vauvakuume mutta ei vielä

Mammukka81
:heart: Haaveilijat: :heart:
Aavikkokahlaaja
ak84
BlueAngel
Deluxxe
Dive
Farouk
Färbö
harald haaraparta
Hellu1
hilja
Janis
Kitty1979
koiramamma
kuumeilija-
Laala
LeenuLiinuTiinu
lemmuAmmu
Lilli
Meritähti
Mincki77
Mimosa81
M-J
Muusa78
Mökönen
Näätänen
Pantalaimon
Pantteri76
Perhoinen84
Pilvilinna
Ripsuh
Sigurd
sisarHENTOvalkoinen
Vaahteramäen Iita
Venus
viivi
Äitti-83
Äitsykkä

:heart: Tositoimissa: :heart:
futuremami
Katbe
Mammukka81
Miranda-81
Nuhnus
Peikkotyttö07
pippa
sonja R
Tikkunekku
Äiti84ja2p

:heart: Plussanneet: :heart:
Mamitre


Kivaa, lisää tositoimijoita :D . Näitä päivittelee mielellään. Mutta kyllä toi plussanneidenkin lista kaipais lisää nimiä pikkuhiljaa... :whistle: :whistle: :whistle: plussapuhureita kaikille!
 
Ja onnistuin sit hukkaa koko tekstin.. :D

Tervetuloa siis uusille.:)
Odottavan aika on pitkä ( tällä puhuuu, yksi sellainen :wave: )

Mulla on maha ku jalkapallo en tiedä johtuisko siitä että olis pikkuinen masuasukki vai johtuuko syömisestä.. :LOL:

Tutkiskeli tossa päivällä k.nipukkaa, kun vihdosta viimein löysin asennon mistä yllän siihen, mulla on se todella todella ylhäällä.. Se oli vielä ainakin kivi kova ja kiinni.. Täytynee seurailla sitä, toivottavasti pysyy sellaisena.. :heart:
tutkiiks joku muu itteensä?

Pahoittelen ällötys puheita.. :D
 
Tervetuloa uudet! Ja Sonjalle hääonnittelut! :flower:

Nimistä: Miehen suvussa kulkee toinen nimi, joka mun miehellä siis myös on. Tytölle haluaisin antaa toiseksi nimeksi äitini etunimen. Tänään, kun aikaisin aamulla makasin sängyssä ja kuuntelin sadetta, tuli sellainen "ilmestys" ja nyt tiedän myös minkä etunimen haluan tytölle antaa. :)

Kummeista: Justiinsa viikonloppuna puhuttiin tästä miehen kanssa, samalla kun puhuttiin, että pidetäänkö nimiäiset vai ristiäiset. Kummeiksi varmaan pyydettäisiin miehen veli ja mun sisko. Jälkimmäinen ei tosin kuulu kirkkoon, mutta mielestäni sillä ei ole niin väliä. Itsellänikin on ollut "pakanakummit". :)

Nuhnus: Kyllä minäkin aina silloin tällöin tutkin itseäni. :ashamed: Mulla k.nipukka on aika alhaalla, se on helppo löytää. Mulla on käytössä sekä e.rengas että kuukautiskuppi, joten kyllä sitä tulee sorkittua aina tasaisin väliajoin. :LOL:

Enää tämä päivä töitä ja sitten alkaa loppuviikon miniloma! Jee! Lähdemme K-Suomeen mökkeilemään. Mulle tuleekin melkein puolentoista viikon tauko palstailuun, kun en pääse/ehdi täällä käymään. Ensi viikko menee Itämerta tutkiessa tuolla saaristossa. Joten kaikille tositoimijoille paljon plussatuulia! :whistle: Ja muille oikein mukavaa ja jännittävää elokuun alkua! :wave:
 
