Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

  • Viestiketjun aloittaja RouvaSumppisuu
  • Ensimmäinen viesti
Rouva Sumppisuu Jos kerran on tuommoinen nimimerkki, eikä kahvi maistu, niin pitäsin sitä tooosi huolestuttavana. :D Ja jos suklaakaan ei maistu, niin silloin viimeistään on liiankin hyvä syy testata! :D Toivottavasti saat ne kaksi viivaa testiin! :heart:

Lilli-85 Höh! Tosiaan kuulosti jo niin lupaavalta. Mutta ehkä sitten seuraavalla kerralla tärppää! :hug:

miranda-81 :hug: :hug:

Täällä ei mitään ihmeempiä. Kuopuksen 1v synttärikutsut sain postitettua. Nyt sitten olen kovasti kakkua miettinyt, että minkälaisen sitä tekis tällä kertaa. Varmaan joku auto tai junajuttu. =)
 
Lillille ja mirandalle :hug: tädistä!

Sumppiksen oireet kuulostaa kyllä lupaavilta. Plussaonnea kovasti! :heart:
miina-: Taitaa se sun mies alkaa pehmetä. :) Silence is golden... :D

ON: Voipi jäädä multa se testi tekemättä. Kipuja on ollut eilen illasta lähtien ja vähän tuhruakin tullut. Kyllä se täti sieltä vielä tulee. Höh. :/ No, mutta suurin pettymys oli jo silloin viime viikon perjantaina, joten nyt ei tunnu niin pahalta. Odottelen vaan kunnon vuotoa, että pääsee seuraavaan kiertoon. Mäkin olen vähän harkinnut niitä ovistikkuja, mutta toisaalta mulla on olleet niin selvät ovisoireet, että tikuttelu tuntuu vähän turhalta. Ehkä jos ei tässä tulevassa kierrossa tärppää niin sitten...
 
Aurinkoinen moikkelis B)

:LOL: JEP, potut pottuina :LOL: taisin itse syyllistyä tuohon testin teon panttaamiseen *syyllinen*

lilli-85: Pahoittelut menkoista :hug: mutta jospa tosiaan tuo pidentynyt kierto enteilisi hyvää niinkuin aikaisemminkin :)

Miranda: Pahoittelut sullekin tätipaholaisen saapumisesta!!!

Pantalaimon: Voi kökkö, penteleen tuhru ei kait hyvää enteile... nyt vaan purjeet kohti uutta kiertoa :)

Itse muuten tikuttelin ovista silloin kun typyä yritettiin saada alulle ja siitä oli ainakin siinä mielessä hyötyä, että opin tunnistamaan oviksen oireet, tosin tyttö sai sitten alkunsa semmoisesta kierrosta, jossa en ennättänyt miettimään koko raskausasiaa ja sexiäkin tuli harrastettua vain kerran kierron aikana :whistle: "tietämättömät ovat siittiöiden tiet" :kieh:
Anyway, nuo halpa-testit on edullisia ja kokemuksen mukaan myöskin hyviä!!!
http://www.halpa-testi.fi/?gclid=CO339JnzuI8CFQwdEgodz2YQcw

RouvaSumppiSuu: TÄHHH, ei tee mieli kahvia tai suklaata :p Tuo kuulostaa kyllä erittäin vakavalta asialta... hmmmm täytyypä oikein muistella omalta kohdalta tuota kahviasiaa ;) niin kyllä se niin oli, että miltein + testin tehtyäni jäi kahvi pois elämästä ja vieläkin on pysynyt kaukana... eli kuulostaapa erittäin lupaavalta *PLUSSAHURRIKAANI* :saint:

Anniia: Voi kamaluus, minkä jälkitaudin sait :( Inhottavaa. Onneksi olet nyt tervehtynyt!!! Lepäile ja muista ottaa rauhallisesti ja ANNA MIEHESI NYT HOIVAILLA :)

