Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Huomenia aamuvuoro.
4.5h pidätyksellä saatu jonkinlainen viiva aikaiseksi.
en tiedä oisko niitä prom:n viivanpaikkoja. Mut nyt mä jopa
ite näin sen.
ootan et saan sen pc:n hyvitystestin postitse ...jos ne näyttäis
jotain ?

http://i59.tinypic.com/28iazk5.jpg

Sininen on raskaustesti ja vihree ovis.
en kyl tiedä sainko kuvaan sen mitä silmillä näin
:ashamed: toiveajattelua
 
Viimeksi muokattu:
Wolt minua hämmää se ovistestin viiva, otiks yksinäistä kuvvaa siitä r-testistä?

IMN hui mitä kokemuksia sulla on :hug:

Tammityttö mie jo ehin alakaa toivoon ko kerroit niistä sinun oloista, mutta eilen ko ei ehtiny vauveli roikkua tissillä, niin ne paukahti taas tuon neljän päivän tiheän imun päätteeksi aivan mahottomiksi pameloiksi ja maitoa lorisee ko parhaasta lypsylehemästä.
 
Huomenia!

Hurja kokemus IMN, ihmiset on julmia :( Halit!

Wolt, en ainakaan tossa testissä nää mitään "uutta" verrattuna aiempiin testiin mutta toivoa on kai niin kauan kun menkat on poissa. Luulen kyllä että kohta vois lääkäriltä kysellä josko menkkoja vois alkaa käynnisteleen teroluteilla.
 
Oon laittanut tänne nyt kuvan kahdesta pcn liuskatestistä, joissa on ollut ihan vaalea toinen viiva (luonnossa paljon selkeämpi, kuvaan en sitä saa). Tein tänään puikkotestin ja tälläkin kertaa tuli heti testiajalla haalea viiva näkyviin. Laitan siitäkin tänne kuvan. Nyt on 10 päivän aikana tullut 4 tällaista vaalean viivan testiä. Mulla on menossa kp 38, mielestäni ovis oli joskus 20. pv jälkeen ja kp 25 tuli tuhrua pyyhittäessä, jonka päättelisin olevan kiinnittymiseen liittyvää. Olen siis aika varma, että tässä kierrossa on hedelmöittyminen sekä kiinnittyminen (tai "hipaisu" :) ) tapahtunut, mutta ei muuta. Eiköhän normaalisti raskaustestin pitäisi olla jo tummentunut tällaisessa ajassa!

 
Hei te ihanat himotestaajat, voisitteko auttaa?
Teillä kun on kokemusta testien tuijottelusta ja te näette ensimmäisenä, jos näkyy haamulaisia.
Tein äsken tälläisen (toivottavasti kuva näkyy) itse näen harmahtavan viivan, näkeekö kukaan muu? Tänään on kp 26/28 ja dpo 12/14. Pitäisikö olla jo vahvempi viiva näille päiville vai onko ok?
Kiitos paljon avusta jo etukäteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
IMN
Wolt Uutta testiä kehiin! ;)

outius Minä ainakaan en uskalla one steppien haamuja hirveästi enää arvuutella.. : / Selvä haamuhan tuossa on, mutta en osaa sanoa onko väriä. Oisko sulla jotain muun merkkistä testiä huomisaamuksi? :) (Ja tottakai heti tänne analysoitavaksi :D)

ON Mulla on jostakin syystä tosi oireeton olo. En onnistu ees kuvittelemaan oireita. Sellaista (ällövaroitus) kellertävää valkkaria, vähän kuin räkää on tullut pari päivää.. Eiköhän se täti kaarra tähänkin pihaan viikonloppuun mennessä. Testaillu en oo nyt lauantain jälkeen, koska aloin uskoa siihen että ovis tapahtui tuolloin 18.-19.4., joten nyt olisi vasta dpo9.
 
Hei te ihanat himotestaajat, voisitteko auttaa?
Teillä kun on kokemusta testien tuijottelusta ja te näette ensimmäisenä, jos näkyy haamulaisia.
Tein äsken tälläisen (toivottavasti kuva näkyy) itse näen harmahtavan viivan, näkeekö kukaan muu? Tänään on kp 26/28 ja dpo 12/14. Pitäisikö olla jo vahvempi viiva näille päiville vai onko ok?
Kiitos paljon avusta jo etukäteen.
Kyllä siinä jotain näkyy mut on tosiaan one step.. kokeile jotain muuta merkkiä. Mä oon saanut kanssa viivoja noilla ja en oo ollut raskaana.
 
).( dpo2.. kävin apteekissa ostaa lisää maitohappobakteeripillereitä niin vahingossa tarttui mukaan kahden testin paketti apteekin omaa. :p Vaikka aika skeptinen oonkin että varmaan mun testaamiset jää aika vähiin kun menkat jo alkaa. Ei tullut vielä postissa mun tilaamia testejä (PC ja 10mlU sekä pari digiä). Tulee huomenna tai ylihuomenna. Jos viikonloppuna alkais tai sitten jänistän enkä uskalla tehdä ollenkaan..

Noiden 10mlU kanssa olen vähän epäluuloinen että katsotaan saako niillä viivanpaikkoja...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä