Hakutulokset

  1. M

    Kiusallinen vaiva

    ..voiko olla että tullut vanha peräpukama takaisin ja se kutisee aina välillä? Vähän väliä hinkkaan alapäätä puhtaaks että ei likasuudesta kyllä johdu ja kihomatoja ei oo näkyny.Mulla siis kerran ollu 1 pukama ja siitä jäi semmonen nahkaklöntti muistoks kun ite pukama lähti mutta nyt...
  2. M

    Te tuista yms tietävät..

    Mitä rahaa me saadaan jos meen suorittamaan palkattomat työharjoittelut (1,5-3kk) pois alta keväällä kun vauva on 4-6kk ikäinen ja mies jäisi töistä kotiin siksi aikaa hoitamaan lasta? Minä saisin opintotukea ja sitten olisi lapsilisä mutta mitä mies saisi? Ja kun ei ole kyse kuin tuosta...
  3. M

    Kuuluuks asiaan?

    Mulla ei oo enää töitä kun 4 päivää niin selviän sen aikaa vaivan kanssa mutta..rv 31+3 menossa ja 2 vkoa ollu maha löysällä.. :x Luulin että tässä vaiheessa pitäis olla kamala ummetus.Vessaan saan juosta jotta pytylle ehdin.Eikä riipu siitä mitä syön.Siis onko tää jotain raskausjuttua että...
  4. M

    Pikainen vastaus kiitos

    Mikä oli Ruusun Ajan koiran nimi? Kiitos ja kumarrus. :flower:
  5. M

    Onko se harjotussuppari

    Kun mahan pinta muuttuu minuutiks pariks kovaks ja tuntuu epämukavalta? Se tuntuu siltä kun vauva yrittäs ulos vattanahkan läpi,eli puskis itteensä ihan vattanahkaan kiinni?
  6. M

    Ahistaa..

    Eka työpäivä tänään ja ahistaa kun jännittää miten sitä jaksaa ja miten osaa kommunikoida muiden kans ja tehdä hommia,käyttää aivoja..Kun ei oo hetkeen mitään ihmeempää tehny kun ollu kotona työttömänä. Nyt siis kans rv 29+4.. :/
  7. M

    Millasen kuvan ootte..

    ..saanu musta? :whistle: Sanokaa suoraan vaan,mielenkiintosta nähdä minkälainen täällä sit oikeesti muitten mielestä olen.. :)
  8. M

    Raskaus ja masis

    Mikä siihen masikseen "auttaa" raskauden aikana vai onko se välttämätön paha? :ashamed:
  9. M

    Siis p.anemisesta

    Tohon yhteen ketjuun liittyen.. Onko normaalia että sattuu paikalle kun kaverit puuhailee? Onko normaalia että joku p.anee yleisellä paikalla ihan häpeilemättä?(häiritseekö se teitä jos joudutte näkemään näitä kahta asiaa) Harrastatteko seksiä niin äänekkäästi kun vaan tekee mieli vai...
  10. M

    Kerronpa teille

    Että mulla on vissiin alapäässä karvatupen tulehdus/sisäänkasvanu karva ja sinne tuli semmonen patti josta kasvo kamala karvakaksikko ja oli älyttömän kipee.. :x En saanu ite pois niitä karvoja.Pyysin miestä nyppään ne pois pinseteillä.Ne oli siis tuolla oikeen römpsän tienoilla,ei tossa...
  11. M

    Löytöjä..

    Löysin pelastusarmeijan kirpparilta h&m:n haalari(sisä) 2? koko 56 ja melkein käyttämättömät ite kudotut valkoset villatöppöset 1?.. :) Sitten kävin cittarissa niin löysin disneyn koon 56 nalle puh pitkähihasen paidan 5? ja jonkun norsupaidan koko 56 5?... :heart: Haalaria en oo viäkään...
  12. M

    Painosta näillä viikoilla..

    rv 26+6 ja tullu vähän yli 7 kiloa lisää painoa!! :headwall: |O Äitiysoppaan mielestä se on normaalia että tähän mennessä paino nousis 7-10kg mutta kun tuolla meillä lokamassuissa monella on noussut tyyliin 4kg tai alle..Ja kun oon tutuilta kysyny niin heilläkin jotain 3-5kg näillä...
  13. M

    Tampere hoi!!PikaPika..

    Mikä olis omppuhotellin jälkeen edullisin hotelli tampereella?Omppuhotelliin ei saa enää täks viikonlopuks ja tuli kiireellinen lähtö..
  14. M

    Mitä tekisitte?

    Jos tein lapsi olis tommonen Keravan puukottajan tai Pekka-Ericin kaltanen? Siis että jäis murhasta/murhista kii? Menisittekö kattoon vankilaan?Olisitteko tukena? Mä varmaan jättäsin oman onnensa nojaan. :| Onkohan musta tulossa huono äiti..Mä en menisi kattoon vankilaan,saattasin vaan...
  15. M

    Pitäskö siis oikeesti olla jo pömppö?

    rv 26+4? Kun kaikki tutut huomauttelee kun mulla ei oo tossa mahan kohdalla mitää selkeetä jalkapalloo.. :| Turvotusta on ja tommosta yleistä paisumista mutta ei semmosta pyöreetä mahaa.(tissitkin ennen 85C,nyt 90D) Kiitos. :flower:
  16. M

    JeeJeeJee

    Meinasivat laittaa mut sairaalaan vauvan liikeseurantaan kun rupes vähenemään mut nyt 2 pvän aikana tulleet selkeenä takasin. :heart: Jos normaalisti nyt ne tuntuvat niin voin viikon päästä sanon neuvolassa että ruvennu taas tuntumaan.. :) Jos ne liikkeet tähän taas yhtäkkiä tyssää niin...
  17. M

    Millon ottaa yhteyttä sairaalaan?

    Mulla tän illan ollu aika kovia suppareita.Vatta kovettuu ja tuntuu vähän menkkakivuilta..Ja alapäätä juilii,tuntuu kun joku puukolla vetelis tonne sisälle. :| Soitanko päivystykseen/ensiapuun sit jos rupee vedet valuun vai sit jos olo käy niin kamalaks että tekis mieli repiä oma pää...
  18. M

    Onks se normaalia..

    ..että nyt kun 1v 8kk yrittämisen jälkeen on tullu raskaaks ja on rv 26+0 niin haluais esitellä mahaansa kaikille? :| Mulla ei tota mahaa VIELÄKÄÄN oo juur mitään.Painoo tullu älyttömästi mutta toi vatta näyttää vaan läskiltä,mutta jotenkin vaistomaisesti työnnän sitä ulospäin.. :whistle...
  19. M

    Mä oon rakastunut..

    ..TAAS. :snotty: Samaan mieheen.Omaan. Aina sitä rakastanu oon mutta nyt oon ihastunu/rakastunu vaikka oonkin kärttynen nyt raskausaikana..Tää on kiva tunne. :heart:
  20. M

    Isyyslinkkiä..?

    ..siis semmosta linkkiä mitä ukon joka ei niin kamalasti tiä synnytyksistä ja odotusajasta niin kannattaisi katsoa?Joku semmonen missä asiat kerrotaan tarkasti ja suoraan..Joku hyvä voisi olla joku youtuben videokin. :) Ite en oo löytäny mitää hyvää viä.. :whistle: Lähettäsin sille meseen...

Yhteistyössä