YLIVIESKA, KALAJOKI -LÄHIALUEITTEN PINO

Huomenta kaikille!!!Laskiainen meni siis ulkoilessa ja kuopuksen kans kattoessa toisten laskemista,illalla käväsin kattoon vielä Keisarikunta -elokuvan,kyllä se Mikko Leppilampi on sit IHANA :ashamed: :ashamed: :D :D :D :D
Hipsukka:lähtö aika siis lähenee koko ajan??? ;) ;)
 
hennis
Huomenta vaan mammat! =) Smurfiina eilen tuli tuo Jussi gaala keisarikunta elokuva oli yleisö äänestyksen voittaja!! =) =) Niin ja olihan se Mikkoki siellä laulo sen tunnus biisin siitä elokuvasta. =) Peter Franzen on kyllä kans ihana!!! :p ;) Hanne ilmottautuu kans kutsuille mukaan !!! =) Voin kysästä systeriäki messiin. =) Hipsukka jospa se kohta alkais syntymään.... =) :) Hanne sitte vois ostaa jotaki naposteltavaa niin vois saunan jälkeen syyä vaikka sipsejä ja dippiä :p mutta katellaan tässä lopumpana viikkoa sitte lisää. Ootan jo innolla tanssijalkaa kutkuttaa jo kovasti!!! B) ;) ;) Palataampa juttuloiseen taas!piähän isäntää hyvänä Hanne....hih ;) ai niin sain melkein koulutehtävät tehtyä pikkasen pitää kirjottaa vielä. =)

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2005 klo 08:37 hennis kirjoitti:
Huomenta vaan mammat! =) Smurfiina eilen tuli tuo Jussi gaala keisarikunta elokuva oli yleisö äänestyksen voittaja!! =) =) Niin ja olihan se Mikkoki siellä laulo sen tunnus biisin siitä elokuvasta. =) Peter Franzen on kyllä kans ihana!!! :p ;) Hanne ilmottautuu kans kutsuille mukaan !!! =) Voin kysästä systeriäki messiin. =) Hipsukka jospa se kohta alkais syntymään.... =) :) Hanne sitte vois ostaa jotaki naposteltavaa niin vois saunan jälkeen syyä vaikka sipsejä ja dippiä :p mutta katellaan tässä lopumpana viikkoa sitte lisää. Ootan jo innolla tanssijalkaa kutkuttaa jo kovasti!!! B) ;) ;) Palataampa juttuloiseen taas!piähän isäntää hyvänä Hanne....hih ;) ai niin sain melkein koulutehtävät tehtyä pikkasen pitää kirjottaa vielä. =)
MÄ en ohjelmaa nähnyt,mutta ei se mitään 1,5h sain nauttia valkokankaalta!!! :D :D :D Juu se Franzen on myös ihan mukiin menevä näyttelijä!! ;) ;)
 
Nyt sitten te halukkaat jotka haluatte osallistua EveLacen kutsuille niin varasin päivän ja se ois 27.2. klo 13 tässä meillä kotona, jos sieltä Ylivieskan suunnalta on halukkaita osallistumaan niin laittakaa YV:tä niin laitan ajo-ohjeita tulemaan.

HENNIS Ota vaan siskos mukaan kutsuille, jos ei oo vielä EveLaceen tutustunu. Juu, saunataan vaan sitte ja ostetaan jotain pientä purtavaa.

AURI siis HIPSUKKA Toivottavasti sinäki pääset kutsuille mukaan! *laskelmoi että menee sen verran yliajalle että sinäki pääset paikalle* :whistle: ;)

Kauppaan pitäs lähtee, ajattelin tänään vasta leipoo noita laskiaispullia. Mutta eipä tässä kummempia täytyy alkaa valmistautuun kauppaan lähtöön. :wave:
 
hennis harmaana
joo minäki aattelin laskiaispullat pyöräyttää . =) Hanne pääsekkö sinne etelänkylän jumpaan keskiviikona?(muistaakseni sillon oli) kysyn siskolta vielä. =) ja ilomtan sitte. =)
 
Huomenta päivää vain kaikille tasapuolisesti!Ahkerasti olette täällä kirjoitelleet!

Otto on jo oikeastaan kunnossa.Nyt oikein todenteolla vain hampaiden tulo valvottaa.On tosi tiukassa ja nyrkkiä syödään entistäkin enemmän.Mies taas puolestaan valvotti kanssa koko yön kun se taitaapi kipeytyä.Ja pääkainalossa taitaapi kohta hommia tehdä.Itsellänikin on pientä nuhaa havaittavissa.Ja siksi mua taas alkoikin masentaa jos en pääsekään Kokkolatapaamiseen enkä torstaina yhteen toiseen. :/ Kun en tiedä mitä ne tuumaa hieman nuhaista immeistä lasten lähellä.Ei taida kovin hyvä homma kai olla.

