Voi Elämä....

  • Viestiketjun aloittaja Harmailija
  • Ensimmäinen viesti
Harmailija
Ihan normaali hän on ollut, ja me ollaan oltu ihan läheisiäkin. Hän on 25 ja mä olen 23. En olisi kyllä ikinä uskonut.

Se riita oli lopuillaan, ja veli kääntyi vähän niinkuin poislähteäkseen, mutta kääntyikin ihan yllättäen ja iski nyrkillä mahaan niin kovaa, että mä lensin vähän taaksepäin. Sitten se vaan huusi ja kiros, mä lähdin kämpästä ulos.

Joo, ja ihan selvinpäin oli hän, kuin minäkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija ap:
Kiitos, kun ootte kannustaneet. Mä olen vähän pyörällä päästäni nyt, en lisi ikinä uskonut, että musta tulee suvunrikkoja tällä tavalla...
Et sä mikään suvunrikkoja ole mitä muut olisivat tehneet/sanoneet jos sinulle tai vauvalle olisi käynyt huonosti?
Jos nyt löi niin mitä tekee seuraavaksi?
 
pikasesti
Mä en olisi enään kyseisen henkilön kanssa missään tekemisissä.Olkoot sit sukua tai ei.
Todella törkeetä käytöstä ap:ta kohtaan.
Teet miten parhaaksi näet.Villasella ei mielestäni kyseitä asiaa kannata haudata.
 
homo viator harm.
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija ap:
Kiitos, kun ootte kannustaneet. Mä olen vähän pyörällä päästäni nyt, en lisi ikinä uskonut, että musta tulee suvunrikkoja tällä tavalla...

Miten se sinä muka olisit suvunrikkoja???
Siksikö että pidät puolesi ettei sinua saa lyödä?

Höpö höpö ystäväiseni,kyllä se on joku muu se suvunrikkoja,et sinä.
Älä tollasta mieti!
Nyt on pääasia että sinä ja vauvasi olette kunnossa! :flower:
 
Joo, et sinä todella mikään suvunrikkoja ole!

Ihmeellistä porukkaa, oletko sä kysynyt, että entä jos vauvalle olisi sattunut jotain? Olisko sit oikeus olla vihainen?

Että miksi nyt pitäisi painaa villasella, vaikka kuinka katuisi?

Mä en olisi tuollaisen kanssa tekemisissä ainakaan hetkeen....
 
mari
Hyvä, että sinulla ja vauvalla kaikki kunnossa. :flower:
Niinkuin monet ovat jo kirjoittaneet; syy ei ole sinussa vaan veljessäsi, suvun tuomio on ihan hanurista. Voimia ja jaksamista sinulle vaikeaan asiaan. :flower:
 
voisin perua rikosilmoituksen jos veljes suostuisi menemääm keskustelemaan psykiatrille ta vastaavaa... tuollaista asiaa ei missään nimessä pidä aliarvioida... jos päässä "sumenee" ja käyttää väkivaltaa on hoidon tarpeessa.
 
Ite voin pahoinpitelyn seurauksena synnyttäneenä sanoa että ihan oikein teit. Mitä jos veljesi joskus kävi lapsesi kimppuun tai löisi, kai siihenki reakoisit? Ihan sama juttu nyt.
Menkööt joulu pilalle, pilalle se olisi mennyt jos vauvalles olis jotain sattunu. Sanoppa sukulaisilles että voisivat vähän miettiä kantaansa ja kenen puolella seisoo, sinun ja lapsesi vai pahoinpitelijän... :hug:
 
Harmailija..
Noniin..

Tämä alkaa mennä jo ihan jännäksi..

Sain ekan viestin veljeltäni hetki sitten.. Alkoi sanoilla "Anteeksi rakas sisko.. pla plaa plaa plaa..

Ja lopussa oli, että toivottavasti en halua hänen loppuelämäänsä pilata ja tuelvaisuutta yhden virheen takia, mutta jos niin on, niin **** (mieheni) ei kaikkea minustakaan tiedä, eli menköön kummankin loppuelämä piloille samalla"

Eli juttu on niin, että mä olen ollut 3 vuotta naimisissa, onnellisesti. Me ollaan mieheni kanssa toisillemme enemmän kuin laki salliii. Ennen kuin mieheni tapasin, olin kuitenkin aika vapaamielisesti aika monen miehen kanssa. Enen hänen tapaamistaan rauhoituin ja vietin ihan reilun sinkkuvuoden. Mieheni tietää taustani, eikä siitä piittaa. Hänelle merkitsee se, mitä teen, kun olen hänen kanssaan, ei se, mitä tein ennen kuin hänet tapasin. Veljeni ei kuitenkaan tiedä, että olen kaiken itsestäni miehelleni kertonut.

Veljeni opiskelee luokanopettajaksi. Ymmärtääkseni rikosrekisterissä väkivaltamerkintä saattaa hankaloittaa työnsaantimahdollisuuksia. En kyllä ole varma, mutta luulen, että tuhon hän viittaa viestissään. Elikkä hän yrittää kiristää- jos en peru rikosilmoitusta , menetän mieheni..

