YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

kiitos kaikille onnitteluista =) :flower: en oikein usko vielä että raskauduin...enkä uskalla olla täysillä onnellinen...kun pelko on suuri,että kesken menee.. :/ mutta aika näyttää :) ja toivotaan parasta.
ajatelkaas,mulla oli kohdunkaula syövän esiaste,se poistettiin,ja melkein heti sen operoinnin jälkeen tein testin.. :p kun kylmi ja pientä lämpöilyä,etomista ja päänsärkyä.kyllä tämän luokittelen ihmeeksi..kun se operointikin tehtiin nukutuksessa ja kovat oli särkylääkkeetkin...mutta jos kaikki menee hyvin loppuun saakka,ihme tämä minulle on,ihana ihme! =) :heart: :heart: kaikille teille toivon samaa ihanaa ihmettä! :flower: :)
ja testatkaas tota asentoa ,ja infotkaa,kellä se toimi ;) =)
 
muksuja3 Aivan ihana uutinen!!:flower: Paljon, paljon onnea ja tarrasukkasia triljoona kiloa pienelle matkaan:heart:

Viestiteltiinköhän me tuolla jo aiemmin?..kertoilit looppiin menosta ja että se tehtäisiin anestesiassa..oliko näin? =)
Miulla myös asiat nyt OK.(oli CIN III KP:ssä ) Vastaukset loopissa otetussa koepaloissa-"ei kasvain kasvustoa"..arvaappa olinko onnellinen kun lääkäri kertoili, ettei estettä raskautumiselle!!! :D ..toisessa palassa kondyloomaa, mutta sen jo arvasinkin..puolen vuoden päästä taas kontrolli ja kolposkopia.

Nyt täällä piinailu alkoi tauon jälkeen-ovis oli 21.9..vitsi kun jaksais odotella ja odotella taasen..minä niin kärsimätön sielu..;)..meillä tuolla 40+ "so what" puolella tuli pari plussaa peräkkäisinä päivinä:heart:..ja kyllä sitä omaakin jo odottaa kovin malttamattomana..jospa nyt miullakin tärppäisi paremmin, kun on tuo kohdunnapukka hoideltu kuntoon! :)

..olitko sie jo raskahana silloin, kun hoito tehtiin?..

Ihanaa masun kasvatus aikaa siulle!!


mur-mur
 
Alkuperäinen kirjoittaja muksuja 3:
Alkuperäinen kirjoittaja amati:
ONNEA muksuja3!!

).( eilen olin tuntevani ovis kipuilua :D hyödynnetty on


Plussia lisää pinoon
ja jalat kohti kattoa! ;) =) :flower:

Oi voi kun kerkeis jalat nostaa ylös kotvaseksi... Näin päiväs aikaan jos keretään hommat tehdä lapsilta salaa nii ei voi löhötä ketarat ojossa mutta varmaan saman asian ajaa kun yöksi jättää simpat tekemään työnsä :LOL:
Mutta aina kannattaa kaikki keinot käyttää hyväkseen jos vaikka onnituisi :D

Ja onnea paljon muksuja3 ja mur-mur hoitojen onnistumisesta!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
muksuja3 Aivan ihana uutinen!!:flower: Paljon, paljon onnea ja tarrasukkasia triljoona kiloa pienelle matkaan:heart:

Viestiteltiinköhän me tuolla jo aiemmin?..kertoilit looppiin menosta ja että se tehtäisiin anestesiassa..oliko näin? =)
Miulla myös asiat nyt OK.(oli CIN III KP:ssä ) Vastaukset loopissa otetussa koepaloissa-"ei kasvain kasvustoa"..arvaappa olinko onnellinen kun lääkäri kertoili, ettei estettä raskautumiselle!!! :D ..toisessa palassa kondyloomaa, mutta sen jo arvasinkin..puolen vuoden päästä taas kontrolli ja kolposkopia.

Nyt täällä piinailu alkoi tauon jälkeen-ovis oli 21.9..vitsi kun jaksais odotella ja odotella taasen..minä niin kärsimätön sielu..;)..meillä tuolla 40+ "so what" puolella tuli pari plussaa peräkkäisinä päivinä:heart:..ja kyllä sitä omaakin jo odottaa kovin malttamattomana..jospa nyt miullakin tärppäisi paremmin, kun on tuo kohdunnapukka hoideltu kuntoon! :)

..olitko sie jo raskahana silloin, kun hoito tehtiin?..

