**viikko 35**

Meela................kp 31/26-28...........yk6.................1.Toiveissa
nanna81...........kp 32/29-36...........yk9.................1.Toiveissa
HenLai..............kp 32/27-28...........yk3.................1.Toiveissa
Heksamiina.......kp 35/27-28...........yk ?................1.Toiveissa
Lilia78..............kp 36/32(?)............yk3.................1.Toiveissa


Haamuilijat:

Plussanneet:
Carmen
Annastiina69
summer81

Seuraavaan yritykseen siirtyneet:
Milla73
Barbie
kuumetta
Piitu-Liinu
Annie76
Miranda-81
Annuli81
Nuhnus
kaneliomena
 
Huomenta! Tsemppiä Meelalle, ilmoittele sitten heti kun oot testannut! Mites Nanna?

Mulla ei menkkoja vieläkään eikä mitään oireitakaan. Seuraavan testin teen perjantaina aamulla ellei sitä ennen ala tapahtumaan. Hermohan tässä menee. Voihan se olla, että tää asiasta stressaaminen pidentää kiertoa, mutta kun mä olin ihan varman että ovuloin silloin yli kaksi viikkoa sitten, niin eihän se sit enää voi se kierto venyä..? Siis tarkoitan, että eikös se ole aika varmaan, että menkkojen pitäis alkaa 12-16 päivää ovulaatiosta?
 
Mun mielestä Lilia78 oot oikeassa ton ovis jutun suhteen, eikö sen ajan pitäisi olla aikalailla vakio aina? Kyllä se "ressikin" tietysti vaikuttaa asiaan. Jos mulla menee tää ressin piikkiin niin se on kyllä ihan ensimmäinen kerta ikinä!

Mä alan myös oleen aika hermoraunio. Sekoo pää jos postissa ei näy niitä testejä... :kieh: Mulla loppuu kyllä kärsivällisyys jos ei mitään tapahdu :kieh:

Mitenkäs HenLai ja Heksamiina?
 
Tiistai 4.9
Meela................kp 31/26-28...........yk6.................1.Toiveissa
HenLai..............kp 32/27-28...........yk3.................1.Toiveissa
Heksamiina.......kp 35/27-28...........yk ?................1.Toiveissa
Lilia78..............kp 36/32(?)............yk3.................1.Toiveissa


Haamuilijat:

Plussanneet:
Carmen
Annastiina69
summer81

Seuraavaan yritykseen siirtyneet:
Milla73
Barbie
kuumetta
Piitu-Liinu
Annie76
Miranda-81
Annuli81
Nuhnus
kaneliomena
nanna81


Nyt pääsin alottaan seuraavan yrityskierroksen. Helpottunut olo kun ei tämän pidemmälle venyny! Toivottavasti lopuilla tämä enteilee plussaa!!!!

 
Teidän kuulumisia tänne tulin utelemaan :)

Nannalle :hug: Tsemppiä seuraavalle kierrokselle

Meela: Jos raskaushormoni on vaan sen verran matalalla vielä...Toi on justiinsa kaikkein ärsyttävin vaihe, kun ei mitään näy tikussa eikä vessareissulla - ihan kun heiluteltaisiin porkkanaa silmien edessä...
Jaksamista piinailuun. Pidän peukkuja teidän kaikkien puolesta kovasti =)
 
meela, toivotaan että se plussaksi muuttuis..jännään niin sun puolesta ja kaikkien puolesta. Ite ajattelin kans että jos on menkat tulossa, niin tulis sit ajallaan. Kurjaa jos kierrot vaan venyy. Hengessä mukana oon!! nanna iso :hug: sulle ja muillekin tippuneille!
 
Keskiviikko 5.9.
Meela................kp 32/26-28...........yk6.................1.Toiveissa
HenLai..............kp 33/27-28...........yk3.................1.Toiveissa
Heksamiina.......kp 36/27-28...........yk ?................1.Toiveissa
Lilia78..............kp 37/32(?)............yk3.................1.Toiveissa


Haamuilijat:

Plussanneet:
Carmen
Annastiina69
summer81

Seuraavaan yritykseen siirtyneet:
Milla73
Barbie
kuumetta
Piitu-Liinu
Annie76
Miranda-81
Annuli81
Nuhnus
kaneliomena
nanna81
 
Oltiinpa me tiputtu alas...No ei ihme, kun ei meitä täällä enää monta ole piinailemassa. Mullakin alkaa järki kadota päästä. Menkkoja ei kuulu, mutta silti olen ihan varma, etten ole raskaana. Huomenna aamulla ehkä testaan taas, viime nega tuli maanantai-iltana. Harmittaa vaan tää kierron venyminen. Saiskohan tähän jo jotain teroja tai jotain? Kierrot olleet meinaan pillereiden jälkeen kp75, kp32 ja nyt huitelee jo tuolla kp37. Ja ennen pillereitä olivat myös epäsäännölliset.

