Ystäviä Espoosta

Moikka Vanamo ja tervetuloa! :wave: Ette tietenkään häiritse yhtään - joukon jatkoksi vaan =) Tänään tosiaan tavattiin Kumikamelin ja Hemmiksen kanssa, Saasan jengiä ei näkynyt...

No mutta nyt varmaan alkaa joulukiireet ja vuoden vaihtumisen odottaminen itse kullakin, joten seuraava tapaaminen lienee ensi vuoden puolella. Toivottavasti saamme sitten pian nähdä Kumikamelinkin kahtia jakautuneena ;) Iloista joulun aikaa kaikille :xmas:
 
Moikka,
taalta loytyy parikymppinen aiti ja 3kk poika. Olisi ihanaa tapailla muita aiteja, koska ystavapiirissa olen niita ensimmaisia joille on tullut vauva. Samanhenkista juttuseuraa siis kaivataan! Onko tapaamisia suunnitteilla? =)
 
Heippa cecily, tervetuloa mukaan :)

Tällä hetkellä ei vielä ole uutta tapaamista suunnitteilla, vapaasti saa ehdottaa aikaa ja paikkaa!! Oma osallistuminen on nyt suht epävarmaan kun laskettuaika lähestyy kovaa vauhtia ja supistelut senkun lisääntyvät. Mutta voinnin salliessa lähden mielelläni kahville/syömään tms.
 
Hyvää joulua kaikille ja tervetuloa mukaan tiitutyttö!

Mä olen päättänyt että loppiaisena synnytän (eikös se ole ihan sellainen asia että ajankohdan voi päättää itse) niin voisi ehtiä vielä nähdä uudenvuoden ja loppiaisen välissä joku päivä. Mites se sopii muille? :D
 
Ensimmäinen jouluaatto lapsen kanssa alkaa olla pulkassa ja poitsulle tietysti nousi korkee kuume viime yönä :'( Ensi jouluna parempi onni...

Tuohon Kumikamelin treffiehdotukseen: meille voisi ainakin passata maanantai 5. päivä. Mutta siihen toki voidaan palata tuonnempana :)
 
Voitaiskos tavata sillon maanantaina 5.1 Entressessä klo 16 Robert's coffeessa, niin mekin päästään mukaan. Ollaan päivällä tutustumassa päiväkotiin...

Halutaan hirveesti nähdä, kuinka Kumikameli vielä vyöryy luoksemme yhtenä kappaleena :whistle:
 
Heippa, eli täällä olisi 23 v äippä ja 1v9kk poju ja toinen tulossa, jos kaikki menee hyvin niin ensi kesänä.. Oltaisiin mieluusti tulossa mukaan, eli 5.1...? Myös ihan puistokavereita tms etsitään... Eli seuraa niin äidille kuin pojalle, niin ja asutaan ihan tässä espoon keskuksessa...
 
Kumikameli: Muistaakseni sää et viime tapaamisella tanssahdellu enää balettitanssijan tavoin :LOL: Me eletään täällä niin hengessä mukana, ettei millään malteta oottaa sun jakautumista, haluttais jo kovasti nähä poikanen :hug:

Uusi vuosi ja uudet kujeet! Toivottavasti mahdollisimman moni tuttu ja tuntematon pääsee maanantaina paikalle!
 
Jepulis, uusi vuosi ja uusi elämä... Tein uuden vuoden lupauksen, että vaan 1 herkkupäivä viikossa. Kuka on keksiny tällaset typerät lupaukset, kysyn vaan :headwall:

Mutta juu, me ollaan maanantaina mukana. Voinhan mä vetää jotain rehuilla täytettyä reissumiestä sen perinteisen suklaakakun sijaan.
 
Kaikkea sinä Kuukuna menetkin lupaamaan :D

Tiitutyttö, matelirusina ja Roza, tervetuloa mukaan vaan! Kyllä meidän seuraan aina mahtuu, muutkin jotka on kuulolla niin rohkeasti vaan mukaan =)

Uusille tiedoksi että Kuukunan ja Hemmin tunnistaa pojista ja rattaista, minä olen sitten se poks valmis plussapallo... B)
 

Yhteistyössä