~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~

:wave: täällä on ollut rinnat kanssa hieman arat ajoittain. Kn:ää tossa kokeilin ja se on selvästi kiinni ja hieman kovempi kuin oviksen aikoihin. Tosin se ei tarkoita välttiste mitään tarvii vaan oottaa. Sit tajusin juur et eilen ja tänään on ollu selkä tosi kipee, mistä lie johtunee...
 
Mää en ainaskaan oletakkaan että mun juttuihin ja kommentteihin kaikki sanos jotain B) Määki käyn täällä aina niin nopsaan pyörähtämässä etten kerta kaikkisesti ehi/hoksaa/muista kommentoida kaikkien juttuja. Ei oo tarkotus pahottaa kenenkään mieliä :heart:

Niinku nytki. ).( Ei tuntemuksia sen kummempia. Edelleen ens viikkoa ootellessa...
 
Bianca kurjaa jos sinusta tuntuu tuolta :hug: :( Minä olen ainakin yrittänyt huomata tasapuolisesti kaikki mutta millään ei aina ehdi/muista kaikkiin kysymyksiin vastata :ashamed:
Sitten tietysti omaa napaa tulee toitotettua välillä niin paljon ettei tahdo muu ajatuksissa pysyä :$
Toivottavasti pysyisit vielä menossa mukana...ensiviikkohan on jo meidän viikko!! ;) :heart:

Murmelin oliko sulla nyt eka clomikierto? Entä onko muita lääkkeitä? uskoisin että minäkin nuo clomit tulen vielä saamaan,kai!! Kuinka paljon ne maksavat? Tikuttelitko nyt ovista tai kävitkö ultrassa?
Lupaavat on oireet sinulla :heart:

Täytyy sanoo että saattaapi tänne pinoon niitä plussia tosiaan ja toivottavasti enemmän sadella kuin sen 4 mitä veikkasin ;) Kaikilla niin jännittävä tilanne ja lupaavat oireet =) :heart:

Koska rakkaimpani testaat uudellen? Mikä testi sulla on ollut käytössä?

Mä oon kans ihmetelly todella tota runsasta v.vuotoo :x Noi Terolutit tietysti vahvistaa kohdun limakalvoa jne. mutta kyllä tätä vuotoo oli jo ennen eilistä!!
Tää on kyllä aika koomista miten mä koko ajan kuulostelen itseäni ja mietin mahdollista raskautta vaikka oon 100% varma että mitään mahkuja ei ole |O
 
~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~[/i]



PERJANTAI 9.10.

Jännääjät:


Bianca72 ...........Kp 19/25-?.....Yk ?..........kuudes haaveissa
Tuittunen...........kp 21/28-32...................kolmas haaveissa
Jennyli................kp 22/32........yk 3..........kolmas rakas haaveissa
Murmelin............kp 23/28-38..yk11.........esikoinen haaveissa
Hensku00...........kp 23/28........yk 3..........esikoinen haaveissa
Sinderella...........kp 24/28........yk 4..........Operaatio Viitonen
estelle................kp 24/28........yk18.........esikoinen haaveissa
Rakkaimpani.......kp 25/25-30...yk 4..........kolmas haaveissa
Selis...................kp 27/30-32...yk 6..........toinen haaveissa
Henuliini.............kp 27/29-34...yk 3..........esikoinen haaveissa
Ssihinä...............kp 28/28-34...yk 1..........esikoinen haaveissa
MAM2.................kp 28/30-33...yk 12........pikkukakkonen haaveissa
Päärynärouva....kp 29/27-35...yk 4..........kolmas haaveissa
Noppispoppis.....kp 32/25-35...yk 6..........pikkukakkonen haaveissa
Minky..................kp 34/35-?.....yk 2..........pikkukakkonen haaveissa




Testipäivät:


13.10
14.10 Noppispoppis, Sinderella, Salamander
15.10 Hensku00
16.10 Päärynärouva, Murmelin, Bianca72, Rakkaimpani
17.10 Minky
18.10 Henuliini, Selis
19.10 Tuittunen
20.10 Jennyli

Haamuilevat:















Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:

Salamander

 
mä päätin tehdä tänään testin, jos kerkiän apteekkiin. tiedän et ei vielä välttämättä näy, mut alkaa jo tekeen niin mieli tietää et onks ees mahiksia jos vaik tulis jokin haamu.

noppispoppis: peukut pystyssä, et sul ois pienokainen matkassa, jolla kova kasvuaika meneillään.
 
Hätähousu ilmottautuu... :ashamed: testasin tänään Prisman pregentstickillä negan. Oli muuten outo testi... No en mä sieltä mitään odottanutkaan, mutta kun oon lähdössä vihteelle, niin kokeilin varmuudeksi, mutta vielä en heitä kirvestä kaivoon. Sovittu testipäivä pysyy, jos menkat ei ennen sitä tuu...
 