Omanapa: Rintaliivi ostoksille täytyy suunnata kun typy heräilee :whistle: raskaus on tehnyt tulosta aikaisemman imetyksen "tuhojen" jälkeen eli oon taas kuin Dolly Parton uhkeine kurvineen :LOL: täytyy nauttia niin kauan kuin tätä kestää ;)

sHv ja hipsu-hippiäinen 11+6
 
RouvaSumppisuu
No niin, se siitä perjantaista...oon käynyt säännöllisesti parin tunnin välein tyhjentämässä rakkoni, ettei vaan tulis mitään houkutuksia noiden testien suhteen. Kuitenkin aamupäivä meni rattoisasti kaupungilla ja kun kotiinpäin kävelin, niin jotenkin kummasti alkoi ne testit kuumottaa ja vauhti kiihtymään...ja niinpä sorruin tekemään testin. Ja siinä on haamu
!!! En voi uskoa...MUTTA kyseessä on mammaksin normiliuskatesti ja eikös joku saanut sillä jotain epäselviä haamuja??? En uskalla iloita vielä, mutta onpahan sekavat fiilikset. Katsotaan, jos onnistun laittamaan kuvan:


Äh, tosi huono kuva (tai kuvaaja)...mutta testiajan sisään tuli ihan haalean liila viiva, jonka erottaa paljaalla silmällä. APUA!!!

Muoks vielä, parhaiten näkyy tuota kuvaa klikkaamalla...mutta mikään vahva viiva ei siis todellakaan ole.

Muoks 2. Sori omanapaisuus, mutta nyt on kyllä Sumppiksen pasmat niin sekaisin...vaikka ei pitäis vielä innostua
.
 
Onnea RouvaSumppisuu!!

Hirmuinen kiire ollut ja aina on tehny mieli jotain tänne kommentoida mutta aikaa ei ole riittänyt muuta kuin teidän juttujen lukemiseen! Jännänny oon teijänkin puolesta.

Olen huomannu itsessäni sellaisen piirteen että mä oon ihan sietämättömästi alkanu kadehtimaan ihmisiä ketkä kulkee tuol kaupungilla vaunujen kanssa. Siis joskus joudun oikein käskemään itseäni kääntämään katseen pois vaunuilevista ihmisistä.

Muutenkin vauvajutut pyörii koko ajan vaan enemmän ja enemmän mielessä. mutta vaan mun mielessä, ei valitettavasti mieheni mielessä. :headwall:
Pakko käydä joka päivä kattelee esim. huuto.netistä vaunuja ja muuta tarviketta mitä voisin ostella JOS oisin raskaana!!

Olen kuitenkin vaan yrittänyt lohdutella itseäni että se kaikki on kuitenkin (ainakin toivottavasti) vielä edessä ja joskus tosiaan saan kokea sen kaiken ihanuuden.
Hirveetä tilitystä taas...

Nyt pitäis lähteä taas lastenhoitokurssille, jonka aloitin vähän aikaa sitten. Jos vaikka pääsis lapsosia hoitamaan. Jospa silleen vähä tuo vauvakuumekin helpottais. Tai siis tiedän itsekin että se on vain kuvitelmaa, koska olen varma että kuume vaan nousee.

Mutta hyviä viikon jatkoja kaikille!! :heart:
 
Ihanaa, paljon onnea RouvaSumppisuu!!! Kyllä minäkin viivan olin näkevinäni kun vähän tuota kuvaa sain suurennettua. Tosi upeeta :heart: Kyllä se että suklaakaan ei maistu on aika vakava asia jos raskaana et olisi ollut :)
Hyvä että saatiin taas plussa, se antaa vähän tsemppiä meille muillekin :)

