yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

@Momon lämmöt laskee kun menkat alkaa, tai sitä edeltävänä päivänä. Lämmöt ei laske, jos oot raskaana:rolleyes:.

@Chrusnik tervetuloa mukaan! Sä vielä mikään vanha ole (y). Te ootte eläneet ja nyt on aika lasten, mikäs sen mukavampaa. Monet liitot varmaan juur sen takia hajookin, kun samantien rykästään se vauva siihen joka tietenkin muuttaa aivan kaiken eikä suhde ole vielä ehkä valmis siihen kaikilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
@Tiinaliina1 sulla on siis hyvinkin toiveikas tilanne vielä kun lämmöt koholla. (y):)

Mä sain labratulokset tänään. Viikon päästä on lääkärin soittoaika. Mutta malttamattomana googlasin jo tietenkin kaiken. On muuten hirmu mielenkiintoisia noi mitä labroissa katsoi...munasolu reserviä ja mahdollista vaihdevuosien lähestymistä.
Mitä nyt tuloksista tajusin niin kaikki oli kyllä viitearvojen sisällä. Mikä helpottaa. Lääkäri avaa toivottavasti ensi viikolla asiaa lisää.
 
Tosi ikävää Tiinaliina :( Uskotaan että seuraavasta nappaa!

Täällä edelleen ovulaatiotesti näytti tyhjää ympyrää nyt kp. 12, ei siis edes vilkkuvaa naamaa vielä. Mulla käytössä Clearblue dual hymynaamatesti, sopii blondillekin kun ei tarvitse viivoja arpoa :sneaky:Ainakaan vielä en stressaa testailua, mun mielestä tämä on niin jännää hymynaamoineen :D Ja lisäksi oppii tuntemaan kehoaan paremmin, mitä mikäkin olotila tarkoittaa kierron kannalta jne. plus että osaa ajoittaa puuhat oikeaan hetkeen, kun näin 20 v. yhteiselon jälkeen peitto ei heilu välttämättä ihan yhtä ahkeraan kuin nuorempana :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Sarianne: tuo sun haamu on kyllä niin selvä. :love: Muistan edellisen plussaa ennen testanneen pari päivää ennen menkkojen alkua selvän negan kp30 ehkä. Oli niin outo tunne itsellä, vaikkei meille vauvaa oltu edes tilattu. Vain ja ainoastaan se tunne ajoi testaamaan. Sitten alkoi menkat ja kun loppuivat ennen aikojaan, niin jouduin testata uudelleen. Ja siellä se viiva nökötti todella selvänä, mutta haaleana vielä. Dpo:t oli ehkä jo 15+ selvästi. Eli joskus vain se näkyy myöhemmin :)
 
Sarianne: tuo sun haamu on kyllä niin selvä. :love: Muistan edellisen plussaa ennen testanneen pari päivää ennen menkkojen alkua selvän negan kp30 ehkä. Oli niin outo tunne itsellä, vaikkei meille vauvaa oltu edes tilattu. Vain ja ainoastaan se tunne ajoi testaamaan. Sitten alkoi menkat ja kun loppuivat ennen aikojaan, niin jouduin testata uudelleen. Ja siellä se viiva nökötti todella selvänä, mutta haaleana vielä. Dpo:t oli ehkä jo 15+ selvästi. Eli joskus vain se näkyy myöhemmin :)
Ja tosiaan ihan viikkoja vastaava kaveri löytyi myöhemmin ultralla, niinkuin 28 kierrossa konsanaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sarianne81
Tänään testannut selvä nega. Mitään oireita ei oikein ole. Nyt vasta ehkä dpo 8 tai jopa enemmän. Kaksi päivää olen nyt ollut ihan oudon väsynyt ja kuola poskella vetänyt päikkäreitä. Jotain nippailuja mahalla toki, muta taitaa niitä olla joka kierrossa. Eli ei mitään tunnetta odotuksesta. Pitäisi malttaa pari päivää olla testaamatta, mutta tuskin pystyy. Maanantaina olis kp30 ja dpo10 tai enemmän.
 
@LaTiLa en osaa sanoa kuvasta. Voisiko siinä olla vai kuvittelenko(n) ei suotta ole nämä päivät piinapäiviksi nimettyo_O

Mä niin en kestä. Nyt kun vannoin etten testaa ovulaatiota. Kun se aina on 15-17 kiertopäivinä. Niin nyt on menosa vasta 10 ja särkee ja jäätävät kananmunalimat...:eek:
Joudun ehkä illalla testaamaan. Ikävää on se ettei tähän ole varauduttu talletuksin kun on väsymys vienyt ja ajatus ollut että vielä ei "tarvitse". Menkkojen aikana/jälkeen tulee aina hiljaiseloa siinä suhteessa eikä vielä ole keretty aktivoitua.
Jos nyt sattuu olemaan ajat käsillä niin toivottavasti ei olla myöhässä. Asia täytyy tänään korjata:p
Teen illalla ovulaatiotestin kun pääsee reissusta kotiin.

Täälläkin @Sarianne81 testiä odotellaan :LOL:
 
Heippa

Momon, onnea oviksen metsästykseen, oireet täsmää jo. Laita kuvaa jos bongailet oviksen.

LaTiLa, joku häivähdys näkyy, mutta ei mullakaan näkynyt dpo 10 mitään, vasta dpo 12 tuo haamulainen.

En päässyt tänä aamuna testaamaan, kun ei ole kunnon testiä.. Mä en vaan jotenkin luota tuohon one steppiin. Mies lupasi hakea pregcheckin tänään niin huomenna dpo 16 testaan sillä. Pitäisi olla jo vahvat viivat jos on ollakseen. Jotenkin vaan en usko onnistumiseen kun rintojen arkuus poissa:(
 
Me ollaan @Momon samoissa kiertopäivissä! (y)

Täällä tallettelut tehty flunssaa uhmaten! :LOL: Aamulämpöjä oon mitannut, mutta eihän siitä mitään hyötyä ole näin kipeänä. Ovisoireita ei ole, mutta varmuuden vuoksi aloitettiin siis jo nyt! Huh, työstä tämä käy, varsinkin näin kipeänä!:sleep:

Mukavaa sunnuntaita palstalaisille!
 
  • Tykkää
Reactions: Sarianne81
Heippa

Momon, onnea oviksen metsästykseen, oireet täsmää jo. Laita kuvaa jos bongailet oviksen.

LaTiLa, joku häivähdys näkyy, mutta ei mullakaan näkynyt dpo 10 mitään, vasta dpo 12 tuo haamulainen.

En päässyt tänä aamuna testaamaan, kun ei ole kunnon testiä.. Mä en vaan jotenkin luota tuohon one steppiin. Mies lupasi hakea pregcheckin tänään niin huomenna dpo 16 testaan sillä. Pitäisi olla jo vahvat viivat jos on ollakseen. Jotenkin vaan en usko onnistumiseen kun rintojen arkuus poissa:(
Ootko muuten aina testannut vain aamulla? Joillakinhan testit on vahvempia iltapäivästä. En tiedä miksi, mutta siihenkin törmää vähän väliä.
 

Yhteistyössä