**viikko 35**

Täällä odotellaan ovista viikonvaihteessa - varmaan sunnuntaina... Pitää varmuuden vuoksi kampata toi mies pehkuihin jo perjantaina.
Ei kuulosta yhtään laskelmoivalta... :D

Onko sulla Meela ollut nyt lämpöjen lisäksi muita tuntemuksia vai onko ihan oireeton olo?
Mä luin kerran tuolta yhdestä viikkopinosta, että joku olisi plussannut vasta kp:llä 86 tai siellä huitteilla. Että oli menkat ollut kaksi kuukautta poissa, mutta testi oli näyttänyt negaa sinne saakka.

Mulla on vaan sellainen tunne, että sä olisit raskaana.... Toivottavasti kuudes aisti on oikeassa - peukkuja taas kovasti sulle =)
 
Kp38/26-28

Kyselit Kaneliomena oireista. Lämmöt on edelleen korkeella. Ja tänään on tissit jotenkin kipeet ja ehkä vähän "paisuneet". Mulla ei oo rinnoissa koskaan oikein mitään tuntemuksia, mut nyt niissä on sellasta "kipua" kun niitä pitelee, ja liivitkin vähän sattuu?! Eilen illalla mulla vihloi pimpin päällä olevan luun kohdalta inhottavasti, mitä lie.

Mäkin oon lukenut tosta, että toisilla voi näkyä vasta + vasta tosi myöhään testeissä. Jollain näkyi testissä vasta viikolla 9 ja toisella kp 50/30. Kyllä se antaa toivoa ;) Voihan sekin tietysti olla ihan mahdollista, että sitä hormonia ei erity kovin nopeasti virtsaan. Tai sitten mulla on ollut ollut ovis vasta tosi myöhäsessä vaiheessa? Menis nyt nopeesti tää viikko niin pääsis vähän hajulle mikä on.

Se on kiva jos ovis ajoittuu viikonlopulle niin on ainakin aikaa touhuilla :p
Toivottavasti sulla tärppäisi :heart:
 
Joudun kertoon huonoja uutisia teille: Täti tuli vihdoinkin! Myöhään eilen illalla tuli vähän punertavaa paperiin ja aamulla alkoi. Kyllä helpotti kun oli niin pitkä kierto. Enkä onneksi tippunut korkealta kun en oo hetkiin uskonut plussaan. Vihdoinkin pääsee eteenpäin tässä yrittämisessä! :D
Toivottavasti ei ala kierrot heittään tätä tahtia jatkuvasti!

Mitenkäs Lilia78? Onko alkanut tuleen oireita? Koska sulla oli se ultra?

Mitenkäs Annuli81 menee?
 
Voi p.a.s.k.a. Mä olin kyllä Meela ihan varma sun plussasta..Taisin mä pudota korkeemmalta kuin sä itse. Mutta niin on tää meidän naisten elämä yllätyksiä täynnä. Nyt vaan uutta kiertoa päin ja heti kun saat plussan niin hae mut käsiisi! En oo vieläkään uskaltautunut tonne odottajiin, mutta ehkä kohta avaan sanaisen arkkuni myös siellä. Halaukset sulle Meela! :hug:

Mulla ei edellenkään oireita. Tai siis ihan jotain pientä on, näkyvin on naama, joka kukkii kuin pahaiselle teinillä. Myös kaulaan on ilmestynyt hormoninäppyjä, näitä tuli n. viikko ennen plussaa. Edellisviikkona palelti, nyt aika ok sen puoleen. Janottaa myös aika lailla koko ajan. Mut ei väsytä eikä ole huono olo eikä muutenkaan mikään erilainen olo. Turvotusta ehkä on myös, tosin söin aika epäterveellisesti viime viikonlopun jne, mut jotenkin tuntuu et nesteet jää vaan kroppaan.

Varhaisultra mul on viikon päästä. Sitten vasta alan tosissaan uskomaan tähän asiaan. Mä en kyl tiedä et miten sit reagoin, jos siellä ei mitään elävää olekaan...Mut oon kyl ollut tosi onnellinen tästä jo senkin takia, että ilmeisesti me ainakin voidaan tulla raskaaksi eli se on helpottanut oloa. Sitä kun aina pelkää pahinta, kuitenkin.

Mihin pinoon sä siirryt Meela? Vk35jatkoihin ainakin? Että mistä löydän sut sitten et voin tulla kertomaan ultran kuulumiset?

Ja nyt sit mielikuvaharjoituksin seuraavaan kiertoon! Kuvittele olevasi hedelmällisyyden esikuva, oikea kasvualusta jne jne... ;)
 
Ihanaa kuulla susta Lilia! :heart: Oot ollut niin hyvä tuki mulle
:heart:
Mä oon ihan hyvillä ja helpottuneilla mielin. Oot ihan oikeassa tosta naisen elämän yllätyksellisyydestä! Kaikkea voi sattua ja tapahtua!

Mene ihmeessä pinoutumaan odottavien puolelle niin siellä saa tukea ja turvaa. Varmaan moni pohtii samoja asioita sun kanssa. Kyllä mä usko, että sun sisällä kasvaa oikea baby. Ymmärrän kyllä, että sitä aina pelkää ja ajattelee kaikkein pahinta. Oon itte just sellanen...
Joops mä änkesin itteni sinne viikon 35 jatkoihin, tule ihmeessä kertomaan millai sun ultra meni ja muutenkin jos tulee asiaa niin oon aina valmis jutteleen. Paljon isoja :hug: !!!!

Mä lupaan ottaa nyt kaikki mielikuva ym harjoitukset käyttöön. Taidan tilata pitkästä aikaa varmuuden vuoksi ovistestejä kun tää kierto meni niinkuin meni.
 

Yhteistyössä