~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

Tervetuloa minunki puolesta kaikille uusille =)
Täällä taitaa olla ovis tänään, kun nyt illasta nipistelee/vihloo munasarjojen kohdilta.
Joten simpat laitetaan taas uimaan :D Toivottavasti tässä kierrossa tärppäisi mahdollisimman monella :heart:
Just tuossa kalenteria kurkkailin ja laskeskelin, että taidan minäkin testailla sitten lähellä isänpäivää. Ajatuksissa olis että testailisin aikasintaan 6.11, mutta viimeistään sitten isänpäivän aamuna :heart: Nyt vain toivoa että pääsee sinne asti :/
 
GO GO millukka nyt ne kaikkein vahvimmat simpat liikkeelle =)
ja tsempit taas muillekin. meillä pupuiltiin äsken ja huomenna taas lisää ;) nyt alkaa oireita olemaan, vatsa nipistelyt, huimaus ja mielettömät himot :ashamed: kyllä tässä kierrossa tärppää, meillä kaikilla :D
 
Hei, minäkin haluaisin hypätä teidän kelkkaan! Eli ensimmäisestä haaveillaan ja nyt olis menossa vielä pari tuntia kp22/30-37, yk 3. Ajattelin minäkin pantata tuota testaamista tuonne isänpäivään asti, ihan miehen pyynnöstä, jos on tullakseen plussa niin haluaa kuulemma tietää sen isänpäivänä :D Ja kyllä silloin pitäis jo näkyä jos ei ole menkat alkanut kun olis sitten menossa jo kp 42...ei ole niin pitkä koskaan kierto ollut. Tänään siis bongasin ovislimat eli ei kun hyödyntämään!

Oli niin lupaava pino että piti tulla mukaan!
 
Irmeli09
Pakko kommentoida Päärynärouvalle tuosta ovistestistä. Minulle tuli viime kierrossa ovistestissa kahtena päivänä peräkkäin kaksi viivaa, joista testiviiva oli hieman heikompi kuin kontrolliviiva. Ohjeiden mukaan olisi pitänyt olla vähintäänkin yhtä vahva kuin kontrolli kun on oviksen aika. Minä en sellaista siis ikinä saanut. Uskoisin omien tuntemusten perusteella että ovis oli tuolloin toisen päivän iltana. Seuraavana päivänä ovistestin viiva olikin jo selvästi vaalentunut.
 
irmeli: mäkin päättelin et tänään on ovis vaik en tänään ole viel testiä tehny mut mulla on "raskausoireita" eli mahakipuja, oksettava olo ja tissit kipeet eli kyl uskon noit testejä pitii arvioida vähän omien tuntemuksien mukaan. et tänään pupuillaan jos tärppäis!!
 


KESKIVIIKKO 22.10



Millukka..kp 18/29...yk.13 (km 5/08)...haaveissa 5.
salamander...kp 15/28-32..............haaveissa 2.
toivova-84...kp 14/25-30?...yk.4...haaveissa 1.
päärynärouva..kp 12/28-32...yk.4...haaveissa 3.
kaz........kp 13/26-29........yk.4.....haaveissa 1.
Jena.....kp 18/32.......yk.17....haaveissa 1.
unelma3....kp 17/27-30....yk.6.....haaveissa 3.
Irmeli09....kp 12/25-29....yk.3.....haaveissa 3.
marleena-84....kp 12/28 ..............haaveissa 2.
kukkaiskeiju...kp 24/30-37...yk.3.....haaveissa 1.
Tiara........kp 14/29.....yk.2...........haaveissa 1.




UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:



TESTIPÄIVÄT:
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11:
TO 6.11: toivova-84, salamander
PE 7.11: päärynärouva
LA 8.11:
SU 9.11: marleena-84, kukkaiskeiju





tänne tähdätään :saint:
 
eilen ei sit peitteet heiluneet vaikka oli vsuunnitelmissa, nimittäin nuorimmainen sairastui ja märisi koko viime yön. enterorokkoa epäillään mutta piti lähteä just jatkotutkimuksiin kun on niin pahana ne näpyt. aivan järkyttävät paiseet :eek: :eek: iltavuoroon pitäisi töihin viel lähtee joten jos kerkeis sitä ennen :LOL: ei kyl välttis ehdi joten sepä siitä sit :headwall:
 
