voi kiesus! mies mennyt ostamaan tällaisen *sisi kuvan*

  • Viestiketjun aloittaja kiehuu
  • Ensimmäinen viesti
Jep ja jonkun vuoden päästä on kaikilla tommoinen ultramakee "neliskanttisella" lasiluukulla varustettu rumpu, muut on ihan antiikkia.
Ajattele voit olla jopa edelläkävijä :whistle:
Sen jälkeen täällä kilpaa verrataan luukun neliömäisyyttä ja lasittomat luukut on ihan antiikkia, eikä edes yhtä tehokkaita kuin nämä uudet :whistle:
 
Vivian
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä en oikeesti HALUA tollasta sinne uuteen kotiin. saa mies kyllä perua kaupat ja hyvin sukkelaan. olen ennemmin ilman rumpua kun otan tuollaisen lieden kodinhoitohuoneeseen.
Hei, anna nyt miehelle vähän tunnustusta... Ei sentään ostanut halvinta, käytettyä tms. Kyllä toi mulle kelpais.

 
ap
no joo menin ja mainitsin miehelle äsken että voi jättää sen kauppaan sen ruman rummun. hän sainoi että se on jo maksettu ja jos ei se kelpaa niin heitä vaikka roskiin koko vekotin. tossa se nyt pitää mykkäkoulua.
voi vee..

triplaisälle:
meillä on Wihrpool merkkiä ollut ennenkin esim liedet ja muut ja ihan hyvin ovat valitettavasti monta vuotta kestäneet!
 
ap
ja vielä piti sitäkin lisätä..
mies oli ostanut rummun yksin kun työvuorot menivät meillä jatkuvasti ristiin. no minä sitten ajattelin ett no kai se nyt pesutornin osaa ostaa kun samalta ne kaikki näyttää ja enemmän hän noista tietää kun minä. vaan enpä osannut arvata että noin rumia kapistuksia on olemassa!
 
ap
kun tuo vekotin on sitten kerta pakko ottaa niin ajattelin että toisaalta se jää sinne apukeittiön oventaa kyllä piiloon kun ovi on auki ja kun se on kiinni sitä ei kukaan näe. toisaalta sen luukun voi vahingossa jossainvaiheessa rikkoa jos vaikka sitten saisi sellasien umpinaisen luukun
 
mä voin kans vastaanottaa tuon :) tulee meninaa sen verta paljon pyykkiä tässä taloudessa että rumakin kone olisi hyvä.. eikä tuo ollut sitä, vähän rujon näköinen mutta tuskin vieraat siihen kiinnittää huoniota jllet vartavasten esittelemällä esittele.. kiittäisin kovasti jos tuollaisen saisin, vaikka hiivatti sitten pinkin =)
 

Yhteistyössä