yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

@äippis Menkkakivut on yleinen merkki raskaudestakin. Mutta sinuna en testaisi dpo7 koska negaa se todennäköisesti näyttää. Kiusaat vaan itseäsi. Kiinnittyminen tapahtuu noin viikko oviksen jälkeen eli dpo6 tietämillä. R-hormonia ei siis vielä ole tarpeeksi tässä kohtaa jotta testi sen bongaisi(y).
Mulla oli tärppikierrossa menkkakipuja:whistle:

Dpo6 täällä... mä varmaan alan kokeilee noilla lopuilla ovistesteillä huomisesta alkaen et miten ne käyttäytyy loppukierrossa. Ihan tieteen nimissä edelleen:ROFLMAO:. Kauheet vierotusoireet kunnei oo päässy pissimään tikkuun pitkään aikaan (siis viikkoon:cautious:) ni pakko kehittää jotain. R-testejä en ala tuhlaa tässä kohtaa:X3:.

@Tiialiina83 ja @Teac jos/kun teille tulee tärppi tästä kierrosta, ni pääsettekö kesäkuisiin odottajiin? Vai meneekö heinäkuulle?
Niinpä. Eli vasta loppuviikosta kannattaisi testailla.. nyt mun pitää rauhoittua :LOL:.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Kyllä se kp1 tänään on. kai mun 36v kroppa meni niin sekaisin tästä babytoiveesta, että päätti jättää ovuloimatta kokonaan ja lyhensi kierron lähes 10 :llä päivällä :LOL:(n). Huhhhuh. No jotain positiivista ainakin, ei tarvinnut odotella menkkojen alkua turhan kauaa, ja pääsee uuteen kiertoon nopeasti.
 
Hauskalta kuulostaa nuo yhteistestailut @äippis ja @Tiinaliina1 :ROFLMAO: Täälläkin jännitetään teidän puolesta! (y)

Piinailutsempit @Sarianne81 :D

Jos (iso jos) tässä kierrossa tärppäis, olis la kesä-heinäkuun vaihteessa. Se sopis kyllä mulle ihan hyvin! :) No eihän tätä oikeasti voi niin tarkkaan kukaan aikatauluttaa, mutta aina voi vähän haaveilla ja mä oon ainakin kova suunnittelemaan ihan kaikkea, siis luonnollisesti myös tätä!
 
@Teac Kiitos:). Mulla on sama ton suunnittelun kanssa ja tietysti mun tilanteessa pitääkin olla tosi suunnitelmallinen. Mm. Mä en oikein pysty tekemään mun työtä raskaana. Sillon se tietää aina jotain työkuvion muutoksia ihan alusta alkaen. Eli mun pitää omalle esimiehelle kertoa heti plussan tultuao_O. Tietysti kaikki muukin. Mahdutaanko nykyiseen kämppään... no aika huonosti :LOL:.. mutta ehkä ne tilanteet selviää sit pikkuhiljaa:).
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
VAUVAKUUMEILIJAT 2018-2019

7BCD60EE-6231-4062-8963-7B355D72E10C.jpeg

Nimimerkki kiertopäivä yrityskerta


Sarianne81 kp 27-33 yk1
LaTiLa kp 19/32
Angervo76
Bebek15 kp 21/26-30
Momon
Tiialiina83 kp 3
Tiinaliina1
Teac kp 5/27-30
Amanda82 kp 2/34-36 yk2
Äippis Kp 15/28
Fayrouz



PIINAILIJAT


Äippis Dpo 7
Tiinaliina1 Dpo 7
Sarianne81 Dpo 1



PLUSSANNEET

Reetaleena
Crushnik
 
Viimeksi muokattu:
Tiinaliina1, toivotaan että pikkuinen siellä kiinnittyy.
Tiinaliina83, en oo koskaan kuullutkaan tälläisestä Macajauhe/tabletista? Auttaako raskautumiseen vai kierron ongelmiin?

Täällä vasta ensimmäinen piinapäivä, vai miten tuo lasketaan. Jos vahvat viivat sain lauantai ja sunnuntain välisenä aikana?
 
@Sarianne81 Kannattaa googlettaa tuo maca. Se lisää suorituskykyä, monet urheilijat käyttää. Mutta tasapainottaa myös hormoneita, monet vaihdevuosiongelmaiset saa siitä apua ja ne joilla kierrot on sekaisin. Maca lisää myös seksihaluja, mä olisin jyystäny vaikka lyhtypylvästä jo kahden viikon käytön jälkeen:X3::whistle::ROFLMAO:. Onhan näitä. Helokkiöljyn sanotaan myös auttavan hormoniongelmiin. Mä käytin sitä joskus silloin kun ekaa haaveiltiin.

Nyt mulla on käytössä vaan rauta+vitamiinivalmiste nestemäisenä ja valkosipuli-timjami napit, joiden toivon pitävän syksyn taudit kaukana.
 
