yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Täysin omaa napaa, pahoittelen.
Eli kävin tänään gynekologilla, koska menkat ovat edelleen tulematta.. kuulin jotain mitä en yhtään osannut odottaa. Ultran mukaan munasarjani ovat täysin lepotilassa joten En ole ovuloinut viime kuussa enkä ole ovuloimassa nytkään vaikka testitikkuun viivaa sain. Tehtiin myös raskaustesti ja en ole raskaana.
Lääkärin mielipide oli että odottelen nyt rauhassa yhdet kuukautiset ja yrityksen voi sitten aloittaa. Sanoi että minipillereiden jälkeen kierto voi tasaantua kolmisen kuukauttakin:cry: lääkäri ei osannut sanoa miksi be haamut raskaustesteihin sain, mutta ilmeisesti olivat vain viallisia testejä

Aloitamme koko homman alusta ja yk 1 koska raskautuminen viime kuussa ei ollut mahdollista.

Olen helpottunut että jotain kuitenkin selvisi, toivottavasti uusi kierto käynnistyy pian, en millään jaksa odottaa että pääsemme yrittämään.

Käyn teitä täällä silti tsemppaamassa, toivon kaikille paljon plussatuulia..älkää luovuttako:love:
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2018-2019

CD0D5723-48B8-4AB7-8F83-F5041B599064.jpeg

Nimimerkki kiertopäivä yrityskerta



Sarianne81 yk1
Angervo76
Bebek15 kp 33/26-30
Momon
Crushnik
Tiialiina83
Tiinaliina1 tjot
Teac kp 16/27-30
Amanda82 kp 17/34-36 yk1
LaTiLa
Äippis


PIINAILIJAT


LaTiLa Dpo 18
Crushnik Dpo 10
Momon Dpo 8
Teac Dpo 5
Tiialiina83 Dpo 3



PLUSSANNEET

Reetaleena
 
Viimeksi muokattu:
Tiinaliina1, olen todella helpottunut, varmasti hyödynnellään:LOL:
Momon, nyt ei saa luovuttaa, ihan hyvin sieltä voi tulla vahva plussa..Mä peukutan sulle(y):love:
Crushnik, olen pahoillani negasta, mutta toivoa on vielä että muuttuu plussaksi.
Tiialiina83, toivotaan että tämä on teidän kierto:love:
 
@Tiialiina83 hyvä jos kipeytyy!! Ei kai sitä voi kuvitella. Mulla ei kipeydy vaikka yritän kuvitella:LOL:
Tein tänään dpo8 ovulaatiotestin ja näytti haamua. Ihan mielenkiinnosta.Voi jtn edes testata.:barefoot:

@Sarianne81 hyvä kun kävit lääkärissä! Toivotaan että käynnistyy pian.:love:
Kiitos. Mä yritän ajatella positiivisesti...ei tää negastelu muuta kun pilaa päivän.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiialiina83
  • Kuka se kysyi ovulaation tikuttamisesta? Tässä muistinvirkistystä (ainakin itselle); "LH:n pitoisuus nousee virtsassa noin 24 tuntia ennen ovulaatiota, tässä on kuitenkin voimakasta vaihtelua ja LH saattaa kohota 16 -48 tuntia ennen ovulaatiota. Tämän vuoksi, jos raskaus on toiveena on syytä olla yhdynnässä välittömästi positiivisen tuloksen jälkeen. Kun testiviiva piirtyy saman vahvuiseksi tai voimakkaamman väriseksi kuin kontrolliviiva on tulos positiivinen eli LH huippu on havaittu ja ovulaatio tapahtuu noin 16-48 tunnin kuluttua. Ennen positiivista tulosta viivan vahvuus saattaa voimistua päivä päivältä ennen positiivisen tuloksen saamista."
Eli tämän mukaan mun oviksen pitäis tapahtua NYT jotta mulla olis mitään toiveita raskautua tästä kierrosta. Jos ovisplussa tulis vaikka huomenna ja siitä vielä 48h ennenku ovis tapahtuu ni morjes...

Alko taas ärsyttää. Saamarin google
 
Lisää omaa napaa liittyen äskeiseen tekstiin..

Mietein tässä kun oon testannut tänään kolme kertaa ovista ja tässä kuva, ylimpänä aamuinen ja alimpana äsken testattu, https://aijaa.com/KNBeeK että jos olisin kumminkin missannut kaks päivää sitten sen LH huipun kun testasin vaan aamulla jolloin viivat oli melkein yhtä tummat. Ton äskeisen tekstin myötä tuli vaan mieleen, koska nyt juilii aivan samperisti...josko se ovis onkin nyt parhaillaan eli 48h testin jälkeen(n):rolleyes:. Nyt on kp13 tai 14...

Jännää tää kun yrittää ottaa selville missä mennään. Mitä mieltä ootte?
 
