~ Viikko 21 ~

Oikein paljon oonnea Mrs K-H:lle!! :heart: :heart: :heart:

Minäkin kävin nyt vihdoinkin rekistyröitymässä!! ;)

Mun olot on ollut vaan toi alamahan nippailu ja sit mua on illasta paleltanut! Ihmeen virkee oon kyllä ollu pari päivää, toisin kuin ennen!
Mulla toi oikean puoleisen munasarjan pakotus tietää yleensä tädin tuloa, luulin eilen että sitä ois särkenyt mutta sängyssä tarkastelin rauhassa ja se olikin alaselkä mitä särki. Joten toiveita vois olla viellä!! =) =)

Nyt jatkamaan siivousta, ennen kun tyttö herää!!

Paljon plussia ensi viikolla!! :heart: :heart:
 

Perstai 18.5.2007


Matarena...............kp 21/26-28.................yk 1.......1. toiveena
PulttiBois................kp 22/28-30.................yk 1.......3. toiveena
Piipi79....................kp 22/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 22/25......................yk 2.......1. toiveena
Ursula....................kp 22/28-30.................yk.2.......4. toiveena
Jahvetti..................kp 23/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 23/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 23/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 23/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 24/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 24/29.....................yk 4.......2. toiveena
mussu81................kp 24/28.....................yk 1........2. toiveena
Heluna...................kp 24/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 24/35.....................yk 1........1 toiveena
mäkimatti...............kp 25/28.....................yk 1........3. toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 25/29-32................yk 4........2. toiveena
taimi......................kp 25/27-36................yk 2.........1. toiveena
PippurinenMamma...kp 26/32-33................yk 1?.......6. toiveena
Äityli -84................kp 28/34....................yk 9.........2. toiveena


Tippuneet :hug:
NinnuK

Haamuilijat :whistle:
Mrs K-H

Plussanneet :heart: :flower:


 
voimikäää
voi mikä ihana ketju täällä :) haluaisin osallistua tänne teidän joukkoonne, mut en uskalla kyllä, kun en uskalla elätellä toiveita uudesta raskaudesta...
Mutta oireita niitä täälläkin on. Ovis oli ja meni viime vkolla, ja ens vkolla menkkojen pitäs alkaa...
tässä sitten on tullu vähän raskauteen viittaavia oireita...
On nipistelyä vatsalla, ja tiistaina tuli yhtäkkiä veristä vuotoa vähän (miksköhän, voiko liittyy hedelmöittymisee?), lämmöt nousee illalla melkeen 37, ja muutenkin on lämpötilan vaihteluja, välillä mua palelee välillä kuumottaa.
Ja sit yks oire, mikä mua ihmetyttää (LUE:pelottaa), on alaselkäkipu (välillä), voiko se viitata johonkin epänormaaliin esim. tulevaan keskenmenoon jos nyt oonki raskaana..? vastatkaa pliis, oon niin tuskassa, kun vasta olen keskenmenon joutunut kokemaan.
uusi raskaus olisi niiiiiiin älyttömän odotettu, mutta siitä en uskalla oikeasti uneksia villeimmissä unissanikaan..
P.S. sekavaa tekstiä, mut en jaksa kirjottaa selvemminkään :headwall:
 