Meela, miten sulla tänään? Onko Henlai tai Heksamiina enää ollenkaan linjoilla..? Huhuu?
 
Täällä minäkin vielä pyörin, ei näy menkkoja. Eikä plussaa ainakaan eilen. Mulla ei oo tietoa/kokemusta teroista, mutta kyllä sun varmaan kannattaisi käydä lääkärissä jos sulla heittelee kierrot noin paljon. Saisit jotain lääkettä tms. Omasta kierron pituudesta oon ihan ihmeissäni. Mulla on aina kellontarkat kierrot, ei siihen oo koskaan mitkään stressitkään vaikuttaneet :eek:
Mikä meitä oikein vaivaa?!?!?!??

Mä oon miettinyt et soittaisin tk:lle huomenna aamulla jos ei mitään tapahdu ja vaadin verikoetta! Lyön nyrkin pöytään :kieh:

Mä oon miettinyt sellasta, että jos olisin raskaana niin eikö se jo näkyis testeillä? Jos oletetaan, että ovis on aiemmissa kierroissa tikutettu kp17 eli sillon se on ollut tod. näk. kp18/19 ja siitä on jo sen verran aikaa.. Ja sitte mulla oli viimeviikon lauantaina (-> kp28) hiukan vaaleanpunaista kun kävin vessassa seksin jälkeen?!
Jos se olisi ollut esim. kiinnittymisvuotoa niin kuinkahan kauan sen jälkeen menee, että se näkyisi testissä? Vai olisko mulla voinut olla myöhäisempi ovis?!?

Mä puhallan meille ++++plussatuulia++++
Vaikka alkaa jo usko mennä...
En oo kuullu/havainnut HenLaita tai Heksamiinaa pitkään aikaan? Missä te olette !! Tulkaa kertoon kuulumisenne! :wave:
 
Vaikka tää onkin inhottava tilanne, niin se lohduttaa, että meitä on kaksi ihan samassa jamassa. Ehkä sulla enemmän toivoa, koska aiemmin tarkat kierrot. Mutta on tää vaan hermoja raastavaa, kun toivoo, että menkat alkais ja pääsis uudelleen yrittämään, mutta toisaalta koko ajan toivoo, ettei ne oikeesti alkaiskaan, vaan syy olisi se ihanin mahdollinen. Huh.

Mä kans miettisin, että verikoe ois paikallaan kohta, ellei jotain ala tapahtumaan. Viime yön näin ihan sekavia unia, kun aloin taas haaveilemaan, että nyt olisi tosi kyseessä. Koko ajan pitää itseään tsempata ettei ala toivomaan liikoja.

Meela, tikutitko sä tässä kierrossa ovista vai miten bongasit sen? Mä olin tunnistavani oviksen limojen perusteella ja pientä vihlontaa oli myös oikealla puolella mahaa. Ja ainakin kahdessa edellisessä kierrossa oon osunut oikeaan oviksen tunnistamisen kanssa. Aloin jo miettimään sitäkin, että kun söin antibioottikuurin just oviksen aikaan, että oisko se jotenkin voinut sekoittaa systeemiä? Antibiootit oli kyllä sellaisia, ettei niillä olisi pitänyt olla mitään haittaa, vaikka raskaana olisikin sattunut olemaan. Kaikkea sitä kanssa alkaa pohtimaan...

Meela, nyt toivotaan yhdessä meille molemmille kuitenkin niitä plussia, vaikkei niihin edes enää uskottaisi! Jos ei nyt niin ensi kierrossa!
 
Minäkin vielä seuraan teidän tilannetta :wave:
Meela, toivottavasti saat sen veritestin pyydettyä, jotta asia selviää.
Lilia, kannattaa varmaan käydä tosiaan lääkärissä tuon kierron takia, jos testi huomennakin negaa näyttää. On varmasti tosi ikävää tuo kierron venyminen :hug:
Mutta vielä pidän peukkuja, jospa se plussa kuitenkin sieltä vielä pärähtäisi :heart: :heart:
 
En silti itte kyllä usko yhtään plussaan ku ei tunnu kehossa miltään, mä oon niin pessimistinen tässä asiassa.
Mä en oo tikuttanut ovista enää pariin kiertoon, ja limoista ei voi mitään päätellä ku niitä ei oieastaan ole ollenkaan. Tikuttelu aiheutti vaan kauheeta ressiä. Yleensä se on näkynyt tikuissa kp 17 ja 18. Mutta tässä kierrossa en oo varma siitä oviksesta kun oikein rupean muisteleen. Musta tuntui myös kp16 ja kp 23 niinku olis ovis menossa. Eli mene ja tiedä millon se oli :headwall: Elikkä se on voinut olla koska vaan kun on kokoajan ollut sellasia vihlaisevia tuntemuksia? Olikohan tässä mun selityksessä mitään järkeä?
Seuraavaan kiertoon tilaan kyllä tikut. ja kaikken maailman vitamiinit ja mehut ja lääkärit yms.