Päärynärouvalle sitte kovasti peukkuja että testiin tulee se kaivattu toinen viiva. Vaikka haamun muodossa jos ei muuten.

Minkylle puolestan negapahottelut. Mutta mun mielestä tuo Prisman testi ei oo herkimpiä, joten älä vielä huolestu.

Niin se ens viikko vaan hitaasti lähenee. Ittellä ei kyllä oo minkäänlaisia oireita suuntaan tai toiseen.

Perjantain jatkoja jokaiselle!
 
voi mulla hajoo kohta pää tähän odottamiseen!! :kieh: viikonlopullekaan ei oo mitään suunnitelmia niin aika menee varmaan ihan älyttömän hitaasti :x tekis mieli jo testata mut sit jos ei näykään mitään niin masennun jo vaikka tiedän ettei välttämättä vielä näykään :/
 
mä oon nyt ihan sekaisin. eilen tunnustelin tuota kn ja se oli alhaalla ja pehmeä ja tänä aamuna se on nyt siis ihan kaukana ei ylety ja toooosi pehmeä ja varmasti kiinni kun ei sitä pysty tuntemaan kunnolla, nyt ymmärrän miks ihmisellä menee hermo tuon kn tarkkailuun. ei ymmärrä, eiks sen pitäis ennen menkkoja olla alhaalla ja auki?!! hermooooo menee.

noppispoppis: kamalaa tää on, varsinkaan ku ei haluis testata negan pelossa. tee kotona suursiivous jos aika menis nopeemmin :LOL:

koittakaa nyt tytöt kestää, ens viikolla niitä plussia olis sit tilattuna iso pino eli sitä odotellessa.

 
Pahoittelut Minky :hug: Noi Prisman testit ei tosiaan oo mitään herkimpiä joten mahdollisuuksia on vielä ;)

Odottelu on tosiaan piinaavaa :kieh: Itsellä tosin vielä pää aika kylmänä koska en siihen plussaan usko :ashamed:
Oviksen jälkeisiä oireita kuitenkin löytyy...nännien nipistely on jatkuvaa sekä vilua ja kuumotusta on vieläkin! Kn vieläkin aika ylhäällä eikä mitenkään hirmu kova vieläkään. V.vuotoo edelleen niin että housuihin asti tulee,sais siis suojaa pitää :x
Alamasutuntemuksia ei kuitenkaan ole joten....

Meillä pojat kipeenä ja toiselle äity taas yönaikana niin paha ahdistus että ovat nyt isännän kans lastenpolilla :( Jos poika joutuu osastolle yöksi niin minä lähden sinne joten jos Sinderella tai joku viitsisi sitten päivittää listaa?!

Kaikille tasapuolisesti :hug: Koitetaan pitää hermot kasassa :D Helpommin sanottu kuin tehty :saint:
 
Minkylle pahoittelut :hug:

Jennyli
n pojille pikaista paranemista! :heart:

Mulla heitti sitten kuumeen päälle ja kurkku ihan tukossa :snotty: mut silti alamahassa outoja tuntemuksia ja rinnat paisuksissa... tuntuu et kaikki menny ihan sekaisin kun alkanu kehoaan kuulostella tarkemmin :(

Eipä tässä auta muuta kuin ensi viikkoa odotella|O

Plussamyräkkä pyyhkäisköön ylitsenne :D :heart: :heart:
 

Jennyli ekaa clomikiertoo tosiaan nyt elelen, muuta lääkettä ei nyt ainakaan alkuun alotettu, ilmeisesti meiän vauvattomuuden syynä on mun ovuloimattomuus... mitään hormonikokeita ei kyllä oo otettu, mut eipä ole mitään ovulaatiooireita ollut vuoteen.. Ultrassa kävin kp13, 2 hyvin kypsynyttä follikkelia siellä näkyi, ovulaation ajattelen tapahtuneen kp14tai 15.. Ovista en sit tikutellu, gyne sano, että ultran perusteella ovulaatio on ihan lähipäivinä, ja mahakivut ainakin loppu kp 14-15 aikana..

10kpl pilleri laatikko makso 31,91, neljään kiertoon, eli 20tbl sain reseptin. Jollei sinäaikana tuu tulosta, niin sitte gyne lupas laittaa lähetettä eteenpäin..

Mä kans yks oikee hätähousu... olis tarkotus lähtee vähän baareileen, ja tottakai oli pakko testata.. nega tietty... ei kai kp 23 nyt mitää voiskaan näkyä, ihan himmee viivanpaikan alaosa valon kanssa kikkaillen.. eli ei siis mitää, optinen harha :LOL: liian helppoo toi testien tilaaminen netistä..