Ihanaa masun kasvatus aikaa siulle!!


mur-mur

heipä hei,kyllä me siellä juteltiin :) mulle tehtiin nukutuksessa juu ja silloinkin epäilin olevani raskaana,ja teimme testin saikulla ennen operaatiota,testi näytti negaa.kysyin lääkäriltä että jos on käynyt hassusti että odotan nyt...kuinka vauvan ,kun oli nukutusaineet ja kovat särkylääkkeetkin. :/ lääkäri totesi vain ettei ole mitn hätää,kun ei testissä näy vielä..tiedä häntä sitten. :| :) ja että voin normaalisti odotella vauvaa,jos olen tiine. =) noh,sitten loppuviikolla testasin,oli plussa =) :heart:
seur karran kun mulle tehään koploskopia,se tehään jatkossa nukutuksessa,sain meinaan sellasen trauman siitä ekasta hoidosta,jolloin puudutteet ei auttanut,ja koski niin tajuttomasti!!! :(
mutta sinullekin tsemppiä vällyjen väliin plussatuulien kera :flower: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja amati:
Alkuperäinen kirjoittaja muksuja 3:
Alkuperäinen kirjoittaja amati:
ONNEA muksuja3!!

).( eilen olin tuntevani ovis kipuilua :D hyödynnetty on


Plussia lisää pinoon
ja jalat kohti kattoa! ;) =) :flower:

Oi voi kun kerkeis jalat nostaa ylös kotvaseksi... Näin päiväs aikaan jos keretään hommat tehdä lapsilta salaa nii ei voi löhötä ketarat ojossa mutta varmaan saman asian ajaa kun yöksi jättää simpat tekemään työnsä :LOL:
Mutta aina kannattaa kaikki keinot käyttää hyväkseen jos vaikka onnituisi :D

Ja onnea paljon muksuja3 ja mur-mur hoitojen onnistumisesta!!


kyllä sitä kerkee,kun oikeen kovasti haluaa raskautua...kyllä se isi sen aikaa viihdyttää lapsia kun sun jalat koholla
:) minä olin 5-10min jalat koholla,ikävä asento se oli,mutta kannatti! :D =)
 
Oikein paljon onnea muksuja 3! Kyllä minulla ainakin tärppäsi tuolla systeemillä,silloin kun ainokaisen sain alulle vuonna -92 eli nostin jalat kohti kattoa..Olin varmaan yli 15min siinä asennossa.. :LOL: Enään en ole niin notkea..
 
Muksuja3 ja Taikakuu siis nythän miekin muistan,(dementia varmaan kun mikään ei meinaa päässä pysyä:p )että tältä esikolta-87, mie olin melkein aina lempimisen jälkeen ketarat kattoa kohden!!:D..eli nyt jos ei tärpännyt, niin seuraavalla kerralla kannat kohti kattoa, se on varma!!:LOL:

Muksuja3 oliko siulla kolposkopia niin vaikea ja kivulias, vaiko Loop-hoito?..puuduteltiinko sinua kolposkopiassa, minua ei? :/ ..siinähän otettiin vain ne pikku näytteet/koepalat ja etikalla huuhdeltiin..miulla tuntui vain vähän ikävältä, niin kuin yleensä vaikka papaa otettaessa-ei mitään kipuja!

Loop-hoidossa miulle oli vaikiaa tuo puudutteessa oleva adrenaliini, sai sydämmen läpättämään kuin lampaan saparo ja ahdisti:(..itse hoito ei muutoin tehnyt kipiää..lopuksi kun polttelivat ne luupatut kohdat ettei vuoda, sattui kyllä ja laittelivat puudutetta lisää..taas sydän pumputteli ja olo aika paha..mutta meni kyllä ohi aikas pian..en kyllä toivo, että siihen toimenpiteeseen enää joutuisin :/ ..

Ikävä, kun sie olet kipuillut noin kovin, mutta hyvä kun tekevät tarvittaessa sitten myöhemmin anestesiassa.:)

mur-mur
 
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
Muksuja3 ja Taikakuu siis nythän miekin muistan,(dementia varmaan kun mikään ei meinaa päässä pysyä:p )että tältä esikolta-87, mie olin melkein aina lempimisen jälkeen ketarat kattoa kohden!!:D..eli nyt jos ei tärpännyt, niin seuraavalla kerralla kannat kohti kattoa, se on varma!!:LOL:

Muksuja3 oliko siulla kolposkopia niin vaikea ja kivulias, vaiko Loop-hoito?..puuduteltiinko sinua kolposkopiassa, minua ei? :/ ..siinähän otettiin vain ne pikku näytteet/koepalat ja etikalla huuhdeltiin..miulla tuntui vain vähän ikävältä, niin kuin yleensä vaikka papaa otettaessa-ei mitään kipuja!

