Ystäviä Espoosta

Alkuperäinen kirjoittaja mantelirusina:
mahza, jep siellähän se veikka myös... olitkos paikalla? taidettiin olla samoissa karkeloissa..:) mutta, meille sopii ens viikolla ke, ainakin tällä hetkellä.. eli voitaisiin nyt ekaa kertaa sitten liittyä seuraan:)
Samoissa kinkereissä oltiin :) Oli muuten aikas pirkuleen kylmä :snotty:

Mulle passaa kans tuo keskiviikko :)
 
Mä tulen kanssa, en vielä tiedä onko mulla lapsi mukana, jos on niin mut tunnistaa musta-ruskeista emmaljungan vaunuista :)
Mutta ainakin aikasemmin tuo entressen roberts on ollut suht hiljainen tuohon aikaan, eli jos kaikki ilmestyy paikalle niin tämän porukan varmasti kyllä huomaa :D
 
Hirmusti tuntuu olevan tuota vatsatautia liikkellä, pikaisia paranemisia Saasan porukalle!

Eiliseen tapaamiseen osallistuikin ennätysmäärä porukkaa, ei ehtinyt kaikkien kanssa juttelemaan, ensi kerralla sitten!
Ehdotelkaa rohkeasti tapaamisia!
 
Tulisin myös joukkoon. Olen 40 v ja työssäkäyvä nuorekas äiti. Ulkonäon perusteella menen
reilusta 30-kyppisestä. Jos teillä tapaamiset on 16.30 niin voin tulla suoraan Entresseen. Hoitopaikka on 5 min. kävely. Poika 2,5 vuotta.
Ehdottaisin kahviaikaa n. 16- ja jälkeen.
30.3.2009 alkavalle viikolle vaikka lounallee nimittäin on talviloma.
=)
 
Mulla on tyhjää kalenterissa, eli passaa mikä päivä vaan :)
Sitä vaan mietin et tuolla entressessä oli aika ahdasta lasten kanssa, eikä oikein pystynyt kaikkien kanssa juttelemaan... Oisko jotain muuta paikkaa missä vois tavata?
 
Heippa kaikille! Tässä äippälomalla odottelen esikoista syntyväksi toukokuun lopuilla ja itse olen 21v. Kaveripiiristä ei löydy ketään, joka olisi samanlaisessa elämäntilanteessa ja mieskin on päivät töissä, joten vähän tuppaa yksinäiseksi joskus käymään. Sopiskos tuommoisiin teidän tapaamisiin joskus törmätä, kun ihan tässä Entressen kulmalla vielä satun asumaankin? :) Varmaan sitten viimeistään nyytin kanssa kehtaisi tulla näytille, jos sinne asti vielä vaappuisi itsekseen ja nauttisi sohvan yksinhallintaoikeudesta päivisin! :p
 

Yhteistyössä