Hauskat viikonloput kaikille!!!! :heart: :heart:
 
Täällä oireita jonkin verran. Vatsaa nippaili ekan kerran keskiviikko illalla ja tänään oikeestaan koko päivän. Kn:ää kun oon kokeillu niin on edelleen ylhällä melko kiinni ja aikast kova... Kauheesti tekis mieli jo testailla. En jaksais oottaa |O . Eihän se varmaan ees viel näkyis muuta kun negana...

Jennyli, pikaista paranemista teille :hug: !
 
Nopea kirjoitus...

Täällähän on monilla oireita! Selis kuulostaa tosi hyvältä! Mulla oli samat oireet kun tuli kemiallinen, enkä tarkoita siis niin että se olis sulla eessä, vaan päinvastoin, eli ite sain noilla oireilla plussan.

Minä ainakin kommentoin keskustelussa yleensä yhtä tai kahta kirjoittajaa, jotka jää mieleen ts. sattuu osumaan silmiin. En jaksa palata edellisile sivuille etsimään tietoa että mitä kukakin on sanonut. Omalla kohdallani se olisi silloin turhaa miellyttämistä, missä ei ole järkeä tässä virtuaalimaailmassa. Suhtaudun kaikkiin positiivisesti, toivottavasti se riittää :flower: :heart: peace!

).( Mulla on jotain oireita, mutta en usko mitään ennen kuin toisin todistetaan. On noita pettymyksiä takana sen verran. On ollut noita kemiallisia matkan varrella muutamia, syytä ei oo tutkittu, mutta nehän on aika yleisiä ja joskus täysin tiedostamattomia.

pitää mennä, kuulemiin :)
 
~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~[/i]



LAUANTAI 11.10.

Jännääjät:


Bianca72 ...........Kp 20/25-?.....Yk ?.........kuudes haaveissa
Tuittunen...........kp 22/28-32...................kolmas haaveissa
Jennyli................kp 23/32........yk 3..........kolmas rakas haaveissa
Murmelin............kp 24/28-38..yk11.........esikoinen haaveissa
Hensku00...........kp 24/28........yk 3..........esikoinen haaveissa
Sinderella...........kp 25/28........yk 4..........Operaatio Viitonen
estelle................kp 25/28........yk18.........esikoinen haaveissa
Rakkaimpani.......kp 26/25-30...yk 4..........kolmas haaveissa
Selis...................kp 28/30-32...yk 6..........toinen haaveissa
Henuliini.............kp 28/29-34...yk 3..........esikoinen haaveissa
Ssihinä...............kp 29/28-34...yk 1..........esikoinen haaveissa
MAM2.................kp 29/30-33...yk 12........pikkukakkonen haaveissa
Päärynärouva....kp 30/27-35...yk 4..........kolmas haaveissa
Noppispoppis.....kp 33/25-35...yk 6..........pikkukakkonen haaveissa
Minky..................kp 35/35-?.....yk 2..........pikkukakkonen haaveissa




Testipäivät:


13.10
14.10 Noppispoppis, Sinderella
15.10 Hensku00
16.10 Päärynärouva, Murmelin, Bianca72, Rakkaimpani
17.10 Minky
18.10 Henuliini, Selis
19.10 Tuittunen
20.10 Jennyli

Haamuilevat:









Tänne sitten oikein joukkoryntäys!







Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:

Salamander




 
päärynärouva :hug: :hug: :hug: :hug:

Jennylin pojalle pikaista paranemista!!!!

).( Ihan sellanen tunne, et menkat alkaa ensviikolla... Hermot on nyt menny ihan mitättömästä asiasta, mieskin jo ihan varpaillaan mun seurassa,kun saatan vetää herneet nenään ihan yhtäkkiä.. apuva.. Mahassa tuntuu menkkamaista pakotusta.. yöllä näin unta, että en saanu testiin plussaa, mutta silti oli tulossa kesätvauva?... outoja unia...

:wave:
 
hei. no voi p.... päärunärouva :hug: :hug: katotaan tulenko perästä :/ nyt ei viellä ole menkat alkanu,,,, apteekin onni testillä tänään tooosi haamu........................................................................................ et saa ny nähä näkeekö mun silmät omiansa :LOL:
 
Päärynärouvalle pahoittelut :hug:

Murmelin samaa hermojen kiristelyä täälläkin...raivoilen satasella ihan turhista ja mitättömistä, hävettää jo itteäkin :kieh:

Mulla loppu se limavuoto :x :x tiedättepä sitten kaikki jotka lukea jaksaa... muuten väsyttelee ja nippailee, mutta jotenkin menkkoja odottelen kaikesta huolimatta :ashamed:

Plussatuulia meille kaikille! :heart:
 

Yhteistyössä