YLIVIESKA, KALAJOKI -LÄHIALUEITTEN PINO

Päivää tännekin!

Ulkoota tultiin tossa joku aika sitten, tehtiin tosi heeno lumiheppa. Ruuanlaittoon pitäs alkaa ku neljältä ois poikien vienti luistelukouluun. Sain houkuteltua kaverin pojalle mukaan tonne luistelemaan niin jos se pikkasen paremmin innostais.

Jassoo, jokos se HIPSUKKA on lähteny synnyttelemään kun ei oo kuulununna mittään.

Vois tässä jorista vaikka kuinka mutta nyt on pakko syöttää neiti ja alkaa laittaa ruokaa että joutuuki johki.

Palataanpas astialle! :D
 
Tässä ihan pikaisesti.Meillä toivon mukaan Oton flunssa menossa jo ohi.Ainakin viimeyö oli paljon parempi jo.Miehen sitten laitoin olohuoneeseen nukkumaan että edes toinen meistä jaksaisi töitäkin tehdä.Nyt mies on vanhusten kanssa Kannuksessa.Saatiin ihme kyllä tuo ukkokin lähtemään.Sen kai oli hieman pakko kun viinaa pitää saada ja sitä ei sille kukaan tuo_Ovat olleet jo puolisentoista tuntia joten varmaan tässä tunnin sisään tulevatkin.Sitten aika pian onkin miehellä navetointi aika.Mua ei ole kuin tänään ja viimeyönä kipeästi supistellut pari kertaa.Väsyttää vain hieman.Ihmeen vähän silti.Suihku tuossa äsken piristi kummasti.Oli niin ihana käydä suihkussakin kun ukko ei ole kokoajan marisemassa että taasko se meni suihkuun on se kumma kun ei rauhassa saa olla yms...Ottokin sitten viimein suostui nukkumaan ja onkin nyt nukkunut reilun tunnin joten ei varmaan enään kauaa nuku.Voipi olla että jää ainoaksi päikkäriksi kun meni taas niin myöhään.Mahottoman kuuloinen yskä pikkuisella vain.Mutta muuten jaksaa touhuta entiseen malliin.Miehelläkin yskä tuntuu vain pahenevan,että saas nähdä iskeekö tauti meikäläiseenkin vai pääsenkö kuin koiraveräjästä.Ainakin Ottoa odottaessa tuntui että vastustuskykyni vain parani.Ei oikein jaksa ruokaakaan tehdä.Tuolla olisi miehen eilen ostaman valmis pitza jos sen lykäisin vain uuniin.En vielä kuitenkaan kun olisi kiva syödä samaan aikaan kuin kultakin.Mutta saas nyt nähdä.Mää meenkin tästä nyt hetkeksi lepäileen kun kerrankin on siihen mahdollisuus.
 
hennis
No niin kyläreissu tehty. =) Hannee jos ei oo mitään tekemistä tuu käymään iltasella. meillä isi siellä muuttamassa sitä siskoaan niin tulee vasta ilalla kotia. =) Aurii joko oot synnyttämässä?? =)
 
hennis
Huomenta mammat! =) kahvia tässä nautiskelen kun isäntä kokkaa aamiaista tuolla keittiössä. :p =) Neiti jo ehti puuron syyä. Vein muuten eilen vanhoja paistinpannuja kierrätykseen kauppaan ja ostin uuden kattilan =) . Yks pannu oliki opiskeluaikanen joten aikansa elänny siis jo. =) Mutta eipä tässä sen kummempaa Palaamme juttuloiseen taas. Hannee joko isäntä on kotevunu? aurii koitahan jaksella siellä! :hug: =)
 
Hyvää päivää! =)
Missäsköhän Auri eiku hipsukka on?Onko synnyttämässä jo.Ei ole periin päivään kuulunut mitään!Onko joku muu kuullut?

Tässä justiinsa syötiin.Laiskana kuoripottuja keitin ja kalapuikkoja laitoin ja valmis pussista tillikastikettakin :ashamed: No mutta viimeyö olikin taas pahempi.Otto on muuten päivällä kun mitään ei oliskaan mutta sitten yöllä kauheaa yskimistä.Hampaitakin taitaa tehdä kun kahdessa kohtaa jo havainnut sellaista että kuukauden sisään varmasti puhkeaa.Ne ensimmäiset hampaat tulikin ihan varkain ja nää onkin sitten tiukemmassa.

