Vauvakutsut (babyshower) - voinko pyytää ystävää järjestämään itselleni?

  • Viestiketjun aloittaja "Morgan"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="lily";25908555]Meillä päin on tapana tuoda jotain kun tullaan katsomaan uutta vauvaa ensikertaa. Onko se sinusta "lahjan kitisemistä" kun kutsutaan ystäviä ja sukua tapaamaan uutta perheenjäsentä? Vai kiellätkö tuomasta mitään? Entä kun itse menet tapaamaan ison sukusi ja ystäväpiirisi vauvoja, etkö vie mitään tuliaisia? :O

Eikö se ole sitten vähän sama asia - babyshower muistaminen / tuliainen??[/QUOTE]

Jos tuo omat pullat yms kahvin kanssa syötävät, se on ihan ok. Mutta kaikkien kavereitten yms täytyisi raahata jotakin vielä lisäksi? Miettii että tässä on parissa vuodessä syntynyt 7 vauvaa lähipiiriin, ei kauheasti houkuta jokaiselle jotakin raahailla, ellei satu tulemaan kutsu kastajaisiin.
 
"harmaa"
[QUOTE="lily";25908555]Meillä päin on tapana tuoda jotain kun tullaan katsomaan uutta vauvaa ensikertaa. Onko se sinusta "lahjan kitisemistä" kun kutsutaan ystäviä ja sukua tapaamaan uutta perheenjäsentä? Vai kiellätkö tuomasta mitään? Entä kun itse menet tapaamaan ison sukusi ja ystäväpiirisi vauvoja, etkö vie mitään tuliaisia? :O

Eikö se ole sitten vähän sama asia - babyshower muistaminen / tuliainen??[/QUOTE]

kyllä meilläkin viedään muistamisia kun vauvaa mennään katsomaan mutta sitä mietin jos on baby juhlat ensin niin pitääkö sitten vielä viedä joku muistaminen kun menee vauvaa katsomaan? Entä jos saa kutsun ristiäisiin niin silloinkin kuuluu kai viedä?
 
Mä järkkäsin itelleni babyshowerin tän kolmannen lapsen raskausaikana. :) Mä halusin ne ja mun mielestä se oli loistava syy pitää juhlat :) phihi. Pistin vielä kutsuun, että tarkotus ei ole kalastella lahjoja vaan tavata kaikki kaverit yhdessä ja syyä hyvin ja pitää kivaa :>
Kaikki kaverit oli innolla messissä ja faceen tein yhteisön ja siinä sit ehdotin et jos ois nyyttärityyliset niin saatiin mahtavat tarjoilut aikaseks porukalla ja mässättiin ekat kaks tuntia siel juhlissa :D sit oli näitä kaikenlaisia arvausleikkejä ja muuta, ite järkkäsin ne kaikki ja vieraitte mielestä oli mukavaa :) Moni toi kyllä jotain vauvallekin.
 

Yhteistyössä