~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~

Rakkaimpani: Kyllä se viiva vahvistuu! :) Millä testillä oot testannu? Mä oon muistaakseni kyl saanu jonkinlaisen viivanpaikan RFSU:n testillä ja Clearbluella. Ja mun kaveri on myös samaisilla testeillä saanut viivanpaikan...

Täällä ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan... Ja mä veikkaan 5 plussaa tähän ketjuun! :)
 
Mä veikkaan kans 5 plussaa tähän ketjuun! :) Täälläkään ei oikein mitään tuntemuksia, vähän tuosta oikealta munasarjan kohalta jomottaa.Muuten ei oikein mitään. Toivon kuitenkin kovasti että tärppi ois käynyt!
 
niin ja muuten mulla on vatsa ruvennyt yhtäkkiä pömpöttää,,,,eikä sitä saa vedettyä sisään tämä tullu joskus vajaa viikko sitten kuvioihin,, voiko maha yht äkkiä alkaa pömpöttää, jo alkuraskaudessa?jos olisin siis,,, auttakaa minua tässä :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
ne oli kotitestin herkkiä, mullahan kk pitäs alkaa joko 10 pvä tai 15pvä....
Ei ollut mitenkään tarkoitus masentaa tai maalailla piruja seinille noilla mun viivanpaikka jutuilla.... Vahvasti luotan, että ihan oikeita haamuja siellä huhuilee! =)

Salamanderille: :hug:
 
rakkaimpani: mä kyl uskon et ne haamut viel muuttuu kunnon plussaksi, on sulla niin hyviä oireita. tsemppiä nyt vaan, tiedän et kamalaa odottaa viel muutama pvä mut eihän sul ole viel kp niin paljon et kunnon plussa viel näkyis, jos sulla oiskin se pitempi kierto. ja mahan pömpötys, aikös joillain turpoo maha jo aika alus et pidetään nyt peukut pystyssä :hug:

 
Mä tutkin kn:aa, mut mulla se on tällä hetkellä alhaalla ja kovan ja pehmeän väliltä ja en tiiä onko auki vai kiinni, joten ei vissiin ihan hyvältä vaikuta, ku eiks sen raskauduttua olis tarkotus olla korkeella ja kova ja kiinni?!
 
Ihanaa onpas tänne tullut taas paljon tekstiä =)
Ja niin lupaavia oireita monella että eiköhän tähän pinoon monta plussaa tule!! ;) :heart:

Mä en tiedä onko mulla edes toiveita sen raskauden suhteen?!!? Testihän oli siis plussa kp 15 ja lääkäri veikkas oviksen olevan kp18!! No la-ma mulla oli niitä nipistyksiä ja jomotuksia ja silloin sunnuntaina kun hempeiltiin niin kn tosiaan hörötti ihan ammollaan :whistle: Vaikka olihan se aukinainen la ja ma myös! Tais tiistaina alkaa meneen paremmin kiinni.
Mutta usko on siis hyvin hyvin pieni :/
Jokatapauksessa nännejä kihelmöi hirmuisesti ja tänään on tuntunut siltä että menkat alkais just :x
Eihän mulla ainakaan vois vielä mitään raskausoireita olla joten tää nyt on vaan jotain!! Sitä ihmettelen myös että v.vuotoo on hirveesti :x Ja kuumottaa/paleltaa mutta lämmöt mulla näyttää kyllä ihan mitä sattuu,välillä alle 36 :$
Mutta siis tällaisia oireita mulla oli edelliskierrossakin niin nää ei tarkoita sitten niin mitään |O
Etovaa oloa mulla on ollu sekä eilisestä turvotusta mutta tota etovaa oloa oon huomannu kierron puolivälissä tulevan ennenkin!
Nälkä ei oo just ton turvotuksen takia!