Pyykinpesukone laulaa ja Otto on nyt kävelytuolissaan ja sellaista koiraa jossa on pyörätkin niin siinä samalla vetää perässään ja naureskelee.

Ulkona sataa räntää ja mies on hommissa kuinkas muutenkaan.Otto on nyt ysin jälkeen kun sitten päätettiin yö niin nukkunut 30min... :/ Mies oli apuna viimeyönä kun mua taas supisteli niin että oikein itku pääsi joka lisäsi vain supistelua.No mutta nyt päivällä on taas ollut hiljaista siltäkin rintamalta.Tosin eipä ole vaavelikaan kauheasti minuu muistanut.Jospa silläkin oli niin levoton ja rankka yö että on tuutuumassa.Toivoa sopii että aloittaisi pian liikehdinnän etten mie taas huolestu.Onneksi en enään niin nopeasti huolestu kuin Ottoa odottaessa.

Joopa joo.Jos menisi tuonna lattiatasolle Oton kanssa hetkeksi ja jos vaikka saisin päiväunille edes puoleksi tunniksi taas tuossa hetken päästä.

Mukavaa lauantaipäivän jatkova vain kaikille! :wave:
 
Täällähän minä ähisen edelleenkin mahani kanssa! :wave: \|O

On ollut niin kiire mukamas pari päivää ettei ole ollut muka aikaa kirjoitella. :ashamed:

Täällä ei siis mitään uutta, vauva on rauhoittunut kovasti viime päivinä, pitää ihan tosissaan kuulostella että tuntee liikkeitä. Hikka nyt on joka päivä useasti niin tietää että hengissä se pieni on vielä :/ Kaipa se on tyyntä myrskyn edellä, toivottavasti...

Syötiin just pitkästä aikaa makaronilaatikko mihin olin sulattanut liemen sekaan vihtreää koskenlaskijajuustoa :p annoin sen olla uunissa pari tuntia niin tuskinpa on haittaa vaikka olikin ns tuorejuustoa..

Hallitus lämmitti tuossa just saunan, pitäis varmaan minun kohta lähteä sinne kun ei enää kestä kovin kuumia löylyjä.

Eipä täällä mitään uutta, Hennis kuulin että ootte Hannen kanssa lähdössä rimpsalle viikonloppuna ;) Pitäkäähän hauskaa munkin edestä, ens kesänä voi lähteä teille matkaan jos vaan huolitte :wave:

Mutta palataampas taas siihen jutteloiseen :D
Mutta luppaan ja vannon kautta kiven ja kannon että käyn pistään teille tänne viestiä heti kun tuntuu että synnäri kutsuu.. =) Toivottavsati pian! \|O
 
hennis
Joo niin olis tarkotus mennä ripsalle tosiaan Hannen kans. ;) Joo tuu ihmeessä mukaan ens kesänä sitte voidaan mennä vaikka tonne Merisärkkälle kattoon jotain hyvää bändiä. =) B) Ootan jo innolla sitä ripsalle pääsyä ;) Juu kiitos Hanne muuten kahvista =) ja korput oli hyviä kans :p ei tuu monestikkaan ostettua niitä kotia. =) Hipsukka täytyy koettaa kävästä tässä ennen kun lähet synnyttään jos ei ihan äkki lähtö tule. =) Mutta eipä tässä sen kummosempaa palataan juttuloiseen taas. :wave: ;)
 
mää täällä vain luen kateellisena kun toiset pääsee vähän vapaalle!Mää kun en oo käynyt missään sitten 2002 jolukuun :'( voi voi...no itsepä olen itseni tähän tilaan laittanut ja saan siitä siis myös kärsiä.