Täytyypä vähän vertailla noita ovistestejä, onhan tässä vielä viikon verran aikaa hankkia niitä. Vaikka ovis minulla onkin selkeä oireidensa perusteella, olisi kiva saada selkoa siihen että liittyykö kivut munasolun irtoamiseen vaiko vasta kypsymiseen. Viime kierrossa minulla oli oikeastaan kaksi sellaista päivää jolloin oli ovismaisia kipuja, toinen oli keskellä viikkoa ja toinen viikonloppuna... En sitten tiedä mikä oli mikäkin kipu :)
Me kun emme miehen kanssa nykyään enää sängyssä asu, toisin kuin alkuaikoina, niin senkin puolesta olisi hyvä tietää mitkä päivät olisi niitä hedelmällisimpiä :) Saisi voimat säästettyä niihin eikä lapsen teosta tulisi mitään pakkopullaa....

Tosiaan, mirandalle :hug: Kyllä mekin vielä plussataan!!! :)
Pantalaimon, koita pitää täti loitolla! Jos se tyhmyri kuitenkin tulee niin uutta kiertoa kohti vaan :)

 
RouvaSumppisuu kyllä minäkin viivan näen, onnea!

Tänään kävin poikien kanssa neuvolassa ja siellä on samoissa tiloissa äitiysneuvola, kateellisena katselin toisten ihania masuja ja muutenkin mulla on 5 kaveria raskaana... ei aiankaan oma kuume laske kun niitä katselee :D Tosin miehelle se tietää tukalaa oloa alkukeväästä kun pääsen toisten kääröjä ihasteleen :whistle:
 
Voi että RouvaSumppisuu, nyt sitten taitaa tulla taukoa kahvinjuonnista joksikin aikaa, Onnea hirmuisesti! Mulla kahvi taas alko maistumaan kun pahoinvointi loppui jossain vko 12 tienoilla. Muuten oonkin aina ollut kova kahvittelija.

Mites Pantalaimonin on käynyt? Pahoittelut myös niille, joilla tärppi jäi vielä odottamaan tuloaan.

Tää on kyllä hirveän kiva, kun on niin aktiivinen ketju, niin on aina luettavaa, vaikka kävis useimminkin kattomassa. Oikein itsekin ihmettelen kun olen löytänyt itseni täältä surffailemasta lähes päivittäin. Nytkin käytän tehokkaasti työaikaa katsastamalla uusimmat ketjut =)

Kävin just hakemassa puoleksi vuodeksi pillerit. Toisaalta on hyvä fiilis, että sen jälkeen ei ehkä enää tarvis niitäkään pistellä poskeen, mutta toisaalta se tuntuu NIIN pitkältä ajalta. Järki kyllä sanoo, että on ihan hyvä vielä odotella, mutta jostain se hirmuinen vauvakuume vaan kumpuaa... on se kyllä ihmeellinen juttu. Meillä odottamiseen vaikuttaa enemmänkin mun opintotilanne... miehelle tuntuis olevan melkein sana, jotta millon se seuraava saapuu, mutta ymmärtää kyllä täysin nää "järkisyyt" miksi odotellaan. Jotenkin olis ehkä jopa helpompaa, jos mies selkeemmin jarruttelis. Tulipas taas vuodatettua tätäkin ajatusmaailmaa, mutta ehkä se vähän selkeennyttää omia mietteitä.

Hauskaa loppuviikkoa kaikille!

 
RouvaSumppisuu
Kiitos kaikille onnitteluista. Niin mielelläni ottaisin teidät kaikki, joille se suinkin on mahdollista tuonne odotuspuolelle (siis sillä edellytyksellä, että itse sinne pääsen...), perjantaina teen uuden testin aamupisusta. Mieskin näki 2 viivaa tikussa ja oli aika ällikällä lyöty, on tässä asiaa sulateltu tämä ilta ihmeissämme. Kaikki käytännön asiat sun muut pyörii mielessä, mutta eiköhän ne siitä lutviinnu jos niikseen tulee :heart: .
 
