Hakutulokset

  1. prototyyppi

    11 vuotias tyttö kateissa

    Ei, vaan paljon matkustellut ja maailmaa nähnyt. Korruptio on päivän sana joissakin maissa virkavallan suhteen. Luulisin että maahanmuuttajataustaiset joutuvat Suomessa syntynyttä keskivertokansalaista useammin poliisin kanssa tekemisiin ihan vain pelkästään oleskelulupa-asioiden takia...
  2. prototyyppi

    11 vuotias tyttö kateissa

    Tai tavallisille, normaaleille ihmisille esim. latinalaisessa Amerikassa, monissa islamistisissa Aasian maissa, joissakin Afrikan maissa...
  3. prototyyppi

    No niin palstalaiset

    Kyllä sitä tarttee lomaillakin välillä. :) Itse oon takapäivystäjänä osittain ensi viikon mutta eipä sitä kauhean pitkälle uskalla työpaikasta mennä jos soitto tulee ja töihin on mentävä. Sun tarttee vaik sitten neuloa jotain ennen kun saat ompelukoneet kuntoon, esmes mun tilkkutäkin...
  4. prototyyppi

    No niin palstalaiset

    kyl kyl :)
  5. prototyyppi

    No niin palstalaiset

    Ja iltapäivästä lähtö ruotsinristeilylle. Nyt pitkä vk-vapaa. Hiihtolomaviikon olenkin töissä.
  6. prototyyppi

    No niin palstalaiset

    Mulla olis pullat uunissa :whistle: :p Siis ihan oikeita laskiaispullia leivoin lapsille ja miehelle. =)
  7. prototyyppi

    CRP- ASIASTA TIETÄVÄT

    Mulla oli nyt keuhkokuumeessa korkein mitattu crp vain 18. Tiedä sitten mitä tuo on mahdollisesti korkeimmillaan ollut. Ja olin tosi huonossa kunnossa tuolloin kun tuo arvo saatiin mittariin. Keuhkot rohisi niin pahasti että lääkäri meinasi keuhko-rtg:n olevan melkeinpä turha mutta rtg vahvisti...
  8. prototyyppi

    Mitäs teillä tänään syödään?

    Pizzaa kananmunapohjalla. Täytteenä pestokastiketta, tomaattia, paprikaa, fetaa ja kylmäsavulohta. Pizzan päälle paistamisen jälkeen tuoretta rucolaa. Viimeistä lukuun ottamatta jämiä jääkaapista.
  9. prototyyppi

    Suunniteltu sektio - sattuiko katetrin laitto?

    Mulla ei ole ikinä sattunut katetrin laitto, vaikkakin se on laitettu muusta syystä kuin sektion takia. Myöskään kertakatetroinnit eivät ole tuntuneet miltään. Lidokaiinia kummoisempaa puudutetta ei ole ikinä käytetty jos ei lasketa mukaan anestesian aikana tehtyjä katetrointeja.
  10. prototyyppi

    Onko tää normaalia että posti jaetaan klo 19 laatikoihin?

    Pk-seutu kyseessä. Postinjakajien irtisanomisien ja influenssa-/noroepidemian seurausta vai ei?
  11. prototyyppi

    Keskusta haluaa keskioluen pois ruokakaupoista Alkoon

    Kun mun mielestä viinitkin pitäisi saada ruokakauppoihin...:rolleyes::cool: Kas kun ei saman tien kieltolakia ehdotettu.
  12. prototyyppi

    Onko pakko hankkia ruumisarkku?

    Kaikkia arkkuja ei voikaan polttaa. Hautaustoimistoissa on tuhkaukseen sopivat tietyt mallit ja sitten on niitä arkkuja, mitkä sopii vain kuopattavaksi.
  13. prototyyppi

    Onko pakko hankkia ruumisarkku?

    Ei vainajaa tuhkata ilman arkkua, ei ainakaan Suomessa (mun käsitykseni mukaan). Itse tykkäisin jostain pahviarkusta a la Ikea ja uuniin vaan grillattavaksi jos vain tuollainen olisi sallittua.
  14. prototyyppi

    Tehdäänkö porukalla ens viikon ruokalista?

    Meillä olisi maanantaina tiedossa kirjolohikiusausta ja porkkanaraastetta kera appelsiinilohkojen. Pidemmälle viikkoa en ole ees miettinyt ruokia.
  15. prototyyppi

    G: Ruumiinrakenteesi: päärynä, omena, tiimalasi, banaani, joku näiden välimuoto?

    Banskun ja tiimalasin risteytys taidan olla.
  16. prototyyppi

    Muilla ollut munasarjakasvainta/syöpää?

    Munasarjakasvaimista noin 85 % on hyvänlaatuisia. Yli 50-vuotiailla tilanne eri. Myös ne kystat luetaan munasarjakasvaimiksi ja kystia on muutamaa eri sorttia. Onko sulla ap CA125 mitä luokkaa? Uskoisin että sulta on toi verikoe kuitenkin otettu. Toi on kyllä herkästi koholla vaikka kyseessä...
  17. prototyyppi

    Mistä saisin hankittua kohtuuhinnalla 150 kpl vaaleanpunaisia ilmapalloja?

    Löytyy myös fuksian sävyssä. 30 cm fuksianpunainen peruskumipallo (100 kpl/pss) - Kumipallot - Yksiväriset ilmapallot - Ilmapallot, helium ja tarvikkeet - Juhlamaailma.fi
  18. prototyyppi

    Mistä saisin hankittua kohtuuhinnalla 150 kpl vaaleanpunaisia ilmapalloja?

    100 kpl 13,50 € Vaaleanpunainen peruskumipallo (100 kpl/pss) - Kumipallot - Yksiväriset ilmapallot - Ilmapallot, helium ja tarvikkeet - Juhlamaailma.fi Kyllä mä tuolta uskaltaisin tilata. =)
  19. prototyyppi

    Tuleeko lapsen e-reseptit näkymään omakantapalvelussa

    Pyydät paperireseptin lääkäriltä tai lääkeyhteenvedon apteekista tulostettuna.
  20. prototyyppi

    Kotilääkärit? Rinnoista

    Yleensä tumma erite rinnoista ei ole mitenkään vakavaa. Kirkas ja/tai verinen neste on huolestuttavampaa mutta ei sekään läheskään aina merkki mistään vakavasta. Esim. Mehiläisen sivuilla sanotaan näin: "Rintaeritteen väri ilmaisee jatkotutkimustarpeen Maitomainen, vaalea tai vihertävä erite...

Yhteistyössä