x-adventure twinco

kahe
Pihlamin vaunuja kun työntelen myös minä, niin tänään huomasin, että jarrun rungossa kiinni pitävistä pulteista toinen on irtoamassa ja samalta puolelta myös sen jousen suojamuovi on hajonnut. Tarvii kiristellä kuntoon. Aika huono on tuo jarrun toteutus jousineen, kun hankaa koko ajan runkoon. Tuntuma on, että nuo hajoavat/repsahtavat sieltä täältä enemmän kuin ainakin ekan lapsen Teutoniat. Tietysti puoli vuotta onkin ollut todella kovaa käyttöä noillla. Saas nähdä kuinka käy takuun jälkeen ensi talvena.

Rengaspaineita kannattaa käydä tarkkailemassa huoltoasemalla, mutta varovainen kannattaa olla pienten renkaiden takia. Kiemurtelevat enemmän, jos toisen puolen rengas on tyhjempi, kuten meillä välillä.

Yks pointti vielä noista, että niiden mukana tulee aika heikot käyttö- ja hoito-ohjeet.
 
Tilasin tuolta Baby Junglesta nuo twincot,mut toi maksu,maksetaanko se siis tuolla automaatin(?)lähettämällä tilausvahvistuksella josta kyllä käy tilitiedot yms.ilmi?vai tuleeko lasku vielä erikseen?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2006 klo 23:08 Liikku kirjoitti:
Tilasin tuolta Baby Junglesta nuo twincot,mut toi maksu,maksetaanko se siis tuolla automaatin(?)lähettämällä tilausvahvistuksella josta kyllä käy tilitiedot yms.ilmi?vai tuleeko lasku vielä erikseen?
Ei voi maksaa automaatilta.

Verkkopankissa kaikista helpointa ja maksutonta. Jos et omista tunnuksia niin käy pankista hakemassa. Jos teet pankin kautta tilisiirron niin ainakin nordealla olisi maksanut 17? ja rahan lähtemiseen olisi kulunut vähintään 3 päivää + sitten vielä 3-4 pv ennen kun näkyy hollannissa.

Verkkopankin kautta tehty eu:n sisäinen rahasiirto on vastaanottajalla 3. pv:n kuluessa.

Tuolta verkkopankista kun valitsee "ulkomaan maksu" niin tulee tarkat ohjeet mitkä tiedot laitat mihinkin. Tärkeitä on ne sun sähköpostiin tulleen vahvistuksen "swift" ja "iban" tiedot. (muistinkohan oikein)... :ashamed:
 
kiitos! :) maksan siis kotikoneelta verkkopankista,ajattelinki et se on nopeinta ja halvinta ;)
Entäs mistä ne tietää että millon just meidän rahat on tullu,laitetaanko tuo toimitusnumero(order number?) johonki siinä maksussa?Jos oikeen olen käsittäny ni tuo iban on se tilinumero ja swift pankin osote...
 
mites toi tavarakor, mahtuuko siihen mitään ja voiko kuljettaa miten painavia tavaroitai? meillä kun ei ole autoa ja ostokset pitäs saada kulkemaan kotiin asti... mites jos virittelis semmosen verkkokassin siihen työntöaisaan, onkohan sit kiikkerä? harkinnassa olis tämmöset niiden kapeuden takia... kannattaakohan käytettynä ostaa?
 
Ainakin babyjunglen sivuilta löytyy seisomalauta joka sopii Twincoihin. Kallis näyttää kyllä olevan. Katso kohdasta "accessories english" ja sieltä "extra boards".
Luulisi että Suomestakin löytyy X-adventuren myyjiltä jotain vastaavia.
 
Kävin kattoo tuolta babyjunglesta ja eihän nuo nyt niin hirveen kalliita oo, kiddy boardkin maksaa noin 60euroa... Ja se jopa saattas passata näihin, mut pitääpä tosissaan alkaa ettii jotain, eihän tässä vielä kiirettä oo ku ei oo siitä kolmannestakaan vielä tietoa :LOL: joku on hieman hätänen :headwall: Etin jo esikoiselle toista turvaistuinta et mahtuis kaukalo vielä takapenkille ja tosiaan kolmonen on vasta tilauksessa :D Mutta tätä kuumetta ei näytä pysäyttävän mikään, ajan kuluksi (ihan ku ei ois tarpeeksi tekemistä jo....) vaan etin jo valmiiksi tavaroita niin ei tartte sit kaikkea kerralla hommata :heart:
 
täti violetti
Yksi kysymys tuli mieleeni, että millainen
istuinosa näissä menopeleissä on? Eli kuinka kova tahi pehemoinen
on alusta jonne pienokaiset istutetaan? Tämän hetkiset vaunut ovat tosi kovat, ja mietinkin että ostaisiko erikseen sellaisen istuinpehmusteen
vai laittaisiko vain äitiyspakkauksen makuupussin siihen alle.

Vai tarviiko laisinkaan?
 
täti violetti
Yksi kysymys tuli mieleeni, että millainen
istuinosa näissä menopeleissä on? Eli kuinka kova tahi pehemoinen
on alusta jonne pienokaiset istutetaan? Tämän hetkiset vaunut ovat tosi kovat, ja mietinkin että ostaisiko erikseen sellaisen istuinpehmusteen
vai laittaisiko vain äitiyspakkauksen makuupussin siihen alle.

