Yrittäiskö Tampere taas? ;)

Niin, pitihän mun vielä kysästä, et meinaatteko treffata huomenna? Missä ja mihin aikaan? Mulla saattais olla mahkut päästä käväseen tuon pikku-ukon kanssa ennen miehen työvuoron alkua niin saisin tuon vauhtimimmin jättää iskän kans kotiin. :whistle:
 
Suklis kiva että ees joku uneksii mustakin :LOL:

Kippana,
voisin vaikka tullakin huomenissa poikkeamaan, alkaa tympimään tää kotona olo. :snotty: Hurtan taidan kuitenkin jättää kotiin, alkoi vuotamaan tänään ja pentuja ei kaivata.. Eikös teillä kuitenkin ollut uroskin?
Ja Syöppö mukaan kanssa!! :wave:

Tosin varoituksen sana: mun ajatukset saattaa pyöriä vain ja ainoastaan yhdessä asiassa: meille on tulossa kesällä perheenlisäystä! Sellainen nelijalkainen ja karvainen mustaruskea rötkö.. :)
 
Mihis aikaaan te sit kyläilette? Voi olla, et en sittenkään pääse, riippuu nyt ihan tuon miehen vireystilasta huomenna...Olis kiva nähdä, mut en viittis lähtee noitten molempien kanssa, ku sit jäis itellä taas tuo rauhallinen kahvihetki väliin. :whistle: Mut, ilmotelkaahan mihin aikaan ny meinaatte kyläillä niin katson pääsenkö paikalle. Kippanan osoite on tiedossa ja voin vaiks sulle Jupida pistää tekstaria, et kuin on asioitten laita huomenissa. Tulipas sekavasti sepustettua... B)
 
En tiedä, tää riippuu nyt vähän Kippanastakin.. Meidän pimu nukustelee yleensä tuossa kahden jäljestä.. Ja ota vaan molemmat mukaan, siellähän ne leikkii! Ei tarvi kuitenkaan ihan samallalailla vahtia ku jossain ostarilla ;)
 
Hei! Minäkin sitten löysin tänne. Kiitos Kippana ja Mennis. :flower: Perheeseemme kuuluu kolme lasta 13v, 12v ja 5kk, mieheni ja minä (37). Lemmikkeinä meillä on kolme kissaa ja kaksi akvaariota.
 
Mulle käy sekä kaupungilla, että jonkun luona. Mieluummin ehkä jonkun luona niin kivempi päästää maahan lattialle möyrimään, kun ei tuo sylissä kauaa jaksa olla. Mut ihan kuin vaan. Ke ja to on kumpikin ok-päiviä. Meille passaa parhaiten tossa 12-13 aikaan.
 
Moro :wave:
Rohkaistuinpa minäkin tänne itseni tunkemaan. Meillä 2 kk ikäinen poika, itse olen ikäloppu ensisynnyttäjä, 38 v. Asutaan Veisussa elikkä Muotialan ja Koivistonkylän välissä.
Niin, ja olen minäkin joskus ollut Siivikkalassa töissä B)
 

Yhteistyössä