Ai niin! Kävin eilen hakemassa viimeisen ehkäisyrenkaan. Se pujotetaan paikalleen ensi viikolla. Vähän oli ristiriitaiset fiilikset. Toisaalta harmitti käydä se hakemassa, toisaalta oli taas ihan riemastuttavaa, kun tietää, että se on viimeinen. :)
 
kiitos Pantalaimon, kutsusta tänne. Eli että muutkin ymmärtää, niin perustin uuden viestiketjun aikalailla samasta aiheesta kun täällä, olen kyllä lukenut tämän viestiketjun kokonaan (ja btw vaikutatte tosi samanhenkisiltä kuin itsekin olen, mutta tuntu että te ootte jo kokenut täällä kaikenlaista, että liekö sovin joukkoon. Mutta päätin ottaa pantalaimon neuvosta vaarin ja tulla kuitenkin. Eli siis olen 22-vuotias sh-opiskelija (meitä taisi olla täällä enemmänkin) :LOL: ja hiiirmuinen vaavikuume ollut jo ties kuinka kauan, nyt ollaan avokin kanssa (24v) päätetty alkaa yrittämään pikkuista. Huh, olihan pitkä vuodatus, mutta hyvä jos joku jaksoi lukea B)
 
neljä pilleriä liuskassa ja yritys saa alkaa! Hui, olen ihan fiiliksissä. Pääsen ensimmäistä kertaa ikinä laskemaan kiertopäiviä ja jännittämään tärppäämistä jne. On tätä odotettukin! Ensi viikolla siis alkaa ensimmäinen yrityskierto.

No niin. Nyt taas töitä, ettei mene ihan haaveiluksi. Onneksi on niin kiire, että aika menee kohtuullisen nopeasti :)
 
Tervetuloa kaikki uudet. :)

Me ei olla pinottu nooita kiertopäivä eikä muita.. Pelkästään ne jotka vielä odoittaa vihreää valoa, ja ne jotka on sen saanut ja tietenkin plussanneet.. :D

meillä menee siis 2. yrityskierto tai oikeestaan 1. koska se eka kerta käytettiin välillä kumia ja välillä ei..mut kummiski.. :LOL:

Meikä sortui eilen, tilasin raskaustestejä ja tiedän et ku ne haen huomenna postista niin en malta pitää sormiani erossa niistä :ashamed: , vaikka tiedän että se ei siihen kummiskaan vielä tule.. kp on muistaakseni 20/28.. viikko tarvis vielä jaksaa..

Tällaista meidän tiistaihin.. niin ja tietysti sadetta, plaah..
 
tää odottaminen on kyllä tuskasta toisinaan, ite oon ainakin sellanen että kaikki pitäis saada heti ja nyt B)
mites muuten, ootteko vielä miettinyt niin pitkälle, että meinaatteko synnyttää "normaalisti" vai suunnitellulla sektiolla?
ite pelkään jonkun verran kipua, mutta oon kyllä kuullu paljon, että sektio on paljon kivuliaampi, ainakin jälkikäteen, ja kyllähän sen normi synnytyksen kivut kait kestää, kun on pakko :LOL:
entäs mahdollisten kivunlievitysten kanssa?
taidan mennä vähän asioiden edelle, mutta tuleehan noita kaikkia juttuja mietittyä :)
 
kuumeilemaan joukon jatkoksi. Kolmatta haaveilen (edellisestä liitosta -98 ja -99). Kierukka poistettu keväällä, mutta yritys alkanee vasta tuossa syssymmällä, kunhan noista viikonlopun omista häistä alkaa arki asettumaan kunnolla.
 
Mammukka81
:heart: Haaveilijat: :heart:
Aavikkokahlaaja
ak84
BlueAngel
Deluxxe
Dive
Farouk
Färbö
harald haaraparta
Hellu1
hilja
Janis
Kitty1979
koiramamma
kuumeilija-
Laala
LeenuLiinuTiinu
lemmuAmmu
Lilli
Mammutti-Mamma
Meritähti
Mincki77
Mimosa81
M-J
Muusa78
Mökönen
Näätänen
Pantalaimon
Pantteri76
Perhoinen84
Pilvilinna
Ripsuh
Sigurd
sisarHENTOvalkoinen
Vaahteramäen Iita
Venus
viivi
Äitti-83
Äitsykkä

:heart: Tositoimissa: :heart:
futuremami
Katbe
l0ttis
Mammukka81
Miranda-81
Nuhnus
Peikkotyttö07
pippa
sonja R
Tikkunekku
Äiti84ja2p

