**viikko 35**

Samoin täältä Lilialle mahtirutistus plussasta :heart:
Uskon, että meelakin tuonne plussapinoon vielä menee, sen verran kuitenkin toi täti jo myöhässä - peukutan sun puolesta =)
HenLaille :hug: Nyt vaan uutta kiertoo päin
 
Ihanaa Lilia78!!!!
On kyllä tosi hyvä mieli sun puolesta!
Katotaan nyt jos mä oon sellasta hitaasti syttyvää laatua :D

Mä oon ollut vähän väsynyt tänään, heräsin just yli kahden tunnin päikkäreiltä...

Onko sulla Lilia78 tullut vielä mitään oireita?
Täytyy sanoa, että mä tulin kyllä niin iloiseksi sun puolesta, vaikkei edes tunneta kuin näin "virtuaalisesti"!!!! Kiitöksia Summer81 ja kaneliomenalle tsempistä! Yritän parhaani, että pääsisin liittymään teidän matkaan.
Taidan taas testailla huomen aamusti, josko jotain olis... :hug:
 
Perjantai 7.9.
Meela................kp 34/26-28...........yk6.................1.Toiveissa
Heksamiina.......kp 38/27-28...........yk ?................1.Toiveissa

Haamuilijat:

Plussanneet:
Carmen
Annastiina69
summer81
Lilia78

Seuraavaan yritykseen siirtyneet:
Milla73
Barbie
kuumetta
Piitu-Liinu
Annie76
Miranda-81
Annuli81
Nuhnus
kaneliomena
nanna81
HenLai
 
Kai se nyt sit on alettava uskomaan, plussa pärähti myös neuvolatädin testiin!!!! Tosin haalea vielä, mutta selkeä. Ihan hullu fiilis! Ja kiitos kaikille ihanille tyypeille onnitteluista, nöyränä otan ne vastaan. Pelottaa silti, että miten tässä käy eikä kauheasti uskalla suunnitella vielä mitään, mutta on tää tunne silti niin ihana!

Meela, mä uskon myös, että sä plussaat ihan varmasti! Ja edelleenkään mulla ei ole mitään oireita. Ei väsytä eikä yökötä tai mitään. Iltaisin olen kyllä palellut viime viikon, mutta senkin olen ajatellut johtuvan kylmenevästä syksystä. Myös mielialat on heilahdelleet ehkä enemmän ja se on näkynyt kiukutteluna miehelle ja itkemisenä. Mut näitä en kyl olis mitenkään tulkinnut raskausoireiksi, ellen raskaana nyt olisi.

Mä taidan kyllä roikkua täällä ainakin niin kauan kuin Meelakin ja sitten mietin siirrynkö Carmenin, Annastiinan ja Summerin matkaan muille listoille. Meela, mä peukutan sulle ihan täysillä! :heart: :wave:
 
Huomenta! mä vasta heräsin... Vähän on väsyttänyt. Sä oot kyllä Lilia78 ihana ihminen! :heart: Mä :hug: ja onnittelen :flower: sua! Kyllä sä oot plussan arvoinen ihminen. Kyllä sun täytyy mennä ilmoittautumaan odottavien pinoon niin saat vaihtaa kokemuksia muiden kanssa.

Mä vähän luulen, että lopetan testailut tähän päivään (jos pystyn) ja alan odottaan niitä menkkoja, jos niitä ei kuulu ens viikon perjantaihin mennessä niin sitte pitäis jo saada se verikoe.

Kuinkahan paljon voi olla menkat myöhässä, että saisi sen plussan?
 
Wautsi Pikkumyy42!!! Mäkin sain tosta uutta potkua.
Millai onko sulla ollut mitään oireita?
Toivon niin kovasti, että sun "haamu" voimistuu!
Mä testasin aamulla mutta ei siihen tullut kuin yksi viiva... Täytyisköhän huomenna hakea pari testiä viihdykkeeksi....

Koska sulla oli muuten ovis? Pongasitko?
 
ilmeinen ovikseni oli 25.8.07 kivuista päätellen..Minulla ei ole mitään ovistikkuja käytössä, touhuiluakin oli vähän niin ja näin, koska äitini kuoli 14.8.-07 ja oli paljon järjestettävää. Hän nukkui pois 64 vuoden ikäisenä sairastettuaan sitä ennen vakavasti 2 vuotta. Totuin ajatukseen, että hänen elämänsä ei jatku kovin vanhaksi. Ja nyt on hyvä, kun hänen hengitysvaikeutensa ja kipunsa ovat päättyneet :flower:

Viimeisellä kerralla käydessäni saattohoidossa, ajattelin kertoa hänelle, että meille vielä yritetään vauvaa hankkia, mutten uskaltanut, kun en tiedä mikä olisi ollut reagointi hänellä =)
Nyt hänellä on hyvä olla ja hän meitä tuolta jostain seurailee, näin uskon :saint:

Ja tänään vietämme Taimin nimipäivää isoäitini oli Taimi :) ja jos nyt pieni taimi olisi vatsassani :heart: , Tarkoitan siis alkua =)

Heippa ja plussatuulia kaikille edelleenkin, ihanan jännää aikaa :heart: + :heart: + :heart:

:wave:
 
Täällä taas. Oli vähän hiljaiseloa viikonloppu, oltiin sukuloimassa. Mites Meela, onko mitää uutta?

Kiitos taas onniteluista! Mulla kaikki ennallaan. Viikonlopuan aikana päätin, että aion mennä alkuraskauden varhaisultraan, ilmeisesti se tehdään rv7..? Pakko saada tieto siitä, että onko ihan normiraskaus eikä tuulimuna tai kohdun ulkopuolinen raskaus. Jotenkin ei vaan usko tätä, kun ei ole mikään erilainen olo. Finnejä kyllä naamassa ja kaulassa on enemmän kuin ennen, että ehkä se on ainut ällöttävä oire. Toistaiseksi ainakin...