Vai tarviiko laisinkaan?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 09:37 Tinosaurus kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, että näissä Twincoissa ei ole käsijarrua? Haittaako kulkua? Kaipaatteko, käyttäjät??
Ei ole käsijarrua. Eipä sellaista ole meidän missään rattaissa ollutkaan, joten en osaa sellaista kaivata.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 09:37 Tinosaurus kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, että näissä Twincoissa ei ole käsijarrua? Haittaako kulkua? Kaipaatteko, käyttäjät??
Ei ole twincoissa käsijarrua ja itse oon hiemankaivannut, varsiinkin jyrkemmissä alamäissä talvella... Mutta oon ajatellu kurvaavani noiden kanssa johonkin fillariliikkeeseen kunhan vaan saisin aikaiseksi niin eiköhän käsijarrukin onnistu niihin laittaa, varmaan vaan pitää laittaa jarruttamaan takkarenkaita etteii sotkkeudu tuon heiluripyörän kanssa!?

Meillä yhdenistuttavissa Carenoissa on käsijarru ja on kyllä kätsy kun saa just rampeissa ja alamäissä jarruteltua vauhtia ilman että on itse ihan takakenossa ja roikkuu jossain kaiteessa, varsinkin kun oon ite 'pitkänhuiskee jättiläinen' (164/50)... :whistle:
 
Tinosaurus
Vielä kysyisin, että onko jalkatuki säädettävissä erikseen molemmille kyytiläisille, eli kantokopan kanssa vaakatasoon ja vanhemmalle jalkatuki alhaalla samaan aikaan? Kuvasta päätellen kun jalkatuki näyttää yhtenäiseltä...
 
Pakko palata tännekin raportoimaan..

Twincot tuli todella nopeasti kun tilasin ne, mutta harmistus ja hurmistus oli pientä vikaa... istuimen kankaassa takana viilto ja muutama pieni naarmu siellä sun täällä. Ehdin jo kirota itseni maanrakoon että menin tilaamaan hollanista. Kirjoitin sitten "todella" sujuvalla englannillani reklamaation ja laiton vikakohdista kuvia mukaan.. (tämä maanantaina) tiistaina tuli iltapäivästä pahoitteluviesti jossa ehdotettiin vaunujen vaihtoa.. torstaina sain loppujen lopuksi vastattua että soppii, yllätys olikin melkoinen kun perjantaiaamuna soitti kuljetusfirma että sopisko tuoda kärryt ja klo 10 perjantaina oli uudet kärryt käytössä!!! siis oikeesti ma annoin palautetta ja perjantaina oli uudet kärryt mulla!!! loistavaa. vanhat vialliset kävi sitten kuljetusfirma noutamassa erikseen seuraavalla viikolla.. Olen todella tyytyväinen loistavaan palveluun!!!

Niin ja kärrytkin on ihanat! Vielä kun saisi noi vanhat Briot myytyä.


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 13:06 Tinosaurus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2006 klo 18:53 Popia kirjoitti:
Jalkatuki on yhtenäinen.
..no haittaako se menoa? Ts. kaipaat(te)ko erikseen säädettäviä jalkatukia kyytiläisille??
Ei oo ainakaan meilä haitannu menoa, joskin kantokassi tullee ajankohtaiseksi vasta kunhan tää kolmas tajuaa pulahtaa ulos mahasta,joten sillain en tiedä haittaako sitten, mutta nyt on ainakin pärjätty hienosti! =)
 


Ei ole twincoissa käsijarrua ja itse oon hiemankaivannut, varsiinkin jyrkemmissä alamäissä talvella... Mutta oon ajatellu kurvaavani noiden kanssa johonkin fillariliikkeeseen kunhan vaan saisin aikaiseksi niin eiköhän käsijarrukin onnistu niihin laittaa, varmaan vaan pitää laittaa jarruttamaan takkarenkaita etteii sotkkeudu tuon heiluripyörän kanssa!?

Osaatko sanoa mitähän semmoinen tulisi maksamaan?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2006 klo 14:48 muksu kirjoitti:
Ei ole twincoissa käsijarrua ja itse oon hiemankaivannut, varsiinkin jyrkemmissä alamäissä talvella... Mutta oon ajatellu kurvaavani noiden kanssa johonkin fillariliikkeeseen kunhan vaan saisin aikaiseksi niin eiköhän käsijarrukin onnistu niihin laittaa, varmaan vaan pitää laittaa jarruttamaan takkarenkaita etteii sotkkeudu tuon heiluripyörän kanssa!?

Osaatko sanoa mitähän semmoinen tulisi maksamaan?
Ei kyllä mitään havaintoa hinnasta kun en oo vieläkään saanu aikaiseksi,mutta enpä usko että montaa kymppiä maksaa... kunhan tää muksu nyt tulis ulos niin jospa sit jaksaisin raahautua ja raahata nuo rattaat mukanani johonkin ellen sit laita miehen mukana. =) Ilmoittellen heti ku tiien onnistuuko ja mitä maksoi! :wave:
 

Yhteistyössä