Nyt on muutenkin jotenkin pieni masennuksen poikanen.Sitä se teettää kun ei moneen päivään ole päässyt ulkona käymään ja sitten kun kalvaa vielä synnytyskin.Siis lähinnä että tosiaanko tässä yksin synnyttämään joutuu.Jotenkin sellainen olo että kunnasta ei apua moiseen ongelmaan ole.Sanovat vain että olisi asia pitänyt ajatella ennen kuin alkaa kakkosen tekoon.
 
hennis harmaana
sartsukka no voi hyvänen aika ei voi muuta sanoa on siinä kans kunta :kieh: \|O koita jaksaa kyllä se siitä =) :hug: onhan meillä se mammatapaaminen sitte keskiviikona siinä taas vaihtelua sullekki. =) Mutta eipä tässä sartsukka koita pärjäillä täällä me ollaan niin saa purkaa tuntemuksia. :hug: =) :flower:
 
hennis
Huomenta mammat! =) Hyvin nukutti =) Isäntä kokkaa taas aamiaista :p =) Oottakos menossa laskiaismäkeen tänään? Mullois kouluhommia vähä ja sitte vaan öllöttelyä ja SM-hiihtojen kahtomista. Palaamme juttuloiseen taas! =) :wave: B)
 
huomenta päivää!

Otto on kävelytuolissaan ja mä venaan miestä navetasta.En varma ole meneekö navetasta suoraan kaverilleen niiden aurotallin ovea korjaa jonka tuuli irrottanut.Toivon että tulisi syömään mein kanssa aamupalaa.

Otto nukkui ihan hyvin yönsä.Puolikuudelta heräsi ja sitten valvottiin tunti ja mentiin uudelleen pariksi tunniksi.Meillä miehen kanssa molemmilla oli kaamea päänsärky silloin.No nyt ainakin mun päänsärky helpottanut ja kaamea nälkä mutta ku haluisi syödä aamiaisen miehen kanssa yhdessä.

Joo toivottavasti oli vain hauskaa minunkin puolesta teillä jotka eilen pääsitte vähän viihteelle.Mää sain eilen illalla kaikenlisäksi taas kaamean kohtauksen kun alkoi tekeen mieli suklaata,riisipiirakkaa jonka päällä maksamakkaraa ja juustoa.Sitten teki mieli siideriä ja muutenkin vain vähän vapaalle.Mutta kun ei.Tottakai sitten tuli paha mieli kun tuntuu että tosiaan saa yksin synnyttää.Mietein jo että synnytän kotona. :/

Tänään toivon mukaan miehellä ei liikoja hommia olisi jos kävis katsastamassa Kokkolassa sen uuden abc:n.Laskiaispullaakin voisi tehdä.Ongelmana vain on että mantelimassaa en ole menneellä viikolla onnistunut löytämään mistään että kaippa se pitää vain hilloon tehdä.Mutta kumpaan.Vadelmaan vai mansikkaan :/
 
hennis
Juu ollaan menossa Hannen kans ens viikonloppuna sinne viihteelle kun Hannella isäntä kotona niin on amma sitte neitillä ja meijän neiti menee isin kans vissiin Nivalan mummolle ja ukille. =) Niin sehän ois yks vaihtoehto synnyttää kotona. :/ laita vadelmaa laskiaispulliin :p
 
Hyvää huomenta!!Kukas on laskiaismäkeen menossa? =) Meillä isäntä menee isompien muksujen kans,minä taidan tyytyä vain kuopuksen kanssa ulkoileen,täällä on oikee laskiaistapahtumakin tuolla mmäenlasku paikalla!! =) =) Hennis:Oletko itse harrastanut kilpahiihtoo? ;) Mäkin tykkään seurata,eilen olikin mielenkiintoinen miesten viesti! =) Olen itsekin penskana hiihtänyt jonkin verran kilpaa ;)
 
hennis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2005 klo 09:42 smurffiina kirjoitti:
Hyvää huomenta!!Kukas on laskiaismäkeen menossa? =) Meillä isäntä menee isompien muksujen kans,minä taidan tyytyä vain kuopuksen kanssa ulkoileen,täällä on oikee laskiaistapahtumakin tuolla mmäenlasku paikalla!! =) =) Hennis:Oletko itse harrastanut kilpahiihtoo? ;) Mäkin tykkään seurata,eilen olikin mielenkiintoinen miesten viesti! =) Olen itsekin penskana hiihtänyt jonkin verran kilpaa ;)
joo oon harrastanu ja sisarukset kans mua kaks vuotta nuorempi sisko hiihti ihan hopasompa tasolla. Nykysyin kaks tenavaa hiihtää omaksi huvikseen vaan =) =)
 
