**viikko 35**

viikolle 35. Tulen mukaan jännäilemään tälle viikolle. Mulla siis kp2/32-35. Nyt oli tooosi pitkä kierto kp 37 ja ehdin jo elätellä toiveitakin. Mutta nyt siis uusi yritys alkaa (jälleen :headwall: ) ja yk taitaapi olla jo 7.
Jospa se tästä taas iloksi muuttuisi... :whistle:
 
Ihan ensimmäistä yritetään saada alulle. Tuntuu vaan välillä että epätöivo iskee, kun kerta toisensa jälkeen se tätsy löytää mun luo... :(
Tosiaan nyt se yk 7 sitten pyörähti käyntiin, joten saas nyt nähä mitä tästä tulee vai tuleeko mitään. Tää odottavan aika on niin pitkä, mutta jännäillään nyt sitten seuraavat viikot yhdessä! :wave: Mitenkäs sulla Annuli, monesko lapsi toiveissa?
 
Meitähän taitaa olla vasta me kaksi jäännääjää täällä viikon 35 pinossa. =)
Mutta eiköhän tämä tästä vilkastu, kun tuo kyseinen piinaviikko lähestyy. Sitä tässä täytyy taas kärvistellä ja odottaa kuumeisesti, että josko sitten jo tärppäisi...meilä pillerit jäi tosiaan tuossa tammikuussa, ja helmikuusta alkaen alkoi varsinainen yritys.vaikka ei se helmikuukaan vielä näin totista hommaa ollut kuin nyt :D
Tsempataan vaan toisiamme, on tosi kiva kun täältä palstalla löytyy meitä samassa tilanteessa olevia! :wave:
 
Mulla kanssa alkaa täti pakkailla kimpsujaan, tää väli sinne ovisaikaan on niin tolkuttoman pitkä |O

Mä olen bongaillu ovista noilla Mammaksin testeillänyt kahdessa vikassa kierrossa mutta en tiiä mitä niistä ajattelis.Kun tuntuu että oma keho ilmoittaa oviksesta noin viikkoa aiemmin kuin ne tikut... :/ kumpaa sitä sitten uskos, mene ja tiedä...

Jospa tässä kierrossa pystyis olemaan tarkkailematta yhtikäs mitään ja antaisi vaan luonnon tehdä tehtävänsä... Nii just, kunpa pystyiskin, joo.... :LOL:
 
tervehdys teille!!!ilmoittautuisin mukaan B) eli olis kp 1/29 ja yk3 ja 2 lapsi toiveissa. viitsiskö joku ystävällisesti lisätä mut listalle? ei ole vielä pitkä lista. ite just putosin toiselta ja toivottasti sieltä ei muut tuu perässä..
 
kiitti! uutta yritystä nyt sitten vaan. kauheen pitkiä nää kuukaudet sen jälkeen ku päätettiin alkaa tää yritys. täytyy vaan toivoo et tästä kierrosta tärppäis. tai ees joskus. eka raskaus sai alkunsa heti(tuulimuna) ja sit heti tulin uusiks raskaaks. nyt 4 v poika. sillon en kyllä ees kiinnittäny mitään huomioo millon ovis. nyt tarkkailen itteeni koko ajan. pitäs saada mieli rauhottumaan niin vois joskus onnistuakin..
 
Terveisiä mattolaiturilta! :wave: Ja tervetuloa mukaan summer81 minunkin puolestani. Hikihatussa tuli mattoja pestyä nyt aamupäivällä, kun koko loman aikana en saanut aikaiseksi...nyt on niin hieno kesäinen ilma tosin, että siellä viihtyykin hyvin järven ääressä B)

Juu kaikki nipsaukset ja napsaukset minäkin tätänykyä rekisteröin, kun ennen tätä projektia hyvä kun tiesin koko kiertopäiviäni. Näinhän tämä homma menee...

Annulille mukavia kemuja ja Summerille aurinkoista päivää poitsun kanssa. :wave:
 
Terve kaikki! Minäkin ilmoittautuisin mukaan jännäämään =) Tällä hetkellä elellään kp3/25-29 ja menossa yk3. Ensimmäinen lapsi toiveissa. Itse asiassa on siinä ja siinä kuuluisinko vkon 34 jännittäjiin, mutta päätin nyt kuitenkin liittyä tähän porukkaan. Minulla on aina ollut kierto 29 päivää, mutta nyt kaksi viimeistä ovat jostain syystä olleet vain 25 päivää. Taitaa olla tämä projekti "baby" sekoittanut elimistönkin B)

