yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Terveutuloa mukaan porukkaan @Amanda82 ja onnea yritykseen.

@Sarianne81 miä oon kanssa aika hätäinen noitten testien kanssa. Oviksen jälkeen päätän olla viisas ja rauhallinen aikuinen ihminen. Vauva saa tulla, jos on tullakseen asenteella. Päätän, että en tee testejä ja kuulostele oloja. Todellisuudessa miulle pamahtaa kaikki mahdolliset raskausoireet ja olo on jotenkin ihan erilainen kuin ennen, tsiisus. Sitten mitä lähemmäksi kuukautisia mennään sitä herkemmin juoksen vessassa joka nippaisusta. Raskaustestit polttelee kaapissa vähän samaan tapaan kuin raha opiskeluaikoina. En voinut uskoa, että minusta tulisi tällainen vauvasta haveilia :D
 
Oot sitten samanlainen kun minä.
Täällä yritän nytkin onkia ja kuulostella raskauoireita ja juoksen vessassa tarkastamassa alkaako vuoto:LOL: Mulla tosiaan niin sekaisin pillereistä kierto, että en tiedä missä mennään.
Yritetään relata vähän. Meillä miehen kanssa leffaliput perjantaiksi varattu ja yhteinen ilta tiedossa niin mikä sen kruunaisi paremmin kun perjantaina plussa tikkuun:love:
 
Kuulostaan hyvin samalta meiningiltä täälläkin, kuten teillä @Sarianne81 ja @Tiialiina83 :D Sovittiin miehen kanssa, että annetaan tulla jos on tullakseen. Takaraja ensi kesä, jos ei ennen sitä tule, niin sitten ei tule. Mutta niin varmaan, aivan varmasti tässä jo kuun puolessa välissä meikäläinen aloittaa tunnustelut ja yritän bongata varmasti oviksen ja siitä edespäin lasken dpo:t tarkkaan ja odotan koska voin alkaa testauksen :LOL::rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Sarianne81
Myö ollaan lähdössä reissuun viikoksi, joten hetkeksi varmasti hiljenen, mutta en häviä. Viikon päästä onkin sitten ovis jo ihan ovella.
Ihanaa iltaa sinulle ja miehellesi @Sarianne81 .

Mie oon sitä mieltä, että tämä raskaushaaveilu tekee minusta ihan pöhkön. Ajoittain hullun. Eilen vertailin jo vauvan vaunuja, että osaan sitten ostaa varmasti hyvät :D
 
Kiitos, Tiialiina, ihanaa yhteistä reissua teille, nauttikaahan toisistanne:love:meillekin voisi tehdä hyvää pikku miniloma.. saisi ainakin ajatukset vauvoista ja yrittämisestä pois.

Tiinaliina1
, Mä nään ylimmässä selvän viivanpaikan, ja alimmassa häivähdyksen. Toivon vahvistumista.... ehkä kiinnittynyt myöhemmin niin ei vielä kunnolla näy.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
VAUVAKUUMEILIJAT 2018-2019

1DA9B380-51A3-4E09-8F73-10EFF8E7BD7F.jpeg

Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta ♡


Sarianne81 Dpo11 yk1
Angervo76
Bebek15
Momon
Crushnik
Tiialiina83
Tiinaliina1 Dpo 13 tjot
Teac kp 6/27-30
Amanda82 kp1/34-36 yk1


PLUSSANNEET

Reetaleena
 
@Tiinaliina1 näkyy. Eikai viivanpaikka voi noin selkeä olla. Toivottavasti vahvistuu:love:

@Amanda82 tervetuloa.

Ihana kuulla muidenkin hätähousuilustao_O
Eihän ennen dpo 12 ainakaan pitäisi testata...Mutta niin vaan sitä itsekin jo 9 alkaen.
Paitsi tässä kierrossa. Annan kaikki testit miehelle piilotettavaksi:)
 
Kiitos Tiialiina83 ja Momon! :love:. Ihanaa kun ihmiset tsemppaa ja kuvittelee viivoja mun kanssa :whistle:(y):X3::LOL::ROFLMAO:.

Arvatkaa poltteleeko noi kolme tänään postissa tullutta puikkoa tuolla laatikossa. Saan kyl pidätellä itteeni että testaisin vasta huomenaamulla:alien:.