Isälle viestitin, että minä olisin voinut loukkantua pahoin, taikka vauvani. Isäni sanoi, että turha jossitella, niin ei onneksi käynyt, teen kärpäsestä härkäsen.

No sitten teen. Minä laitan puhelimeni kiinni, menen kävelylle, ja unohdan sukuni loppuviikoksi.

Viesteja on tullut koko suvulta tähän mennessä 28 kpl..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija..:
Noniin..

Tämä alkaa mennä jo ihan jännäksi..

Sain ekan viestin veljeltäni hetki sitten.. Alkoi sanoilla "Anteeksi rakas sisko.. pla plaa plaa plaa..

Ja lopussa oli, että toivottavasti en halua hänen loppuelämäänsä pilata ja tuelvaisuutta yhden virheen takia, mutta jos niin on, niin **** (mieheni) ei kaikkea minustakaan tiedä, eli menköön kummankin loppuelämä piloille samalla"

Eli juttu on niin, että mä olen ollut 3 vuotta naimisissa, onnellisesti. Me ollaan mieheni kanssa toisillemme enemmän kuin laki salliii. Ennen kuin mieheni tapasin, olin kuitenkin aika vapaamielisesti aika monen miehen kanssa. Enen hänen tapaamistaan rauhoituin ja vietin ihan reilun sinkkuvuoden. Mieheni tietää taustani, eikä siitä piittaa. Hänelle merkitsee se, mitä teen, kun olen hänen kanssaan, ei se, mitä tein ennen kuin hänet tapasin. Veljeni ei kuitenkaan tiedä, että olen kaiken itsestäni miehelleni kertonut.

Veljeni opiskelee luokanopettajaksi. Ymmärtääkseni rikosrekisterissä väkivaltamerkintä saattaa hankaloittaa työnsaantimahdollisuuksia. En kyllä ole varma, mutta luulen, että tuhon hän viittaa viestissään. Elikkä hän yrittää kiristää- jos en peru rikosilmoitusta , menetän mieheni..

Isälle viestitin, että minä olisin voinut loukkantua pahoin, taikka vauvani. Isäni sanoi, että turha jossitella, niin ei onneksi käynyt, teen kärpäsestä härkäsen.

No sitten teen. Minä laitan puhelimeni kiinni, menen kävelylle, ja unohdan sukuni loppuviikoksi.

Viesteja on tullut koko suvulta tähän mennessä 28 kpl..
anna viestejä tulla vaikka 28 000.. mietippä lastesi opettajana ihmistä jolla pimenee päässä??

mun veljellä mun vanhempien mielestä kans vaa "pimeni".. no jos tuppaa pienestä pimeneen ni hoidon paikka!!
 
Ei voi mitään!

Nyt et kyllä anna periksi!! Veljesi teki väärin ja hän ansaitsee rangaistuksen. Luokanopettajana luvassa on varmasti tiukkoja tilanteita ja hänen tulisi pystyä hillitsemään hermonsa, vai meinaako hän lapsiinkin käydä käsiksi...? EI sääliä/sympatiaa/empatiaa veljelle!! Toi kiristäminen nyt oli vielä kaiken huippu. Ihan kun ei kuitenkaan oikeasti tajuaisi edes tehneensä väärin!!
 
vierailija
raskaana olevan naisen pahoinpitelijä ja raukkamainen kiristäjä, kas siinäpä unelmaope meiänkin muksuille... :(

kun asia on saanut jo nuo mittasuhteet niin pidät sen rikosilmoituksen voimassa. teet palveluksen monelle perheelle. voimia sinulle, jos sukusi on noin lapsellista niin et niitä tarvitse.

mitä muuten miehesi sanoo tästä kaikesta? (tiedän että omani olis tossa tilanteessa jo hinannut sen veljen munistaan näsinneulaan )
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
raskaana olevan naisen pahoinpitelijä ja raukkamainen kiristäjä, kas siinäpä unelmaope meiänkin muksuille... :(

kun asia on saanut jo nuo mittasuhteet niin pidät sen rikosilmoituksen voimassa. teet palveluksen monelle perheelle. voimia sinulle, jos sukusi on noin lapsellista niin et niitä tarvitse.

mitä muuten miehesi sanoo tästä kaikesta? (tiedän että omani olis tossa tilanteessa jo hinannut sen veljen munistaan näsinneulaan )
Joo, en mä aio antaa periksi. Hetken sitä mietin, mutten enää.

Mun mies on tällä hetkellä matkoilla, tulee viikonlopuksi kotiin. Saa nähdä mikä reaktio tulee, kun soittelemme illemmalla. Ei mun mieheni kyllä fyysisesti reagoi, mutta kovan puhuttelun kyllä pitää, se on varma.
 
Itse en ikinä puhuisi kyseiselle henkilölle mitään ja pitäisin rikosilmoituksen ja veisin vielä lääkärin lausunnot poliisille että mahdollisimman varmasti saa tuomion.. Ja muuten... ei tollasesta rikosrekisteri merkintää tule!!!
 
