**Viikon 17 jännääjät**

Wau, täällähän on onni potkaissut! Onnea! :flower: :flower: :flower:

Mä vaan odottelen. Kävin apteekissakin, ja mukaan tarttui 6 testiä, 2 aconia ja 4 clearblueta... Just kun oli palkkapäiväkin.... Clearblue näytti negaa, mutta en vielä usko sitä lopulliseksi.

Samalla piti ostaa rektaalivoidetta, kun iski kamala ummetus, haavaumat ja kai peräpukamat tai mitä lie. Siinä voiteessa vaan on mentholia, ja nyt on ihan kamala yrittää istua, kun tuntuu kuin olisi yskänpastilli... no joo, tämä ei ehkä ole ihan kauhean kiinnostavaa, mutta mietin kyllä mahdollisena raskausoireena, kun tätioireet ovat mulla ihan päinvastaiset. YÄKS.
 
Moikka!!

Jahvetti ja Lumpeenkukka sekä muut jotka testaillet ja näyttää negaa, mut raskaus oireita on! Ei kannata luottaa ihan sata prosenttisesti tohon nega tulokseen. Ite tein testin (apteekin) kun menkkarit oli myöhässä jo kolme tai neljä päivää (ensimmäinen raskaus siis kyseessä) ja se näytti negaa. Siis siinä ei ollu mitään ja olin kuitenkin jo raskaana. Muutaman päivän päästä kävin neuvolassa testaamassa kun tätiä ei alkanut kuulumaan ja se plussahan sieltä tuli. Joten ootelkaa rauhassa ja testailkaa uudestaa, eiköhän se plussa sieltä tule =) .

Mulla on tänään särkenyt alaselkää ja mahaa, mut ainoastaan oikealta puolelta. Sellasta kivistystä, en oikein ymmärrä!! Ei ollenkaan sellasta kun menkkarit ois alkamassa, mut voihan se siltikin sitä merkata. Viikonloppuun kun jaksais oottaa, pitäis tosin se testi hommata ensin :) . en kyllä viitti ostaa saman merkkisiä kun viimeks, tuo toimivuus ei ollu hirveen hyvä (viittaan yllä olevaan juttuun).

Onnea kaikille plussanneille :heart: .

Toivotaan oikein paljon lisää plussia :flower:
 
Moikka!!

Jahvetti ja Lumpeenkukka sekä muut jotka testaillet ja näyttää negaa, mut raskaus oireita on! Ei kannata luottaa ihan sata prosenttisesti tohon nega tulokseen. Ite tein testin (apteekin) kun menkkarit oli myöhässä jo kolme tai neljä päivää (ensimmäinen raskaus siis kyseessä) ja se näytti negaa. Siis siinä ei ollu mitään ja olin kuitenkin jo raskaana. Muutaman päivän päästä kävin neuvolassa testaamassa kun tätiä ei alkanut kuulumaan ja se plussahan sieltä tuli. Joten ootelkaa rauhassa ja testailkaa uudestaa, eiköhän se plussa sieltä tule =) .

Mulla on tänään särkenyt alaselkää ja mahaa, mut ainoastaan oikealta puolelta. Sellasta kivistystä, en oikein ymmärrä!! Ei ollenkaan sellasta kun menkkarit ois alkamassa, mut voihan se siltikin sitä merkata. Viikonloppuun kun jaksais oottaa, pitäis tosin se testi hommata ensin :) . en kyllä viitti ostaa saman merkkisiä kun viimeks, tuo toimivuus ei ollu hirveen hyvä (viittaan yllä olevaan juttuun).

Onnea kaikille plussanneille :heart: .

Nyt nukkumaan, huomiseen ja paljon uusia plussia!!!
 
Ihanaa, ihanaa kun on taas lisää plussanneita. ONNEA :flower:

Älkääkä luovuttako negan testailijatkaan vielä. Toivoa on, kuten muumikin (toivottavasti muistin oikein...) tossa edellä kirjoitteli.

Vaikka kuinka yritän tutkailla itteäni niin oireita ei juuri mitään. Aivastaessa ja joskus muulloinkin on tullut sellaisia repäisykipuja, jotka tietty saa toivon heräämään. Mutta "järki-minä" yrittää pitää tossuja maan pinnalla ja muistuttelen itelleni, että on kai mulla aiemminkin ennen menkkoja ollu tällasia tuntemuksia. Sen oon vakaasti päättäny, että ennen viikonloppua en testaa ja piste.

