Mutta itsekin vaihdoin testiä, aluksi testasin one stepeillä, joista on kuullu pelkästään huonoa. Tosin niillä testeillä on saatu turhaan plussaa ja mää sain viivanpaikan vaan. Ja tänään sain myös vaan viivanpaikkaa ja apteekin omalla selkeä viiva, joskaan ei yhtä tumma ko kontrolli, eli haamuksi vielä nimittäisin :) No täytyy testata taas huomenna, että vahvistuuko. Toivotaan että Merenaalto sulla vahvistuu viiva!

Ei muutako plussapuhuria kaikille! :)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikki te mahtavuudet! :heart: Mahtuisiko vielä mukaan yksi kuumeilija? <3
Olen 22-vuotias nainen Helsingistä, ja olemme päättäneet alkaa yrittämään meidän esikoistamme yhdessä mieheni kanssa, joka on 27-vuotias. Kummallakaan ei siis ole ennestään lapsia.
Tänään on kp3 menossa, innokkaana odotellaan menkkojen loppumista, jonka jälkeen päästään tositoimiin! :D
Onko teillä kokemusta ovistesteistä, onko niistä hyötyä? Saako niitä pakkauksissa, joissa niitä tulee monia ja paljon näillä on hintaa, osaisiko joku ihana neuvoa? Kiertoni on yleensä kp27-28.
Toivotaan paljon plussatuulia meille kaikille tälle kuulle :flower::hug:

VAVVAKUUME92 kp3/27-28 yk2
 
Hannibal onnea :flower:

Merenaalto ja Piitu se hcg alakaa nouseen vasta kiinnittymisestä ja jos on kiinnittyny tosi myöhään niin hcg nousee myöhemmin kunnolla. Tehkääpä uuet testit parin päivän päästä :) Jos viiva tummenee niin nou hätä ja tervemenoa oottajien puolelle :D

Muistin just että oon nähäny vauvaunia kovasti tässä muutamana yönä, awwww :heart: Meillä oli yks yö aivan tajuttoman sulonen vauva, seki oli poika :D Mie siis ehkä ihan hippasen verran toiveilisin että saisin yhen pikku tytöntyllerön näitten kahen pojanpalleron jäläkeen... :)
 
Ihan ensiksi onnittelut kaikille plussanneille!!! Onnea todella paljon! Kyllä me kaikki muut tullaan pian perässä =)

Sitten omat kuulumiset ja ihmetykset. Tein viime perjantaina positiivisen ovistestin. Nyt maanantai-iltana alkoi nippailut alavatsassa, jotka vain jatkuvat. Ja välillä vihlaisee oikealle puolelle, jossa ainoa munasarjani sijaitsee. Tein sitten äsken uuden ovistestin ja sekin näytti plussaa!!! En ole tässä välissä testannut, koska ajattelin perjantaina, että se oli siinä, kp:kin oli sopivasti 14. Tietenkin voi olla, että jostain syystä munasolu pääsi irtoamaan vasta nyt. En tiedä. Onko jollain parempaa tietoa tai kokemusta asiasta?
 
Cosey ootko tehnyt raskaustestiä? Eikös ovistestit voi näyttää raskaudenkin? Jos ootkin jo viime kierrosta raskautunut? :)

Mulla edelleen kovat menkkakivut mut menkkoja ei näy... Odotan perjantaille ja teen sitten vasta seuraavan testin mikäli vuoto pysyy pois.
 

Yhteistyössä