~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~

Mahtuuko mukaan? Oon tuossa 40-41 viikon kuumeilijoissa jännänny tuleeko meille uutta vauvaa vai ei. Menkkoja ei kuitenkaan ole vielä näkynyt ja tänään testi näytti negaa vaikka kp:t muistaakseni jo 46/32. Eli ilmeisesti jännäys jatkuu taas ens viikolle.. Sivusta oon jo hiukka teidän ketjua jo tällä viikolla tarkkaillut ku näyttää kierto venyvän ja ei plussaakaan ole vielä kuulunut. Vielähän tuota ois ehkä mahdollisuus plussata ku ei oo menkatkaan alkanu =)
 
valtsukka. tervetuloa! :wave: onpas kierto jo pitkä, ja viellä negaa? mutta jollekihan se raskaushormoni kehittyy hitaasti---- joten toivoa on! =) bianca72: kyllähän se turhauttaa kun ei tule, mutta ei nyt luovuttaa kannata, monet yrittää vuosia..joten älä nyt menetä toivoasi.. :hug:
 
valtsukka tervetuloa! ++++++++ :whistle:

bianca :hug: jaksamista sinulle. Itsekin miettinyt tjottailua, mutta toisaalta olen sillä mielellä muutenkin vaikka kiertopäiviä laskenkin.

Ja nyt ulkoilemaan, aurinkokin suvaistee näyttäytyä :)
 
Bianca72
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja Bianca72:
Joo siis kyllä se on paras, että hommaa, kun huvittaa, enkä laske mitään oviksia, emmä oikeesti jaksa.
niin no, jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee. onnea valitsemallesi tielle :hug:
Ei tää oo mun mielestä outoa, koska se oikeesti TULEE JOS ON TULLAKSEEN =). Joten heido kaikille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bianca72:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja Bianca72:
Joo siis kyllä se on paras, että hommaa, kun huvittaa, enkä laske mitään oviksia, emmä oikeesti jaksa.
niin no, jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee. onnea valitsemallesi tielle :hug:
Ei tää oo mun mielestä outoa, koska se oikeesti TULEE JOS ON TULLAKSEEN =). Joten heido kaikille.
ei ole outoa, enkä pahalla kyllä tarkoittanutkaan =)
 
Rakkaimpani voihan se olla että mulla on tuo ovis ollu hiukka myöhempään tässä kierrossa mut jotenki vaan uskon et mulla on muuten vaan tuo kierto sekasi ku entinenkään vauva ei ole vielä kovin vanha. Jos se on vaan synnytyksen jälkeistä sekoilua mulla tämä pitkä kierto ku aiemmat raskaudet on kyllä näkyny plussana jo joskus kp 31-32. Mutta jännätään nyt kuitenki =) Toisaalta... ei mulla ole kyllä menkkojen alkamisen jälkeen koskaan kierto ollu näin pitkä ilman et oisin tosiaan oottanu. Jos meistä ny vaikka muutama edes ens viikolla plussais =)
 
Minky Uskallanpa jo sanoa: Onnittelut plussasta! :flower: :heart:


Bianca
Turhaa stressaat itseäsi jos et jaksa kytätä ovista, varmaan vauva saa alkunsa muutenkin =) :heart:

Miepä olen saanut tänään vaikka mitä tehtyä :saint: pesin jopa auton :D lapsetkin olleet niin söpösiä ihania koko päivän :heart: :heart:

Nyt ne plussahanat auki...
+++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
 
Rakkaimpani, joko nyt haamuilijoihin? Miten Minkyn kävi?

Mites Bianca, pysykkö listoilla kuiteski? Meillä nimittäin kans kovasti tjottaillaan. Vaikka täytyy sanoa ettei sitä varmaan koskaan enää voi olla bongailematta limoja sun muita ku ne ovisoireet on nyt tiedossa...

Jennyliä ei oo näkyny, käyn illemmalla kattomassa tartteeko päivittää huomista. Uudet laitoinki listalle äsken. Tervetulotoivotus heille!
 
voi ei kirjoitin pitkän litanjan ja kaikki tuhoutui... uusiks nopeasti:

Musta tuntuu, että rakkaimpani ja Minky on nyt plussanneet, kun kerran haamut vahvistuu! Onnea haamuista! :) :heart: :flower: Musta tuntuu, että tässä pinossa plussaa moni... ++++ :heart: Ja SELIS, luulen että sulla ei vaan vielä näy ei-herkällä testillä... hope so!

Bianca72, mustakin on ymmärrettävää että ei jaksa stressata oviksista yms. asioista, koska kyllä se vauva tulee jos on tullakseen ilman äidin jatkuvaa mietintää ja itsetutkimusta. Itse olin ennen paljon innokkaampi jännääjä, mutta nykyään en jaksa inostua kuin vasta selkeistä raskausoireista, ja omien kokemusteni perusteella niistäkään ei saisi vielä liikaa toivoa, koska mitä vaan voi silti käydä.

Kirjoittelin tossa jo jonkin aikaa sitten, että meillä mennään nyt TJOT-meiningillä, mutta ei sekään aivan pidä paikkaansa, koska en mä kiertopäivien ja oviksen "seuraamista" aio lopettaa. Lähinnä se tjot liittyy seksiin meillä, että harrastetaan kun halutaan, ei (ainakaan tällä hetkellä vauvanteko mielessä).

Mitenhän Jennylillä menee, toivottavasti hyvin ja plussarikkaasti myös! Kaikille muillekin toivotan plussatuulia++++++++++++++ Ja hyvää alkavaa plussaviikkoa!
 
Bianca72
estelle, niinpä se on :D .

Nyt pakko vouhottaa!!
Negasin päivällä kp.n ollessa 21/25-??
Mutta nyt lämpöä melkeen 37 ja valkkaria lorahtaa pari-kolme kertaa päivässä aika paljon :eek: ..Miks ihmeessä????Apua, kun alkaa jännittämään liikaa....
:'( :saint: :headwall:
 
Huomenna sit alkaa meiän ++++++++++++piinaviikko!

Onnea Rakkaimpani ja MInky!!!!

Olo on kuin tulisilla hiilillä kävelis.. pelottaa ihan sairaasti,että ne menkat sieltä pamahtaa loppuviikolla.. Tää alkaa oleen jo liian tuttua.. se olis kyllä ihmeistä suurin jos plussan ensviikolla sais.. Tää vaan on nyt niin hämäävää, kun näitä oireita on ollu oviksesta lähtien, nänniarkuus on jatkunu ihan jokapäiväsenä ja nyt mahassa tuntuu ajoittain pieniä vihlasuja.. Huomenna olis jotain DPO 11, näyttäisköhän herkkä testi jo jotain... sit kuitenkin taas masentuu entisestään negasta.. käääk... ei jaksa odottaa... :kieh:

++++++++++++++++++ :whistle:
 
bianca72 mulla aivan samanmoisia oireita, ja haamua olen saanut,,, joten hyvältä näyttää =) ja murmelin, kiitos! mutta testaan viellä keskiviikkonna uudestaan... :ashamed: toivotaan että sinäkin ++++++++++++++++++++++ saat :whistle: :wave:
 

Yhteistyössä