Sitä lastenhoitajaa olen miettinyt juu-u...mutta MLL:n sivuilla käytyä totesin että paljonkohan ottaavat kun lähin toimipiste oli jossain toosi kaukana.Eli Kokkolassa ei aineskaa oo yhtään.Pitäisi soittaa.Odotan nyt kuitenkin sen huomisen ja toivon että kunnalta apu tulisi.En jaksa uskoa että meidän seurakunnalla mitään sen kummempia tyttelöisii on ja kun se on koulunaikaakin vielä niin ei saa naapuristakaan apua.Oton kummi Kannuksesta on nyt yhtenä vaihtoehtona että jos hän nyt tosiaan jää työttömäksi ja on vielä silloin työtön.Mutta eihän tätä nyt senkään varaan voi laskea.Kun siihen mennessä voi olla jo taas saanut töitäkin.

Eilen tosiaan laskiaispullani sain kuin sainkin kun sieltä Kokkolan uudesta abc:tä löytyi mantelimassaa.Tein samalla hieman korvapuustejakin ja vietiin sitten ukkoloisen (miehen isän)puolelle joka siis asuu tässä samassa ja sitten ns.vanhalle puolelle tummulle(miehen äidille) ja miehen mielisairaalle velipuolelle.Olivat mielissään.Kerrankin meikä osaa jotain.Se onkin ainoa mistä nee ei valita.Meikän pullista.Ja vaikka itse sanonkin niin ihan hyviähän nuo oli.

Ja niistä aluvaatekutsuista.Olen näillä tiedoin tulossa ja yllätys yllätys Otto mukana kuinkas muutenkaan.Ja en varmaan osta mitään kun ei taida meikäläisen päälle olla siinä vaiheessa enään kovin järkevää alusvaatteisiin satsata.Mutta aikaani voin tulla kuluttamaan ja seurasta nauttimaan sekä huokailemeen niiden kauniiden vaatteiden perään.
 
SARTSUKKA Vielä piti ennen kauppareissua sulle viestiä, elikkäs kun mun mielestä tässä Kalajoella on joku MLL:n toimipiste, tuolla kaupan seinälläkin on ilmoitus "hoitoapulaisista". Voin ottaa vaikka kauppareissulla numeron ylös jos innostut sinne soittamaan ja kyselemään tarkemmin...

HENNIS Minä en siitä jumpasta vielä sano mitään, mutta mites se circuit oli, huomennako ja monelta?? Täytyy kävästä kauppareissulla samalla ElmoSportissa kattomassa jos ostaisin jokku jumppapökät ku vanhat on jo niin kulahtaneet.

Mutta nyt siis kauppaan! :wave:
 
Huomenta vaan!

Täällä kerrankin hyvin nukutun yön jälkeen, ei tarvinut kuin kerran nousta vessaan ja syömään EI KERTAAKAAN... :whistle: ;) Taisin tosiaan saada raitisilma myrkytyksen kun uni maittoi..

HAnne, yritän suoriutua paikalle silloin mutta katellaanpa koska tämä pieni tulee oikein maailmaan. Kyllä on tuskaa nämä viimeiset viikot... :( Mitäs poika sanoi kun oli raha tyynyn alla? Meillä on kanssa hamaskeiju tuonut aina vesilasiin 1 ? tai 2? sen jälkeen kun on hammas lähtenyt. Ei vaan meinaa Poitsulle mennä täysin läpi se hammaskeiju juttu kun tarhantätit on mennyt sanomaan ettei sitä ole vaan että vanhemmat laittaa sen rahan siihen lasiin.. Ihmettelen vaan että eihän kukaan sano lapselle siellä ettei joulupukkiakaan ole olemassa...

Meinasin alkaa tässä siivoamaan, varmaan menee koko päivä kun on niin hidasta ja kankeaa mun liikkuminen ja kyykkiminen mutta mitä mulla muuta on kuin aikaa. Poju tulee yhden aikaan eskarista kotia jos siihen mennessä sais tehtyä suurimman osan... illalla on taas jalkapallokoulu hänellä. Ajttelin myös virittää sen äippäpakkauslaatikon valmiiksi vauvaa varten, onko vinkkejä sen patjan osalta. Kun on kuiten jo seitsämän vuotta vanha niin mitenhän saa sen pölyttömäksi? Uskallanko laittaa koneeseen...?