Mä kanssa pohdin pienessä päässäni vaikka mitä, mutta ei oo helppoo olla tyttö :LOL:

Mahtaakohan ne tk:ssa antaa kovin helposti verikoetta? Täytyykö käydä oikein lääkärin pakeilla vai saako sen verikokeen terkkarilta? Ja varmaan neuvolan puolelta?

Mä niin toivon, että sinä Lilia78 saisit sen plussan! :heart: Olisin niin onnellinen sun puolesta
 
Meela, sä oot ihana. Mäkin toivon sulle sitä plussaa ihan täysillä! Mut toisaalta mä toivon, että me saadaan tässä kierrossa yhdessä se plussa tai sit mennään yhdessä tonne vk35 jatkoihin! =) Se ois jännää, nyt kun ollaan täällä suurinpiirtein kahdestaan roikuttu ja painittu saman ongelman kanssa.

Täällä ei uutta auringon alla...Aamulla ajattelin tehdä taas yhden uuden turhan testin. Koska ajattelit Meela taas testailla? Kyllä mä uskoisin, että ne TK:ssa ottaa verikokeen kun pysyt tiukkana ja sanot, että sulla ei oo koskaan ollut menkat myöhässä ja että testit näyttää negaa jatkuvalla syötöllä. Ja voithan sä sanoa, että sulla jotain oireitakin on, vaikkei niin olisikaan. Kyllähän joillain ne pissatestit näyttää vaikka kuinka pitkään negaa, mutta verikokeesta saa sitten sen varmuuden. Mä ehkä soittaisin neuvolaan ja kysyisin sieltä, että miten pääset veritestiin.

Toivotaan, toivotaan... :heart:
 
Sä oot Lilia78 myös ihqu! Olis kyllä ihanaa kun kummatkin kaiken tän jälkeen saataisiin se plussa :heart:

Mullakaan ei oo menkkoja toistaiseksi näkynyt. Mä oon niin paljon testaillut, että loppu jo testitkin.. Tänään ei siis ole testattu. Huomenna pitäisi tulla uudet testit (taas) ja täytyy sitte kokeilla kun se posti tulee. Mun tuurilla ne ei tuu huomenna. Vaikka kyllä pitäis tulla ku sitte on jo 4 päivää tilauksesta.
En millään halua käydä täällä apteekissa niin se vähän hillitsee tota testailua! On se niin hienoa kun on netti mistä voi tilailla vaikka mitä :LOL:

Mä ajattelin käydä siä tk:ssa perjantaina jos ei oo mitään tapahtunut. Mä osaan onneksi vaatia :whistle:

Ai niin piti kysellä, että onko sulla Lilia78 mitään oireita? Musta mun tisut tuntuu jotenkin hiukan isommilta näihin liiveihin, mut voi olla että kuvittelen? Ja valkkaria tulee hetkittäin hiukan, mulla se on aina tosi vähäistä varsinkin tässä vaiheessa (-> rutikuiva). Tulee kyllä helv**** pitkä yö odotella huomista päiväpostia... Lämpöä on sillon tällön, ei kokoaikaisesti.

Tuu kertoon aamulla millai testin kanssa kävi! :heart:
 
Torstai 6.9.
Meela................kp 33/26-28...........yk6.................1.Toiveissa
HenLai..............kp 34/27-28...........yk3.................1.Toiveissa
Heksamiina.......kp 37/27-28...........yk ?................1.Toiveissa
Lilia78..............kp 38/32(?)............yk3.................1.Toiveissa


Haamuilijat:

Plussanneet:
Carmen
Annastiina69
summer81

Seuraavaan yritykseen siirtyneet:
Milla73
Barbie
kuumetta
Piitu-Liinu
Annie76
Miranda-81
Annuli81
Nuhnus
kaneliomena
nanna81
 
Nyt mä oon totaalisesti sekaisin. Menkkoja ei vieläkään. Aamulla tein rfsu:n testin ja 5min päästä siihen ilmestyi mielestäni haamu. Mutta nyt ei saa vielä onnitella tai alkaa juhlimaan, enkä halua vielä tuohon haamuilijoihin, mä en ollenkaan luota siihen testiin. Herätin miehen sitä myös katsomaan ja kyllä sekin todella vaaleanpunaisen kakkosviivan siinä näki. Mutta edelleen, varmistan asian huomiseksi ja hihkutaan sitten vasta. Olkoon tää taikauskoa tai itsesuojeluvaisto, mutta mä en vielä luota ja usko siihen haamuun.

