Hakutulokset

  1. kooäffä

    Haluaako joku dyson pölynimurin (animal pro)

    Kyllä kuule olen ihan tosissani :D En viitteis monen sadan euron imuria roskiinkaan heittää, kaapissa ollut täysin käyttämättömänä viimeiset puoli vuotta ainakin. Mutta ei näytä tosiaan kelpaavan edes ilmaiseksi kenellekkään :/
  2. kooäffä

    Haluaako joku dyson pölynimurin (animal pro)

    ok. Juu kyllä tuon varmaan jollekkin saa. Jos ei kukaan tahdo, niin kyllä se Näemmä hiljentynyt palsta niin, ettei käy kaupaksi. Täytyy keksiä jotain muuta, ajattelin vain ensin kysäistä täältä kun tavoittaa lapsiperheet parhaiten, joilla nyt ehkä saattais olla tarvetta tällaiselle lahjoitukselle.
  3. kooäffä

    Haluaako joku dyson pölynimurin (animal pro)

    Ei ole hometta, mutta tuossa ei kyllä ole mitenkään älyttömän pitkä varsi.
  4. kooäffä

    Haluaako joku dyson pölynimurin (animal pro)

    Vähäisessä käytössä ollut, koska en vain tykkää. Jos sinä tykkäät, niin laitappa viestiä. Mieluiten nouto Turusta, mutta voin minä tuon postittaakkin. Mukana parkettisuulake, mattotamppari x2 (toinen esim sohville, on vähän pienempi), sekä tavallinen matala suulake (ostettu erikseen, koska...
  5. kooäffä

    ketä mustia nikkejä täältä on kadonnut? tuli mieleen Hyytiksen paluusta

    Kyllä mä täällä käyn vieläkin aina sillointällöin. Vähentynyt kyllä huomattavasti kun on kaksi pientä <3 Eikä aina jaksa kirjautua jos tabletilla surffailee, kun olen laittanut salasanan muistiin vain läppäriin :D Ihanko tosissaan luulitte päässeenne musta eroon :laugh:
  6. kooäffä

    miksi mulla nasahtaa aina kun mies kysyy tyhmiä?

    Ehkä mies kyselee että "saako ottaa limsaa" jos olet joskus kieltänyt tai suuttunut siitä että on jääkaapista ottanut jotain (kuvittelee että saatat suuttua siitä limsastakin) aapeen tapauksessa mun korvaan kuulostaa siltä että mies vain haluaa sinun hyväksyntäsi asioihin ja kysymysmuodossa...
  7. kooäffä

    Miksi ihmise sanovat niin? (Toivottavasti olet viimeinen krt raskaana)?

    No kuulostaapa tutulta :( Mulle myös sanottu, että eikö kaksi lasta riittänyt ja pitikö nyt ihan peräjälkeen saada vielä kaksi lisää. Ei tunnu kovin kivalta. Itse hoidan myös yritystä tässä samalla, me ei tarvita kylläkään ulkopuolisia hoitajia, koska mies tekee hommia myös. Ei oteta...
  8. kooäffä

    Annan jouluapua Turun seudulle

    hiiop
  9. kooäffä

    Annan jouluapua Turun seudulle

    Meilläkin olisi antaa lapsille toiveiden mukaiset lahjat (max 50e/lapsi) ja ruokakassi tai vaikka lahjakortti ruokakauppaan. Voi laittaa vaikka inboxiin viestiä :) Turun seutu
  10. kooäffä

    Kauheita supistuksia!

    Samaa mieltä edellisten kanssa, odottele ja soittele tarvittaessa synnärille. Voi olla myös merkki siitä, että ei enää kauan mene kun syntyy.. Itselläni oli myös muutamaa päivää ennen synnytystä pahojakin supistuksia ja ajoissahan pikkuinen sit syntyi :/
  11. kooäffä

    Kokemuksia Essure sterilisaatiosta?

    Niin? Mikä nyt niin kovasti naurattaa? Ihan ekaa kertaako kuulet ovulaatiokivuista?
  12. kooäffä

    Kokemuksia Essure sterilisaatiosta?

    Vaikuttaako mitenkään ovulaatiokipuihin? Vaikuttaako mitenkään elämään? Kaikkia kokemuksia, kiiiiitos :)
  13. kooäffä

    Tampooni unohtui sisälle!!!

    Sori mut :laugh: Mun mies olis varmaan justiinsa samanlainen, "ettei vaan ois jääny sun pimpsaan"
  14. kooäffä

    Mitäs ootte mieltä nimestä Nilla?

    on kyllä kautta aikojen annettu Nilla nimeä, eli ei todellakaan ole mikään väkisin väännetty nimi
  15. kooäffä

    Mitäs ootte mieltä nimestä Nilla?

    joo, tytön :) Näemmä annettu jokuselle pojallekkin...
  16. kooäffä

    Mitäs ootte mieltä nimestä Nilla?

    ???
  17. kooäffä

    Kappas, tällainen "uusi" firma

    Voiko näin tyhmää ollakkaan :O Mietis nyt aapee vähän...
  18. kooäffä

    Silikonitissit, Viro vai Suomi?

    Nää Virolaiset on sellasii et suomessa käydään ensin ja itse leikkaus vaan hoidetaan viron puolella. Mutta silti jotenkin Suomi on aina Suomi. Mutta jos siellä on osaavempia lääkäreitä ihan oikeasti, niin sitten voin harkita
  19. kooäffä

    Silikonitissit, Viro vai Suomi?

    No imetys saa mut just miettimään :laugh: Haluun et mun tissit on näin isot aina :P
  20. kooäffä

    Silikonitissit, Viro vai Suomi?

    Joku joskus sanoi, että Virossa osaavat jopa paremmin tehdä kuin Suomessa, pitääkö paikkansa? Lähtisitkö Viroon vai laittaisitko ihan Suomessa?

Yhteistyössä