No niin nyt on käyty laskemassa mäkeäkin tai siis isäntä ja isommat muksut, ;) minä tyydyin kuopuksen kanssa vain käveleskeleen!Kyllä oli sitten upea ilma parempaa ei olisi voinut edes toivoa!!Nyt porisee hernekeitto liedellä... :p oma tekemä se parasta on!! =) =)
 
PamBoo
Piha-aurinkoa on otettu meilläkin koko porukan voimin. Poikien kans kolattiin, lapioitiin, pyörittiin lumi"kukkulaa" alas ja kun mies pikkuzetorilla pukkasi raskaampia lumia vedin veljeksiä rattikelkan kyydis. Sitä sais tehdä kaiket päivät mut äitimuulilla rupee ottaan henkeen. Sitten maistui ruokakin kynttilän valos (esikoisen keksintö piiiitkästi jälkeen joulunpyhien hoksasi, että se vasta hauskaa kun pimiäs syödään, onneks suostui kuiteskin kynttilänvaloon) Nyt mies yrittää ruokanokosia, mut muksut leikkii isänsä päällä pomppurataa...rupeaa kuulostamaan siltä että on aika lähteä mummulaan kyläilemään Menomatkalla pikku-ukot sammuu ja tulee ne vastentahtoiset päikkäritkin sitten otettua (vähän iltapuoles höm mutt meil mennään yöunille vasta 10 mais..) Mukavaa illanjatkoa jos joku täällä vielä näin illansuus käyp =) *NONNIIIN POJAAAAT NYT LÄHETÄÄN!!!*
 
Iltaa tännekin!

Laskiaissunnuntai vierähti Raahessa vieraissa, käytiin neitin kanssa mummun ja papan luona sekä tädin luona. Nyt molemmat lapset nukkuu. Esikoiselle pitäis käydä laittamassa rahaa tyynyn alle kun hammas irtos tänään, ei tahtonu saaha unta kun jänskätti ku hammaskeiju tulee yön aikana käymään. :D
On se vaan niin ihanaa ku isäntäki tulee huomenna kotio. Näin sitä osaa arvostaa toisen läheisyyttä ja kotona oloa kun on välillä poiskin. Eilen oli mukamas niin ikävä että ihan kyynel poskelle vierähti, mutta huomennapa taas näämme... ;)

SARTSUKKA Jokos teillä räkätauti on alkanu hellittään? Niin, ei me nyt viikonloppuna siellä rimpsalla oltu, ku ois tarkotus Henniksen kanssa ens viikolla mennä käväseen. En ookaan neitin syntymän jälkeen vielä käyny ku Henniksen kanssa yhtenä iltana pizzalla jonka jälkeen käytiin yhellä (kotona takas olin puolen yön aikaan ku tuli niin ikävä pikkuneitiä). :D Johan nyt on perrrrjantain tangomarkkinat jos kunta ei ala pojalle hoitajaa järkkäämään että pääsisitte yhessä miehen kanssa synnyttämään. Oliko tuo ihan niinku harkittu vaihtoehto että synnyttäisit kotona..? Tosi harmi ettei teillä oo hoitaja-ehdokkaita, että saisit välillä omaa aikaa sekä ittes kanssa että miehenne kanssa kaksisteen. Mites on MML, onko missä lähin toimipiste eikö sen kautta saa hoitajan pientä korvausta vastaan???

PAMBOO Vai on teillä poikain kans peuhattu pihalla, se väsyttää kyllä kivasti ja ruoka maistuu. Onko teillä mummulat kaukanaki?

SMURFFIINA Saikos ne isommat käytyä iskän kanssa pulkkamäessä, oliko siellä sitä ohjelmaa?

HENNIS Saitko luettua ja tehtyä kotitehtävät?

