ketä mustia nikkejä täältä on kadonnut? tuli mieleen Hyytiksen paluusta

  • Viestiketjun aloittaja Taustahaamu
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Huomio";30413700]Huomaa että kukaan ei sanonut että sä olisit epäkaunis. Sanottiin vain että mies1:n kiinnostus lopahti kun näki sun kuvan.[/QUOTE]

Ai, minä kun muistelen että ainakin joku mies-nimimerkkinen on herutellut useaakin Happyn kuvaa täällä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Jhyui
En niin välitä näistä uusista, kadonneista mustista. Niitä jotka kieppuivat täällä joskus vuosien 2008-2010 välillä, joskus kaipaa. Silloin jutut oli mukavia ja palstalla oli eloa.

Nää nykyiset hg:t ym. lähinnä ärsyttää.
 
"sipsi"
En niin välitä näistä uusista, kadonneista mustista. Niitä jotka kieppuivat täällä joskus vuosien 2008-2010 välillä, joskus kaipaa. Silloin jutut oli mukavia ja palstalla oli eloa.

Nää nykyiset hg:t ym. lähinnä ärsyttää.
Itse tulin palstalle 2007 (kauhea sentään,niin kauan sitten :) ) ja meno oli kyllä erilaista...

Mukavia ihmisiä on nytkin, mutta myös hyvin, hmmm, ei niin mukavia. En muista, että aikanaan täällä olisi hirveästi ihmisiä haukuttu, haastettu riitaa tai pahoitettu tahallaan mieltä. Vai kultaako aika muistot/ onko muistini huonontunut sitten :)
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Kyllä mä täällä käyn vieläkin aina sillointällöin. Vähentynyt kyllä huomattavasti kun on kaksi pientä <3

Eikä aina jaksa kirjautua jos tabletilla surffailee, kun olen laittanut salasanan muistiin vain läppäriin :D

Ihanko tosissaan luulitte päässeenne musta eroon :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
täs kuvaa viime viikolta ystävättereni kanssa, mä olen tuo oikea pärstä. Että kehtaatte haukkua näin viattoman nuoren naisen ulkonäköä! :stick: Näytetään meidän mielestä ihan kuusitoista (tai alle:D) vuotiailta tässä, mutta ihana kuva minusta:heart: Kaveri niin söppänänä niin kun aina.<3
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä