~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

Siispä aamulla työterveystäti soitti jo vähän ennen yhdeksää ja kertoi (ylläri..) verikokeen tuloksen olleen negatiivinen.. Tein siinä samalla unen pöpperössä clearbluen testin joka näytti myöskin negaa. Siitä masentuneena kömmin peiton alle vielä hetkeksi, ja kun heräsin, n.2 tunnin päästä, testi pöydällä oli muuttunut erittäin selkeäksi plussaksi!!?? TÄ ja HÄ??! Kertokaa viisaammat, voiko tämä olla mahdollista ja mitäs pitäisi nyt ajatella kun menkat pitäisi alkaa vasta torstaina...
Jopas nyt.. :eek: :eek: :eek:
 
sanoiko se täti et mikä sun hcg arvo oli?
ku eihän se viel oo välttämättä noussu tarpeeksi??
tost testistä en osaa sanoa, itse haluisin toivoa et se antais toivoa!
odottele "rauhassa" ne menkat ja jos ei ala niin tee uus testi.
olikos sulla mittään oireita?
 
sit omaa napaa.. eli rinnat on nyt tän pvä:n ollu turvonneet ja niit kihelmöi. etova olo tuli kun join teetä. vielkään ei kunnon menkkakivut oo alkanu. testit odottais mut saa nähdä millon uskallan tehä.
tavallaan on olo et ei sitä kyllä raskaana olla, mut toivo elää....
 
Irmeli09
Tiara: Aika hurjaa. Omalla maalaisjärjelläni kun tuossa tuota pohdin niin ajattelin, että kyllä tuo ainakin selkeä haamu on. Se verikoehan oli otettu jo joitakin päiviä sitten. Sinulla ei kp:t vielä silloin olleet kovinkaan suuret. Eihän nuo vieläkään tietty ole jos torstaina vasta pitäisi menkkojen alkaa. hcg:n määrä ei välttämättä ole tuossa verikokeessa vielä yli viiterajojen joten tulos sinällänsä negatiivinen. Koska kp:t vieläkin niin vähäiset niin raskaustestikään ei vielä välttämättä näytä positiivista ainakaan testiajan sisään. Minä olisin kyllä jo aika täpinöissäni jos tuo testiajan jälkeen tuleva viiva kerran on ollut hyvinkin selkeä. Nyt ei taida totisesti auttaa muu kuin testata myöhemmin vahvemmat plussat. Kuinka kauan sitä sitten itse kukin pystyykin pidättäytymään testauksesta. Itse olisin todennäköisesti testailemassa jo heti huomenaamuna uudelleen :D . Täällä ainakin pidetään sormet ja varvaat pystyssä että tuo plussa tuosta vahvistuisi oikein komeaksi.

Omaa napaa: Täällä mennään päivä kerrallaan eteenpäin. Mitään tuntemuksia ei ole puoleen eikä toiseen. Aika epätoivoiselta tämä raskautuminen kyllä tuntuu. Toisaalta tiedän, että ei noista kahdesta aikaisemmastakaan nuo selkeät oireet ole alkaneet kuin vasta ehkä viikolla 6, mutta silti. En ehkä ole niihin myöskään hirvittävästi kiinnittänyt huomiota. Esikoista yrittäessä olin kyllä todellinen noviisi joten en osannut juuri mihinkään oireisiin kiinnittää erityistä huomiota. Muistan kyllä sen että jossakin vaiheessa oli huimausta ja ehkä väsymystäkin mutta viikoista en ole niin varma. Sen muistan että testasin sinä päivänä kun kuukautisten piti alkaa (apteekin omalla varmaankin) ja sain negan. Muutaman päivän päästä kuitenkin se himmeä plussakin sieltä alkoi tulla. Pikkukakkonen oli täydellinen yllärivauva joten etukäteen ei paljon oireita tutkiskeltu. Testasin kun menkat oli viikon myöhässä. Toisaalta ovulaatiokin oli lähestulkoon viikon tavallista myöhemmässä koska muuten tuo pikkukakkonen olisi sangen neitseellinen tuotos. Pikkukakkosesta muistan sen että testipäivänä tai edellisenä olin ihmetellyt miten on niin käsittämättömän vetämätön olo vaikka mitään fyysistä en ollutkaan tehnyt. Päättelin sen johtuvan siitä, että päivä oli ollut psyykkisesti raskas kun olin käynyt katsomassa vanhaa mummuani hoitokodissa. Syy taisi olla kuitenkin vatsassa piilevässä toukassa. Koska nuo testit eivät ole koskaan hirvittävän vahvoja viivoja antaneet pienillä Kp:lla yritän estellä itseäni testaamastakaan liian aikaisin. Tulos on kuitenkin nega ja sitten vähän harmittaa kun on liian aikaisin testaillut. Yritän tsempata ainakin tuonne lauantaille koska tädin pitäisi tulla kylään viimeistään perjantaina (toisin sanoen ihan hyvin menee jos selviän perjantaiaamuun :LOL: ).
 
Ei se täti sanonut mitään arvoja kertoi vaan että on negatiivinen.. En edes siinä unenpöpperössä tajunnut kysyä.. :headwall: Ehkäpä sitä hormonia ei ollut tarpeeksi että olisivat antaneet positiivisen.. En tiiä..
Se verikoehan otettiin perjantaina ennen puoltapäivää, on tässä kulunut kolme päivää jo. Toi clearblue on niin selkeä plussa, oikein tummansininen ja selkeä.
Siis joku tekee nyt mulle oikein isolla hanskalla kiusaa!!!
Tää repii hermot ihan riekaleiksi.. Painelen apteekkiin ostamaan lisää testejä ja testaan huomenna tai ylihuomenna uudestaan. Ei musta tän sotkun jälkeen oo rauhassa odottelemaan. :LOL: :LOL:
 


Maanantai 3.11




salamander...kp 27/28-32..............haaveissa 2.
päärynärouva..kp 24/28-32...yk.4...haaveissa 3.
kaz........kp 25/26-29........yk.4.....haaveissa 1.
Jena.....kp 30/32.......yk.17....haaveissa 1.
unelma3....kp 29/27-30....yk.6.....haaveissa 3.
Irmeli09....kp 24/25-29....yk.3.....haaveissa 3.
marleena-84....kp 24/28 ..............haaveissa 2.
kukkaiskeiju...kp 36/30-37...yk.3.....haaveissa 1.
Tiara........kp 26/29.....yk.2...........haaveissa 1.
maaliskuu.kp 25/??.....km 10/08....haaveissa 2.
Millukka..kp 2/28-30...yk.14 (km5/08)..haaveissa 5.



UUTEEN KIERTOON LÄHTEE vkolta 45:

E-V-A
Millukka



TESTIPÄIVÄT:
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: kukkaiskeiju
TO 6.11: salamander
PE 7.11: päärynärouva
LA 8.11:
SU 9.11: marleena-84, maaliskuu, Irmeli09, kaz





PLUSSANNEET:

toivova-84



 
Mäkin testasin...haamun!!! äh...mokoma hätähousu... Sanokaas näättekö tossa mitään, mä kyllä näen tässä selkeesti haamun, en tiedä tossa kuvassa sitten näkyykö... http://www.aijaa.com/v.php?i=3028515.jpg

Ja nyt töihin!!! Toi testi on instalert tai joku sellanen, ihan outo testi mulle...
 
Irmeli09
Kukkaiskeiju: Kyllä minä ainakin tuossa kuvassa näin aivan selkeän viivan. Tuliko muuten testiajan sisään? Jos tuli niin mielestäni aika hyviä uutisia. Itse esikoisesta testasin dpo 14 negan ja vasta muutaman päivän päästä aloin saada tuollaisia viivoja testeihin :D .
 
PLUSSA, PLUSSA,PLUSSA!!
:D :D :D :D :D :D

Kylläpä vain testasin tänä aamuna apteekin omalla ja siellä ne kaksi viivaa pöjöttää..Toinen vähän haaleampi, mutta kuitenkin selvästi erotettavissa. HUH!!!!! Ei tätä usko todeksi, vielä kun meni toi testaaminenkin noin hankalaksi..
Nyt on kp:t siis 27/29, ja dpo 14 ja yk2. Aika aikaisessa vaiheessa plussaa.. montakohan siellä on tulossa??!
:LOL: :LOL:

kukkaiskeiju Kyllä minä näen tuossa jo haamun, aika vaalea, mutta on kuitenkin!Kivaa! :flower: :flower:
Irmeli09 Voi kun nyt tärppäisi, pidän peukkuja!

Nyt loputkin lippu korkealla, siirrytään tästä pinosta yhdessä odottavien puolelle, olispa ihana jatkaa uutta keskustelua siellä teidän kanssa! Te ootte olleet mahtavia, kiitos tuesta! :flower:


 
kukkaiskeiju kyllä mä siinä ihan selkeesti viivan näen! Onnea haamusta, pidetään peukkuja että jaksaa vahvistua lähipäivinä!