MITÄ MUN HORMOONIEN SUMENTAVAT SILMÄT NÄKIKÄÄN =) Siis WAUUU, IHANAA, UPEETA JA MIELETÖNTÄ :p VALTAVASTI ONNEA rouvasumppisuu :flower: Kyllä minäkin siinä viivan näin eli taitaa siellä pienen pieni ihme olla matkassa mukana :heart:

ja huom., et tehnyt testiä edes aamupissistä, jossa hcg:tä olisi eniten ollu ja siltin siinä haamu näkyy :) jollet malta odottaa perjantaihin niin tee huomenna yön yli "muhineesta" pissistä uusi testi niin saat varmuuden!

Ja jopas taas sattuis kivasti... sunhan tyttö on syntynyt tammikuussa07 ja mun tyllerö marraskuun lopussa 06 eli heillä ikäeroa about 2kk ja nyt nopeella laskutoimituksella niin sun LA olisi heinäkuun alussa ja mun LA on 16.5.08 eli toisetkin lapset olisi n. 2 KK:den ikäerolla :) ihana sattuma...

sHv *sekaisin sumppiksen uutisesta* :saint:
 
RouvaSumppisuu
sHv: Arvaa vaan tekisikö mieli testata jo huomenna, mutta kun oviksesta on just se tuskaset 14vrk:tta niin yritän vähän pantata...mies ehdotti että ens viikolla testattais vasta -hullu!!! Enhän mä sellaseen sentään pysty, kohtuus kaikessa :LOL: .

Menin jo vilkaisemaan lasketun ajankin ja se ois menkkojen mukaan 6.7.2008. Esikon laskettu oli 6.1.2007 eli noissa tasan 1,5 -vuoden ero :heart: . Mutta niin paljon takapakkia tässä voi vielä tulla, ettei hirveesti kannata noita ajatella vielä. Oih ja voih, tulis jo perjantai. Mulla on vaan yksi testi ja tän kaupungin apteekissa on ihan liian paljon tuttuja töissä, että voisin sinne mennä raskaustestiostoksille...
 
Oiii! Minäkin näin viivan! Voi että, onneksi olkoon Sumppis!! :heart: :heart: Melkein täällä liikutun, kun saa lukea noin ihania uutisia. Kyllä se siitä vielä vahvistuu, olen varma! :D Tarrasukkia mukaan!

On kyllä ihanaa, kuinka te kaikki elätte mukana. :) Täti tuli tänään, joten uutta kiertoa kohti vaan. Vähän aikaahan tässä on vasta yritetty, joten fiilikset on ihan positiiviset. Särkylääkkeitä vaan joutuu napsimaan tiuhaan, mutta sekin helpottaa parissa päivässä.
 
Voi iiiik, miten ihanaa! Rouva Sumppisuu Onnea ihan kauheesti![color] :heart:
Kyllä minäkin siinä testissä viivan näen![color] :D


Meiän kuopus ilmoitti itsestään niin onnettoman haaleella vaaleella viivalla, että piti miehen kanssa oikein tihrustaa, näkyykö siinä se toinen viiva. Mut sitten päätettiin et kyllä siinä kaksi viivaa on. :D Ja sen testin tein sinä päivänä aamulla, kun olis menkkojen pitänyt alkaa. Meilläkin mies on yrittänyt, et testataan vasta kun menkat viikon myöhässä... :eek: Sehän on ihan täysin järjetön ja mahdoton ajatus toteuttaa!![color] :LOL:
 
Onnea RouvaSumppisuu :heart:

Eipä ole tänne ehtinyt paljon kirjottelemaan, vaikka pikasesti olen käynyt lukemassa näitä juttuja.. Päivät mennyt jotenkin hujauksessa.. Ei ole edes ehtinyt vauva-asioita ajattelemaan :eek: No tänään mennään katsomaan tulevaa kummipoikaa, jolla ikää pari viikkoa :heart: Katsotaan mitä kuumeelle sitten käy :whistle: Jos hakisi lisää kahvia kuppiin ja jatkaisi tätä mitään tekemättömyyttä kerrankin :whistle:
 
anniia
mitämitämitä?? hirmuisesti onnea rouvasumppikselle. oon tosi iloinen sinun puolestas :heart:
talvicci, toivottavasti iskias helpottaa pian :hug:
ja pahoittelut niille jotka täti löysi :hug:
ja nyt taas pötköttämään. väsyttää tää tauti niin vietävästi :snotty:
 
heissuli :)

rouvasumppisuu: noh, enään yksi päivä uuteen testaukseen, ei paha ollenkaan. Ja kuitenkin jo yks haamuplussa mieltä lämmittämässä :) ja tosiaan laita ihmeessa uusi testikin sit meidän ihmeteltäväksi.

talvicci: höh, inhottavia nuo selkävaivat :/ yritä jaksella. Ja nuo kateustunteet ovat kyllä itselläkin tuoreesti muistissa ennen esikon odotusta, tuntui, että kaikki maailman pallomahat ja vaunuilijat pyöri mun silmien edessä kun oma syli huusi tyhjyyttään :( raskaana olevien ystävien puolesta oli myös onnellinen ja samalla kateellinen... ei mitään mukavia tunteita siis :hug: mutta minkäs sitä ihminen tunteilleen mahtaa.

Hehee,vai masukuvia :kieh: noh laitetaan nyt yksi pikaisesti kännyllä otettu kuva teidän ihmeteltäväksenne :) Pieni kumpu mulla masua koristelee vaikka viikkoja on vasta 12+0 ja pikkuvesseli on n. 7cm pituinen päästä takapuoleen. Mutta luulenpa, että maha tulee kasvamaan näin alussa jo hurjasti kun edellisestä raskaudestakaan ei ole kuin vasta vuosi aikaa eikä vatsalihakset ole ennättänyt kokonaan palautua.


jaahas, nyt typy heräsi, täytyy mennä :wave:
 
RouvaSumppisuu
Talvicci ja Maaru, kyllä mäkin muistan silloin kun esikkoa kuumeilin, niin en aina osannut olla aidosti iloinen toisten raskausuutisista :/ . Päällisin puolin näytin iloista naamaa, mutta sisintä korvensi kovastikin välillä...varsinkin silloin, kun joku raskautui ihan vaan tosta noin tai vahingossa. Ihan hävetti välillä, mutta minkäs teet.

Onnittelut sHv:lle maagisen 12 rvko:n ylittämisestä :flower: ! Teillä on näköjään ihan prikulleen samanlaiset rattaat kuin meillä, väri vaan hiukan eroaa.

Mä oon ihan liikuttunut noista teidän onnitteluista, toivottavasti tässä on jotain onnittelemisen aihetta sitten ihan oikeestikin...ettei vaan testi temppuile :| .
 
Voi kun on jo söpö masu sHvllä :heart:
Meilläkin taitaa samanlaiset rattaat olla kuin teillä, eri väriset kuitenkin :)

Höpö höpö nyt RouvaSumppisuu, ei siinä testissä mitään vikaa ole kuin noin selvä haamu siihen tuli, etkä edes aamupissasta sitä tehnyt :) Raskaana olet, usko pois! Tottakai sitä silti pelkää pahinta, niinhän minäkin pelkäsin esikoista odottaessani (koko ajan). Hyvin kaikki sujuu!
Pistäs sitten huomenna se uuden testin kuva tänne meille ihailtavaksi :D

Tilasin eilen sieltä sHv:n suosittelemasta halpa-testi-sivuilta ne ovistestit. Otin 14 kpl:n paketin, ettei ainakaan lopu kesken :D Voipi olla että niitä menee vähän enemmän, kun en tiedä mikä mahtaa tämän kierron pituus olla.

Ai niin, pikaista paranemista anniialle!!!
 

Yhteistyössä