ysiluokkalaiset listanneet epäsuositun tuntomerkit

vierasssss
Jaahas :D Meidän 9-luokkalainen poika käyttää Prisman collegehousuja, mitä-vaan-mukavaa hupparia, kuuntelee "mielenkiintoista musiikkia", harrastaa partiota, pianonsoittoa, pelaa Minecraftia ja itsetekemiään pelejä, lukee fantasiakirjallisuutta, ja käy kirkossa ja nuortenillassa. Ja lähti juuri pikkuveljen kanssa elokuviin katsomaan Madacascarin pingviinejä. Ja kavereita riittää joka lähtöön =)
 
vierailija
Äh pitääkö noin muodikas olla ei sitä ja ei saa tätä koska sit on homo sit on transu sit on lesbo sit on outo sit on pillun nuolija pippelin imejä ähh en tiää kaikea mitä niitä on whatever miks tohon kiinnittää huomion onko noin tärkeetä ainakin suomenkielisissä kouluissa olla noin muodikas ha ok no jos mä oisin käynyt suomen kielistä koulua ne ois tappanut mutt kun näytän idiootilta vaikka oon normali olen vähän kömpelö ja tyhmä mutta tosi ihana ihminen olen ja killtti, täydellinen sinkku tytölle
 
vierailija
A
Keppälerttu, aivan oikein! Järkyttävää lukea näitten nuorten tyhjäpäitten vastauksia! Miten voivat olla noin tyhmiä tähän maailmanaikaan!? Toivottavasti vanhempansa antavat heille muuta ajateltavaa!
Näillä tähtihetkensä koulussa, muilla koulun jälkeen!
 

Yhteistyössä