Mahassa juilii ihan kunnolla... saattaapa se tätiäinen kaartaa sieltä kylään ennenkuin ehdin puikkoihin kajota.:cautious:
 
Näkeekö muutkin viivanpaikan tossa kuvassa vai onko se taas mun mielikuvituksen tuotetta? Tässä sama vielä värillisenä https://aijaa.com/WTOX29
Kyllähän siinä tosiaan joku viiva on nähtävillä :love: toivottavasti on aivan oikea viiva, joka jo huomenna vahvistunut :) En edellisistä raskauksista päässyt koskaan viivanpaikkoin tutustumaan, ja olisinkin ennen sanonut heti, että tottakai on raskaana, jos siihen yhtään mitään ilmestyy näkyviin. Mutta nyt olen kuullut ja nähnyt noita viivanpaikkoja ihan liikaa, ja ne tuntuu olevan aika yleisiä suorastaan. Nyt jo etukäteen pelkään sitä hetkeä kun alan testailemaan..joutuuko sitä sitten jatkuvasti miettimään onko se oikea viiva vai ei.. ei vissiin pitäisi lähteä testaamaan ennenkun menkat vasta on myöhässä, silloin ei pitäisi olla enää epäselvää onko se viiva plussaviiva vai mikä, mut kun onhan se jännityksessä eläminen ja testaaminen vaan niin kivaa hommaa :LOL:
 
Lounasaikaan tuli ruskeaa tuhrua. Edelleen juilii ja nippailee mahaa mutta menkkoja ei näy.
Mulla alkaa menkat aina punaisella verellä, eikä millään ruskealla tuhrulla:cautious:o_O. Nooo riipasen huomenaamulla dpo14 vielä vikan testin jos tätiä ei näy. Näihin tunnelmiin. :ninja:
 
Täällä ollaan! Kuten jo aiemmin sanoin lähestyvä muutto sekoittaa tätä eloa enemmänkin...

Mulla menossa kp 22/26-30. Eilen ja tänään on ollut ovismaista kipuilua, mutta ei kai se enää näin myöhään ole...? Eilen oli kyllä halutkin huipussaan. (n):D
Minua on alkanut ärsyttämään tosissaan eräs asia tässä yrittämisessä. Tuntuu kuin meillä menis nuo halut ristiin miehen kanssa: aina kun minua haluttaisi hempeily ja peti puuhat niin hän on vastahakoinen ja sama toisin päin. Onko kellään muulla tällaista "ongelmaa"? Monesti minusta myös tuntuu että minä olen aktiivisempi tuolla saralla kuin mieheni. o_O

No nyt taas pakkaamisen pariin ja odottelemaan kierron loppumista. Tiedän jo nyt ettei ole tärpännyt... :(
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2018-2019

8EA24A31-6697-4BF4-A8F9-0A4B7A2F5EE7.jpeg

Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta ♡


Sarianne81 Dpo12 yk1
Angervo76
Bebek15 kp 22/26-30
Momon
Crushnik
Tiialiina83
Tiinaliina1 Dpo 14 tjot
Teac kp 7/27-30
Amanda82 kp2/34-36 yk1


PLUSSANNEET

Reetaleena
 
Kiva kuulla sinustakin Bebek15, päivitin tietosi. Kurjaa jos halut menee ristiin. Mun mies on aina valmiina, eli meillä se olen minä joka välillä valitsee nukkumisen.
Toivotaan kuitenkin että onnistuisi, joskus se on juuri se tärppikierto mitä ei yhtään usko että olisi ollut mahdollista onnistua(y) onnea muuttoon.

Pahoittelut Tiinaliina1:love:

Amanda82, myönnän olevani himotestaaja ja saan oireita jo pelkästä raskauden ajattelemisesta:p niin kauan se on jännää kun ei siitä tule stressiä..kun taas liiallinen stressi voi vaikeuttaa onnistumista.

Täällä oli eilen järkyttävät olo, masu heitti totaalisesti kärrynpyörää:sick: onneksi meni ohi kun pötköttelin jalat koukussa jonkusen aikaa. Huomenna testi jos ei vuoto yllätä ennen sitä. Ja nyt järkevinä siitä aamupissistä.
 
Tää olis varmaan iän puolesta parasryh kuumeilla ja joo, ehdoton himotestaaja olen.

Eli 37äiti. Ihana kamala vauvakuume. Tjot meininki, ei pitänyt enää kuumeilla, mutta viime kierron säikähdys sai aikaan valtavan pettymyksen. Eli kierto venyi ja sitten vasta kp38 alkoi vuoto. Mies ei oikein lämmennyt ajatukselle enää uudesta vauvasta, mutta sitten kuitenkaan ei ole kumit ollut koko kierrossa käytössä, niin oletan jotta on sitten kuintenkin ihan sama meininki . Mutta tässä kuussa saadaan ainakin jännittää. Oviksesta ei varmuutta. En ole testaillut. Olojen mukaan luulin olleen jo kp9-10, Mutta sitten samat oireet kp18-19. Jotta ehkä dpo 7 tai jopa 8. Nyt oon testaillut jo ihan noiden ekojen tuntemusten mukaan. Mutta koska menkkoja ei näy, saattaa olla jotta ovis ollut tuolloin myöhemmin.

