Hakutulokset

  1. S

    kohdun limakalvon paksuus.

    Ihan unohdin jo tännekin stressanneeni tätä asiaa! Kiitoksia Nyytikki ja Huppis vastauksista! Yritän tässä itseäni muistuttaa, että ihminen ei ole kone ja menkat voi olla eri kuukausina erilaisia. Pitää vain seuraavalla gynekologikäynnillä ottaa puheeksi tuo kohdunlimakalvon paksuus.
  2. S

    kohdun limakalvon paksuus.

    Onko täällä kenelläkään tietoa/kokemusta kohdun limakalvon paksuudesta kierron eri vaiheissa? Yritin netistä katsella tietoa, mutta en tuntunut löytävän omaan tilanteeseeni sopivaa tietoa.. Kävin keskiviikkona gynekologilla ultrassa, jolloin mulla oli kohdun limakalvo 8 mm. Gynekologi sanoi...
  3. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Oon laittanut tänne nyt kuvan kahdesta pcn liuskatestistä, joissa on ollut ihan vaalea toinen viiva (luonnossa paljon selkeämpi, kuvaan en sitä saa). Tein tänään puikkotestin ja tälläkin kertaa tuli heti testiajalla haalea viiva näkyviin. Laitan siitäkin tänne kuvan. Nyt on 10 päivän aikana...
  4. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kyselin miltei viikko sitten täällä raskaustestistäni, josta pari ihmistä tunnusti näkevänsä hailakan toisenkin viivan. Tein tuon jälkeen vielä muutaman testin, pari pregcheckiä ja clearbluen, joista vain yhteen pc:n tuli haalea viiva. Päätin sitten rueta odottelemaan menkkoja. Nyt ne on jo...
  5. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hei! Kehtaisitteko millään katsoa, näettekö minun testissäni mitään? Kuva meni aijaassa jotenkin tosi sumeaksi, mutta jospa siitä jotain saisi selvää. Kuva on otettu ehkä 10 minuuttia testin teon jälkeen ja testissä näkyi luonnossa tosi hyvin vaalea viiva, mutta kuvasta mies ei tuntunut näkevän...
  6. S

    Esikoinen vuodelle 2015

    En ole täällä kauheasti pyörinyt marraskuun jälkeen, kun olen yrittänyt olla liikaa ajattelematta vauvaprojektiamme. Olen yrittänyt olla stressaamatta koko asiaa ja muutenkin ottanut todella rennosti, olen syönyt vitamiineja ja gelee royalea ja ollaan miehen kanssa todella ahkerasti heiluteltu...
  7. S

    Esikoinen vuodelle 2015

    Vau Bumby! Tuo viimeinen viiva on tosi tumma! Onnea kovasti sinulle ja toki muillekin plussanneille!
  8. S

    Esikoinen vuodelle 2015

    Bumby, minusta tuo on vahvistunut! Eihän noilla päivillä välttämättä edes kaikilla vielä viivaa näy ja musta tuo on suhteellisen vahva plussa! Mietin, että oisko sun mahdollista päästä johonkin tarkistaan asia verikokeella? Saisit ainakin mielenrauhaa. Mulla ei ainakaan tullut minkäänlaista...
  9. S

    Esikoinen vuodelle 2015

    Bumby, mä jännäilen täällä ihan tosissaan sun tilannetta! :) Olin jo päättänyt palstailun jättää lopullisesti, mutta pakko kait täällä on nyt käydä, kun sulla on noin jännät paikat! :D Mutta voisit siirtää minut takaisin tuonne hiljaisiin haaveilijoihin seuraavalla päivityskerralla, sillä aion...
  10. S

    Esikoinen vuodelle 2015

    Bumby, musta noi viivat on paljon tummemmat kuin lauantaisen testin! Vuotohan voi olla ihan normaalia alkuraskauden vuotoa, mutta totta kai tuollainen huolestuttaa. Toivottavasti pysyy pikkuinen kyydissä! Jaksuhalit!
  11. S

    Esikoinen vuodelle 2015

    Bumby, ihan selkeä viiva, näkee heti!!! Jeee!!!! Tarrasukkia ja kaikkea mahdollista, että pienokainen pysyis kyydissä!
  12. S