 
Silmukka
Wautsilainen, täällähän on oikea rykelmäplussaus meneillään! Lämpöiset onnentoivotukset jokaiselle! Alkoihan niitä viivoja ropisemaan meidänkin ketjuumme.

Ja voimahali negan saaneille.


Itse testasin uuden negan tänään :(. Kyllä se on jo melkosen varmaa, että täti on matkalla tänne. Vähän tavallista pidemmäksi näyttää tämä kierto venyvän, oon tainnut jännäillä liikaa.

Tuli sellainenkin ajatus, että onkohan mulla jotain häikkää munasarjoissa. Kun viime kierto jäi ihmeen lyhyeksi ja oli sellaista poltetta oikeassa munasarjassa.

Tässä kierrossa on ollut samankaltaista tuntemusta oikealla puolella, mutta kylläkin paljon vaimeampana. Seuraillaan tuleeko täti kuitenkin suht ajallaan, vai venyykö vuorostaan ylipitkäksi kierroksi.

Onko teillä kellään kokemuksia PCOsta? Kävi nimittäin senkin mahdollisuus mielessä.

Well, ei siitä nyt kuitenkaan enempää.


Kärsivällisyyttä teille, jotka "panttaatte" testausta vielä! Odottavan (toivottavasti!) aika on pitkä!
 
Ihanaa, upeeta! Lisää plussanneita! Ei muuta ku lisää vain, tehdään yllätyspitkä plussalista.
Plussanneet, menettekö odotuspuolella joulu- vai tammikuun pinoon? Ois kiva jatkaa siellä teidän kanssa masun kasvattelua? =) Mulla laskettuaika ois 29.12, mutta tod.näk. menee tammikuulle.

Tehtiin miehen kanssa sitten vielä uusitatesti, apteekin omalla, niin paljon vahvempi viiva sieltä jo tuli, en enää luokittelis haamuksi :heart:
Tsemppii vielä piinailijoille bd
 
Hurjan paljon onnea kaikille plussanneille :flower:

Pahoittelut teille ketkä negan olette testanneet :hug: mutta niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy eiks niin

(.) Eilen oli ihme kipuiluja munasarjoissa/alamahalla. Luulin jo että menkathan ne sieltä tulee ja olen tulkinnut sen oviksen väärin mutta ei niitä ole näkynyt. Kai ne kipuilut sit liittyi vielä siihen ovikseen tai sit mä olen ihan hukassa tän mun kroppani kanssa. Ärsyttää kun tää kierto venyy nyt ihan megapitkäksi ja kun tiedän että raskautumisen mahdollisuus on niin minimaalisen pieni.
 
Amira-78
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 07:38 Saaru kirjoitti:
Ihanaa, upeeta! Lisää plussanneita! Ei muuta ku lisää vain, tehdään yllätyspitkä plussalista.
Plussanneet, menettekö odotuspuolella joulu- vai tammikuun pinoon? Ois kiva jatkaa siellä teidän kanssa masun kasvattelua? =) Mulla laskettuaika ois 29.12, mutta tod.näk. menee tammikuulle.
Huomenta kaikille!

Mun la olis 2.1, eli tammikuulle mentäisiin. Mutta jos kaikki menis kuten esikoisen kanssa, niin joulun välipäivinä sitä oltais jo "ulkoistamassa" kääröä ;) . Mä ajattelin hengailla tällä listalla viel hetken.

Peukutuksia jännääjille :hug: kaikille pettyneille.

Amira :) <br><br>
 
huomenta!!

Mä sitten tipuin. Yöllä kun kävin vessassa niin oli vuoto alkanut.
Tuli kyllä tuo täti vähän varoittamatta, kun ei oo ollu sellasia menkkamaisia juilimisia olleskaan. Eilen kyllä särki alaselkää ja mahaa, mut vaan oikealta puolelta. Kierto kyllä onneks lyheni taas päivällä (kp29/30-32) joten toivottavasti se olis tasoittumassa tuohon 28 kp.

Täytyy käydä kurkkailemassa välillä täällä montako plussaa viellä tulee. =)

Aurinkoista kevään jatkoa kaikille :heart: :heart:

 
Rosamunde
No hei!

Tulin kurkkaamaan, ja mitä näinkään..Huh! Näin monta plussannutta! JEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!! :) :) :) :flower: :flower: :flower:

Aivan mieletöntä. Onnea! Voi kun pääsisin kanssanne tammivauvoihin :heart: Mutta ei auta kuin odotella. vasta kp 25/28. Jääkö tänne enää ketään mun kanssa jännäämään?