Vastaavan tilanteen olen hiljattain seurannu ihan läheltä. Mies sai ainoastaan työpaikaltaan varoituksen, sekä oikeus määräsi 300 euroa sakkoja. Ei tullu rikosrekisteriin merkintää. Mutta SINÄ PIDÄT PUOLESI TÄSSÄ ASIASSA!!! Pidäthän?? *Voima :hug: *
 
Harmailija
Ok, mä kävin vaan jonkin paperin täyttämässä poliisiasemalla, he sanoivat ottavansa yhteyttä myöhemmin, eli en tiedä mitä tästä seuraa. Ultraava hoitaja piti mulle palopuheen, kuinka mä olen enemmän arvoinen, kuin tuollaisen kohtelun. En tarvinnut paljoa kannustusta mennä poliisille sen palopuheen jälkeen.

Eli mä pidän pääni, varsinkin tämän kohtelun jälkeen.

KUKAAN IHMINEN ei ansaitse tulla väkivalloin kohdelluksi CD-levy- riidan takia. Keskusteltiin siis, kenen kyseinen levy oli. Tyhmäähän multakin oli jatkaa hölmöstä aiheesta riitaa, mutta lyönninj aihe se ei ollut.

Mä yritän tässä aivopestä itseäni, etten anna periksi missään vaiheessa.

Kukaan ei ole muuten suvusta kysynyt, onko vauva ok, tai minä, tai kävinkö edes lääkärissä. Sain kyllä tietää, etten ole tervetullut joulupäivälliselle.

Taitaa olla aika vaihtaa sukua tai jotain..
 
höppö
siitä veljen tulevaisuuden pilaamisesta. Siinä rikosrekisteriotteessa joka opettajilta kysytään näkyy vasta törkeät pahoinpitelyt. Eli ei siis "tavalliset" pahoinpitelyt. Ja sen mitä Suomen oikeuslaitokseen enää luotan, niin tuskin tästä veljelles tulee törkeän pahoinpitelyn tuomiota koskaan tulemaan, vaikka veisit asian minne saakka. Eli ei sun tarvi sitä edes miettiä. Veljes on sillä turha kiristää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
Joo, kävin ultrassa, ja vauvalla oli kaikki hyvin.

Sanokaas, ylireagoinko mä ton poliisiasian kanssa?

Et. Pahimmassa tapauksessa vauvalle olisi käynyt huonosti. Ikävä että olet jäänyt yksin asian kanssa, sinua tässä pitäisi puolustaa eikä haukkua! :hug:
 
Jos vastaavaa olis käyny mulle, mun porukat olis ollu ihan samanlaisia. :snotty:

Niillä on tosi outo arvomaailma, pikkujouluissa olivat ja naapuri kuristi toista kunnolla, niin oli kuulemma oikein kun kävi v.ittuilee... :eek: :|

Pidä pintas, kuulostaa kun veljes olis vanhempies silmäterä. :| :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
Ei mulle veljen anteeksipyyntö paina, jos raskaana olevaa siskoaan voi lyödä mahaan ja kovaa. Mä olen sitä mieltä aina ollut, että eroan, jos mies kerrankin lyö. Samaa linjaa yritän noudattaa nytkin.

Puhelin piipittää viestiä, en mä jaksa edes niitä lukea.

Mun veli siis löi mua eilen, ja vasta tänään, kun ilmoitin rikosilmoituksesta, on alkanut suku hätääntyä

Mä haluan, että siitä on mustaa valkoisella, että mun veljessä on väkivaltaisia piirteitä, ei ainakaan mahdollinen tuleva kumppani voi sanoa, ettei ole millään voinu asiasta saada tietää.

Me muuten riideltiin cd-levyistä..
Minkä ikäinen veljesi on? Kuulostaa ihan joltain alaikäiseltä pojannulikalta. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
Ihan normaali hän on ollut, ja me ollaan oltu ihan läheisiäkin. Hän on 25 ja mä olen 23. En olisi kyllä ikinä uskonut.

Se riita oli lopuillaan, ja veli kääntyi vähän niinkuin poislähteäkseen, mutta kääntyikin ihan yllättäen ja iski nyrkillä mahaan niin kovaa, että mä lensin vähän taaksepäin. Sitten se vaan huusi ja kiros, mä lähdin kämpästä ulos.

Joo, ja ihan selvinpäin oli hän, kuin minäkin.
Nyt vasta luin tuon iän. Pidä velipoika kaukana jatkossa vauvastakin, jos hän oli valmis (cd levyjen takia!) satuttamaan lasta jo ennen hänen syntymää, voi olla siihen valmis vauvan synnyttyäkin (kostaakseen sulle vaikka sen, että veit siltä tikkarin). Järkyttää sekin ettei kukaan suvussasi edes puolusta sinua, nyt koeta pistää kova kovaa vastaan ja vaikka laitat jonkun siellä väkisin kuuntelemaan oman kantasi.


 

Yhteistyössä