    Esikoinen vuodelle 2015

    Bumby, :hug: Ei ole olossa hurraamista täälläkään. Ihan osaani tyytyneenä odottelin menkkoja alkaviksi enkä edes testannut, kun olin jo omasta olosta niin varma, että en ole raskana. Kävin gynellä tänään, kp 29, ja ultratessa lekuri zoomasi ja ihmetteli, osoitti herneen kokoista läikkää ja...
  13. S

    Esikoinen vuodelle 2015

    Mulle tuli yllätysvieroittautuminen tästä palstasta, kun pääsin töihin! Nyt on kp 28 ja alavatsaa on eilisestä asti vihlonut eli eiköhän menkat taas kohta ala. Yritän muistaa käydä päivittämässä tietoja välillä ja katseleen teidänkin kuulumisia, mutta nyt en kerkiä kummempia. Bumby, jos...
  14. S

    Esikoinen vuodelle 2015

    Oon nyt satavarma, että ovis tuli ja meni, sillä testit näyttää nyt taas ihan vaaleaa viivaa. Eli mulla olis ovis ollut siis sunnuntaina, kun lauantaina sain sen tummemman viivan. Ja ovis tuli todellakin hyödynnettyä! :D Mutta tänä aamuna oon noussut ilmeisesti pessimismi-jalalla, koska en...
  15. S

    Esikoinen vuodelle 2015

    Siis apua, mä olen ihan sekaisin tän ovulaation kanssa! Mä oon koko ajan olettanut, että ovis tulee vasta joskus 20. kpn jälkeen, joten en eilen ollenkaan ajatellut, kun sain normaalia tummemman viivan testiin. Tänään sit viiva olikin paljon vaaleampi, mutta koska nyt on vasta kp 18 en voi...
  16. S

    Esikoinen vuodelle 2015

    Bumby, minä se olin! Luin itse siitä jostain näistä keskusteluista ja oletin vaan, et enemmän testaavat tietää. :) Nyt piti kyllä etsiä asialle syykin! :) Tuolla virtsanäytteen ottaminen kohdassa lukee, että "Älä käytä aamuvirtsaa (ensimmäinen virtsa heräämisen jälkeen) sillä LH on...
  17. S

    Esikoinen vuodelle 2015

    Onpa kiva, että tämä palsta on taas vähän aktivoitunut! Käyn itse lueskelemassa muitakin keskusteluja päivän mittaan, mutta tämä on ainoa johon aktiivisesti kirjoitan. Ja tännekin vähän harvemmin, kun niin harvoin jaksan tietokonetta aukaista ja kännykällä läpräily on vaan niin kettumaista. :)...
  18. S

    Esikoinen vuodelle 2015

    evuska, musta on ihan hullua, että ihmisillä on sellainen käsitys, että kaikki pitää olla valmiina ennen lapsen tuloa! Ja sit kun lasten annettais tulla, niin niitäpä ei sitten enää tulekaan. Kuitenkin kun miettii, miten esim. meidän vanhemmat ja taas heidän vanhempansa, jne. ovat tehneet aika...
  19. S

    Esikoinen vuodelle 2015

    Tiedättekö yhtään missä vaiheessa kiertoa pitäis ovistikkuun alkaa viivan tummentua, kuinka paljon ennen ovulaatiota? Miten teillä yleensä alkaa tummeneen? Mulla on kp 12, ja viiva on edelleen toooosi vaalea. Ennen ovis ollut kp 18, nyt ehkä 20-22, jos ollenkaan. Vaikka eipä sillä niin väliä...
  20. S

    Esikoinen vuodelle 2015

    Tervetuloa Sannui ja evuska mukaan! Bumby, siis mulla oli terokuuri puolessa välissä, kun vuoto alkoi! Edellisellä kerralla meni kaksi päivää kuurista, nyt alkoi kesken kaiken.. Ovistesteistä: monesko kp aloitatte testaamisen? Mä rupesin toukokuussa kp 12 ja sittenhän en plussaa...

Yhteistyössä