Valkkari lisääntynyt ja rinnat kipeytyneet...Enteilee menkkoja, pahus. Mutta toivoa en vielä kokonaan heitä. Joku täällä kirjoitteli, että miten voi kroppa niin pettää, kun kaikki mahdoliset raskausoireet oli ja silti tuli täti. Tiedän tunteen, tosi turhauttavaa. Mutta ei auta kuin yrittää vaan uudelleen.

Jatketaan piinailua. Kyllä matelee tää aika.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 08:37 sofianna kirjoitti:
Minullakin laskettuaika olisi 29.12., ja ensimmäisen neuvola-ajan sain 14.5.

En varmaan malta olla käymättä ultrassa ennen sitä np-ultraa, haluan nimittäin varmistaa, että tällä kertaa masussa todellakin kasvaa pikku-tiitiäinen..Viimeksi tuulimuna huomattiin vasta rv 10-11.

Meillä on sama laskettu :)
mäki pohdin tuota ultrassa käyntiä, meillä kun ei täällä ole kuin rakenneultra ilmainen. Ja mulla kans vk 14 huomattii vasta keskeytynyt keskenmeno, nyt haluisin käydä kans tarkistaan niillä viikoilla jolloin edellinen oli menehtynyt niin tämän tulokkaan kunnon:) Jospa tällä kertaan oli parempi onni meillä molemmilla!

Minäkin varmaa täälä henkailen jonnin aikaa vielä..Jospa me keksitään sitten meiän poppoolle vaikka joku oma pino tuonne odotuspuolelle, ku ollaan vuoden vaiheet molemmin puolin. :D

Ihanata päivää kaikille!
 
Jossu35
Huomeni vai olisko jo päivää!

Onnea kaikille plussanneille, jotka niin monta ettei mulla nimet tahdo päässä pysyä


Vielä keikutaan mukana (sen eilin negan jälkeen). Ei ole vielä tätiäkään näkynyt. (kp29/28-30)
 
WAUTSI! Täällähän käy sellainen plussaropina, ettei paremmasta väliä! Hienoa! Aivan mahtavat onnittelut kaikille plussanneille! :heart: :heart: :heart:
Tätäkö tämä kevät nyt saa aikaan...? ;)

Ja tietysti myös tsemppihalit negailijoille, mutta ei luovuta silti toivosta ennen kuin täti kurvaa kylään, eihän!?!

Täällä ei kummempia, tätiä odottelen saapuvaksi oikeastaan vasta lauantaina, kun tarkastelin just kalenterista, että viime kierrossa kunnon runsas vuoto alkoikin vasta kp 3, tai noh, ne oli vähän ihmeelliset menkat, kun olin silloin just siinä mahataudissa, ehkä se vaikutti niihin...

Mutta lauantaille yritän pantata testaamista, ellei sitten jopa sunnuntaille (mikäli siis ei hanat aukea siihen mennessä...).

Ketäs muita täällä nyt oli, jotka jännää vielä viikonloppuun???

Mulla ei onneks oo testejä kotona, enkä taida ehtiä ostamaankaan, joten hyvä niin. Onhan tässä tosiaan niiden menkkojen alkuunkin vielä se pari päivää...

Mä oon kyllä nyt niin sekasin taas, kuvittelen kaikki pienetkin pistämiset oireeksi ja koko viime yön näin vauva-aiheisia unia ja vessassa tulee aina syynättyä, että eihän sieltä nyt vaan tule hippustakaan verta :LOL:
PIssalla onkin muuten ollut tarvis ravata USEIN (normaalisti käyn tosi harvoin, mutta kai tämänkin voi saada aikaan kuvittelemalla, koska toivoisin sitä plussaa niiiiiin kovasti).

Eli korkeelta tullaan TAAS ja KOVAA, mikäli tässä huonosti käy...

*heittää jäitä hattuun*

PIINALLINEN loppuviikko...

 
caeza
tänään sitten katsoin elistä apteekin omaa testiä jonka tein (ei sais katsoa, tiedetään) vaan selkeä haamu oli ilmestyny...ja tuossahan sanotaan että positiivinen tulos pysyy...menikse niin? sitten tein äsken aconin ja kaksi viivaa!!!!!!!!!!
toinen on HUOMATTAVASTI haaleampi kun toinen mutta ne kumminkin siinä ovat, kuten eilisissäkin aconeissa edeleen...eli oliskohan tämä nyt sitten jo ....=)

PLUSSATUULIA KAIKILLE ++++++++++++++++ :D
 
kuupää
caeza, kyllä se plussa on! :) Onnea! :flower:


Mulla ihan sydän hakkaa kovasti ku jännitän sitä tuleeko testit tänään vai ei. :LOL: Että pääsis testaamaan! Tänään jo kuvittelin että menkat alkoi, kun tuntui että jotain valuu, mutta se taisikin olla vain valkovuotoa. Lisääntynyt siis. :D Jokin oire sentään tääläki, vaikka on lisääntynyt valkovuoto joskus tarkoittanu menkkojen tuloakin.
 