voimikäää
voi mikä ihana ketju täällä :) haluaisin osallistua tänne teidän joukkoonne, mut en uskalla kyllä, kun en uskalla elätellä toiveita uudesta raskaudesta...
Mutta oireita niitä täälläkin on. Ovis oli ja meni viime vkolla, ja ens vkolla menkkojen pitäs alkaa...
tässä sitten on tullu vähän raskauteen viittaavia oireita...
On nipistelyä vatsalla, ja tiistaina tuli yhtäkkiä veristä vuotoa vähän (miksköhän, voiko liittyy hedelmöittymisee?), lämmöt nousee illalla melkeen 37, ja muutenkin on lämpötilan vaihteluja, välillä mua palelee välillä kuumottaa.
Ja sit yks oire, mikä mua ihmetyttää (LUE:pelottaa), on alaselkäkipu (välillä), voiko se viitata johonkin epänormaaliin esim. tulevaan keskenmenoon jos nyt oonki raskaana..? vastatkaa pliis, oon niin tuskassa, kun vasta olen keskenmenon joutunut kokemaan.
uusi raskaus olisi niiiiiiin älyttömän odotettu, mutta siitä en uskalla oikeasti uneksia villeimmissä unissanikaan..
Luuletteko, et nää oireet vois liittyä raskauteen??
P.S. sekavaa tekstiä, mut en jaksa kirjottaa selvemminkään :headwall:
 
PippurinenMamma
Voimikää

Mullakin lämmöt heittelee miten sattuu, mut tänään ovat pysyneet aika liki 36,8....
jotenkin pelottaa, jos mulla onkin joku tulehus kropas :'(

HELPPP VIISAAMMAT!!!
Ressi ja pelko alkaa täst pian tuleen...

sit kuumottaa välillä toista poskipäätä \|O ..Selkee sairaus...!!?
 
mäkimatti
Viimeks mulla oli muuten kp 15, joten kierto mulla varmaan aika sekasin....
Viikonloppu pitäs jaksaa viel tehä töitä ja sit on 1vapaa!!!
väsyttää ja mahaa turvottaa....
 
Moi,

ja paljon onnea Mrs. K-H!!! :flower: Ja Empulallakin oli haamu näkyvissä. Peukkuja, että siitä vahvistuu.

Onpas täällä monella oireita, saattaapa tulla tosiaan pitkä plussalista. Mulla ei yhtikäs mitään. Testituloksianne odotellessa ;)
 
Kiitokset kaikille onnitteluista! Toivotaan että haamu vahvistuu vielä...

Eiköhän alaselkäkipu voi olla ihan oire normaalistakin raskaudesta (kukas sitä nyt kyselikään..?) JOs oikein voimakkaaksi kipu yltyy niin kannattaa toki ottaa vakavasti ja soittaa lääkäriin. Mun yksi ystäväni meni vasta aivan järkyttävän kivun saattelemana gynikselle ja todettiin kohdun ulkopuolinen raskaus, ja toinen munanjohdin jouduttiin poistamaan kokonaan. En todellakaan halua pelotella, mutta kyllähän noihin alavatsa ja -selkäoireisiin kannattaa ihan vakavasti suhtautua.
 
PippurinenMamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 16:29 Mrs Knotty-Hilly kirjoitti:
Kiitokset kaikille onnitteluista! Toivotaan että haamu vahvistuu vielä...

Eiköhän alaselkäkipu voi olla ihan oire normaalistakin raskaudesta (kukas sitä nyt kyselikään..?) JOs oikein voimakkaaksi kipu yltyy niin kannattaa toki ottaa vakavasti ja soittaa lääkäriin. Mun yksi ystäväni meni vasta aivan järkyttävän kivun saattelemana gynikselle ja todettiin kohdun ulkopuolinen raskaus, ja toinen munanjohdin jouduttiin poistamaan kokonaan. En todellakaan halua pelotella, mutta kyllähän noihin alavatsa ja -selkäoireisiin kannattaa ihan vakavasti suhtautua.
Minä se kyselin :wave:
Nyt ei onneks ole, mut välillä on. Joku odotuspuolella meinas, että hartiakipu kuuluu kohdun ulkop.tiiä sitte.
Kyl polttelis testata, mut en uskalla....
:whistle: ...Eniten tänään ollu sellasta rask. liittyvää oiretta, mitä ny muistan viimme raskaudesta.
 