Eipä kummempia, odotan Meela kuulumisiasi! :wave:
 
Kp36/26-28 menossa, eikä oo mitään tapahtunut, eli ei menkkoja eikä plussaa :'(
Mä oon jo alistunut odottamaan tulevan viikon torstaita, että soitan tk:hon ja kysyn uudelleen miten siihen verikokeeseen pääsee perjantaina, jos ei tapahdu mitään ennen sitä.
Mutta en tiedä miksi mutta mulla on kyllä sellanen tunne ettei ne menkat oo ihan hetkeen tulossa, jotenkin vaan tuntuu siltä. En silti usko, että olis tärpännyt koska kyllä sen jo pitäisi näkyä?

Lilia78 mäkin varmaan menisin varhaisultraan kun oon itte kans niin mielikuvituksellinen ihminen että olis pakko saada tietää.

Otan osaa Pikkumyy42 suruun :hug:

Ai niin piti kysyä Lilialta että tietääkö moni raskaudestasi vai pidättekö salaisuutena?
 
meela, onko sulla mahdollisuus mennä käymään yksityisellä? Siellähän ne voi ottaa veritestin samantien, niin ei tarvitsisi odotella. Kyllähän se maksaa, mutta mielenrauha on kuitenkin kaikkein tärkeintä =)
Täälläpäin ollaan menossa jo kovaa vauhtia kohti ovista. Tällä hetkellä olo aika tyyni asian suhteen,en ole juurikaan miettinyt raskautumista, vaikka täällä tuleekin tottumuksen vuoksi jatkuvasti pyörittyä :D Mutta pidän sulle meela peukkuja edelleen plussan suhteen!
 
Olis mulla mahdollisuus mennä yksityiselle, mutta mä en oikein viittis maksaa siittä käynnistä 40 ? + kulut jotka tulee verikokeista. Mä oon nuukalla päällä :LOL:

Kyllä mä uskon, että maltan odotella ensi viikon lopulle. Tärkeintä on just, että saa sitten tietää onko raskaana vai sekoileeko elimistö. Epäilen vahvasti tota jälkimmäistä, vaikken millään voi uskoa, että oma elimistö voisi sekoilla kun se ei oo koskaan sekoillut :eek:
Mä oon silti ollut henkisesti aika rauhallinen vaikka kuvittelin, että lähtee järki. Kyllä se siittä. Testejä en taida tehdä kun se on liian ressaavaa nähdä se nega. ...ainakin yritän etten sortuisi...katotaan nyt...

Mitäs sinulle Annuli81 kuuluu?
 
meela, ei täällä tosiaan kummempia. Pienestä flunssasta olen tosin kärsinyt jo yli kaksi viikkoa, ja meinaa alkaa hermot mennä :kieh: Nyt menossa kierrossa kiva ,ja toisaaltaan tylsä, viikko jolloin ei ole juuri mitään hormoneista johtuvaa oireilua. Sitten tuleekin ovis, menkkojen odottelu ja menkat jolloin on koko ajan jotain ikävää vaivaa. Voi tätä naisen elämää :LOL:
 
Meela, jännä juttu tuo sun piinailu. Mä kuitenkin uskon ja toivon, että se vielä plussaksi pärähtää.

Muutama ystävä tietää asiasta, kolme tarkalleen. Tekis kyllä mieli jo kertoa esim. vanhemmille ja appivanhemmille, koska varmaan molemmat ovat todella onnellisia asiasta. Mutta ollaan ajateltu se varhaisultra odottaa ja sitten vasta kertoa eli n. parin viikon päästä. Mitä sä tekisit?

Tsemppiä Meela! Onneksi tunnut olevan aika rauhallisin mielin, se on hyvä! :hug: Kiva kuulla myös muiden vk35:n ihmisten kuulumisia!
 
kp 37/26-28

Kyllä se on varmasti ihan viisasta odottaa ja kertoa vasta varhaisultran jälkeen. Mä varmasti palaisin halusta kertoa kummankin kotiväelle kun ne olis kaikki tosi onnellisia ja muutenkin on niin hyvät välit omiin vanhempiin ja vielä appivanhempiinkin. Anoppi ainakin passaisi mut ihan täysin :D

Mun tekisi kauheesti mieli kertoa omalle äidilleni tästä, että mulla on menkat 9 päivää myöhässä ja kysyä vähän miten se huomasi odottavansa mua tai mun sisaruksia yms ja muutenkin neuvoja. Mutta täytyy malttaa mieli ja katsoa mitä tapahtuu.

Turha mun on ottaa mitään hirveätä paniikkia tästä. Kyllä näin on käynyt muillekin, eikä tähän kuole ;) Olishan se ihanaa kun saisi kumminkin sen plussan, mutta ei auta kuin odotella...

Yhdyn Liliaan, että on kiva kuulla muiden vk35 ihmisten kuulumisia!
 
Kiitti jaksuista Kaneliomena :heart:
Kyllä mua alkaa nyt kans jännittämään... oon silti ollut kyllä aika rauhallinen, katotaan jos loppuviikosta sitten selviäisi mikä on homman nimi. Ajattelin pantata tota itse-testaamista torstaille, enkä aio sortua ennen (ellei täti yllätä) :x
Oon mittaillut noita lämpöjä ja koko päivän on ollut korkealla. Äsken oli peräti 37.3 c. Mä en silti oo mittaillut niitä koskaan niin, että olisin merkannut ylös ja verrannut aiempiin kiertoihin.

Alkaako sulla Kaneliomena oleen jo ovis käsillä?
 

Yhteistyössä