:heart: Plussanneet: :heart:
Mamitre


Tervetuloa :flower: ! Ja onnea Mammutti-Mammalle häiden johdosta!!!
l0ttiksen gallupiin: mua ahdistaa ajatuskin synnytyksestä, joten haluan käydä sit joskus ajoissa synnytystapa-arviossa ja keskustelemassa tästä mun pelosta. Nyt en jaksa/halua sitä vielä miettiä...
Nuhnukselle malttia testien kanssa. Tiedän tunteen, kun haluaa niin nähdä sen plussan siinä tikussa ja testit polttelee kaapissa...pistä ne lukkojen taakse muutamaksi päiväksi ni ei tuu tehtyä liian aikasten. Toivotaan et se plussa sieltä pärähtäis =) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pantalaimon:
Kummeiksi varmaan pyydettäisiin miehen veli ja mun sisko. Jälkimmäinen ei tosin kuulu kirkkoon, mutta mielestäni sillä ei ole niin väliä. Itsellänikin on ollut "pakanakummit". :)
Minä olen luullut, että kummien on pakko kuulua kirkkoon.
Ainakin siis "virallisten" sylikummien.
Onko homma muuttunut?
Isäni ei kelvannut serkkuni sylikummiksi, koska ei kuulu kirkkoon.

Minä täällä yritän olla herättelemättä turhia toiveita...
Mainitsinkin aikaisemmin, että vaikka yritys on sovittu aloitettavaksi Kreikassa elokuun puolen välin jälkeen, olemme vähän lipsuneet tuon ehkäisyn kanssa...
Nyt on sitten ollut hassuja tuntemuksia mahassa, ikäänkuin ois menkkakipuja muttei kuitenkaan, vaikkei kuukautisten pitäisi alkaa vielä ainakaan noin viikkoon (ollut kylläkin kierto vähän sekaisin, mutta ennemmin turhan pitkä kuin lyhyt)...
Ja heti alan kuvitella että tämä tarkoittaa jotain, mutten uskaltaisi ettei tule turhia pettymyksiä ennen kuin aletaan edes yrittämään...
Mitään raskausoireita tms. en uskalla mennä katselemaan, koska sitten varmasti löydän itsestäni luulotautisena ainakin puolet oireista...
:headwall:

No juu...pöhkö mikä pöhkö ei siitä mihinkään pääse.
Voi kun tahtoisi jo sen ihanan vauvamasun...
 
Mistä olette tilailleet noita raskaustestejä. Tai siis onko jollain tietoa missä olisi hyvä hinta/laatu suhde?

Meillä on töissä pari naista raskaana ja voi että olis kiva liittyä joukkoon :) varsinkin toisella keistä on jo niiiin ihana massu. Kuume on kova mut silti en oikeen vielä tajua et nyt sitä tosiaan ollaan jo tositoimissa ja periaatteessa voi tärpätä jo ihan lähiaikoina. Sit kun (toivottavasti) tärppä niin meen kyllä varmaan ihan sekaisin kun saan vihdoin luvan kanssa mennä hypistelemään vauvan vaatteita ja vertailla yhdistelmävaunuja. Kun nyt vaan saisin itteni pidettyä aisoissa ettei tulis suuria pettymyksiä.

Synnytysgalluppiin: jos vaan mahdollista niin normaali alatiesynnytys vaikka hiema hirvittääkin. Mut on siitä ennenkin naiset selvinneet. Kummejakin olen miettinyt mut en hirveästi ole viitsinyt ukolta kysellä kun varmaan on kohta ihan hermona kun saa mut vähän väliä kiinni täältä palstalta ja miettimästä kaiken maailman vauvajuttuja...pelkään et saa ramppikuumeen ja peruu koko jutun
:ashamed:
 
peikkotyttö mä tilasin http://www.kotitesti.fi tuolta.. Joku plussanneista oli mielestäni myös tilannu tuolta (jaa mikä urkkija, haaveilee odottavien puolelle.. :ashamed: )
Tilasin 5 testi (koska luotan että sen enempää ei tarvi ainakaan odottaa :LOL: tietysti olis kiva jos ei tarvis ku sen yhen.. ) , ne makso 16,90, et ei mielestäni hirveen hintaisia.. :)
Mutta suosittelen ettei kannata tilata, jos testi päivä ei oo korvilla.. :D