Nyt on pakko tulla tänne heti raportoimaan: mittasin äsken huvikseni lämpöjä, ja mittari näytti 37,0... :whistle: Mulla on aika alhainen peruslämpö (aamulla 36,2, illalla n. 36,5), joten toi on mulle kova lukema. Eihän tuo nyt mitään vielä tarkoita, mutta onpahan kirjoitettu ylös =)
 
PippurinenMamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 17:06 Piipi79 kirjoitti:
Nyt on pakko tulla tänne heti raportoimaan: mittasin äsken huvikseni lämpöjä, ja mittari näytti 37,0... :whistle: Mulla on aika alhainen peruslämpö (aamulla 36,2, illalla n. 36,5), joten toi on mulle kova lukema. Eihän tuo nyt mitään vielä tarkoita, mutta onpahan kirjoitettu ylös =)
Mullla oli äsken 36,8 ja jotakin....Onneks en oo ainut, joka "kuumeilee" tolleen mittarin kaa...
:xmas:

Olis kiva, jos vaikka tänään plussanneet/haamuilijat mittaisivat oman lämpönsä, niin sais osviittaa
:wave: :wave: :wave: <br><br>
 
Huh huh, mulle on ilmeisesti tulossa se koko suvun kohta kiertänyt mahatauti... Vatsa alkaa olla suht kivasti sekaisin. Toivottavasti ei tartte alkaa oksentaa :$

Mä ajattelin testata maanantaina tai tiistaiaamuna (saan testin haettua apteekista vasta maanantaina, joten voi olla että odotan tiistaita). Tiistaina pitäis periaatteessa tätin tulla kylään... toivottavasti ei :kieh:

Eli muutama päivä pitäis vielä kestää :whistle:
 
poika04
kauheeta miten paljon pitää kerätä rohkeutta kirjoittaakseen piinailuketjuun kun on yrityskieto 1 menossa ja päivät 21/25 jännittää kauheesti vaikkapa tuskin se ensimmäisestä kierrosta tärppää kuiteskaan =)

Olen kirjoitellut tuolla toivottomissa jo pitkään ja nytten sitten päästiin piinailu vaiheeseen..minulla on ennestään yksi lapsi ja hänelle siskoa tai veljeä kovasti toivotaan.

oireita mulla on aina vaikka millä mitalla.....varmaan kaikki aina kuviteltuja ja kyllähän se täti on säännöllisesti sieltä aina tullutkin. Ei siis varsinaista ehkäisyä ole ollut käytössä helmikuusta saakka.

toivottavasti mahdollisimman moni plussailisi tässä kierrossa..
 
poika04
kauheeta miten paljon pitää kerätä rohkeutta kirjoittaakseen piinailuketjuun kun on yrityskieto 1 menossa ja päivät 21/25 jännittää kauheesti vaikkapa tuskin se ensimmäisestä kierrosta tärppää kuiteskaan =)

Olen kirjoitellut tuolla toivottomissa jo pitkään ja nytten sitten päästiin piinailu vaiheeseen..minulla on ennestään yksi lapsi ja hänelle siskoa tai veljeä kovasti toivotaan.

oireita mulla on aina vaikka millä mitalla.....varmaan kaikki aina kuviteltuja ja kyllähän se täti on säännöllisesti sieltä aina tullutkin. Ei siis varsinaista ehkäisyä ole ollut käytössä helmikuusta saakka.

toivottavasti mahdollisimman moni plussailisi tässä kierrossa..
 
poika04
kauheeta miten paljon pitää kerätä rohkeutta kirjoittaakseen piinailuketjuun kun on yrityskieto 1 menossa ja päivät 21/25 jännittää kauheesti vaikkapa tuskin se ensimmäisestä kierrosta tärppää kuiteskaan =)

Olen kirjoitellut tuolla toivottomissa jo pitkään ja nytten sitten päästiin piinailu vaiheeseen..minulla on ennestään yksi lapsi ja hänelle siskoa tai veljeä kovasti toivotaan.

oireita mulla on aina vaikka millä mitalla.....varmaan kaikki aina kuviteltuja ja kyllähän se täti on säännöllisesti sieltä aina tullutkin. Ei siis varsinaista ehkäisyä ole ollut käytössä helmikuusta saakka.

toivottavasti mahdollisimman moni plussailisi tässä kierrossa..
 
