Voisko olla mahdollista?

  • Viestiketjun aloittaja vainoharhainen?
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tessejälukenut:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä arvasin tuosta palkasta jo, et ei oo ap:llä kaikki jauhot pussissa.
mikä palkassa oli vikana?
Automyyjän palkkakin on isompi kuin tän kyseisen myyntipäälikön. Lisäks sais päivärahaa ja palkka olis vaihteleva, jos toisessa paikassa päällikkönä ja toisessa paikassa myyjänä. Kilometrikorvauksista ei tietoakaan, tosin oli kuulema työsuhdeauto, mut siitä ei ollut puhetta, että maksaako itse kulut (jolloin kilometrikorvauksia pitäs saada) vai tankkaako firmalla tai sen firman kortilla.
 
tessejälukenut
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tessejälukenut:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä arvasin tuosta palkasta jo, et ei oo ap:llä kaikki jauhot pussissa.
mikä palkassa oli vikana?
Automyyjän palkkakin on isompi kuin tän kyseisen myyntipäälikön. Lisäks sais päivärahaa ja palkka olis vaihteleva, jos toisessa paikassa päällikkönä ja toisessa paikassa myyjänä. Kilometrikorvauksista ei tietoakaan, tosin oli kuulema työsuhdeauto, mut siitä ei ollut puhetta, että maksaako itse kulut (jolloin kilometrikorvauksia pitäs saada) vai tankkaako firmalla tai sen firman kortilla.
paljon ne automyyjät sit oikein tienaa, jos ap;n miehen bruttopalkka kuitenkin yli 4000? mä oletan, että kyseessä oli täys autoetu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tessejälukenut:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tessejälukenut:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä arvasin tuosta palkasta jo, et ei oo ap:llä kaikki jauhot pussissa.
mikä palkassa oli vikana?
Automyyjän palkkakin on isompi kuin tän kyseisen myyntipäälikön. Lisäks sais päivärahaa ja palkka olis vaihteleva, jos toisessa paikassa päällikkönä ja toisessa paikassa myyjänä. Kilometrikorvauksista ei tietoakaan, tosin oli kuulema työsuhdeauto, mut siitä ei ollut puhetta, että maksaako itse kulut (jolloin kilometrikorvauksia pitäs saada) vai tankkaako firmalla tai sen firman kortilla.
paljon ne automyyjät sit oikein tienaa, jos ap;n miehen bruttopalkka kuitenkin yli 4000? mä oletan, että kyseessä oli täys autoetu.
Riippuu mikä veroprosentti, et mikä siitä tulis bruttopalkaks. Mun mies on ihan duunari ja käteen jää kyllä enemmän ku se 2500e/kk.
Hyvällä automyyjällä voi palkka olla helposti 5000e/kk, riippuu siis miten myy.
 
ap
Nyt saa sitten kaikki pilkkaajat riekkua vapaasti...se mies lähti sitte ja jätti meidät ja oli valehdellu niistä rahoista. ei se mitään ollu säästäny vaan oli pimittäny osan rahoista niitä muita varten. Meillä oli eilen niin ihana ilta - siis taivaallista seksiä ja muuta. Nyt aamulla oli vaan lappu keittiön pöydällä. Mulla on puoltoistavuotiaat kaksoset täällä ja yksin olen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt saa sitten kaikki pilkkaajat riekkua vapaasti...se mies lähti sitte ja jätti meidät ja oli valehdellu niistä rahoista. ei se mitään ollu säästäny vaan oli pimittäny osan rahoista niitä muita varten. Meillä oli eilen niin ihana ilta - siis taivaallista seksiä ja muuta. Nyt aamulla oli vaan lappu keittiön pöydällä. Mulla on puoltoistavuotiaat kaksoset täällä ja yksin olen.
Siis ketä nää muut ovat?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt saa sitten kaikki pilkkaajat riekkua vapaasti...se mies lähti sitte ja jätti meidät ja oli valehdellu niistä rahoista. ei se mitään ollu säästäny vaan oli pimittäny osan rahoista niitä muita varten. Meillä oli eilen niin ihana ilta - siis taivaallista seksiä ja muuta. Nyt aamulla oli vaan lappu keittiön pöydällä. Mulla on puoltoistavuotiaat kaksoset täällä ja yksin olen.
Siis ketä nää muut ovat?
Minä en ehdi nyt kovin paljon olemaan tässä koneen ääressä, koska lapset on hereillä ja itkee isäänsä. Mutta hänellä oli se toinen perhe ilmeisesti (oli kyllä epämääräinen lappu) ja osan palkastaan laittanut heille. Halusi kai paljastua jo vuosikaudet...minä en ymmärrä, miksi sitten meni minun kanssa hoitoihin, että saadaan lapset!

minun pitää nyt hoitaa lapsiani. palaan vasta illalla, jos jaksan. toivon, että joku tuntis sympatiaa.
 
Jos olis totta niin sympatiaa tuntisin, mutta en usko että kukaan voi olla noin tyhmä ettei 12 vuoden ajan epäile yhtään mitään. Ja vielä sitten uskoo ton rahajutun vielä. Ei ylityökorvauksista ja 200? kuussa tuu vielä 100 000?, ei millään.. Ellei sitten oo ihan poskettomat korvaukset, mitä en ihan usko, työnantaja tuskin makselis tuollasia.
 
hivenenhullu
oli totta tai ei... mutta kyllähän jos alusta asti on saanut ns. tietyn summan rahaa, ja alusta saakka on ollu noita lauantai vuoroja toisella paikakkunnalla niin ihna helposti onnistuu, koska eihän sitä ensinnäkään halua uskoa että olisi toinen perhe jossain muualla... ja lisäks toi että mies sanoi säästäneensä rahaa... sitä uskoo kuulemansa jos haluaa.. siis kun ei sitä pahinta halua uskoa vaikak epäilee, niin jos kuulee edes jotensakkin järkevän selityksen niin uskoo sen vaikak pinei osa jatkaa sitä epäilyä... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Jos olis totta niin sympatiaa tuntisin, mutta en usko että kukaan voi olla noin tyhmä ettei 12 vuoden ajan epäile yhtään mitään. Ja vielä sitten uskoo ton rahajutun vielä. Ei ylityökorvauksista ja 200? kuussa tuu vielä 100 000?, ei millään.. Ellei sitten oo ihan poskettomat korvaukset, mitä en ihan usko, työnantaja tuskin makselis tuollasia.
Kyllähän sitä ihminen uskoo vaikka mitä, jos vain haluaa uskoa.

 
ap
En ole pystynyt kirjoittamaan enkä taaskaan tiedä, viitsinkö, kun kukaan ei usko, mitä nyt tapahtui! Eilenillalla mun ovella seisoi teiniprinsessa! Selitti, että isänsä lähtenyt äitinsä kanssa etelään vähän lomaileen ja että hän tulee nyt sit tänne - kahdeks viikoks! Mitä helvettiä minä sen kanssa teen? Ja mitä se mulle kuuluu ukkoni äpärälapsi? Pitäskö mun soittaa sen kouluun? Mä oon niin väsynyt.
 

Yhteistyössä