Irmeli09
Ei sitten muuten heilunut peitot meilläkään vaikka suunnitelmissa oli. Iski nimittäin aivan järkky hiivatulehdus päälle. Ei ole täällä ihan noin inhona esiintynyt aikaisemmin. Toivottavasti saan sen kuriin ennenkuin tuo ovulaatio iskeytyy päälle. Tänään ei kyllä ovistestiin tullut kuin ehkä ihan aavistuksen vahvempi viiva kuin eilen. Ei tainnut olla tässä kuussa mitään joka toinen päivä taktiikkaa. Hyvä jos onnistutaan niinä peittoja heiluttamaan h-hetkellä.
 
tääl on pupuiltu ennen miehen töihin menoa! taitaa mies olla hymyssä suin tän työpäivän :LOL: toivotaan et se ovis olis ollu tänään. ei tullu testiin ku tosi haalea viiva et voi olla et ovis oli jo eilen et saa nähdä oliko pupuilut kiian myöhäs vai kerkeekö simpat viel juosta maaliin :)

millukka:toivottavasti teil parannutaan pian.


 
Mulla siis eilen ja tänäänkin ihan selkeitä ovislimoja...testiin tuli ihan hailakka viiva vain eli uskon että ovis oli eilen, koska viime viikolla kun testasin niin ei tullut yhtään mitään viivaa. koska ei mulla taas niin kauhean montaa päivää yleensä tuota limaa tule ennen sitä ovistakaan... Ja meillä kyllä peitot heilui...nyt onkin hirveät univelat... :ashamed: :LOL:
 
Jee, paksu viiva tikussa :) eikun peiton alle ;) mä en kyllä mitään limoja bogannut, muita oireita kyllä. Toivottakaas tytöt tsemppiä, nyt käydään taistoon :kieh: mukavat illan jatkot kaikille, minä vietän sen tuolla peiton alla, täytyy vaan saada tuo mies luopumaan ajatuksesta katsoa jääkiekkoa.
 
Tervetuloa Tiara =)
Mites on rakkaat palstalaiset, kui se ovis nyt menee? Kaks päivää nippaili munasarjoja ja limaa (sitä kirkasta, venyvää) tuli runsaasti. Eilen illala loppui kuin seinään loman tulo. Mutta tänään taas hieman tullut sitä samaa limaa ilman kipuiluja... Missähän välissä se ovis nyt sitten olis ollu? Tänään kp 15..
 


TORSTAI 23.10



Millukka..kp 19/29...yk.13 (km 5/08)...haaveissa 5.
salamander...kp 16/28-32..............haaveissa 2.
toivova-84...kp 15/25-30?...yk.4...haaveissa 1.
päärynärouva..kp 13/28-32...yk.4...haaveissa 3.
kaz........kp 14/26-29........yk.4.....haaveissa 1.
Jena.....kp 19/32.......yk.17....haaveissa 1.
unelma3....kp 18/27-30....yk.6.....haaveissa 3.
Irmeli09....kp 13/25-29....yk.3.....haaveissa 3.
marleena-84....kp 13/28 ..............haaveissa 2.
kukkaiskeiju...kp 25/30-37...yk.3.....haaveissa 1.
Tiara........kp 15/29.....yk.2...........haaveissa 1.




UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:



TESTIPÄIVÄT:
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11:
TO 6.11: toivova-84, salamander
PE 7.11: päärynärouva
LA 8.11:
SU 9.11: marleena-84, kukkaiskeiju





tänne tähdätään :saint:
 
mä en tiedä oliko mulla ovis silloin tiistaina vai oisko se nyt, eilen alko taas niin pahat alavatsakivut ja jatkuvat vieläkin. jos mulla on nyt ovis niin ei toivoa tulla raskaaksi, koska ei näis kivuissa voi pupuilla. no ei auta kuin odottaa ovistesti oli kyl eilen ihan haalea et sen perusteella olettaisin oviksen olleen alkuviikosta. no testaan viel tänään varmuuden vuoksi.

uusille tervetuloa!!
 
Irmeli09
Uusille tervetuloa!

Täällä ovistesti näyttää kahta tasapaksua viivaa. Nyt ei auta muu kuin pupuilla :D . Oviskivut ovat kyllä aika pahoja, mutta ei auta... Olin jotenkin asennoitunut siihen että ovulaatio on aikaisintaan huomenna ehkä jopa lauantaina. Tämä olisi sopinut enemmän kuin hyvin koska olemme miehen kanssa lähdössä kaksistaan Helsinkiin kahdeksi yöksi :D . No voihan sitä vaikka vähän harjoitella tänään, että sitten varmasti osaa.
 


PERJANTAI 24.10



Millukka..kp 20/29...yk.13 (km 5/08)...haaveissa 5.
salamander...kp 17/28-32..............haaveissa 2.
toivova-84...kp 16/25-30?...yk.4...haaveissa 1.
päärynärouva..kp 14/28-32...yk.4...haaveissa 3.
kaz........kp 15/26-29........yk.4.....haaveissa 1.
Jena.....kp 20/32.......yk.17....haaveissa 1.
unelma3....kp 19/27-30....yk.6.....haaveissa 3.
Irmeli09....kp 14/25-29....yk.3.....haaveissa 3.
marleena-84....kp 14/28 ..............haaveissa 2.
kukkaiskeiju...kp 26/30-37...yk.3.....haaveissa 1.
Tiara........kp 16/29.....yk.2...........haaveissa 1.




UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:



TESTIPÄIVÄT:
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11:
TO 6.11: toivova-84, salamander
PE 7.11: päärynärouva
LA 8.11:
SU 9.11: marleena-84, kukkaiskeiju





tänne tähdätään :saint:
 
Siis mulla on eilen ja tänään ollut tosi limainen ja venyvä olo...yök miltä kuulostaa... Eli olisko niin et alkuviikon olo oli jotain muuta ja nyt täytyy illalla ottaa vielä pienet varmistelut. Onneksi on perjantai!!!!
 
täällä ihan selvästi ovis, koska oon niin sairaan kipeee. lääkkeitä ottanu vaan napaan eikä edes auta :'(

no toivotaan et sit tärppää tai jos ei niin pitää käydä lääkärissä, koska mä en jaksa enää näit kipuja, ei mulla oo tälläsiä kipuja ollu ennen keskenmenoo. eihän sitä tiedä, jos ois jotain vikaa tuol masu-osastolla.

 
Nyt horjuu usko tästä kierrosta raskautumiseen... :'( Ovis olis nyt kalenterin mukaan käsillä ja jotain tuntemuksia tossa olikin jo. Ja tietty me ollaan meihen kanssa molemmat väsyneitä ja pahantuulisia... :kieh: Eilen illallakin nukahdin ennen kuin mies pääsi makkariin saakka ja tänään mies on ollut pahalla tuulella. Yrittää peittää sen kun taitaa olla semmoinen aika yleisv*tutus vain, ettei mitään erityistä yksittäistä syytä. Koitan välillä piristää jollain toista, mutta nyt tulin siihen tulokseen että annan sille vain aikaa ja tilaa josko se olo helpottaisi. Se ei siis kiukuttele mulle tai tytölle. Mietin vaan että muhun tarttuu herkästi pahan tuulisuus ja se onkin sitten jo koko perheelle ikävämpää jos mä olen pahalla tuulella. :ashamed: "Pakko" seksiin meillä ei aleta vaikka kuinka vauvaa toivottaisiin. Nyt pitää luottaa vaan että torstainen peittojen heiluttelu olisi tuottanut jotain tulosta. Pyrin tohon joka toinen päivä taktiikkaan, mutta ei sitä väkisin viitsi tai halua. Toivottavasti ollaan iltaan mennessä paremmalla tuulella molemmat ja mä en taas sammu heti kun ajattelenkin sänkyä. Mies tulee illalla kotiinkin vasta kymmenen jälkeen, kun nyt on taas kivasti iltavuoro näin lauantain kunniaksi. Pitää käydä kävelee kiskalla ja ostaa sille muutama saunakalja ja lämmittää sauna jos se vaikka vähän piristyisi. Arkiromantiikka kunniaan! Nyt siis puhutaan oikeasti yhdestä tai kahdesta kaljasta eikä känneistä ja koska en itse juo olutta niin mies tietää että olen varta vasten hänelle ne hakenut. :heart:
 

Yhteistyössä