Hakutulokset

  1. R

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Marraskuu*

    sokerirasituksesta mä oon 32v. Normaalipainoinen, ei sukurasitetta ja vauvat ei oo yli nelikilosia ollu joten mä en " pääse" just tiistaina neuvolassa puhuttiin ettei sinne turhantakia tarvi mennä. Ja tosiaan neuvolassa kaikki sen verran hyvin, et seuraava käynti on vasta ensi vuonna :)...
  2. R

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Marraskuu*

    epiduraalista OMAKOHTAINEN kokemus on, etten ikinä millonka sitä ota. Esikoisesta sen otin kun kipua pelkäsin kamalasti. Synnytys meni aika päin mäntyä, en osannut ponnistaa jne. Sitten kun se loppui kesken niin tuska oli aivan järkyttävä. Siinä kohtaa sitä ei enää ehditty lisätä kun oli jo aika...
  3. R

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Marraskuu*

    influenssarokote varmaan jääpi ottamatta. isänpäivä oma isukki on kuollu kauan aikaa sitten. Miehelle ostin uuden partakoneen kun vanha vetelee ihan viimeisiään. Teen vaahtokarkkikakun ja kunnon palapaistia ja tietty kunnon muna pekoniaamiaisen :). Lapsille toki on kerhossa ja koulussa...
  4. R

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Marraskuu*

    marrastuuli niimpä ja ollaanhan me aikuisetki eri kokosia, toiset on pieniä ja siroja, toiset pitkiä ja paksuja ja kaikkea siltä väliltä :) Meillä on 2 iha himpun yli 3kg ja 2 alle 3kg et siinä mielessä en tosiaan mitään isoa usko odottavani. Kolmekiloa on varmaan aika hyvä hyvä arvio tässäkin...
  5. R

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Marraskuu*

    kiitos kysysmästä Marrastuuli kaikki oli meidän kohdalla just niinkuin piti. Muutaman päivän pienempi, mutta niin se meillä on aina ollut :) ettei aiheuta paniikkia se tieto. Todella eläväinen pieni poika että niin piti poikatunne paikkaansa :heart:. Tuntuu ihan extra kivalle, että ympyrä joka...
  6. R

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Marraskuu*

    Heipat täältäkin ja kiitos uudesta pinosta :) Tänään olisi se kauan jännitetty rakenneultra.. Apua! Ja jännitystä lisää se, et aika on sen verran hassusti etten ehkä saa kuopusta päikyille ennen lähtöä. Et toivottavasti täälä menee hoitajan kanssa kivasti. pimeä ei vaikuta mielentilaan...
  7. R

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Lokakuu* :)

    Heipsan taas tännekkin. Jotenkin vaan helpompi tonne fb:n puolelle "unohtua" :ashamed: raskausarvista enpä ole rasvannut kun esikoisen kohdalla body shopin kaakaovoilla, kolmessa muussa raskaudessa jäi kyllä ihan vallan ja arpia on ihan vaan pari. Teininäkin tullu lanteille enemmän kuin mitä...
  8. R

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Lokakuu* :)

    Huomenta, kuopus kipeenä ja yö meni aivan penkin alle *haukotus* Neuvola lääkäri oli tiistaina, kaikki oli ok. Painoa oli tullut reilut 400g/viikko, jihuu! Edes sen verran. Verenpaine oli ok ja syke 140 molemmin puolin. Hemoglobiini jopa nousee :D meinas vaan, kun ei mitään valitettavaakaan...
  9. R

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Lokakuu* :)

    vaavi-haavi :ashamed::hug: Voimia.
  10. R

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Lokakuu* :)

    vitamiinit multivitaa tai vastaava mama tuotetta oon aina syöny sillai puolihuolimattomasti, enkä ikinä oo mistään mikrobihyökkäyksestä kuullukkaan :D. Gefilusmehuja juon joskus ja asidofilus piimää on yleensä ruualla. Siinä ne. MariaR81 hyi mimmonen työmatka sulla on! En yhtään ihmettele...
  11. R

