Virallinen twilight-pino vol.3

Esme harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Tänään tein tämmösen
http://www.youtube.com/watch?v=bQkAhLFHyf0

Ihana!

Ja en edelleenkään ole keksinyt mitään. Mun luovuus ei nähtävästi vaan riitä tähähn. Toki Robille ois paljon sanottavaa, mut sanoiksi pukeminen on vähän vaikeeta.

Ei oo tainnut vieläkään tulla virallista eclipse-traileria. :(
 
Ohjaa tänne :D [/quote]


Juu, se käy jo täällä. Yritin kahlata ketjua läpi, mutta en jäksanut. Viimeks hän soitti jä kysyi, mitä elokuvaa mun 5-vuotiaani oli menossa päiväkodin kanssa katsomaan. Hänen mielestään ei ollut ollenkaan hauskaa kun sanoin, että ne suunnitteli ensin menevänsä katsomaan Twilightia, mutta totesivat sitten, että lapset ovat kuitenkin jo viisivuotiaita, ei se niitä enää kiinnosta.


:LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Mulla on muuten nyt jo kaksi new moon-seinäkalenteria :whistle:
Toisen sain joululahjaksi ja toisen toi kaveri tuliasina jenkeistä. Se toi mulle myös Edward sweet hearts-karkkeja joissa on eri tekstejä esim. "bite me" jne. :LOL:
Siinä paha missä mainitaan. Kuinkas sattuikin ;) :saint:

P.S. Joko sulla on eteisen seinällä se Eetu, jota ripustettiin silkkihanskat kädessä?
 
ääh :headwall: en miekää keksi mitää runoa siihe fanipostiin :snotty: ...ja joku lemppari kuvakii pitäs vissii joo valkata..voi elämä..tuntuu ettei aika riitä enää mihkää ku saap koton touhuta tytön kaa kaikkee ja sit kotihommia.

Sais tulla se traileri :p sitä ootellessa..!

Selleri oliko se tarkotus kirjottaa se pienimuotoinen esittely itestään siihe fanipostiin?Pitää vaikka laittaa siule yv:nä
 

Yhteistyössä