Mun rivi on LaTiLa kp26/28-37 dpo7 tjot
 
Tervetuloa mukaan LaTiLa. Olet sitten saman ikäinen kun mä. Mä kuumeilen jo kuudetta. Monta lasta teillä on?Toivotaan että mieskin siitä lämpenee niin pääsette yrittämään kunnolla. Lisäilen sut listalle.
 
Viimeksi muokattu:
VAUVAKUUMEILIJAT 2018-2019

28520309-C664-4D4E-BAAA-52227D803F69.jpeg

Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta ♡


Sarianne81 Dpo12 yk1
Angervo76
Bebek15 kp 22/26-30
Momon
Crushnik
Tiialiina83
Tiinaliina1 Dpo 14 tjot
Teac kp 7/27-30
Amanda82 kp2/34-36 yk1
LaTiLa kp 26/28-37 tjot


PIINAILIJAT

Tiinaliina1 Dpo 14
Sarianne81 Dpo 12
LaTiLa Dpo 7

PLUSSANNEET❤

Reetaleena
 
Viimeksi muokattu:
LaTiLa, ihanaa että on toinenkin saman ikäinen joilla se vauvakuume vielä yllättää vaikka lapsia jo enemmän. Jännittää onnistuminen kun tosiaan mittarissa nyt jo vähän enemmän ikää ja mies tosiaan vaihtunut tässä matkalla nuorempaan:unsure:
 
Päivitellään vielä tännekin. Eli tänään oletettu dpo14 (kp 31/31-34) kuten listassa näkyykin, joka on normisti mun luteaalivaiheen tappi eli tädin pitäis saapua tänään.

Mut rupesin aamun negan jälkeen miettimään, et mitäs jos ovuloinkin myöhemmin, kun tuon oletetun oviksen seuraavana päivänä lähdettiin pojan kanssa ulkomaille 5 päiväksi ilman miestä siis ja joskus ovis "odottaa", jos elämässä on tohinaa tai stressiä. Näin ainakin mun kropassa. Eli kun tultiin takas ni mitä jos ovis oliskin ollut vasta sillon, eli 7 päivää sitten (n):rolleyes:. Sillonkin heilui peitot kyllä. Toi eilinen tuhru sopis siihen hyvin, -koska kiinnittymisvuoto.

Tämmösiä mietin.

Mahassa kyllä tunnelmoi sillai et nippailee ihan kunnolla. Ei oikein muita oireita just nyt. Paitsi lämmöt edelleen koholla 36.8-37.1°C. :geek:

Voiskohan kroppa olla tehny tommoset temput... mene näe ja koe:whistle:.
 
@LaTiLa tervetuloa:)

@Tiinaliina1 mielenkiintoinen tilanne. Pidän peukkuja. Itse en ole jaksanut lämpöjä mittailla. Milloin lämmöt yleensä laskee nega tai plussakierrossa?

@Sarianne81 mä jännään sun testiäo_O:)

Mä alan jo itsekin kallistuminen siihen että ehkä kuitenkin testaan ovulaation tässäkin kierrossa:eek::D eilen vielä vannoin että en.
Mutta kun se on niin jännää...ja vastapainoa tälle tyyyyylsälle alkukierrolle.
 
Täällä elää monet jänniä aikoja, tsemppiä ;)

Sain sittenkin oikeat ovulaatiotestit kotiin toimitettuna jo eilen eli päivässä reklamaation teosta, nopeaa toimintaa. Mukana oli vielä hyvitykseksi kuusi liuskaa kaupan päälle eli loppu hyvin kaikki hyvin siltä osin. Mulla tänään kp 11 ja testailin aamulla, tyhjää ympyrää tuo näytti.

Mä taidan olla tämän ketjun vanhin (38) ensimmäistä kertaa asialla oleva. Hui. Mä en silti vaan osaa pitää itseäni vanhana vaikka sitä varmasti näihin puuhiin olenkin :sneaky: Todennäköisesti muutama kuukausi tuloksetonta yritystä ja olen ihan hysteerinen ja pakkomielteinen tämän asian suhteen, mutta vielä tuntuu siltä että kyllä tämä tästä onnistuu.

Tästä yrittämisestä en ole kertonut kellekään, enkä kerro, kuin vasta sitten kun on konkreettista kerrottavaa. Haluan pitää asian ihan täysin meidän kahden välisenä, en halua mitään joko-joko -kyselyitä. Molempien vanhemmat ehkä luopuneet toivosta että meille jälkikasvua tulisi, eivät ole enää vuosiin kyselleet mitään. Ollaan oltu yhdessä 20 vuotta ja naimisissakin yhdeksän. Niin ne vuodet vierii, ja mitään vauvakuumetta ei ole tullut aiemmin. Ei ole välttämättä vieläkään mitään sen kummempaa kuumetta, mutta kyllä ajatus siitä että jäätäisiin kokonaan ilman lasta tuntuu pahalta.

Chrusnik kp11/26 (?), yk 2
 

Yhteistyössä