Voi Elämä....

  • Viestiketjun aloittaja Harmailija
  • Ensimmäinen viesti
Et ylireagoinu ollenkaan. Sillon jos joku on tehny jotain väkivaltaa toiselle (=laitonta) siitä voi tehä ilmotuksen. Oli se sitten oma mies tai serkku tai mikä vaan. Noh, pois kuitenkin pienet lapset jotka ei ymmärrä.

Ja kun kysymyksessä on vielä syntymätön vauvakin, niin ihan oikein teit. Olisitko edes päässyt ultraan jos et olis kertonu, että sua on lyöty mahaan? Lääkärinkin olisi saattanut ilmottaa poliisille (jos saa ilmottaa ilman lupaa) tai ainakin yrittää suostutella sua ilmottamaan.

Niin se on, SUKU ON PAHIN. Mutta sinä toimit oikein, hän väärin. Jos koko suku sua sen vuoksi vihaa, niin et sä sellasta sukua edes tarvi. Jos ne ei tajua, että toista lyöminen (kahta lyöminen) ei ole oikein, niin mitä se sellasten idioottien kanssa tekemisissä olisitkaan?

:hug:
 
Luin vain aloituksen, mutta kommentoin silti.
Ihan oikein teit kun teit rikosilmoituksen. Veljesi teko on mielestäni anteeksiantamaton ja varmasti tarkoituksena oli vahingoittaa sinua pahimmalla mahdollisella tavalla. Ja jos sukusi on niin kummallista, että tuomitsee sinut, niin jätä ne omaan arvoonsa.
 
mä mietin tossa tota jossittelua..että mitäs jos olis käynyt niin että vauvalle /sulle olis tullut jotain tai vauva kuollut,olisko suku mahdollisesti ollut edelleen samaa mieltä?
en mäkään tykkää jossitella mutta tässä tilanteessa oli olemassa oikeasti se riski että jotain olisi käynyt.
ja tuo että opiskelee luokanopettajaksi..sitä suuremmalla syyllä se rikosilmoitus!
kuinka moni esim täällä olevista äideistä ja isistä haluaisi tuommoisen ihmisen lapsensa opettajaksi joka pystyy tekemään noin?
en minä ainakaan.
ja toinen mitä ihmettelen on se että miksi lyönti osui/osoitettiin juuri mahaan,missä tiedetään vauvan olevan?
mutta jokatapauksessa,veljellä ei ole kaikki kotona ja tietää sen itsekkin varmasti noin kovasta hyökkäyksestä päätellen.
sitten taas on jopa naurettavaa että suku tietää heti ja puolustaa lyöjää.
isä taas ei tunnu itsekkään tietävän mitä ajatella.
toivottavasti suku ja veljesi tulevat järkiinsä joskus.

tottakai pahalta tuntuu kun kerran yllätyksenä tuli ja välit oli läheiset,mutta ap teki mitä pitikin tehdä.mielestäni.
olit rohkea!
:hug:
 
Ap..
Pitkästä aikaa tulin tänne palstalle, ja nähätvästi tätäkin ketjua on nosteltu.

Paljon on tapahtunut viimeisen viestini jälkeen, osa aika ikävää juttua. Eli me ollaan ihan kunnolla otettu yhteen mun veljeni kanssa, mun mies oli mun vieressä, ja isä kanssa. Tästä on nyt kaksi viikkoa aikaa. Veli ja isä tulivat käymään, ja mun veli pyysi, ettei mieheni olisi paikalla, koska on kuitenkin perheen ulkopuolinen. Mies ei siihen suostunut, hän on vannonut, että on aina paikalla, kun veljeni näen.

Ja mä annoin tulla täydelltä laidalta. Veli oli selittely-kannalla, mutta kun homasi, että mä olen tiukkana, ja annoin tulla, että hän kohtelee siskoaan noin, mitä jos mun vauvani olisi kuollut, niin veli alkoi itse huutamaan. Kaikki oli mun vikaani, mä olen maailman vaikein ihminen jne. Hetken kuunneltuaan mun mieheni sanoi, että jos mun veli ei hakeudu hoitoon, ei hänellä ole asiaa meille. Veli yritti käydö kiinni mieheeni, isä ja mieheni toki saivat sen estettyä. Eli tuo tapaaminen oli ihan tulokseton.

Isä kuitenkin muutti kantaansa, ja on alkanut kannustamaan veljeäni hakemaan ammattiapua. Jossain välissä aiemmin hänellä oli ongelmia jonkin miehen kanssa baarissa, ja veli heitettiin ulos tappelun takia. Kaiki oli veljen mielestä sen toisen syytä.

En tiedä mihin tämä tästä etenee, mutta positiivista on isän kanta: veli tarvitsee apua. Ihan eri ihmiseksi on muuttunut, en tiedä kyllä miksi.

Toivottavasti hänen silmänsä aukeavat, ja huomaa tarvitsevansa apua, mutta ennen sitä me emme tule näkemään.

Mä tiedän olevan liiankin tiukka, mutta minua ei yksikään mies ikinä lyö, ei ikinä!
 
vieras
Toi tapaaminen veljesi kanssa ja noi baarijutut todistaa, että todellakin teit oikein kun teit rikosilmoituksen. Et tippaakaan ylireagoinut. Ilmoitus olisi pitänyt tehdä, vaikka olisi ollut kyse ihan yksittäisestä tapahtumasta, mutta nyt veli on selkeästi todistanut, että tekisi noin toistekin, kun kävi miehesi päälle! Ei tossa tarvita enää mitään selittelyjä.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuHippu:
Sulla on kyllä todella kultainen ja ihana mies :)
Todella ihana, kun lähetti sulle aikasemmin silloin kukkia.
Pysy lujana ja onnea jatkoon.
Koska vauvan pitäisi syntyä?

Mun mieheni on tosiaan aivan ihana, jossain vaiheessa kun mulla alkoi linja hiukan löyhentymään, kohotti mies sen korkealle, vain kertomalla, kuinka en ikinä ansaitse tuollista kohtelua.

Mä odottelen sitä, että veli tajuaisi itse että kaikki ei ole kohdallaan. Toivottavasti pian.

Vauvan laskettu aika on 24. tätä kuuta, pikkasen jo jännittää.. :D

 

Yhteistyössä