Ylipainoiset: Voitteko te katsoa itseänne peilistä ylpeänä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
teidän läskien miehethän voi ostaa purkin silavaa ja vetää sinne. Melkein sama homma kun vetäis vaimoaan.
Tai laihojen miehet ostaa laudan ja nussia sitä reikää siinä laudassa, sama asia kuin nussisi vaimoaan. OIKEESTI, OLETKO VAJAA?????? Todella paha olo sulla ainakin on, kun noin ottaa toisten kilot päähän :eek:
:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lode84, enkä mä haluaisi sun kroppaa. Suora pötkylä, ei vyötärön kaarta eikä lantion kaarta.

Bmi 21 ja kurvia löytyy
Mä taas viihdyn oikein hyvin kropassani, en vaihtaisi mihinkään =) . Jos tämä aihe taas mitenkään edes lihavuuteen liittyy...
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla ystäviä paljon. Kyllä enemmän saavat huomiota pulskat ja kauniit kuin laihat ja laudat ja rumat. Ihanne tietenkin normaalipainoinen ja kurvikas ja kaunis.
ai laiha on automaasesti lauta ja ruma? :LOL: on taas jollain ihrapyörykällä luulot
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Toi kuvan kroppa oli ihan kuin meikäläisen. Ja voin sanoa, että kaupaksi käy =)
paremman puutteessa ;)
Naiselle pitää olla muotoja. Suurin osa miehistä koon 40 seksikkäinpiä. Harva kiinnostaa laiha lauta, ei siinä ole mitään naisellista. Ja se, että naisella on muotoja, ei tarkoita läskiyttä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla ystäviä paljon. Kyllä enemmän saavat huomiota pulskat ja kauniit kuin laihat ja laudat ja rumat. Ihanne tietenkin normaalipainoinen ja kurvikas ja kaunis.
ai laiha on automaasesti lauta ja ruma? :LOL: on taas jollain ihrapyörykällä luulot
Olen bmi 21, valitan. Aika harvoin LAIHALLA on muotoja... Toki voi laiha olla kaunis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla ystäviä paljon. Kyllä enemmän saavat huomiota pulskat ja kauniit kuin laihat ja laudat ja rumat. Ihanne tietenkin normaalipainoinen ja kurvikas ja kaunis.
ai laiha on automaasesti lauta ja ruma? :LOL: on taas jollain ihrapyörykällä luulot
Yhtälailla ylipainoosen automaattisesti oletetaan olevan ruma. Ja tuo ihrapöyrykkähän olikin todella nätisti sanottu. Tai sitten ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla ystäviä paljon. Kyllä enemmän saavat huomiota pulskat ja kauniit kuin laihat ja laudat ja rumat. Ihanne tietenkin normaalipainoinen ja kurvikas ja kaunis.
ai laiha on automaasesti lauta ja ruma? :LOL: on taas jollain ihrapyörykällä luulot
Mun mielestä laiha = lauta ja ruma. Hoikka sitten taas on asia ihan erikseen.
 
Haluaisko joku kertoa että miksi naisen pitää olla hoikka jotta joku voisi häntä oikeasti haluta/rakastaa mutta mies saa olla minkälainen vain? Mistä johtuu että naisen ei oleteta haluavan vain lihaksikkaita, komeita ja pitkiä miehiä mutta miesten naismaku on määritelty hyvinkin tarkkaan ja siitä ei voi poiketa?
 
tyttöjen äiti
En ole ylipainoinen, mutta mieheni on puhunut, että jotkut naiset ovat seksikkäimmillään hiukan pyöreänä....ja oikeesti, ne muut asiat ja rakkaus on tärkeämpiä. Ulkonäkö on kuitenkin katoavaista.
 
En voi sanoa.sille asialle yritän tehdä parasta aikaan muutosta että hyväksyisin ITSE ITSENI paremmin tai sen alastoman kuvani!
Miehille olen aina kelvannut 30kg sitten ja nyt. :D
Myös seksi sujuu ongelmitta mieheni kanssa eikä läskit ole koskaan haitanneet tunnelmaan virittäytymistä ja sitä tapahtuu ihan kiitettävästi joten siinä mielessä ei huolta! :whistle:
 
Annatteko te naiset oikeasti kilojen määrittää sitä, tunnetteko itsenne seksikkäiksi? Saati kauniiksi??