@Tiinaliina1 tuo sun laittama teksti kuvaa oikein hyvin tätä raskaaksi haluamista. Tee näin niin tulet raskaaksi, mutta ehkä et sitten kumminkaan tule, mutta yritä nyt kumminkin. Tämä on haastava laji, kun ei ovis tikkuihin voi luottaa ja raskaustestitkin haamuilee :poop:
Jep...tässä voit juosta maratonia pääsemättä kuitenkaan perille. Ja jotkut pääsee perille juoksematta. Elämää se vain on:rolleyes::cautious:
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2018-2019


7D2E8EB2-9E11-4CE5-84E5-A3BBCF199515.jpeg

Nimimerkki kiertopäivä yrityskerta



Sarianne81 yk1
Angervo76
Bebek15 kp 34/26-30
Momon
Crushnik
Tiialiina83
Tiinaliina1 tjot
Teac kp 17/27-30
Amanda82 kp 18/34-36 yk1
Äippis


PIINAILIJAT


Crushnik Dpo 11
Momon Dpo 9
Teac Dpo 6
Tiialiina83 Dpo 4



PLUSSANNEET

Reetaleena
 
Moikka,

Vaikka mun piti olla testaamatta ja stressaamatta. Niinhän mä menin tänään ostamaan ovulaatiotestejä apteekista. Tosi vaikea olla ajattelematta mahdollista tulevaa raskautta ja vaavia. Kun tehtiin päätös että pikkunen voisi tulla niin mä oon kokoajan vaan miettinyt sitä :D. No pakko tietty oli testata. Negaahan se näytti :D. Mulla pitäis olla ovulaatio ens viikon ti-to aikana. Eli varmaan pitäis alkaa peitto heilumaan päivittäin su alkaen :D...
 
@Sarianne81 onnea! Ei onneksi tarvinnut kauaa odotella.

@äippis Tiedän nuo ajatukset. Me olemme toivoneet raskautta alkuvuodesta asti. Edelleen asia on kokoajan mielessä. Tosin viikko kuukaudesta menee synkistellen kun menkat alkaa. Ja nyt jo pelottaa onnistuuko enää ollenkaan...koska ikää on.

On: Nyt dpo 9. On niin kovat menkanalkujomotukset että taitaa alkaa pian. Silloin jää kyllä luteaali aivan liian lyhyeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: äippis
Yks kaveri kertoi tänään, että ihmiset joilla on pidempi kierto odottaa normaalisti kauemmin vauvaa eli ts menee yliajalle. Onkohan tuossa perää? En oo koskaan ennen kuullu. Mun kohdalla kyl sopii kuvaukseen...

Onks täällä ketään jolla kierrot heittelee 28-34 niinku mulla? Miten tämmönen ihminen tietää koska ovuloi jollei tikuta:unsure:
 
Tiettekö mä oon nyt ovulaation epämääräisyyden vuoksi ajatellut, etten ressaa tässä kierrossa ja hillitsen sisäisen himotestaajani:oops:. Mulla on tasan yks r-testi laatikossa ja se saa riittää JOS menkat ei ala ajallaan. :whistle:

Okei saatan kuluttaa noita ovistestejä kyl vielä viikon pari varmuuden vuoksi:whistle::rolleyes::ROFLMAO:

Mahdankohan onnistua:cautious:
 
@Tiinaliina1 mullakin on pitkä kierto 30-36 päivää. Joskus on tainnut olla vain 28päivää. Mulla oletetussa ovulaatiossa on tullut viime vuodet selvät limat.. Mutta nyt mä oon saanu ne katoamaan. Elämäni on miettimistä, että ovuloinkohan jo, vai just nyt vai onko vasta tulossa. Sitten kahden viikon päästä mietin, että pitikö raskaustesti jo tehdä, tekisinkö sen nyt vai odottaisinko huomiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Kiitokset, tosiaan aivan ihanaa että kroppa vielä toimii.. ja yritys voi nyt viimein käynnistyä.. ja enpä olisi uskonut sanovani tätä:LOL:. Ihanaa kun vuotaa kunnolla.

Tiinaliina1
, parempi testailla useammin ettei vaan mene ohi. Eikö sulla ollut jo ihan vahva viiva jo?

Momon, itselläni kanssa kovat ovulaatiokivut, viime kuussa en mitään tuntenut mutta ovistikkuun tuli silti jo vahvempaa viivaa, tasapaksua en silti saanut. Koska meinaat testailla?

Äippis, tärppionnea sinne(y)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äippis
@Sarianne81 hienoa että asia ratkesi lopulta. Nyt sitten vaan laitatte tuulemaan ;)

Arvatkaapas, tein aamulla (dpo 12) raskaustestin ja haaleaa viivaa se näytti!! Ei toki kannata vielä riemastua, voi olla kemiallinen tai mikä vaan, mutta näyttää se ainakin että jotain yrittää tapahtua. Olo on enemmän kuin pölähtänyt. Menkat on tehneet tuloaan pari päivää ja pientä tuhrua on tullut toissapäivänä ja eilen (mitä ei yleensä tapahdu tai korkeintaan pari tuntia ennen kuin alkaa oikeasti). Eilen olin ihan varma että nyt ne alkaa, merkkasin jo Flo:hon ja googlettelin akupunktioklinikoita, että jos sellaista yrittäisi lyhyen kierron tasaamiseen kun joillakin se on auttanut.

Kun vuoto ei ollut aamullakaan alkanut niin päätinpä hetken mielijohteesta tehdä testin kun avattu paketti löytyi keskiviikon jäljiltä. Kyllä siinä tukka nousi pystyyn kun haalea viiva alkoi piirtyä. Haalea mutta ihan selvä viiva kuitenkin, keskiviikkoaamuna ei näkynyt vielä yhtikäs mitään. Tuli oikeasti puun takaa, en ole hetkeäkään uskonut tärppiin tässä kierrossa. Toki edelleen on tunne, että voi holahtaa hetkellä millä hyvänsä. Päivä kerrallaan siis tässä vaiheessa. :barefoot:
 

Yhteistyössä