Loop-hoidossa miulle oli vaikiaa tuo puudutteessa oleva adrenaliini, sai sydämmen läpättämään kuin lampaan saparo ja ahdisti:(..itse hoito ei muutoin tehnyt kipiää..lopuksi kun polttelivat ne luupatut kohdat ettei vuoda, sattui kyllä ja laittelivat puudutetta lisää..taas sydän pumputteli ja olo aika paha..mutta meni kyllä ohi aikas pian..en kyllä toivo, että siihen toimenpiteeseen enää joutuisin :/ ..

Ikävä, kun sie olet kipuillut noin kovin, mutta hyvä kun tekevät tarvittaessa sitten myöhemmin anestesiassa.:)

mur-mur

se oli se loop-hoito NIIN kivulias...ei se kolposkopia,mutta sain siitä kammon,en istu enkä makaa enää minkään takia siihen pöydälle,ilman nukutusta.se on varma se.loopissa puudutettiin,muttei auttanut :'( se oli ihan järkyttävää.
no niin,kannat kattoon ja lykkyä pyttyyn!
=) :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taikakuu:
Oikein paljon onnea muksuja 3! Kyllä minulla ainakin tärppäsi tuolla systeemillä,silloin kun ainokaisen sain alulle vuonna -92 eli nostin jalat kohti kattoa..Olin varmaan yli 15min siinä asennossa.. :LOL: Enään en ole niin notkea..
no niin,kohtalotovereita,hienoa! =) :flower:
 


TORSTAI 24.9.2009

Taikakuu.................................. 2/
Sisusalmiakki..............................3/28
Wiara.........................................6/23-28...yk 4
Helvi-10......................................7/24-26...yk 10
amati........................................ 1518-28 (-32)...yk2
Oliivitar...................................... 14/28-30...yk2
Annemaarit............................. 16/24-28
Tsuba.........................................16/28-31
Rosmariini -74............................17/ 28-31...yk 14
Mahdotontako............................21/28...yk 1
Lumi-Marja.................................21/27-34
Minotchkin................................. 22/23-25...yk 4
onlydream..................................23/25-29
kevät1........................................28/30...yk 9
erka...........................................33/28-31 (yritys alkaa 11/12 09)


Taustailevat Miia, Tinki, Abby, Tiitikan, Barbarella, Ebony, Rikupi, kikkara, touhu tenava, Rinja


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:


Tiktu..........Syyskuu:heart:
Erjamari..........Syyskuu:heart:
Happihyppy..........Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70..........Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........Helmikuu yk 4 :heart:


:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]


 
"Päivittäjä" on yrittänyt muuttaa kp-listan toiveiden mukaan ja haluaisi vielä muistuttaa, että kanssapäivittäjää kaivataan. Se ei ole vaikeaa. Painaa lainaa-laatikkoa, ottaa Quote-tekstit alusta ja lopusta pois ja laittaa uudet kp:t. Ei sen ihmeempi juttu.
 
Onlydreamille: Jännäksi menee..jospa se ois ollut *kuiskaa hiljaa* sitä kiinnittymisvuotoa?

Juu jälkiasennosta vielä, ei sitä tosissaan oo enää niin notkea kuin nuorena mutta mitä sitä ei tekiskään vaavin alulle saattamiseksi :ashamed: :p :LOL:

Mahtavaa on saada plussia..niitä on ollut nyt luvattoman vähän :headwall: Joka iikalle mahtavat +++++++++++ aallot! :heart:

Oltiin eilen tanssikurssilla ja oli niin hauskaa että meinasin kusta housuihini..Sählättiin ja naurettiin vuoron perään mutta kivaa oli. Ens viikolla uudestaan. Tää on meidän juttu! B)

Oireita..nooh :/ Nännejä puristaa tai kivistää ikävästi mutta tissit itsessään ei oo niin täyteläiset(tai ilmaa täynnä) kuten edellisessä kierrossa, että tiiä sitten enteileekö tätiä vai ei? Paineen tunnetta on alamassussa huomasin kun ajoin töihin turvavyö painoi ikävästi alamassua..Lisäksi iho puskee rasvaa otsasta ihan järkyttävästi???? Ja eilen oli tanssin jälkeen etova olo(ehkä kuitenkin johtui valssin pyörimisestä?) On jotenkin erilainen olo? Mutta en nyt vielä laske noita oireita muuta kuin PMS piikkiin.
Mopo pysy tallissa kiltisti!!! :kieh: Totteliskoshan se? :whistle: :saint:
 
Rosmariini meinasinkin jo ehdottakin sulle että pitäisikö tätä päivitystä ns, porukalla tehdä,tuolla toisessa pinossa missä höyryän myös niin toimimme niin,eli ainakin minä voin päivitellä aina välistä =)