  • Tykkää
Reactions: Sarianne81
Laitan tonne toiseen ketjuun (ovulaation jälkeen piinailijat ja oireet tms) päivittäin oireitani, jotta saan ne luettua tavallaan yhdellä kertaa läpi. Oon lukenut sen 64 sivua läpi jo kertaalleen sitä ketjua:LOL::geek:. Ja väitän että suurin osa tärppikierroista sisältää seuraavat oireet; nivuskipu, tissikipu ja selkäkipu. Mulla alko tänää maha olee tosi kovalla. Ilmeisesti sekin voi olla merkki raskaudesta, en edes tiennyt. Tai sit se on merkki siitä, että syön liikaa juustoa:ROFLMAO::poop:.
Jännittää... on niin monta semmosta muka oiretta, mitä normaalisti ei olis :whistle::rolleyes:
 
Laitan tonne toiseen ketjuun (ovulaation jälkeen piinailijat ja oireet tms) päivittäin oireitani, jotta saan ne luettua tavallaan yhdellä kertaa läpi. Oon lukenut sen 64 sivua läpi jo kertaalleen sitä ketjua:LOL::geek:. Ja väitän että suurin osa tärppikierroista sisältää seuraavat oireet; nivuskipu, tissikipu ja selkäkipu. Mulla alko tänää maha olee tosi kovalla. Ilmeisesti sekin voi olla merkki raskaudesta, en edes tiennyt. Tai sit se on merkki siitä, että syön liikaa juustoa:ROFLMAO::poop:.
Jännittää... on niin monta semmosta muka oiretta, mitä normaalisti ei olis :whistle::rolleyes:
Mulla vähän samoja oireita. Lisäksi on huimausta ja kaikenlaista pistelyä ja juilimista alavatsalla. Erilaisia oireita kun ennen menkkoja. Mutta ei kyllä uskalla yhtään antaa tilaa semmoselle ajatukselle että olis raskaana:rolleyes:. Sitä pettyy sit ihan sikana kun saakin joku kerta huomata että menkat alkanu:cry:...
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Heippa

Lupaavia oireita Tiinaliina1, toivotaan plussaa:love:

Milloin sitä punaviiniä pitäisi juoda, että edesauttaisi Alkion kiinnittymiseen? Luin että parantaa kohdun verenkiertoa. Nyt on punkkupullo ostettu mutta jos joku ihana tietäisi.
 
Heippa naiset:love: reissusta kotiuduttu ja luin juuri ketjun läpi. Hengessä mukana! Tervetuloa uusille:barefoot:
Täällä kp 6. Taas olen jostain uuden innon tähän kiertoon kerennyt saamaan. Vaikka kieltämättä tuo viimeisin ja kolmas kemiallinen todella lannisti hetkeksi.
Joku kirjoittelikin että haluaa saada tietää mahdollisimman ajoissa onko tärpännyt vaikka menisikin kesken. Itse tuota asiaa olen nyt kovasti pohtinut haluanko enää saada tietää. Ensimmäisen jälkeen mietin että ainakin jtn yritystä on mutta näin kolmannen jälkeen en enää tiedä hyödynkö tuosta tiedosta mitenkään muuten kuin ahdistumalla. Se että on yritystä ei enää lohduta jos se ei johda pitemmälle.
Mutta todennäköisesti himotestaus anyway vie mukanaan. Mulla on noi kaikki näkynyt dpo 11.
Mulla oli nyt tosi niukat menkat. Mikä laittoi mietityttämään kohdun limakalvon tilannetta. Tosin edelliset oli tosi runsaat...että kai se on normaalia vaihtelua.
Juon tässä kierrossa taas vadelmateetä päivittäin. Ja varmaan ovulaation aikaan preseed mukana kun en uskalla poiskaan jättää kun on jokaisessa plussakierrossa ollut mukana.
 
@Momon Tervetuloa takaisin! Mä oon samoilla linjoilla sun kanssa. Vaikka testaaminen on kivaa, niin se nega hajottaa aina vaan pahemmin ja varsinkin jos se muuttuu plussan kautta negaksi:unsure:. Mä korjailen tota mun testiaddiktioo tässä kierrossa ovistestein:rolleyes:. Eli nyt dpo8 ja tikutan vain ovistesteillä siis tieteen nimissä tottakai. Mut noi r-testit ei polttele yhtään niin paljoo ku saa pissiä edes johonki tikkuun:LOL: (FML:ninja:).

@Tiialiina83 Ai no voi räkä. Täältä sais niitä (en asu siis Suomessa). Sori väärä neuvo, oletin että niitä olis suomessakin:unsure:.

Dpo8 täällä. Tuntemuksia? Kevyesti nippailee sillon tällön. Vahvin oire ehkä itse oireettomuus. Paitsi että aamulla olin tehny töitä runsaan tunnin ja en meinannu jaksaa kävellä kotiin:LOL:. Siis matkaa ehkä puol kilsaa. Jalat oli huippu painavat ja laahustin. Väsyttää aivan überisti. :cautious: Ans kattoo kuin vaikeeta on mennä takas töihin parin tunnin päästä:barefoot:. Pitäskö ottaa torkut...o_O
 

Yhteistyössä