Tiaralle onnittelut plussasta! Peukut pystyyn sinullekin ja pikku masukille.

Ihanaa kun alkaa nyt noita plussia tulemaan! Toivottavsti tulee vielä lisääkin.

Ite olinhätänen kanssa ja menin hölmönä ja testaamaan eilen illalla... Tuli vaan pakottava tarve saada tehä testi. Ja ihan liian ajoissa ja vielä kun en oikeen usko omalla kohdalla siihen tärppiin tästä kierrosta. No ei liene yllätys että nega sieltä tuli, vaikka testi oli herkkä. Vaikka kuinka vääntelin ja kääntelin niin en parhaimmalla mielikuvituksellakaan saanut siihen edes haaleaakaan haaleampaa haamua. Kyllä taas tunsin itteni hätäseksi... :ashamed: Menkka tuntemuksia on alkanut tulemaan jo pikku hiljaa. Nyt ei auta kuin toivoa että ne menkat ei nyt tulisikaan ja saisin tuolloin oikeena testipäivänä toisenlaisen tuloksen.
 
Irmeli09
Tiara: Minä tiesin että se plussa sieltä tulisi sinulle tänään :D . Oli tosi vahva tunne siitä kun luin eilen viestisi. Hurjan paljon onnea :heart: .

Meitä piinailijoita taitaa olla vielä jokunen jäljellä. Marleena-84 ja Päärynärouva menevät ainakin minun kanssani aika samoilla päivillä. Minulla nuo tuntemukset ovat edelleen aika normaalit. Piinailijan aika on pitkä.....
 
kukkaiskeiju aivan selkee haamu!!! Onnea ja viivan tummumisia!!
Tiara Niin ihanaa, isot :hug: ja onnentoivotukset!!
Mulla alkaa selkäsärky oleen sen mallista, et hetkenä minä hyvänsä täti kurvaa paikalle :(
toivova-84 sinäkin plussasit ONNEA :flower:
 
kurjaa kun porukka tippuu... haleja tippuneille :hug:

mut kovasti onnea plussanneille eli kukkaiskeijulle ja tiaralle :heart:

omaa napaa sen verran et ei oo menkkakipuja, tissit kihelmöi edelleen mut ei mikään raskautunut olo. tätiä odottelen... mut testaan sunnuntaina jos ei menkkoja näy. ennemmin en taida uskaltaa.
 


TIISTAI 4.11




päärynärouva..kp 25/28-32...yk.4...haaveissa 3.
kaz........kp 26/26-29........yk.4.....haaveissa 1.
Jena.....kp 31/32.......yk.17....haaveissa 1.
unelma3....kp 30/27-30....yk.6.....haaveissa 3.
Irmeli09....kp 25/25-29....yk.3.....haaveissa 3.
marleena-84....kp 25/28 ..............haaveissa 2.
maaliskuu.kp 26/??.....km 10/08....haaveissa 2.
Millukka..kp 3/28-30...yk.14 (km5/08)..haaveissa 5.



UUTEEN KIERTOON LÄHTEE vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander



TESTIPÄIVÄT:

TI 4.11:
KE 5.11: kukkaiskeiju
TO 6.11:
PE 7.11: päärynärouva
LA 8.11:
SU 9.11: marleena-84, maaliskuu, Irmeli09, kaz


HAAMUILIJAT:

kukkaiskeiju...kp 37/30-37...yk.3.....haaveissa 1.




PLUSSANNEET:

toivova-84
Tiara



 
Kopioin tän nyt tännekin...

Hih! Testaan huomenna uudestaan! Sisko innostui jo niin paljon että anto mulle sellasen mamma/imetyskorun jonka oli kuulemma mua varten ostanut Ja lapsille sano että keksikääs tätin vaaville joku nimi...kummityttö ehdotti pallaxia...mistä lie keksi, mutta isosiskon kanssa päätyivät lopulta kukkaan

Voi apua, toivottavasti huomenna oli paljon selkeämpi jo tuo testi niin ei tarttis sitä enää pohtia että ollako vai eikö olla!!! Mä oon niin innoissani!

Oon neuvolassa harjottelussa ja sain ton testin siltä mun ohjaajalta niin näytin sen sitten sille ja sanoin että kiitos vaan testistä. Se oli ihan innoissaan että hei nyt teet sitten huomenna tai ylihuomenna uuden (ja lykkäs mulle uudet testit kouraan ) Sanoi kyllä myös että "kyllä se on minun kokemus että tuollainen haamu se vaan vahvistuu" ui ui, mä oon niin täpinöissäni! Sori nyt omanapa...
 

Yhteistyössä