Juu onhan sitä itsekin salaa miettinyt että jospa se vuoto olikin kiinnittymisestä johtuvaa :headwall: mutta kyllä nämä muut kipuilut tuntuu niin tutulta että tätöseen viittapi,tänäänkin vain pientä tuhrua pyyhkiessä,ootellaan!! :whistle:
 
Taikakuulle :hug:

onlydream, jees, kiva: päivitellään porukalla niin kaikki pääsee helpommalla. Jos yks päivittää jonkun päivän välein, pitää aina selata viestit uudelleen, mikä on joskus kiireelliselle liikaa. Jos lista päivittyy joka päivä, homma on pienempi.
 
muksuja3Onnittelut!
Mä oon kanssa harrastanut tota jalat kattoon tekniikkaa. Esikoisen kanssa auttoi, mutta nyt ei tunnu auttavan yhtään mikään :headwall:
Aikas mielenkiintoiseen aikaan on moni onnistunut puuhailemaan, huhhuijaa... Meillä ei kyllä onnistu.
Onlydream Mulla oli sama juttu yhdessä kierrossa. Verta tuli yhdellä kertaa jonkin verran ja ajattelin, että menkat alkaa etuajassa. Mutta ei, se loppui samantien. Sitten kuitenkin se täti kurvas 5 pv päästä paikalle normaaliajassa. Ehkä siellä sitten joku yritti kiinnittyä, muttei onnistunut.
En ole vielä päättänyt, jaksanko ruveta pelaamaan ovistestien kanssa tässä kierrossa. Kohta tarttis aloittaa tikuttelut.
 
Taikakuu: :hug:

Eipä mitään uutta täällä. :headwall: Ei tätiä eli jotain positiivista mutta rätti on laitettu varoiksi. Paineen tunnetta on ja eilen töistä lähtiessäni etoi niin paljon että meinasin käydä vielä posliinin luona mutta en sitten kuitenkaan. Sain äidin luona pizzaa ja kummasti helpotti oloa. Verensokeri lienee laskenut liikaa? Prinssinakit(lue sormet) yhä turvonneena ja sormukset puristaa vähäsen.*huokaus* Miten sitä jaksaa odottaa sunnuntaihin asti? :headwall: :p

Onlydream: Uskaltaako kysyä..eihän tätiä ole näkynyt? :whistle: :hug:
 


Perjantai 25.9.2009
Taikakuu.................................. 3/
Sisusalmiakki..............................4/28
Wiara.........................................7/23-28...yk 4
Helvi-10......................................8/24-26...yk 10
amati........................................ 1618-28 (-32)...yk2
Oliivitar...................................... 15/28-30...yk2
Annemaarit............................. 17/24-28
Tsuba.........................................17/28-31
Rosmariini -74............................18/ 28-31...yk 14
Mahdotontako............................22/28...yk 1
Lumi-Marja.................................22/27-34
Minotchkin................................. 23/23-25...yk 4
onlydream..................................1/25-29
kevät1........................................29/30...yk 9
erka...........................................34/28-31 (yritys alkaa 11/12 09)


Taustailevat Miia, Tinki, Abby, Tiitikan, Barbarella, Ebony, Rikupi, kikkara, touhu tenava, Rinja


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:


Tiktu..........Syyskuu:heart:
Erjamari..........Syyskuu:heart:
Happihyppy..........Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70..........Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........Helmikuu yk 4 :heart:


:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]


[/quote]

 
Tulla tuhpasahti tätönen heti aamutuimaan :headwall: :headwall: kele,kele..

Tarkistakaa päivitys,näin eka kerran jäljiltä :attn:

Taikakuu :hug:


NO sainhan minä jotain tuhoja aikaan se rosmariinin laittama kuva listan alusta on tiessään jossain :D että näin taitava sitten olinkin :kieh:
 
Onlydream: Voihan *painokelvotonta tekstiä* :hug: :hug: :hug: *tana että se osaa olla veemäinen! :kieh: :headwall: :hug:

Hienosti kuitenkin päivitetty. Ei kai tuo haittaa vaikka kuva katosi? Ehkä sen saa sinne kuitenkin vielä ympättyä jos haluaa?
Lukemat on minusta ihan oikein.

Täällä ollaan ihan jännityksestä soikeana..ei näy tätiä vielä..ja nyt kun annan itselleni luvan jännittää niin täti ei tuu senkään takia.. Piru kun on nuo nahkapussukat kipiät..puristaa niin vietävästi ja liivit tai nuo kaarituet tuntuu puristavan enemmän kuin koskaan?! :kieh:
 

Yhteistyössä