Eipä tässa auta muuta kun alkaa touhuamaan jos meinaa jottain saada aikaiseksi... :wave:
 
Hanne!Jos tosiana viitsit ottaa sen puhelinnumeron ylös olisin kiitollinen.Sillä kaikkea mahdollista tässä jo pitää alkaa miettimään kuitenkin.Mutta ensin se huominen ja sitten ne kuitenkin kuukauden tuumaa siellä kunnassakin asiaa ennen kuin saavat mitään aikaiseksi.

Varasin Otolle 8kk neuvolalääkärin ja kuinkas ollakaan on se 4päivää ennen kuin Otto 9kk täyttää...joopa joo sanon minä.Me ja meidän neuvola.... :/

Joo ja se synnytys kotona oli kyllä alkuun vitsi mutta enään ei vitsille tunnu.Jos vain tuntuu itsestä kaikki hyvin niin viimeiseen asti olen kotona ennen kuin ambulanssimiehet soitan niin joskos kerkiäis synnyttään ennen kun päästään pihasta mihinkään.No joopa joo kaikkea sitä väsynyt mieli teettääkin.

Nyt Otolle ruokaa ennen kuin meikäläisen koko jalka on tuhottuna.
 
hennis
Olipas hyvät kahvit Hagmannilla :p =) neiti nukahti autoon mutta onko kummakaan kun kakskyt yli seitemän heräs aamulla. :) Mutta eipä tässä sen kummempaa täytyy kysästä ukolta mesen kautta joko sen työkaverin vaimo synnyttäny. =) =) palataan juttuloiseen taas! ;) =)
 
Kahvit tosiaan maistu, kiitos HENNIS seurasta! Voi kakkakökkö, tänäänkö se sirkuit oliki.. No höh, se on sitte semmoseen aikaan etten vissiin pääse koskaan kun maanantai on noitten ukkojen vaihtopv siellä etelässä ja maanantai menee kotiin matkustaissa ja etelään mentäissä. No mites se jumppa sitte olis jos siihen alkas osallistumaan, monelta ja mikä pv??

SARTSUKKA Sanon toisen kerran että KAKKAKÖKKÖ, unohinpa sitte kattoo sen MLL:n puh.numeron kaupassa käyessä... \|O *repii hiuksiaan päästä*

PAMBOO Laitan sulle YV:tä kunhan kerkeen keskittyä paremmin koneelle.

HIPSUKKA Et kai meinaa lasta siivouksella säikäyttää maailmaan..!

:LOL: :LOL:
 
hennis
Oli jo se työkaverin vaimo Oulaisissa joten eiköhän kohta kuulu Andamentille vauva uutisia =) Eipä kestä kiittää seurasta Hanne. Mukava välillä juoruta "naistenjuttuja". ;) Niin se jumpa se oli muistaakseni keskiviikkona olisko ollu seittemältä ilalla. =) Se ois tuolla etelänkylällä koululla muistelisin niin. =) Kysäsen vielä siskolta varmuuden vuoksi ja ilmottelen sitte. =) Mutta palataan juttuun taas joko Hanne sait pullat leivottua? :p ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2005 klo 13:01 hennis kirjoitti:
Oli jo se työkaverin vaimo Oulaisissa joten eiköhän kohta kuulu Andamentille vauva uutisia =) Eipä kestä kiittää seurasta Hanne. Mukava välillä juoruta "naistenjuttuja". ;) Niin se jumpa se oli muistaakseni keskiviikkona olisko ollu seittemältä ilalla. =) Se ois tuolla etelänkylällä koululla muistelisin niin. =) Kysäsen vielä siskolta varmuuden vuoksi ja ilmottelen sitte. =) Mutta palataan juttuun taas joko Hanne sait pullat leivottua? :p ;)
En mää mitään pullia oo vielä alottanu, menny aika tässä kirjottaissa ja neitiä syöttäissä. Nyt pitää mennä laittaa toista ulos päikyille..
 
hennis
Aijaa Hanne mä tossa jo taikinan pyöräytin siis pulla taikinan. Saa kohota hetken ennen kun alan leipoon. Olis kohta laskiaispullaa tarjolla Pitkäsenkylällä. =) :p kahvitki saa tai teet.... =)
 
