yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Mä olin ihan unohtanut miten raastavia nää piinapäivät on. Heti aamulla kun avaa silmät niin ensimmäisenä mielessä et natsaakohan nyt vai alkaako menkat vai mitä nyt. Mä oon niin malttamaton nähtävästi edelleen et mulle kaikki heti nyt:LOL:. Ei mitään iän tuomaa viisautta, rauhallisuutta, seesteisyyttä löydy musta:ninja:. Aaarghh :cautious:

Mut kivaa sunnuntaipäivää :love:
 
Mä olin ihan unohtanut miten raastavia nää piinapäivät on. Heti aamulla kun avaa silmät niin ensimmäisenä mielessä et natsaakohan nyt vai alkaako menkat vai mitä nyt. Mä oon niin malttamaton nähtävästi edelleen et mulle kaikki heti nyt:LOL:. Ei mitään iän tuomaa viisautta, rauhallisuutta, seesteisyyttä löydy musta:ninja:. Aaarghh :cautious:

Mut kivaa sunnuntaipäivää :love:
No hei äläpä. Ihan niinku mun kynästä...:cautious:. Tää vie joka kerta mukanaan. Ja nää piinapäivät on kyl nimensä mukaiset. Tähän olis hyvä heittää joku 2 viikon etelänreissu, ni olis muuta ajateltavaa ku ekana aamulla et mikä dpo ja mitä oireita tuntuu, niistäkin puolet kuviteltuja:unsure::ROFLMAO:

@Sarianne81 Miltäs tän päivän testi näyttää?
 
Hei

Jokos nyt:rolleyes:Eilen talleteltu.. vahvempi kun testiviiva. tänään vielä varmistellaan:love: ainakin oikeeseen aikaan nyt pupuiltu.

Amanda, mulla siis vahveni vielä eilisestä. Oletan että ovulaatio tapahtuu.

Tiinaliina1, koska se viiva sitten lähtee vaalenemaan?
20180923_121252.jpg
 
@Sarianne81 NO NYT!!(y) Ompas outoa tuntea tällaista iloa aivan tuntemattoman ovulaatiotestistä:ROFLMAO:. Mut hei ennen ovispäivää pupuilut on kaikkein parhaita, kun simot ehtii vastaan;) eli nyt osu ja uppos(y). Lähdetään porukalla kesäkuisiin:whistle:!
Meil on tosin jo kuopus ja minä kesäkuisia:LOL:
Muoks. Kysymykseen vastaten ni joillakin näyttää plussaa yhden illan ja joillakin kolme vrk. Yksilöllistä. Mut sen jälkeen alkaa haaleta.

Ja joillakin raskaus näkyy ovistestillä ennen r-testiä. Arvatkaa mitä mä meinaan tehdä lopuilla ovistesteillä? Siis ihan tieteen nimissä:ROFLMAO:
 
Tiinaliina1, kiitos.. tuskin enää kannattaa testata kun noin vahvat viivat sain.

Lapset alkoi katsomaan äsken leffaa, me sillä välin vähän pupuiltiin. Mies tuli 2x, kysyin että miten jaksat vastasi että haluaa niin että tulen raskaaksi ja tekee kaikkensa sen eteen..ihkua, voi kun onnistuttaisiin:love: meillä toimii tuo seksielämä kyllä niin hyvin, on niin ihanan huomaavainen rakastaja ja niin täysillä mukana tässä.
 
Tiinaliina1, kiitos.. tuskin enää kannattaa testata kun noin vahvat viivat sain.

Lapset alkoi katsomaan äsken leffaa, me sillä välin vähän pupuiltiin. Mies tuli 2x, kysyin että miten jaksat vastasi että haluaa niin että tulen raskaaksi ja tekee kaikkensa sen eteen..ihkua, voi kun onnistuttaisiin:love: meillä toimii tuo seksielämä kyllä niin hyvin, on niin ihanan huomaavainen rakastaja ja niin täysillä mukana tässä.
Ihana:love:. Mä niin toivon teille plussaa! Joo mitä sitä enää testaa kun se plussa sieltä jo pärähti(y)
 
@Sarianne81 ,no nyt oli plussa ainakin :love:
Pahoittelut teille, joiden menkat alkoi. Taidan itse liittyä samaan porukkaan. Tänään vasta kp 24/ 32-36. Mutta vatsaa juilii menkkamaisesti ja äsken jäi paperiin vähän vaaleanpunaista :ninja: siis outoa, ensin en bongannut ovista ja nyt lyhin kierto koskaan. Siis aina ollut yli 30pv ja muutenkin kaikki normaalia ja tasaista. Nyt eka kierto yritystä ja heti kaikki sekaisin kiertoa ja ovuloimattomuutta myöten :ninja: en ymmärrä, yritetäänkö meille kertoa, että huono idea, älkää tehkö nelosta :LOL:
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2018-2019

7F8FDC12-270F-4DDD-AEB6-E8D2AAE21370.jpeg

Nimimerkki kiertopäivä yrityskerta


Sarianne81 kp 27-33 yk1
LaTiLa kp 18/32
Angervo76
Bebek15 kp 20/26-30
Momon
Tiialiina83 kp 2
Tiinaliina1
Teac kp 4 /27-30
Amanda82 kp 29/34-36 yk1
Äippis Kp 15/28
Fayrouz



PIINAILIJAT


Äippis Dpo 7
Tiinaliina1 Dpo 6
Amanda82
Sarianne81 Dpo 0


PLUSSANNEET

Reetaleena
Crushnik
 
Viimeksi muokattu:
Nyt mulla on sit ihan epätoivon hetki tullut:cautious:. Menkkamaiset kipuilut kestäny viikon. Tissit kipeenä vajaa viikon. Lämmöt aikalailla ollu 36.5. Jos nyt haluais ajatella et vois olla raskaana niin voiko tämmöset menkkakivut oikeesti kestää vieläkin. Ootan kokoajan menkkoja alkavaksi vaikka on dpo 7...

Oliko niin että sen tosi herkän raskaustestin voi tehdä jo 5-6 pvä ennen kuukautisten alkamista? o_O

Sit oon ollu vielä tosi kipeenä. Oon saanu jonkun lenssun tähän. Kurkku tosi kipee ja ihan jäätävä yskä :confused:..

Mutta uuteen viikkoon saikulla. Kiva kun ei ole edes työasioita mietittävänä et saisi vähän ajatuksia pois tästä :LOL:..
Mukavaa viikkoa kaikille:)!
 
@äippis Menkkakivut on yleinen merkki raskaudestakin. Mutta sinuna en testaisi dpo7 koska negaa se todennäköisesti näyttää. Kiusaat vaan itseäsi. Kiinnittyminen tapahtuu noin viikko oviksen jälkeen eli dpo6 tietämillä. R-hormonia ei siis vielä ole tarpeeksi tässä kohtaa jotta testi sen bongaisi(y).
Mulla oli tärppikierrossa menkkakipuja:whistle:

Dpo6 täällä... mä varmaan alan kokeilee noilla lopuilla ovistesteillä huomisesta alkaen et miten ne käyttäytyy loppukierrossa. Ihan tieteen nimissä edelleen:ROFLMAO:. Kauheet vierotusoireet kunnei oo päässy pissimään tikkuun pitkään aikaan (siis viikkoon:cautious:) ni pakko kehittää jotain. R-testejä en ala tuhlaa tässä kohtaa:X3:.

@Tiialiina83 ja @Teac jos/kun teille tulee tärppi tästä kierrosta, ni pääsettekö kesäkuisiin odottajiin? Vai meneekö heinäkuulle?
 

Yhteistyössä