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Lokakuu* :)

    mahan kasvusta mä taas kuulun niihin pikku mahaisiin. :) pituutta on 172cm ja painoa alta 65kg. Mies kyllä totesi viime sunnuntaina, ettei sitä enää piiloon saa :D muttei tarvi kun huppari vetää päälle niin minusta kyllä jää hienosti piiloon :D. Varsinkin tyttöjen kohdalla vatsa on ollu oikein...
  12. R

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Lokakuu* :)

    Huomenta. Tää viikko on kyllä mennyt ihan älyttömän nopeasti! Keskiviikkona jo ihmettelin, et voiko olla keskiviikko ja nyt on jo perjantai! Voi hyvänen aika, viikko vielä ja sitten on lapsilla syyslomakin jo. lapsettomuudesta ei ole kokemusta, ei ihan lähipiirissäkään. Kiitollinen saa olla...
  13. R

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Lokakuu* :)

    Joo, ei tääläkään mitään ulkoista hehkeyttä kyllä näy yhtään missään, mut raskaana voisin olla vaikka aina! :D ihanaa aikaa. Oonkin ihan nyyhkis, kun nyt sitten on viimeinen kerta. Ja viikot ne vaan viuhuu vaikka koitan kynsin ja hampain niitä pidätellä niin ei. :kieh: RK 16+2
  14. R

    Maaliskuun mussukat 2015 -syyskuu-

    Täälä menee mukavasti, ei voi valittaa ja jos menee samalla kaavalla kun aiemmat raskaudet niin ei juuri valitettavaa tule :) Sitä toivon. Tällä kertaa kun ruokakin maistuu eikä tarvii itseä pakottaa syömään niin mikäs tässä ollessa :) piip onkin aika sarkan ottanu itselleen ;) pentu just...
  15. R

    Maaliskuun mussukat 2015 -syyskuu-

    daria09 Niistä liikkeistä, vauvanen on vielä niin pieni, et pystyy kääntyyn ihan miten päin vaan ja se tietty tarkoittaa, et saa ne potkunsa osumaan esim selänpuolelle, ettei me tunneta niitä :). ruubi joo, vaunuissa mulla on ehdoton kriteeri, et on heittoaisa. En halua vauvaa kuljettaa niin...
  16. R

    Maaliskuun mussukat 2015 -syyskuu-

    fb ryhmästä yv:tä pecanpielle. Viestin lähetys onnistuu siis niin, että klikkaatte hänen mustaa nimimerkkiä. Sieltä löytyy viestin lähetys kohta. Tervetuloa vaan mukaan sinnekkin :) voimavarakysely joo, tulihan se taas täytettyä. Läpi sitä ei käyty kun ihan pintapuolisesti. Olisin kyllä...
  17. R

    Maaliskuun mussukat 2015 -syyskuu-

    Onnea hyvistä uutisista Daria09 Tervetuloa mukaan tii* Seisomalauta varmaan toimii joillain, muttei kyllä meillä. Kuopus on 1/13 eikä varmasti pysyis siinä kahta sekuntia. Sillon kun hän oli vauva niin kolmoselle ostin ja voi tauti kuin kamala kapine. Ostin viel sen kehutun bumpriderin ja...
  18. R

    Maaliskuun mussukat 2015 -syyskuu-

    Aika todellakin menee ihan hirveää vauhtia, tänään poksuu rv15. Tämmönen samainen pikku hujaus niin poksuu rv30! Kamalaa! :xmas: olis se kiva ehtiä viimeisestä raskaudesta nauttiinkin, arki vaan on niin hulinaa et hyvä jos huomaa olevansa raskaana. No, eiköhän se sitten mielessä pysy kun masu on...
  19. R

    Maaliskuun mussukat 2015 -syyskuu-

    Daria09 kiitos. Toivottavasti saatte pian hyviä uutisia :) Ja kyllä tosiaan käytännöt vaihtelee kaupunki kohtasesti. Minä kävin verikokeissa joskus +10 viikolla oman kaupungin labrassa. Sieltä vastaukset tuli mulle kotiin seuraavalla viikolla jolla mulla sitten jo oli ultra. Täältä siis...
  20. R

    Maaliskuun mussukat 2015 -syyskuu-

    höpönenä Pecanpielle vaan viestiä fb asiassa :)

Yhteistyössä