Mä oon tota kn seurannu ja senverran tiedän että oviksen aikaan se on ylhäällä ja pehmeä sekä suu auki. Ja ei hedelmällisenä sitten kova pötkylä niinkuin nenä ;)
Iltaisin se on yleensä alempana kuin aamuisin. Ennen menkkoja se on ollut kovahko ja paremminkin alhaalla ja alkaa sitten aueta taas ennen menkkoja.
Oon lukenu monta versioo tosta kn, toisilla se on kova kun on raskaana ja toisilla pehmee!
Tällähetkellä se on mulla vieläkin aika ylhäällä eikä mikään kivikova mut kiinni se on! Ja toi v.vuoto on runsasta :x
Jos mulla nyt tärppäis niin se olis Jumalan ihme vaikken uskonnollinen ihminen olekaan! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bianca72:
Kukaan ei oo mun juttuihin komamnnu, joten mut voi poistaa en jaksa roikkua enää tässä, moikka ja plussia teille.
älä nyt lähde, mäkin meinasin kerran lähteä juuri saman asian takia, mutta nyt olen huomannu etten ite millään muista kaikille vastata....
 
Salamaderille :hug:

rakkaimpani peukkuja paljo et viiva vahvistuu! =)

Mää veikkaan kans et tänne tulee semmonen 4 plussaa ainaki. :)

Mulla kyllä on oireet vahvistunu vaan tai sitte oon vaan kuvittelemalla saanu niitä lisää. :D
Edelleen on jatkunu mahanippailu aika voimakkaanaki, sitten tuo vv minnuu on iha ihmetyttänykki, ku sitä tullee jatkuvasti ja melko paljonki. Ei mulla tuommosta ole aiemmin ollukaan. Kunhan vaan ei sitte johdu mistään tulehduksesta. :| Välissä se on kirkkaampaa ja välissä vaaleeta ja paksua. Sitte minnuu närästää ja röyhtäyttää vähä väliä. Tosin tuo nyt voi johtua muustaki syystä, mut nyt ku alkoin näitä "oireita" luetteleen nii luettelenpa kaikki. Ja vihon viimeseksi mun maha on lakannu toimimasta nyt iha kokonaa. Tosin se ei tee oloa kyllä yhtää helpommaksi ainakaan ja oon sitte vetäny nuita maha nippailujaki vähä sen piikkiinki. Ummetusta on nyt ollu reippaan viikon päivät, eikä siihen oo mikään auttanu. :/ Mahaki on sitte ollu turvoksissa ku potku pallo ja koko ajan tuntuu siltä niinku se ei mahtuis tuolla ihon alla olemaan ku kiristää. :D Mitäs vielä, no se koko aikanen väsytys on kanssa ollu ja yhtenä päivänä rintoja kihelmöi iha kamalasti. Nyt ehkä nännitki vähä arat.

Tämän kaiken takkii mun toiveet on heränny ja noussu iha liikaa ja pelkään iha kamalasti rymähtäväni kohta takas maan pinnalle. :ashamed: Mullaki tuolla laatikossa polttelee nuita kotitestit.fi:n herkkiä liuskatestejä, mut ei tässä vaiheessa kuitenkaa mitään vielä ees näkyis.

Tsemppiä muillekki jännäilijöille ja yritetään jaksaa vielä jännäillä jonku aikaa! =)
 
rakkaimpani varovaiset onnittelut :heart: :heart:

Salamanderille :hug: ja plussaaa uuteen kiertoon!!!

Bianca pysy ihmeessä mukana!!!!

Mä veikkaan tälle porukalle huimat 6 plussaa!!!! Ihan sellanen tunne, että niitä kyllä tulee!

).( rinnat taas kipeemmät ku parina päivänä, vv tulee tosi reippaasti ja väsyttääää... nälkä on kokoajan, oikeen himo kaikkeen suolaseen ja epäterveelliseen :kieh: tässähän paisuu kohta kun pullataikina... Harmikseni vaan lueskelin juur jostain vanhoista kirjoituksista, että clomien sivuvaikutuksena on monelle tullu aivan törkeen aidon tuntusia raskaus-oireita.. mun tuurilla tää on just sellasta.. että vaikka kuinka tuntuu että nyt on tärpänny, niin kuiteski saa taas pettyä..

Peukut ja varpaat pystyssä kaikille tähän pinoon :heart: :heart:
 

Yhteistyössä