Meela kysyit oireista. Niitä mulla ei ole minkäänkäänlaisia. Sen takia en tätä uskokaan. Olo ei ole yhtään raskautunut. Kyllä mä mielestäni olen alamahalla sellaista outoa tunnetta tuntenut, vähän sellaista painetta tai jännitystä, mutta ei se mitään kivuliasta ole. Tissit ei kipeät yhtään, ehkä ainut voisi olla, että nännit hiukan enemmän törröllään kuin normisti, mutta tääkin voi johtua kylmenevästä ilmasta, hih. ;) Valkkaria on tullut, jos ei nyt runsaasti, niin tarpeeksi. Mutta sitä mulla yleensä tulee ennen menkkojakin.

Soitan tänään neuvolaan ja vaadin kans itselleni veritestin. Pää tässä hajoaa muuten. Työterveydessä ne ei ainakaan suostu tekemään mitään tähän asiaan liittyvää.

Mites Meela, onko torstai toivoa täynnä? Toivottavasti sulle tänään jotain siellä testeissä näkyisi! :heart:
 
Mä pidän sulle peukkuja!! Olis kyllä niin ihanaa jos se oliskin plussa! Pidä mut ajantasalla :heart:
Mulla ei oo mitään uutta tapahtunut. Odottelen lähinnä sitä, että posteljooni tuo ne testit. Meillä posti tulee vasta tossa klo 14 aikoihin... hajoo pää!

Mäkään en oikein luota enää mihinkään testeihin ellei viiva ole kunnollinen, juhlitaan sitten vasta kun tiedät paremmin mikä on homman nimi :hug: Toivottavasti pääset verikokeeseen!
 
Taas on testattu nega.
Soitin sinne tk:hon niin täällä täytyy olla menkat kaksi viikkoa myöhässä, että saa verikokeen tai jotain.
Sitte tuli puhe ovulaatiosta niin sanoin et se on mulla yli puolivälissä kiertoa niin se meinas, että jos raskaus on niin alussa ettei sitä näy testissä sen takia. jne. Mä taidan lopettaa vallan tän testailun ja jos oon raskaana ni kai sen huomaa sitte kun maha on kasvanut =)

Millai se oikein menee, että jos ovistikut antaa plussan esim. kp 17 niin eikö se ovis tapahdu oikeasti vasta kp18 tai kp19? Oonko mä ymmärtänyt tämän oikein? Elikkä jos mulla olis ollut se tärppi sillon niin siitä olisi jo pari viikkoa, toisin sanoen kyllä sen pitäisi jo näkyä :headwall:
Mä en kyllä usko enää yhtään plussaan. Alkais nyt jo ne menkat jos ovat tullakseen.
Toivotaan että sulla Lilia78 on parempi säkä :heart:
 
Moi Meela. Mä kans soitin sinne neuvolaan, enkä mäkään mitää veritestiä saa. Huomen aamulla sentään voin mennä tekeen sinne virtsatestin. Hoitsu sanoi vaan, että vääriä plussia ei tule, mutta vääriä negoja voi tulla. Eli mä luotan Meela siihen, että sullakin se nega vielä muuttuu plussaksi.

Noin mäkin sen ovisasian oon ymmärtänyt. Eli vahvasta ovisplussasta n. 1vrk niin on ovis. Ja ihan hyvin voi olla niin, että olet raskaana, mutta se ei vielä missään testeissä näy. Eli niin kauan kun menkkoja ei kuulu, niin toivoa on.

Hitto mua jännittää huomispäivä, saisinko plussan...Toivon niin kovin sitä. Tänään illalla en ehdi enää tänne, ilmoittelen huomenissa sitten taas!
 
Valehtelin, täällä taas. Äsken tein vielä n. 2h virtsasta clear bluen testin ja siihenkin kyllä tuli selkeä haamu plussa. Nyt vähän alan jo uskomaan...Mutta aamuun odotan vielä rauhassa. Tuntuu, ettei tää voi olla totta. Tai siis vaikka olisikin, niin mitä vaan voi vielä tapahtua. Malttia siis...

Meela, sun pitää tulla mun matkaan mukaan...Nyt se haamu sullekin!
 

Yhteistyössä