Voi Elämä....

  • Viestiketjun aloittaja Harmailija
  • Ensimmäinen viesti
Harmailija
Kirjoitan kerrankin harmaana, aiheeni on sen verran arkaluontoinen...

Elikkäs, mä olen 34 viikolla raskaana. Mulle tuli veljeni kanssa riitaa jostain pikkuasiasta, ja kumpikin vänkäsimme omalla kannallamme, kunnes veljeni päätti lyödä mua mahaan. Minä ilmoitin asiasta poliisille, ja saan sukuni haukut niskaani.

Musta on järkyttävää, että vain koska veljeni on vahvempi, voi hän käyttää fyysistä voimaa keinona, kun ei saa oma tahtoaan perille, ja 15 ihmistä puolustaa häntä ja sanoo, että mä ylireagoin kun tein rikosilmoituksen. Mun pitäisi kuulema ajatella jouluakin ja kaikkea, miten mä pilaan koko joulutunnelman..

Ei elämä
 
Hui, aika hurjaksi menee riita... Usein muuten käy just niin, että sukulaisista ei uskalleta/viitsitä tehdä ilmoitusta, jolloin väkivallan käyttäjä jää tavallaan ylilyöntiasemaan. Rohkeasti ja ihan oikein toimit!
 
HARMAILIJA
Kiitos palautteesta.

Nyt mun isäni soitti ja pyysi mua menemään ja perumaan rikosilmoituksen. Perherauhan vuoksi, ja koska veljeni katuu kuulema nin paljon. Mitä mä teen..
 
No jos ette puhumalla saa asioita kuntoon, niin ei kai muuta vaihtoehtoa oo kun se poliisi. Aika rajultahan se kieltämättä tuntuu et tekee omasta veljestä poliisille ilmoituksen. Mut jos ei muuta keinoa enää ollut niin oikein teit.
 
Harmailija
Ei mulle veljen anteeksipyyntö paina, jos raskaana olevaa siskoaan voi lyödä mahaan ja kovaa. Mä olen sitä mieltä aina ollut, että eroan, jos mies kerrankin lyö. Samaa linjaa yritän noudattaa nytkin.

Puhelin piipittää viestiä, en mä jaksa edes niitä lukea.

Mun veli siis löi mua eilen, ja vasta tänään, kun ilmoitin rikosilmoituksesta, on alkanut suku hätääntyä

Mä haluan, että siitä on mustaa valkoisella, että mun veljessä on väkivaltaisia piirteitä, ei ainakaan mahdollinen tuleva kumppani voi sanoa, ettei ole millään voinu asiasta saada tietää.

Me muuten riideltiin cd-levyistä..
 
Harmailija
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
No jos ette puhumalla saa asioita kuntoon, niin ei kai muuta vaihtoehtoa oo kun se poliisi. Aika rajultahan se kieltämättä tuntuu et tekee omasta veljestä poliisille ilmoituksen. Mut jos ei muuta keinoa enää ollut niin oikein teit.
Niin, kyllä mun isä selitti, että velillä vaan sumeni päässä, eikä tajua miksi niin teki. Anteeksi voin antaa, kait, tavallaan, mutta mutta.. Ei me enää ikinä voida olla yhtä läheisiä kun ollaan oltu.
 
Vieras
Oikein teit, ihmetyttää veljesi käytös ja sekin kun ei edes itse tosiaan soittanut! Sano vaan isäällesi että oppiipahan veljes käyttäytymään, etenkin naisia kohtaan(ja vielä raskaana olevia kaiken lisäks!) ja mitäs he sitten olisivat sanoneet/tehneet jos vauvalles oliskin jotain käynyt??
 
homo viator harm.
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
Alkuperäinen kirjoittaja HARMAILIJA:
Kiitos palautteesta.

Nyt mun isäni soitti ja pyysi mua menemään ja perumaan rikosilmoituksen. Perherauhan vuoksi, ja koska veljeni katuu kuulema nin paljon. Mitä mä teen..
no sanot isälles että sittempähän oppii hakkaan naisia kun haasteen saa!
Näinpä!


Samaa mieltä olen!
En peruisi haastetta...
 
vieras
Mielestäni oikein teit, ei kannata antaa periksi.

Jo pienelle lapsellekki sitä opetetaan, ettei toista saa lyödä.
Saatikka sit aikuiset toista, varsinkaan raskaana olevaa.

Minkä ikäinen veli? Normaali muuten??
 
vieras
miksi ihmeessä otat syyt niskoillsei ja muut puolustavat veljeäsi, joka teki väärin, sinä ei ole suvun rikkoja, veljesi oli, kun löi sinua, oikeus sinulla on puolustautua oikealla tavalla, ei vaikenemalla, joka kostautuu uusilla iskuilla
 

Yhteistyössä