Olen tikutellut ovista nyt kahdessa kierrossa, mutta enpä tiedä viitsinkö lähteä siihen ruljanssiin enää.. On vähän samat fiilikset kuin sinulla Annie, että ovis olisi joskus ihan muulloin kuin mitä tikut näyttävät! Tosiasissa en ole ikinä vielä saanut kontrolliviivaa vahvempaa testiviivaa ja sekin ottaa päähän. Viime kierrossa tosin meillä oli taukoa yrityksestä miehen sairastelun takia ja käytin sen kierron hyväkseni tarkkailemalla omaa kehoani ja opettelemalla tunnistamaan ovista. Limojen perusteella bongasin oviksen kp10 ja se haalea plussa ovistestissäkin puolsi tätä - jos nyt siis kontrolliviivoja haaleammat plussat mitään meinaavat!

Nyt siis kohti uutta yritystä - toivotaan, että tästä pinosta saadaan oikein iso läjä plussia =)
 
Täti alkaa pikku hiljaa häipymään kuvioista! Nyt sitten tuntosarvet pystyyn ja tarkkailemaan sitä ovista; tehtiin miehen kanssa päätös, että nyt yritetään "ihan tosissamme" onnistua! Aikaisemmissa kierroissa kun on homma ollut vähän taka-alalla milloin minkäkin syyn takia :p Ilmoitinpa jo miehelle, ettei auta olla työreissussa tän viikon lopulla, jolloin ovista odottelen B)

Oikein mukavaa viikkoa kaikille! :flower:
 
Täällä uusi ilmoittautuu pinoon mukaan. :wave:
Olen 29vee ja esikoista kuumeilen. Kp on nyt 6/27-28 ja mulla on meneillään viides ja viimeinen clomikierto. Jos nytkään ei tärppää, niin sitten edessä on syksyllä tarkemmat lapsettomuustutkimukset.
Tsemppiä vaan kaikille yritykseen ja paljon tärppionnea!

Maanantai 6.8

nanna81..........kp 3/29-36...............yk9....................1.Toiveissa
summer81........kp 4/28...................yk3....................2.Toiveissa
Carmen...........kp 5/25-29...............yk3....................1.Toiveissa
Annie76...........kp 8/32-35..............yk7....................1.Toiveissa
Annuli81...........kp8/28-35...............yk5..................1.Toiveissa
Heksamiina.......kp6/27-28...............yk ?..................1.Toiveissa
 
tervetuloa Heksamiina ja nanna81 :wave:tuttuja nimiä ootte noista muista pinoista.
Heti kun lomat ohi, niin tuli tuollainen ihana hellesää B) no pääasia että paistaa.
Vielä täytyy reilu viikko? kaiketi odotella sitä ovista. Viime kierto kun venähti, niin en oo enää ihan täysin kartalla... :/
 
Terve!
Mahtuuko joukkoon? Tipahdin 31-32 viikon pinosta. Elikkä kp 2/26-28 ja yk 6 lähti käyntiin, esikoinen toiveissa.

Moi Summer81! Piristit mun oloa sunnuntaina kun kerroin tippuneeni ja olin muutenkin ihan maassa, saat multa :hug:
Mä olin viime kierrossa ihan varma, että olis tärpänny kun oli "yllättäen" kaikkia oireita... Nyt lakkaan kyttäämästä itteeni, yritän ainakin ;) :wave:

Millä kiertopäivillä muilla pinoilijoilla on ovis? Onko mulla jotenkin kauheen myöhään kun vasta kp 17? Sillon tikut on näyttänyt vahvaa viivaa ja olokin on sellanen ettei voi erehtyä.
 
Tiistai 7.8

Annastiina69.....kp2/28...................yk2.....................4.Toiveissa
Kaneliomena.....kp2/28...................yk15....................1.Toiveissa
Nuhnus.............kp2/26-28..............yk3......................1.Toiveissa
Meela...............kp3/26-28...............yk6.....................1.Toiveissa
nanna81..........kp 4/29-36...............yk9....................1.Toiveissa
summer81........kp 5/28...................yk3....................2.Toiveissa
Carmen...........kp 6/25-29...............yk3....................1.Toiveissa
Heksamiina.......kp7/27-28...............yk ?..................1.Toiveissa
Annie76...........kp 9/32-35..............yk7....................1.Toiveissa
Annuli81...........kp9/28-35...............yk5..................1.Toiveissa

 
Kiitoksia haleista ja tervetuloa uusille minunki puolesta. On se kiva että on hiukan "tutumpiaki" täällä =) . Toivottavasti tästä kierrosta nyt päästään tuonne odottajien puolelle sitte jännäilemään tulevaisuutta =) .
 

Yhteistyössä