Amira-78
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 11:41 caeza kirjoitti:
sitten tein äsken aconin ja kaksi viivaa!!!!!!!!!! toinen on HUOMATTAVASTI haaleampi kun toinen mutta ne kumminkin siinä ovat, kuten eilisissäkin aconeissa edeleen...eli oliskohan tämä nyt sitten jo ....=)

PLUSSATUULIA KAIKILLE ++++++++++++++++ :D
Onnea Caeza :flower: kyllä tuo kuulostaa jo niin moneen kertaan todistetulta ja uskottavalta. :D
 
kahdenemo
Ihanaa, miten paljon plussanneita/haamuilijoita! ONNEA!! Ja amira, eihän kannattanu odottaa perjantaille ;)

Jahvetille ja muille negailijoille lämmin ajatus, mutta en minäkään vielä luovuttais. Itsellä kyllä kans alkaa jännitys nousta. Tein aamulla apteekin omalla testin ja sain vain roskis haamun puolen tunnin kuluttua testaamisesta :/ No, lampisin sitte kerhomatkalla apteekkiin ja toistin kyseisen testin äsken ja haamu pärähti testiajan sisällä :whistle: Soitin sitte sinne neuvontanumeroon kysyäkseni, josko kyseisessä testissä on viivanpaikkaa. Ei kuulemma ole ;) Sanoi täti, että näyttäs nyt vaan siltä, ettei hormoonia ole vielä tarpeeksi. Huomenna pitäis tätin tulla (ja aika pahasti koko ajan siltä tuntuukin :/ ). Kertoi, että sinä päivänä kun kuukautisten pitäis alkaa, hormooni määrä tuplaantuu heti. Että jos tänään on esim. 10 sitä jotain niin huomenna 20 ja jne... Että ei auta kuin vaan odottaa, odottaa ja odottaa...

Ja sitte jos huomenna ei vuoto ala, niin hyvältä näyttää ;) Tosin, uskon kyllä jo että jotain on tapahtunut mutta se, onko pikkuinen oikeassa paikassa tai malttaako pysyä kyydissä, jää nähtäväksi. Siis,
Huomiseen :wave:
 
Amira-78
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 13:18 kahdenemo kirjoitti:
Ihanaa, miten paljon plussanneita/haamuilijoita! ONNEA!! Ja amira, eihän kannattanu odottaa perjantaille ;)
--
Tein aamulla apteekin omalla testin ja sain vain roskis haamun puolen tunnin kuluttua testaamisesta :/ No, lampisin sitte kerhomatkalla apteekkiin ja toistin kyseisen testin äsken ja haamu pärähti testiajan sisällä :whistle: Soitin sitte sinne neuvontanumeroon kysyäkseni, josko kyseisessä testissä on viivanpaikkaa. Ei kuulemma ole ;) Sanoi täti, että näyttäs nyt vaan siltä, ettei hormoonia ole vielä tarpeeksi. Huomenna pitäis tätin tulla (ja aika pahasti koko ajan siltä tuntuukin :/ ).

Ja sitte jos huomenna ei vuoto ala, niin hyvältä näyttää ;) Tosin, uskon kyllä jo että jotain on tapahtunut mutta se, onko pikkuinen oikeassa paikassa tai malttaako pysyä kyydissä, jää nähtäväksi. Siis,
Huomiseen :wave:
Heippa! Ei kannattanut odotella ei.. Vaikkakin toisaalta, nyt tuo vessassakäynti jännittää vielä enemmän kuin tähän mennessä :\| . Onnea haamuiluista. :flower: Kyllä ne sieltä vielä vahvistuu kun pari päivää odottelet. Samoja minäkin mietin, että onko pikkuinen oikeassa paikassa ja jaksaako pysyä kyydissä loppuvuoden. Aika sen näyttää. Vauva- (ja plussa-)liimaa meille kaikille! :) <br><br>
 
On se hienoa että tähän pinoon on saatu jo näin monta plussaa. Lisää vaan plussia =)

Mulla on ihan ihme oireita. En tiedä onko mulla sittenkään ollut sitä ovista alkuviikosta kun nyt on niin menkkaoireet. Tuntuu että kohta ne alkaa mutta vielä ei näy mitään. Sais mun puolesta vaikka alkaakin niin pääsis aloittamaan uuden kierron paremmalla onnella.
 
