Voisko olla mahdollista?

  • Viestiketjun aloittaja vainoharhainen?
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miehes on oikeesti tehnyt töitä 12 vuotta n.26vrk kuukaudessa, eikä sua oo yhtään epäilyttäny ennen...?
ei kun se on vaan sen lauantain töissä siellä kuopiossa, mutta matka on niin pitkä ja siksi lähtee jo perjantaina.
No ens lauantaina ei varmaan ole töitä, kun on pyhäpäivä? :)
Hyvä, kun sanoit. Kun mies tulee, mä sanon sille, että ethän sä nyt sitten menekään tänä viikonloppuna töihin. Katsotaan, mitä äijä sanoo!
Älä sano mitään. Sano vasta perjantaina, kun tekee lähtöä.
 
vieraus
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja heh hee:
Naurettavaa!Miehesi ajaa jonkun lauantai-aukiolon takia 300 km töihin???!!!!haloo!!!
Mutta se on siis myyntipäällikkö eikä tavallinen myyjä.
Sitä suuremmalla syyllä se jättää ajamatta.
Duunarit ajaisi ton matkan, ei päälliköt.
Niinpä. Lisäksi tiedän, että automyyjälläkin on parempi palkka kuin ap:n miehellä myyntipäällikkönä. Olen ollut töissä yhdessä autoliikkeessä.
 
maissihiiri
Sitä paitsi jos mä mitään ymmärrän myyntialasta, niin eiköhän jokaisella automyyjällä ole provikkapalkka, eli ei voi kyllä olla sama palkka joka kuukausi... Ja minkä helvetin takia myyntipäällikkö tekis jotain lauantaivuoroja toisessa puljussa, ei mee kyllä mun jakeluun. Kyllä tässä jutussa joku haisee ja pahasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja heh hee:
Naurettavaa!Miehesi ajaa jonkun lauantai-aukiolon takia 300 km töihin???!!!!haloo!!!
Mutta se on siis myyntipäällikkö eikä tavallinen myyjä.
Sitä suuremmalla syyllä se jättää ajamatta.
Duunarit ajaisi ton matkan, ei päälliköt.
Niinpä. Lisäksi tiedän, että automyyjälläkin on parempi palkka kuin ap:n miehellä myyntipäällikkönä. Olen ollut töissä yhdessä autoliikkeessä.

Mun mies tienasi kanssa myyntipäällikkönnä ollessaan enemmän kun ton, mutta ajoi enemmän ympäri suomen. Ja sai sekä kilometrikorvauksia, päivärahoja, ateriakorvauksia.
Nyt on paremmassa asemassa ja ajoa on huomattavan paljon vähemmän.

 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt tuli mies kotiin. Minä kysyin vaan ihan viattomasti, että meetkö töihin viikonloppuna, ja hän vastasi, että tottakai! Nyt tiedän, että valehtelee! Mitähän seuraavaks?
<Soitat sinne autokauppaan ihan reilusti ja kysyt suoraan sieltä tekeekö miehesi siellä joka toinen vl.töitä.
Jos ei tee kysyt mieheltäsi mitä sontaa hän hommailee selkäsi takana.
Näin yksinkertaista se on ,joten ala toimeen äläkä kysy mitä pitäisi tehdä!
 
