Ystäviä Espoosta

Me kanssa yritetään päästä tulemaan.Nuoremmalla tytöllä loppuu kerho 15.00 niin katotaan miten keretään sen jälkeen tulemaan.

Kumikamelille hirmuisesti tsemppiä pian on varmaan pikkuinen kainalossa :heart:
 
Kiitoksia :)

Tosiaan meidän poika syntyi 20.1.09 klo 21.15, painoa löytyi 3525g ja pituus 51cm :heart:
Hemmi kävikin jo tarkistamassa tuloksen, taisi läpäistä vaatimukset :D

Niin joo, omppu, tervetuloa mukaan! Mukaan mahtuu ehdottomasti!

Parisen viikkoa nyt harjoitellaan arkea kotona ja sitten voin lähteä esittelemään pienokaiselle mammakahvittelun ihmeitä :D
 
Nyt kun meilläkin alkaa tuo flunssa vähän hellittämään, niin oiskos jollain ens viikolla iltapäivää vapaata.. Voitas tavata kahvittelun merkeissä Entressessä, tai jossain muualla...

Mites Kumikamelin vauva-arki on lähtenyt pyörimään?
 
tuolla jokin aika sitten minäkin liityin mukaan joukkoon ja kovasti oli tarkoitus tulla edelliseen tapaamiseen, mutta niin sitten kävi että meilläkin on sairasteltu. ja tänään ollaan menossa katsomaan illalla kun veljeni vannoo sotavalansa, elikkä taasen taitaa mennä meidän tuleminen ensi tapaamiseen.... :|
 
Vieläkö mahtuu mukaan? 3 lapsen yh, ikää 27v. Lapset päivisin tarhassa, minä työttömänä kotona. Mukeloilla ikää 5v (poika) 3½v (tyttö) ja 2vee (tyttö). Espoon keskuksessa asustellaan.
Mantelirusina, onko sun veli santiksessa? Mun uus mies on siellä ja vala oli 12.2...
Miten nyt hiihtolomalla ihmiset ehtis tapailla? Kun mullakin on lapset kotona, niin vois vaikka johonkin puistoon mennä palelemaan :D Inhoon ulkoilua yksin, porukassa vois olla kivempaa.
 
Mukaan mahtuu ehdottomasti!!

Meidän napero ei vielä oikein puistoista perusta, mutta kunhan ilmat vähän lämpenee niin voin lähteä kyllä seuraksi :)

Miten olisi ensi viikolla kahvittelua tai lounas treffejä, entresse/sello?
 
Itse asiassa meikäläisellä alkaa muisti palailla... Eli me ollaan ma-ti menossa ja keskiviikkona meillä on iltameno :| Mut jos nähdään keskiviikkona hyvissä ajoin, miten töissä käyvät kerkeis? Tai sit me osallistutaan vasta seuraaviin karkeloihin.
 
korjaan edelleen omia sanomisiani :ashamed:

eli, meille sopii myös keskiviikko ja mihin aikaan vaan. jos tavataan illalla niin isukki saa hoitaa sen meidän iltamenon pojan kanssa ja äiti tulee kaksin käsin herkuttelemaan :p
 

Yhteistyössä