Moide!

Ok, täällä loppui jännäilyt sitten illalla, kun alkoi vaaleanpunainen ja sitten punaisempi hyökkäys äkkiarvaamatta. :( Kieltämättä oli etenkin eilen tosi kypsä olo tän havainnon jälkeen. Etsii syitä ja ainakin nyt suunnittelen lääkärikäyntiä ihan sen takia, että luteaalivaihe taisi jälleen jäädä lyhyeksi, taisi olla aivan enintään noin 10 päivää ja luultavasti alle. JOS tuo on syy ja sille voi tehdä jotain, en odottele enää yhtään kiertoa. Esikoinenhan nappas ekasta Terolut-kierrosta, vaikutuksensa tai ei...

Jotta kp 1:n harmitus hiukan lievenisi, lasken tämän kp 2:ksi. Siirtyilen siis 21-pinkkaan, kunhan tästä tympiintyneisyydestäni vähän toivun. \|O Mies sanoi, että täytyy yrittää ahkerammin, joten ensi kuussa sitten näytetään! ;)

Mutta teidän kanssa on ollut kiva jännätä ja toivottavasti kaikki loput jännääjät pääsevät mukaan vuodenvaihteen odottajiin tai minkä pinkan sitten perustattekin sinne odotuspuolelle :heart: Onnea kaikille matkaan bd

Toivottelee Kalenteri
 
Pahoittelut tätsy-hutsun hyökkäyksestä! Tyhmä ämmä, kun tulee kutsumatta kylään...

Mä odottelen aina vaan. Nyt menee 2 testiä päivässä, kun niitä kerran on kotona varastossa. Ihan sama onko kotona testejä vai suklaata - varastointi ei onnistu. Ehkä mä teen kuitenkin seuraavan vasta huomenna. Paitsi että kun kotiin pääsen, teen varmaan kuitenkin - varmuudeksi - yhden.

Selviäis nyt ennen vappua, jotta ei tarttis ihmetellä, mitä tekee skumpan kanssa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 10:41 Mirtsu-81 kirjoitti:
WAUTSI! Täällähän käy sellainen plussaropina, ettei paremmasta väliä! Hienoa! Aivan mahtavat onnittelut kaikille plussanneille! :heart: :heart: :heart:
Tätäkö tämä kevät nyt saa aikaan...? ;)

Ja tietysti myös tsemppihalit negailijoille, mutta ei luovuta silti toivosta ennen kuin täti kurvaa kylään, eihän!?!

Täällä ei kummempia, tätiä odottelen saapuvaksi oikeastaan vasta lauantaina, kun tarkastelin just kalenterista, että viime kierrossa kunnon runsas vuoto alkoikin vasta kp 3, tai noh, ne oli vähän ihmeelliset menkat, kun olin silloin just siinä mahataudissa, ehkä se vaikutti niihin...

Mutta lauantaille yritän pantata testaamista, ellei sitten jopa sunnuntaille (mikäli siis ei hanat aukea siihen mennessä...).

Ketäs muita täällä nyt oli, jotka jännää vielä viikonloppuun???

Mulla ei onneks oo testejä kotona, enkä taida ehtiä ostamaankaan, joten hyvä niin. Onhan tässä tosiaan niiden menkkojen alkuunkin vielä se pari päivää...

Mä oon kyllä nyt niin sekasin taas, kuvittelen kaikki pienetkin pistämiset oireeksi ja koko viime yön näin vauva-aiheisia unia ja vessassa tulee aina syynättyä, että eihän sieltä nyt vaan tule hippustakaan verta :LOL:
PIssalla onkin muuten ollut tarvis ravata USEIN (normaalisti käyn tosi harvoin, mutta kai tämänkin voi saada aikaan kuvittelemalla, koska toivoisin sitä plussaa niiiiiin kovasti).

Eli korkeelta tullaan TAAS ja KOVAA, mikäli tässä huonosti käy...

*heittää jäitä hattuun*

PIINALLINEN loppuviikko...
Mä odottelen kans lauantaihin ennen kun testaan, jollei sitten täti oo saapunut ennen, pahalta kyllä näyttää, ei oo nimittäin enää mitää raskausoireita mutta pää särkee, niinkuin usein ennen kun täti tulee.

Onnea isolle plussajoukolle.
 

Yhteistyössä