Kyllähän ihminen on osiensa summa, ei läskit reidet kumoa kaunista naamaa eikä paksu tukka vie pois aknearpia.. Tällaiset ketjun voisi yhtälailla tehdä aiheesta, voiko nainen jonka kengännumero on yli 39, olla kaunis?? Tai voiko tummahiuksinen nainen olla seksikäs?

Paino on vain yksi tekijä siinä, millaiseksi ihminen itsensä kokee ja millaisen kuvan antaa itsestään. Yhtälailla varmaan ne miehet, joiden mieliteoista tässä myös on väännetty, ovat yksilöitä siinä, mitä kokevat seksikkääksi ja mikä heidän hormoninsa saa hyrräämään..

 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Haluaisko joku kertoa että miksi naisen pitää olla hoikka jotta joku voisi häntä oikeasti haluta/rakastaa mutta mies saa olla minkälainen vain? Mistä johtuu että naisen ei oleteta haluavan vain lihaksikkaita, komeita ja pitkiä miehiä mutta miesten naismaku on määritelty hyvinkin tarkkaan ja siitä ei voi poiketa?
Itse taas saan tästä (ja aiemmista) ketjuista kuvan, että miehille ei kelpaa hoikat naiset. Pitäisi olla hiukan pyöreä (=kurvikas), että näyttäisi naiselle ja miehet kiinnostuisivat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Niskavuoren Nuori Emäntä:
Annatteko te naiset oikeasti kilojen määrittää sitä, tunnetteko itsenne seksikkäiksi? Saati kauniiksi??

Kyllähän ihminen on osiensa summa, ei läskit reidet kumoa kaunista naamaa eikä paksu tukka vie pois aknearpia.. Tällaiset ketjun voisi yhtälailla tehdä aiheesta, voiko nainen jonka kengännumero on yli 39, olla kaunis?? Tai voiko tummahiuksinen nainen olla seksikäs?

Paino on vain yksi tekijä siinä, millaiseksi ihminen itsensä kokee ja millaisen kuvan antaa itsestään. Yhtälailla varmaan ne miehet, joiden mieliteoista tässä myös on väännetty, ovat yksilöitä siinä, mitä kokevat seksikkääksi ja mikä heidän hormoninsa saa hyrräämään..
AMEN. Löytyy palstalta fiksujakin, onneksi.

 
hoikka ja kaunis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla ystäviä paljon. Kyllä enemmän saavat huomiota pulskat ja kauniit kuin laihat ja laudat ja rumat. Ihanne tietenkin normaalipainoinen ja kurvikas ja kaunis.
ai laiha on automaasesti lauta ja ruma? :LOL: on taas jollain ihrapyörykällä luulot
Olen bmi 21, valitan. Aika harvoin LAIHALLA on muotoja... Toki voi laiha olla kaunis.
Sairaalloisen laihoilla ei ole muotoja mutta hoikilla yleensä kyllä. Ei tarvitse mennä ääripäästä toiseen.

Mun bmi on 20 ja kyllä mulla on oikein kaunis pyöreä peppu ja tissitkin löytyy. Lantio. Ja muutonkin muodot, en ole tikku. Ja kehuttu yhdeksi kauneimmista naisista mitä maa päällään kantaa ja olenpa vielä kaunis sisältäkin.

Ja tämä ei nyt hyvät naiset ole itserakkautta vaan hyvää itsetuntoa.

On olemassa siis muunkin laisia kun sairaalloisen lihavia ja sairaalloisen ylipainoisia. Itse en tuntisi itseäni kauniiksi kummankaanlaisena.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin :
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Haluaisko joku kertoa että miksi naisen pitää olla hoikka jotta joku voisi häntä oikeasti haluta/rakastaa mutta mies saa olla minkälainen vain? Mistä johtuu että naisen ei oleteta haluavan vain lihaksikkaita, komeita ja pitkiä miehiä mutta miesten naismaku on määritelty hyvinkin tarkkaan ja siitä ei voi poiketa?
Itse taas saan tästä (ja aiemmista) ketjuista kuvan, että miehille ei kelpaa hoikat naiset. Pitäisi olla hiukan pyöreä (=kurvikas), että näyttäisi naiselle ja miehet kiinnostuisivat.
En mä vaan. Kylläkin monet tuovat esille sen että on miehiä jotka aidosti haluavat pyöreitäkin naisia en katso sen kuitenkaan tarkoittavan sitä etteikö olisi olemassa miehiä jotka syttyvät hoikemmista naisista myös? Harvoin pelkkä paino määrittelee sitä kuka on haluttava ja kuka ei.
 
tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja hoikka ja kaunis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla ystäviä paljon. Kyllä enemmän saavat huomiota pulskat ja kauniit kuin laihat ja laudat ja rumat. Ihanne tietenkin normaalipainoinen ja kurvikas ja kaunis.
ai laiha on automaasesti lauta ja ruma? :LOL: on taas jollain ihrapyörykällä luulot
Olen bmi 21, valitan. Aika harvoin LAIHALLA on muotoja... Toki voi laiha olla kaunis.
Sairaalloisen laihoilla ei ole muotoja mutta hoikilla yleensä kyllä. Ei tarvitse mennä ääripäästä toiseen.

Mun bmi on 20 ja kyllä mulla on oikein kaunis pyöreä peppu ja tissitkin löytyy. Lantio. Ja muutonkin muodot, en ole tikku. Ja kehuttu yhdeksi kauneimmista naisista mitä maa päällään kantaa ja olenpa vielä kaunis sisältäkin.

Ja tämä ei nyt hyvät naiset ole itserakkautta vaan hyvää itsetuntoa.

On olemassa siis muunkin laisia kun sairaalloisen lihavia ja sairaalloisen ylipainoisia. Itse en tuntisi itseäni kauniiksi kummankaanlaisena.
On kyllä HYVÄ itsetunto. Mun mielestä menee jo ehkä överiksi toi "mitä maa päällään kantaa"...täällä on hei kuitenkin aika paljon porukkaa. Että jos nyt vaikka rajoitat ton pelkkään Suomeen, niin kuulostaa vähän realistisemmalle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja hoikka ja kaunis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla ystäviä paljon. Kyllä enemmän saavat huomiota pulskat ja kauniit kuin laihat ja laudat ja rumat. Ihanne tietenkin normaalipainoinen ja kurvikas ja kaunis.
ai laiha on automaasesti lauta ja ruma? :LOL: on taas jollain ihrapyörykällä luulot
Olen bmi 21, valitan. Aika harvoin LAIHALLA on muotoja... Toki voi laiha olla kaunis.
Sairaalloisen laihoilla ei ole muotoja mutta hoikilla yleensä kyllä. Ei tarvitse mennä ääripäästä toiseen.

Mun bmi on 20 ja kyllä mulla on oikein kaunis pyöreä peppu ja tissitkin löytyy. Lantio. Ja muutonkin muodot, en ole tikku. Ja kehuttu yhdeksi kauneimmista naisista mitä maa päällään kantaa ja olenpa vielä kaunis sisältäkin.

Ja tämä ei nyt hyvät naiset ole itserakkautta vaan hyvää itsetuntoa.

On olemassa siis muunkin laisia kun sairaalloisen lihavia ja sairaalloisen ylipainoisia. Itse en tuntisi itseäni kauniiksi kummankaanlaisena.
On kyllä HYVÄ itsetunto. Mun mielestä menee jo ehkä överiksi toi "mitä maa päällään kantaa"...täällä on hei kuitenkin aika paljon porukkaa. Että jos nyt vaikka rajoitat ton pelkkään Suomeen, niin kuulostaa vähän realistisemmalle.
Siis voi vee!! En mä ole noin sanonut. Vaan mieheni ystävä. Ja onhan toi nyt liiottelua mutta niin hän sanoi. Maailmassa kauniita naisia paljon. Mutta koen itsekkin olevani kaunis en aijo sitä häpeillä.
Minkä mä sille mahdan mitä joku mulle sanoo?? Vai oisko pitänyt sanoa että: "Älä vittuile hintti" (sisäpiirijuttu)
 

Yhteistyössä