Hanne &sartsukka:Kalajoella pitäis pyöriä MLL:n lastenhoitorinki,toimin täällä paikallisyhdistyksessä ja olin Oulussa kerran koulutuksessa jossa oli myös sieltä Kalajoelta väkee ja kertoivat toimintaansa sisältyvän lastenhoitopalvelun,näin ainakin vuosi sitten! =) Hoitajien tuntitaksa on 4,20 euroo(muistaakseni)+kyyti korvaukset. =) =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2005 klo 13:29 hennis kirjoitti:
Aijaa Hanne mä tossa jo taikinan pyöräytin siis pulla taikinan. Saa kohota hetken ennen kun alan leipoon. Olis kohta laskiaispullaa tarjolla Pitkäsenkylällä. =) :p kahvitki saa tai teet.... =)
Nyt ottaa päästä, kaupasta en löytäny mantelimassaa ja unohin sitte kardemummanki kokonaan... Täytynee hakkee tosta lähikaupasta jossain vaiheessa. Oon laiskana ja tarjoon tänään ruuaks mikrohampparin, jos sitä meinaa leipooki nii onpahan aikaa paremmn leipomiseen... *laiskako, no ei vissiin...* :LOL:

HIPSUKKA Kylläpä sinne tyynyn alle oli peräti 3? tullu, aamulla tuli poju mielissään esitteleen mitä oli hammaskeiju tuonu... ;)

Mutta nyt pyykkien ripustamiseen!!! :wave:
 
Pikainen hei!Kävimme Kokkolassa yms.Ja nyt laiskasti ranskikset ja nakit uunissa.Tapani lähtee sen jälkeen hommiin ja meikän pitäisi jotain siivoskella.

Joo mää mietein että onko MLL sitten joku joka pystyisi päivystämään että koska synnytys sitten lähtee käyntiin...kun se kuitenkin on pitkä aika väli...no jos nyt odotan tämän kunnan ensin.Ja sitten käytän tuota MLL sitten enstalvena tai jotain.Hyvä tosiaan tietää että Kalajoella olisi jotain toimintaa sillä.Mä kun jo luulin että Vaasassa lähin.Kiitoksia kaikille.Teidän ansiosta tällä räkänenällä on jo paljon parempi mieli ja voisi koittaa jaksaa siivotakin ettei nyt niin kauheassa kunnossa kämppä huomenna oli kun se työntekijä tulee käymään.Nyt juomaan kuumaa mehua jonka marhat omasta pensaasta.Jos vaikka olisi kunnossa keskiviikolle!
 
Nonniin nyt on meidän huusholli imuroitu ja pintapuolisesti siivottu =) hyvä minä :flower: jopa kodinhoitohuoneesta kuivurista nostetut vaatteet viety kaappeihin ( se on mun akilleen kantapää, aina vaatteet ihan mytyssä pesun jälkeen tasolla :ashamed: )

Nyt pitäis alkaa laittaan ruokaa kun isäntä tulee kotia ja lähtee käyttään poikaa siellä jalitsussa.. Pottuja ja makkarakastike :p

No nyt on sitten selkä romuna ja supistelee, mutta eipä tuo haittaa! :D
 
hennis harmaana
Hipsukka isännän työkaverin vaimo kans parhaillaan Oulaisissa ei oo vielä vaavi uutisia kuultu. Jospa se teijänki vauveli alkais tulla kun siivousta vähä sai. =) :) ;) Koitahan jaksella siellä. :hug: Sartsukka kans kyllä se siitä asiat järjestyy. =) :flower:
 
hennis
Huomenta mammat! Hanne kiitos kivasta tekstarista! ;) Ilalla sitte jumpalle! =) mutta nyt meen neitiä pukeen ja syöttään joten palataan juttuloiseen taas! =) ;) Pitäs alkaa yläkerta siivoamaan kunhan saa neitin päikkäreille niin sitte. =) Mutta palataan juttuloiseen taas!! =) B)

 
Huomenta vaan! :wave:

Nyt on isäntä köörätty töihin ja poika käyetty puheterapiassa ja viety eskariin.. Nyt on äitillä aikaa vaan olla :p No kahdentoista aikaan meinaan mennä kärkkäisellä tukan leikkuuseen js itten pitää isännän kanssa käydä hakemassa sille kengät..

Joo-o Hanne kuinkas monta 8 ? maksua joudut meille pulittaan? :LOL: :LOL: :D ;)

Mutta eipä tässä muuta kuin, taidan pistää pyykkikoneen hurruuttaan ja alkaa puhistaa kuivuri, se on melko vmäinen homma kun pitää imuroida nukkasihdit yms.. Mutta alkaa oleen sen näköinen jo että on päässyt lipsumaan puhdituksesta :ashamed:

mutta palataanpa jutteloiseen :D
 
hennis
No niin nyt on laskiaispullat täytetty :p =) Kohta Poutuaisen Tanjan lasku tulee töllöstä sitä pitää kattua oli eka laskun jälkeen toisena ainaki siinä vaiheessa kun neitin kans ulos oltiin lähössä. =) Saa nähä tuleeko mitalli Suomeen jännää... Mutta palaamme asiaan taas... =) ;)
 

Yhteistyössä