vii
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt tuli mies kotiin. Minä kysyin vaan ihan viattomasti, että meetkö töihin viikonloppuna, ja hän vastasi, että tottakai! Nyt tiedän, että valehtelee! Mitähän seuraavaks?
<Soitat sinne autokauppaan ihan reilusti ja kysyt suoraan sieltä tekeekö miehesi siellä joka toinen vl.töitä.
Jos ei tee kysyt mieheltäsi mitä sontaa hän hommailee selkäsi takana.
Näin yksinkertaista se on ,joten ala toimeen äläkä kysy mitä pitäisi tehdä!
Mut voihan se joka tapauksessa olla siellä Kuopiossakin töissä, vaikka siellä oliski toinen perhe.
Mut se nyt on outoa että nyt vkoloppuna ois muka töitä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
EI OO TODELLISTA! Katoin tiedot sekä kuopiosta että Tampereelta, ja molemmissa on mun miehen nimi, mutta toisessa myyjänä ja toisessa päällikkönä! Selittäkää tää!
Jos on Tampereella päällikkö ja Kuopiossa myyjä. Tosin palkka vaan ei mene senkään puolesta kohdille. Onks kauan ollu päällikkönä? Tunnetko sieltä Kuopiosta ketään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
EI OO TODELLISTA! Katoin tiedot sekä kuopiosta että Tampereelta, ja molemmissa on mun miehen nimi, mutta toisessa myyjänä ja toisessa päällikkönä! Selittäkää tää!
No sittenhän mies näyttäisi puhuvan totta?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
EI OO TODELLISTA! Katoin tiedot sekä kuopiosta että Tampereelta, ja molemmissa on mun miehen nimi, mutta toisessa myyjänä ja toisessa päällikkönä! Selittäkää tää!
Jos on Tampereella päällikkö ja Kuopiossa myyjä. Tosin palkka vaan ei mene senkään puolesta kohdille. Onks kauan ollu päällikkönä? Tunnetko sieltä Kuopiosta ketään?
ei kun toisinpäin...En tajua enää mitään ja pakko pitää pokkaa, kun mies tuossa viereisessä huoneessa :(.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt tuli mies kotiin. Minä kysyin vaan ihan viattomasti, että meetkö töihin viikonloppuna, ja hän vastasi, että tottakai! Nyt tiedän, että valehtelee! Mitähän seuraavaks?
No sanoitko että lauantaina on pyhä? Minä nimittäin en ainakaan asiaa muistanut ja olin menossa töihin ihan normaalisti, kunnes tätä ketjua lukiessa tajusin tarkistaa vuorot. Ota kissa pöydälle, äläkä odottele enää.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt tuli mies kotiin. Minä kysyin vaan ihan viattomasti, että meetkö töihin viikonloppuna, ja hän vastasi, että tottakai! Nyt tiedän, että valehtelee! Mitähän seuraavaks?
No sanoitko että lauantaina on pyhä? Minä nimittäin en ainakaan asiaa muistanut ja olin menossa töihin ihan normaalisti, kunnes tätä ketjua lukiessa tajusin tarkistaa vuorot. Ota kissa pöydälle, äläkä odottele enää.
ei kun minä aion selvittää tän asian ensin, ennenkun kysyn häneltä mitään.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kysäse ihan suoraan, et miten sulla voi olla lauantaina töitä ku se on pyhä?
no, sit se sanoo, että ai niin, unohdin, enkä mä saa sitä kiinni, jos kuitenkin valehteli. Mutta nyt tuli mieleen, että entäs jos sillä on jossain oma tili? Ja tälle meiän tilille tulee myyjän palkka ja toiselle tilille päällikön palkka sieltä Kuopiosta? Mutta eihän siinä oo mitään järkeä :(.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kysäse ihan suoraan, et miten sulla voi olla lauantaina töitä ku se on pyhä?
no, sit se sanoo, että ai niin, unohdin, enkä mä saa sitä kiinni, jos kuitenkin valehteli. Mutta nyt tuli mieleen, että entäs jos sillä on jossain oma tili? Ja tälle meiän tilille tulee myyjän palkka ja toiselle tilille päällikön palkka sieltä Kuopiosta? Mutta eihän siinä oo mitään järkeä :(.
Niin tosiaan.
Jos miehes ei muista et la on pyhä, ni ootko koskaan ehottanut et jos menisit sinne Kuopioon mukaan ja sanoisit et voisit käydä siellä shoppailemas tai jotain, et mitä tuumais siihen. Jos saisit siis lapset hoitoonkin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Mä oon tässä selaillu jo useita autoliikkeitä missä on kuopiossa ja treellä toimipaikat ja yhdessäkään ei oo samaa henkilöä molemmissa paikoissa töissä.. :whistle:
Niimpä niin.. minkähän merkkinen se ap:n auto on?
 

Yhteistyössä