PippurinenMamma
http://www.hel.fi/wps/portal/Terveyskeskus/Artikkeli?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/fi/Terveyskeskus/Terveyspalvelut/%C3%84itiysneuvonta/Raskausajan+vaivat

Tossa tommonen oirelinkki B) .


Mä menin jo lässyttämään ukolle noista lämmöistäni :snotty: . Alkaa loppukin järki paeta mun päästäni. Täytys päästä taas pettymään(testaamaan) :/
 
Ihmeelliset tissit...

Tänään aamulla olivat aivan turpeat ja kipeät, mutta iltaa kohden aivan kuin oisivat "tyhjentyneet". Yleensä näin käy vain edellisenä iltana kun tädin pitäis kurvailla kylään. Mutta näin lyhyttä aikaa eivät ole olleet kipeinä. Perin outoa.

Toivottavast täti tulis ajoissa, että pääsis uuteen kiertoon jäännäämään. Tämän kierron toivosta olen jo luopunut. Niin monta kiertoa jo takana, eikä loppua näy. :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 19:07 poika04 kirjoitti:
Olen kirjoitellut tuolla toivottomissa jo pitkään ja nytten sitten päästiin piinailu vaiheeseen..minulla on ennestään yksi lapsi ja hänelle siskoa tai veljeä kovasti toivotaan.

oireita mulla on aina vaikka millä mitalla.....varmaan kaikki aina kuviteltuja ja kyllähän se täti on säännöllisesti sieltä aina tullutkin.
onnea myös sinne ja kiva kun ketju kasvaa ja piinaajat samalla lisääntyy :D :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 23:27 Äityli -84 kirjoitti:
Ihmeelliset tissit...

Tänään aamulla olivat aivan turpeat ja kipeät, mutta iltaa kohden aivan kuin oisivat "tyhjentyneet". Yleensä näin käy vain edellisenä iltana kun tädin pitäis kurvailla kylään. Mutta näin lyhyttä aikaa eivät ole olleet kipeinä. Perin outoa.

Toivottavast täti tulis ajoissa, että pääsis uuteen kiertoon jäännäämään. Tämän kierron toivosta olen jo luopunut. Niin monta kiertoa jo takana, eikä loppua näy. :'(
ei saa vielä luovuttaa, jos mahdollisuus kuitenkin on olemassa- tarkoitan että touhuttu on edes yksi kerta =)
tissikipuhan voi olla myös muutakin kuin menkkoja :whistle:

:hug: :hug: :heart: :hug: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 19:21 PippurinenMamma kirjoitti:
http://www.hel.fi/wps/portal/Terveyskeskus/Artikkeli?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/fi/Terveyskeskus/Terveyspalvelut/%C3%84itiysneuvonta/Raskausajan+vaivat

Tossa tommonen oirelinkki B) .
no etsin tuolta mun oireet sitten tänne huvikseni:

1.Raskauden alussa kohdun kasvu tuo mukanaan erilaisia tuntemuksia alavatsan alueelle. Nopea asennon vaihto saattaa aiheuttaa tuo yhtäkkistä vihlaisevaa kipua jommallekummalle alavatsan puolelle.

2.Huimaus

3.Väsymys on tavallinen alkuraskauden vaiva. Mielialan vaihtelut kuuluvat usein raskauteen. +udot kuumataallot mulla.

4.Tihentynyt virtsaamistarve- aavistuksen

5.hajuaisti tuntuu terästyvän raskauden alkumetreillä.

6.osa odottajista on alkuraskauden aikana koko ajan nälissään

siinä ainakin muutama

:D :LOL:
 

Yhteistyössä