Jees, mutta kiitos mammukalle taas kerran kannustuksesta, ei tässä kuumeilussa pärjäis ilaman tätä palstaa :heart: , ku mieski on tollanen juntti.. :D
Ja välillä on herttainen ja huomaavainen.. ei voi ymmärtää... :headwall:

Jaaha jos menis maate, aamulla töihin kello soi taas 5.00.. |O
 
millähän mä taas onnistuin.. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Eli siis jos joku ihmettelee et mitä toi akka tuolla sekoilee, niin onnistuin jotenkin lihavoimaan kaikki muut paitsi en niitä mitä olis pitäny..
Mutta onnistuin korjaamaan..
Hyvää yötä nyt kaikille!!!! :LOL:
 
ainaki nyt tähän mennessä oon aatellu et luonnollisesti alakautta ku sais synnytettyä ni ois hyvä.. Mut mielihän voi sitte muuttua jos vaikkaa iskee ylitsepääsemätön synnytyspelko. Eihän sitä tiiä. Mut äiti on aina sanonu et sähän synnytät varmaa tosta noin vaa ku menkkakivut on ainan järkyttävät aina. :/ Äidistä puheenollen, se sano eilen ku oltiin kahvilla että se on alkanu miettii että se haluis tulla mummoks.. Sillä on mummokuume!:D :D
 
Moikka taas.. Kuten aiemmin kerroin, ehkäsy on ollu vähän niin ja näin tän kierron aikana, ja äsken kävin postista hakemassa aikoja sitten tilatut testit(menkat oli tällöin myöhässä) ja tein sitte äsken en siis aamuvirtsasta ni testin (acon 10 LIUSKA) ja saman tien about minuutin päästä näky sellanen aivan todella kapea pystyviiva kontrolliviivan lisäksi. Ja viimeksi kun tein kaksi tällaista testiä niin niihin ei tullut edes viivanpaikkoja, ei mitään!! Ja nyt tuli tällanen heti!! Nyt siis kyselenkin, että minkälaisia kokemuksia tai kuultuja juttuja teillä on tosta testistä?! Nyt siis kp VASTA 23/30!!! Tiedän että toi kasettitesti antaa tosiaanki viivanpaikkoja, mutta toi liuska???? apuuaaaa!!!!! :whistle:
 
Eikös se ole niin, että olet raskaana! :flower: Eihän testissä muuten pitäisi mitään viivaa tulla, jos ei ole raskaushormooniakaan. Oisko sulla ollut vaan aikaisempi ovulaatio ja tulossa tosi lyhyt kierto... Tee varmuudeks toinen testi, niin saat vamuuden!!
 
Mammukka81
kuumeilija-...siis mun mielestä olet kyllä raskaana! :flower: :heart: :D
Tosta aconista ei kyllä ole kokemusta, mutta jos siihen ihan värillinen viiva tuli noinkin pian niin...ONNEA!!!
 
Mammukka81
kuumeilija-...siis mun mielestä olet kyllä raskaana! :flower: :heart: :D
Tosta aconista ei kyllä ole kokemusta, mutta jos siihen ihan värillinen viiva tuli noinkin pian niin...ONNEA!!!
 
tein uuden testin ja siihen tuli siis testiajan sisällä sellanen joissain valoissa (esim. meijän "pyykkihuoneen" valossa) niin hailakka viiva, mutta tosiaan niin haalea että en saa selvää onko siinä väriä vai ei... Mutta ennen ei oo tullu testiajan sisällä mitään... Jännittää kyl aika paljon. Jos se nyt onki joku viivanpaikka!! Oireina on vaa hirveet alavatsaviiltelyt. Ja tänää aamulämpö oli 36,7. Oon yrittäny ettii KUVIA tosta testistä niin et joku olis testannu liuskalla ja laittanu sit nettii kuvan et mimmonen viiva on tullu....mut en oo löytäny.....!? Mut kiitos teijän kannustavista viesteistä:)
Olin tosiaan eilen ihan paniikissa ku täälkää ei kukaa vastaillu ja miehellä en todellakaan sano sanaakaan ennen kuin varmistun täysin asiasta! :|
 

Yhteistyössä