~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

Irmeli :hug: ja onnea uuteen kiertoon,jos ei isänpäivälahjaks ni joululahjaksi sitten :whistle:

Mulla ei myöskään oo mitää oireita mihkää suuntaa,on ihan sellanen olo ku vatta ois aivan tyhjä,ku normaalisti on turvoksis ennen tädin tuloa ja ilmavaivatki on ihan kauheet aina ennen tädin tuloa :/ mut nyt ei mtn tai oli mulla toi yks "oire" mikä oli kuopuksestakin et jotai pientä toivoo ehkä,eli mä jo luulin vihdoin ja viimein saaneeni sen syksy flunssan,mut kestikin kaikki kaks päivää ja nyt on olo taas mitä mainioin,vieläköhän ehtis huomiseks jos tänää tilais mammaksilt testejä?

Plussaonnea!

No joopa joo,se siitä oireettomuudesta.äsken wc:ssä käydessä jäi jo paperiin pikkasen punaista,joten on se täti sieltä tulossa ja vielä päivää liian aikasee :kieh:
 
Mullakaan ei oo vielä täti saapunut moikkaamaan ja ei kyl oo semmonen olokaan et just tulis, mut mullahan tuo kierto voi kuitenki olla perssiillään vielä sen km:n takia, toivon toivon ja toivon!!!
Kukkaiskeiju ONNEA plussan vahvistumisesta!!! :flower:
Sunnuntai, voi kun sä tulisit jo!!
 


TORSTAI 6.11




päärynärouva..kp 27/28-32...yk.4...haaveissa 3.
kaz........kp 28/26-29........yk.4.....haaveissa 1.
Jena.....kp 33/32.......yk.17....haaveissa 1.
marleena-84....kp 27/28 ..............haaveissa 2.
maaliskuu.kp 28/??.....km 10/08....haaveissa 2.
kujakatit...kp 28/28....yk.1......haaveissa 3.

Irmeli09....kp 1/25-29....yk.4.....haaveissa 3.
unelma3...kp 4/28-30....yk.7......haaveissa 3.
Millukka..kp 5/28-30...yk.14 (km5/08)..haaveissa 5.





UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09



TESTIPÄIVÄT:

TO 6.11:
PE 7.11:
LA 8.11: päärynärouva
SU 9.11: marleena-84, maaliskuu, kaz






PLUSSANNEET:
vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju



 
Irmeli09
Mitä ihmettä! Tuo kone sekoili yöllä aivan solkenaan. Meni täysin jumiin ja nyt on sitten näköjään laittanut tuon minun yöllisen viestin tänne kolme kertaa. No ainakin tulee kaikille selväksi, että se täti todellakin tuli tänne meille kylään. :LOL: Mieli ei ole kuitenkaan mitenkään erityisen apeana vaikka harmittaakin. Uudella innolla uuteen kiertoon. Alunperin halusinkin hieman syksyisemmän vauvan =) .
 
kaz
(.) Mä en kans tajua tätä mun elimistöä, monta päivää ollu vatsassa juilimista ja lämmöt on välissä yli 37.. Ja varmaan täti sitten pyyhältää paikalle, kun sain nyt tämän kirjoitettua :(

Onnea lussanneille :heart: Ja :hug: tädin yllättämille :saint:
 
huomista aamua odotan jännityksellä. pelkään et täti tulee, mut samalla pelkään et jos ei tuu niin sit saa vaan odottaa. mä just tajusin et eihän mulla ole ees siteitä :eek: . en oo tajunnu ostaa. tyhmä minä.
mä siirrän tuon testauksen lauantaille ellen sit testaa sunnuntaina vasta.
 
ei näy tätiä vielkään.
kai mulla nyt huomenna pitäis alkaa menkat jos alkaa. mullahan oli ovis 14 pvä menkoista ja nyt on jo 15 pvä ovulaatiosta, et eikös ovulaatiosta pitäis mennä max 16 pvä et alkaa menkat??? näin oon jostain ymmärtänyt!
ei ymmärrä, mut kun ei uskalla testatakkaan negan pelossa.....
 
Huomenta kaikille!!
Ei näy tätiä täälläkään, eikä oo täti olokaan, mutta luulen että mun kierto on sekasin siitä km:stä....tai siis en usko et onni ois näin nopeesti potkassu mua :( Mitenköhän pitkäks kierto voi venyä km: jälkeen??!!
 
rohkenin vihdoin rekisteröityä.. :wave:

esikko 10/06 ja nyt yritelty 11/07 asti, yksi tuulimunaraskaus takana 04/08 ja nyt tänään sit pärähti yk7 käytiin kp1/29 :kieh:, joten tämä ainaki jatkais tonne vkolle 49 tässä pinossa, toivottavasti siihen mennessä ois tärpänny..

vuodenvaihteen jälkeen aletaan selvitteleen missä vika, jos toivottu raskaus ei siihen mennessä ole alkanut..
 
Pahoittelut kaikille joille täti on löytänyt. :hug:

maaliskuu muistelisin että olisin jostain joskus lukenut, että km:n jälkeen saattaa plussa tulla aika piankin... Toivotaan siis että onni olisi potkaissut teillä jo nyt!

Täällä alkoi vissiin eilen pahaa enteilevä valkovuoto. Oon sortunut jo tekemään muutaman nega testin tästä kierrosta, viimeisimmän tänä aamuna... :ashamed: Päätin etten osta enää ikinä testejä laatikkoon kun en pysty pitämään näppejäni erossa niistä! Hyi mua! :kieh: Nyt oon miettinyt että mihin menisin piiloon ettei täti mua löytäisi. Huomenna olisi mun äiti tulossa meille kylään mummottamaan tuota neitiä. En tiedä miten sille selitän jos täti yllättää ja itken puoli päivää ja olen äkäinen... Mä kun en ole näistä haaveista puhunut oikeen kellekään. Yhdelle ystävälleni kerroin tällä viikolla kun tiedän että myös heillä haaveillaan ja on ollut jo meitä pidempään yritystäkin. Jotenkin tuntui että haluan kertoa hänelle kävi sitten tässä haaveilussa ja kuumeilussa miten tahansa.

Pitäisi keksiä jotain viihdykettä vielä muutamaksi tunniksi kun mies nukkuu yövuoron jäljiltä. Koirat meinaa känistä, mutta josko kohta vähän rauhoittuisivat. Käytiin omassa pihassa heittelemässä frisbeetä ja neitikin yritti juosta ilosta kiljahdellen ja koko ajan kaatuen koirien perässä. Oli kyllä hurjan näköistä menoa, mutta näyttää noilla koirilla olevan joku järki päässä kun varovat niin nätisti tyttöä. Mä en käsitä miten saan nää vikat kitupäivät kulumaan!!! :kieh: Kauheesti olisi kotonakin tehtävää, mutta tuntuu etten saa tehtyä kunnolla mitään kun ajatuksen harhailee... Keskittymiskykyä ei ole sitäkään vähää kuin normaalisti...
 
Vauvakuumeinen nainen on mestari luomaan optisia harhoja...siis ainakin itselleen... Nyt joku tekee kiusaa ja rankalla kädellä tai sitten mun on syytä mennä optikolle. Se aamulla tehty testi on päättänyt kehittää itseenä viivan paikan... Siis siinä on taustaa VAALEAMPI viivan paikka ja sen reunoilla näyttäisi olevan haaleaakin haaleampaa väriä... Mutta ei siis voi tulkita edes parhaimmalla mielikuvituksella edes roskishaamuksi... :kieh: Pitää varmaan mennä tekemään takkaan tulet niin saan poltettua sen samperin tikun!!! Eipähän tulisi tuijotettua sitä joka välissä... Että mä en kohta kestä enää itteeni ja epätoivosuuttani! :kieh:
 
Irmeli09
Tervetuloa kellopeliappelsiini!

Pahoittelut tädin tulosta kujakatille ja kazille
:hug:
Uudelle tarmolla viikkoa 49 kohti...... :wave:

Päärynärouva, maaliskuu ja marleena-84: Pitäkää nyt se täti loitolla ja pidentäkää ihmeessä tuota meidän plussalistaa.... Tämä on käsky :D .
 


LAUANTAI 8.11




marleena-84....kp 29/28 ..............haaveissa 2.
maaliskuu.kp 30/??.....km 10/08....haaveissa 2.

kujakatit...kp 3/28....yk.2......haaveissa 3.
kaz........kp 2/26-29........yk.5.....haaveissa 1.
kellopeliappelsiini...kp 2/29...yk.7...haaveissa 2.
Irmeli09....kp 3/25-29....yk.4.....haaveissa 3.
unelma3...kp 6/28-30....yk.7......haaveissa 3.
Millukka..kp 7/28-30...yk.14 (km5/08)..haaveissa 5.





UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit



TESTIPÄIVÄT:

SU 9.11: marleena-84, maaliskuu






PLUSSANNEET:
vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva



 

Yhteistyössä