Hakutulokset

  1. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Sabsu, meillä ainakin oli just kuvailemaasi jonnekin 1,5kk ikään saakka, oikeastaan sinne asti, kun alkoi kakkaamattomuus, sitte muuttui sinaappimaisemmaksi, sellasta löysää tosin edelleen, mutta sakeampaa. Eli uskon että on aivan normaalia! :) Oli siis ihan "vettä" jossa seassa...
  2. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Heippa! Ilouutisia! Meijän vauva kakkaa! :D Oon niin iloinen, ja niin on muuten typykin :) En tiedä mikä auttoi, mutta joko se oli se tyhjennys, joka viimein avasi hanat tai sitten on kiittäminen sitä ihmistä joka linkkas "antakee armoo jumppaohjeet" (ja tietty niiden ohjeiden kirjoittajaa)...
  3. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Heippa! Pakko kirjottaa, vaikka pitäis nukkua. Täällä ollu kans vaivaa vaikka minkälaista, alkaen niistä ilmavaivoista ja vatsakivuista, joiden seurauksena jätin lopulta kaikki lisätipat pois, nyt ollaan menty ilman muutama viikko. Nyt tullut uus vaiva, nimittäin ei tuu kakkaa. Ei tipan...
  4. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Meillä myös perhepedissä oltu alusta asti, ahdasta oli vaikka 160cm sänky, kun mies oli kotona, nyt kun työreissussa, on meillä tytöillä paljon tilaa :D hyvin nukutaan molemmat näin! Kyllähän sitä perhepetiä myös yleisesti suositellaan, vauvalla turvallinen olla ja kätkyt kuolemilta suojaa...
  5. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Heippa! Täällä oltu kiukkuisia muutama ilta vatsanväänteiden kanssa, mutta muutoin sujuu mukavasti. Taitaa olla tiheän niin kausikin ollut tässä. Nyt ostin D-vitamiiniksi jekovittiä, josko sopisi paremmin kuin tämä aiempi rela+D. Vauva edelleen kuitenkin tyytyväinen ja itkeskelee vähän...
  6. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Minäkään en lettu ymmärrä sitä miten sinne kerhoon pääsee? :D Eli laitatko sinä siis jotain kutsua? En löytänyt ainakaan nappia mistä ois voinut "pyytää päästä sisään":D
  7. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Moiks! Oon varmaan jo ehkä kysynytkin jo, mutta missä sä asut pikkumöntti? Minäkin pääsääntöisesti yksin vauvan kanssa, ois kiva vaikka tutustua ja nähdä vaikka mahdollisesti, ku samanikäiset lapset, ois kiva saada "vertaistukea" :) Itse asun Vantaalla. Toivottavasti ei tunnu liian...
  8. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Heissan, ja onnea kaikille jo tänne kirjoittelemaan päässeille, niin vaan kasvaa meidän porukka! :) Täällä ollaan jaksettu mukavasti, jälkivuoto lähes ohi, ja hajukin rauhoittunut(epäilin tulehdusta, kun haisi omaan nenään voimakkaalle heti sairaalassa, mutta kun muita oireita ei ollut, en...
  9. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Lisättävä vielä, että mulla pukamat paheni juuri ennen synnytystä, ei enää istua saattanut, ja arvatenkin olivat vieläkin kipeämmät synnytyksen jälkeen, eivät kuitenkaan revenneet tms mitä täällä puhuttiin. Olen käyttänyt pukamavoidetta ja nyt tilanne hiukan parempi. Tosin mulla on muuten...
  10. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Mippikselle papukaijamerkki ja ne 10 pistettä palautteesta! Mulla myös aluksi imetys takkuili, varsinkin osastolla kun maito ei noussut, olin varma että imuote väärä, kun nännit meni myös "vaolle" ja lopulta rikki niin että veri valui.. Käytinkin pariviikkoa rintakumia, ihan vaan koska...
  11. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Mippikselle vastailen, että tiiän todellakin kuinka inhottavalta tuntuu, kun kaikki kätilöt ovat eri mieltä. Minä myös olin itkun partaalla jatkuvasti kättärillä, niinkuin aiemmin kirjoittelinkin, juuri syöttöjen takia. Yksi hoitaja sanoi toista ja toinen toista, ja itsellä hätä, kun halusi...
  12. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Kyllä mä menisin Susanna, me käytiin reilu viikon ikäisenä valmistujaisjuhlissa, rosin vasta kun suuri osa porukkaa oli lähtenyt. Kunhan nyt ei koko suku lääpi, tai että ainakin kädet pestään hyvin :) Tänään lähdetään Korkeasaareen! Taniira ja pikkuinen 2viikkoa ja 5 päivää <3
  13. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Onnea suunnattomasti kaikille jo nyytin saaneille ja tsemppiä vielä odottaville! :) Meillä mitattiin myös sokereita kättärillä kantapäästä usein, oisko ollu 7-8, 14, 19 ja 02, johtuen vauvan pienuudesta, ja siitä ettei maito noussut heti. Tai niitä "alkutippoja" kyllä tuli mutta ei riittänyt...
  14. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Letulle suuri halaus ja onnen toivotus: Onnea!! :)
  15. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Voi muuten olla, että se antibiootti annettiin kuitenkin, mulle ei vaan kerrottu. Olihan mulla suoniyhteys. Muutenkin kuulin kokoasiasta ohimennen, kun hoitaja sanoi lääkärille lähtötarkastuksessa, että äidillä on gbs ja kysyin mikä se on.. No, ainakin sain tietää, niin tiedän sitten tarkkailla...
  16. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Outoa ettei mulle kättärillä laitettu sitä tippaa, vaikka multakin siis se strepto löytyi, ainoastaan vauvan crp katsottiin syntymän jälkeen. Ja kummallista tässä se, että muutama viikko ennen synnytystä, multa ei sitä streptoa muka löytynyt!! Lettu tsemppiä vielä kerran, on kovin tuoreessa...
  17. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Heips kaikille! Letulle hurjasti voimia! Mua alko itkettämään, ku luin että käynnistävät, voi näitä hormoneja, jatkuvasti tunteet pinnassa kaikesta :). Elikkä elikkä, me päästiin eilen kotiin! Tyttönen aivan ihana, mikä lienee itsestäänselvyys. Helppo lapsi, eikä turhaan...
  18. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Erityisen iloista huomenta! :) Täällä syntyi pieni täysien pisteiden prinsessa viimeyönä vähän ennen yhtä, eli juuri ja juuri 37+1 <3 2660g ja 47cm. En voisi olla onnellisempi. Palaan asiaan myöhemmin. Taniira ja maailman suloisin pikku-tyttö <3
  19. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Huomenia! Paljon onnea bumbis!! <3 Ja Susannalle todella suuri hali isän poismenon takia, oon kovin pahoillani :( Omaa napaa. Täällä siis käynnistys käynnissä. Eilen kahden aikaan laitettiin ballonki, joka sai kyllä koht supistukset aikaan heti, mutta jotka iltaa kohden tulivat...
  20. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Heips! Käyrät ok, kotiin yöksi ja huomenna aamulla labrat ja osastolle takaisin. Mua alkaa ihan totta ketuttamaan jo tämä, en ymmärrä miten voi olla näin eri hoitolinjat lääkäreillä?! Kätilö tänään sanoi, että olisi parempi hänestä odottaa vauvan kasvamista vatsassa, kun taas eilinen...

Yhteistyössä