AURI Ethän vaan unohtanu meille ilmottaa jos sinne synnyttämään oot lähteny... ;)

Tilasin yhet EveLacen naisten välihousut ja on muuten hyvät!!!!! Microkuitua ovat ja meikäläiselleki sopivan pitkä lahje kun tahtoo aina välihousut olla liian lyhkäset, tämmönen pitkäkoipinen kun oon. Oisko teillä inspistä tulla kutsuille jos pitäisin EveLacen alusvaate-esittelyn? Ilmottakaa jos kiinnostaa!

Samperi ku meillä tulee noista joulukukista noita kukkakärpiäisiä niin maan perhanasti.. \|O \|O Saa huitoa niinku kesällä sääskiä konsanaan.

Voipi olla että kun isäntä tulee kotio että jää kirjottelemiset vähemmälle, tahtoo aika vierähtää isännän ja lasten kanssa niin mukavasti. Mutta kyllä minä lueskelen päivittäin viestit etten teitä aivan unohda! =)

Mutta nyt meen kattoon että hoilaako ne American Idolit teeveessä. Palataanpas juttuloiseen!!! ;) :wave: :wave: Niin ja mukavaa alkavaa viikkoa teille jokaiselle!!
 
Iltaa vaan!

Kotosalla viellä ollaan vaikka kerkisin jo soittaa lapsenvahdille että oon melko kipeä että jos ehkä kun vaikka tullee lähtö niin pääsehän esikko hoitoon.. MUTTA ohi meni nekin polttelut. On varmaan vaan ollut liian "raskas" päivä, käytiin pulkkamäessä ja makaran paistossa tuttava perheen kanssa.. =) Kivaa oli ja sain varmaan raitisilma myrkytyksen kun seisoin pulkkamäen reunalla. Lähtiessä sattui hupaisasti kun yritin sitoa kengännauhojani niin en kuulkaa oikeesti taipunut, niin pojan piti ne mulle sitoa kiinni :ashamed: Niin ja eilen kun oltiin siellä tarhan tupareissa ja jonotettiin kahvia pojan kanssa niin yhtäkkiä poika kääntyy mua kohti ja taputtaa mahaa ja toteaa "Äiti, kenenkään muun lapsen äidillä ei ole noin iso mahaa kuin sulla.." :ashamed: :whistle: Joo eipä ollut ei.. ;)

Sartsukka ootko miettinyt että ottasit yhteyttä vaikka mannerheiminlastensuojelu yhdistykseen siinä Oton hoito asissa jos kunta ei saa aikaiseksi järjestyyn teille apua siihen mennessä.. Nehän voi järjestää jonkun teille? Luulisin.. Tietty se maksaa mutta ei kait se ihan mahdotoman kallista ole... Tai seurakunnalla on niitä lastenhoitoja tyttöjä...?

Eipä täällä muuta kuin, palataampa jutteloiseen :wave:
 
Hanne minä ilmottaudun heti kiinnostuneena siihen esittelyyn!! :wave: Oon jo hekumoinut ajatuksella että saan ns omat vaatteet päälle tässä jossain vaiheessa... Heh, en ehkä heti osta pienen pieniä stringä, ehkä kureliivi tai korsetti ens alkuun synnytyksen jälkeen olis se oikea asuste :D :LOL: :kieh: :whistle: :ashamed: :snotty: \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2005 klo 21:36 hipsukka kirjoitti:
Hanne minä ilmottaudun heti kiinnostuneena siihen esittelyyn!! :wave: Oon jo hekumoinut ajatuksella että saan ns omat vaatteet päälle tässä jossain vaiheessa... Heh, en ehkä heti osta pienen pieniä stringä, ehkä kureliivi tai korsetti ens alkuun synnytyksen jälkeen olis se oikea asuste :D :LOL: :kieh: :whistle: :ashamed: :snotty: \|O
HAH :LOL: :LOL: Mutta hei omaksi ilokses ostat jotain kaunista, liivit tai vaikka sitte sen "kureliivin", seksikkäitä molemmat ja tolla "kureliivillä" saa taikinamassun kivasti kasaan (isännälleki enämpi mieleen)!!! ;)
 

Yhteistyössä